Latest Posts

Γενέθλια, μια τεράστια έκπληξη και παιχνίδι με τα αβγουλάκια!!!

By 7:43 μ.μ. , ,


Πού να φανταζόμουν τι θα είχε στο μυαλό της η Νίκη όταν μου τηλεφώνησε εχθές το βράδυ για να βάψουμε αβγουλάκια παίζοντας με τα μικρά μας!!! Φυσικά και μόνο η ιδέα, μας ενθουσίασε αλλά τα καλύτερα μας περίμεναν σήμερα το πρωί! Το κουδούνι χτύπησε και ο Αλέξανδρος με την Ελευθερία τραγουδούσαν "Να ζήσεις Κικίτσα" Χα χα χα!!! Τα χεράκια τους γεμάτα με δώρα, η μαμά τους κρατούσε την τούρτα, εγώ έμεινα με ένα πλατύ χαμόγελο να τους απολαμβάνω και ο Βασίλης κόλλησε για κάποια δευτερόλεπτα προσπαθώντας να καταλάβει τι γίνεται!!!! Υπάρχει καλύτερη έκπληξη γενεθλίων από αυτή; Φυσικά και δεν υπάρχει!!! Πάνω στην ώρα εμφανίστηκε και ο Γιάννης, σβήσαμε το κεράκι, γεμίσαμε ευχές, αγκαλιές και ζουμερά αγγελικά φιλιά και στρωθήκαμε στη δουλειά!!! 

Η Νίκη από τη φύση της δραστήρια με τα παιδιά αλλά και λόγω επαγγέλματος " νομίζω πως το έχω πει ξανά πως είναι από τις καλύτερες νηπιαγωγούς της πόλης", σε χρόνο μηδέν οργάνωσε  όλη την κατάσταση και τα παιδάκια μας βρέθηκαν τρισευτυχισμένα να επιδίδονται στο βάψιμο των Πασχαλινών αβγών!!! Έκοψαν κλωστές, βούτηξαν στο νερό με τη ζάχαρη, ζωγράφισαν με τις κηρομπογιές τους και στο τέλος έφαγαν με όρεξη τα αβγά που μας έσπασαν!!! Νομίζω πως δεν θα μπορούσαμε να βάψουμε καλύτερα τα αβγουλάκια μας φέτος!!!



Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται και η δική μου δεν μπορούσε να ξεκινήσει καλύτερα!!! Τα πιο όμορφα γενέθλια, με τις πιο αληθινές ευχές και το πιο γλυκοτραγουδισμένο γενέθλιο τραγουδάκι!!!!Είμαι πολύ χαρούμενη!!!
Εμείς κλείσαμε από τώρα ραντεβού να βάψουμε και του χρόνου όλοι μαζί τα αβγουλάκια μας!!!  Νίκη, Αλέξανδρε και Ελευθερία σας ευχαριστούμε που υπάρχετε στη ζωή μας και μας αγαπάτε τόοοοσο πολύ!!!! 

Καλό Πάσχα και 
Καλή Ανάσταση σε όλους σας!!!!

You Might Also Like

20 Υπέροχες κουβέντες

  1. Έλα, ρε κοριτσάρα!!! Τις ευχές μου και από εδώ!!!
    Μόνο τα καλυτερότερα σου εύχομαι, ομορφιά μου!!!!
    Σε φιλώ πολύύύύύύ-πολύύύύύύύύύ!
    Καλό Πάσχα! Καλή Ανάσταση!
    Και είπαμε: Η πιο γλυκιά σου ταλαιπωρία, να είναι τα διπλά ζευγάρια χεράκια που θα σου λερώνουν τα τζάμια!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    ♥ ❤ ❥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τα εκατοστίσεις κοριτσάρα μου!!!!Γεμάτη υγεία, χαρά και όμορφες στιγμές να είναι όλη σου η ζωή!!Να περνάς υπέροχα!!!!!Καλό Πάσχα να έχετε!!!!Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κικίτσα μου χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα με υγεία και πάντα δίπλα στα αγαπημένα σου πρόσωπα.
    Καλή Ανάσταση και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια σου πολλά κι ευτυχισμένα με υγεία!! Όσα ονειρεύεσαι να τα ζήσεις!!
    Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύχρονη,γερή και δυνατή με χαρά και αγάπη γύρω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ομορφια μου να εισαι γερη και ευτυχισμενη..για πολλα πολλα χρονια ακομη!να λαμπεις απο χαρα...και να σε αγαπανε πρωτα οι αντρες της ζωης σου...και μετα ολοι εμεις οι υπολοιποι!!! καλο πασχα καλο μου και με το καλο το χαρμοσυνο ''πακετο''...χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια σου πολλά, καλά κι ευτυχισμένα, Κικίτσα!!!! Να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου και να σε χαίρονται! Με το καλό και το νέο μέλος της!!!!!
    Φιλάκια πολλά, καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ,ΥΓΕΙΑ,ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χρόνια πολλά καλές γιορτές και πάντα δημιουργική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα τα αυγουλάκια σας! Χρόνια πολλά και από εδώ!
    Και του χρόνου να είσαστε καλά! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοριτσάκι μου , χρόνια σου πολλά και καλά!!!!!!
    Πάντα να είσαι ευτυχίσμένη και κοντά στους δικούς σου ανθρώπους!!!!!!
    Του χρόνου θα είναι άλλος ένας στην παρέα σας!!!!
    Καλή Ανάσταση!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια σου πολλά κορίτσι μου :)
    Σου εύχομαι υγεία και δημιουργικότητα να έχεις πάντα στη ζωή σου!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Κική μου!!Πολύχρονη!!
    Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση!!Καλά νά περάσετε!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύχρονη!!!!! Να τα εκατοστήσεις!!!!!!! Υγεία , αγάπη , χαμόγελα και μόνο υπέροχες στιγμές στην ζωή σου!!!!! Τα αυγά ΣΟΥΠΕΡ!!!! Μπράβο σας!!! Και του χρόνου!!!!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ να είσαι γερή και παντοτινά ευτυχισμένη!!!Και του χρόνου να απολαύσεις τα γενέθλια σου μετα δυό παδάκια σου και τον αγαπημένο σου!!! Καλή ανάσταση και καλό ΠάσχαΦιλάκια ροζ πασχαλινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να τα εκατοστήσεις, να είσαι γερή και ευτυχισμένη!!!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε σένα και στην οικογένειά σου!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να τα εκατοστήσεις.
    Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χριστός Ανέστη Κικη μου και χρόνια πολλά , να είσαι καλά και του χρόνου με υγεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη, Κικίτσα μου !! Και του χρόνου με υγεία, χαρά και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!