Δωμάτιο για δύο


Το δωμάτιο του Βασίλη, έγινε πλέον "Το δωμάτιο των αγοριών"! Η παρουσία του μωρού κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος στη συνείδηση του μεγάλου αδερφού και νομίζω πως αυτό που βοηθάει περισσότερο στο να μετριαστεί το αναπόφευκτο αίσθημα της ζήλιας είναι το μυστικό της μοιρασιάς!!! Μεγάλωσα μαθαίνοντας να μοιράζομαι το οτιδήποτε με τα αδέρφια μου και είμαι σίγουρη πως αυτό αποτέλεσε πρωταρχικό παράγοντα τόσο στον συναισθηματικό όσο και στο ψυχικό δέσιμο που έχουμε! Κάθε φορά που με νοσταλγία γυρίζω τα μάτια μου στο παρελθόν, οι εικόνες που φέρνω μπροστά μου, με γαληνεύουν με κάνουν να αισθάνομαι ασφάλεια και σιγουριά πως ό,τι κι αν συμβεί, για εμένα θα υπάρχουν πάντα δύο μεγάλες ζεστές αγκαλιές!!! Δεν ξέρω αν ήταν μόνο κατόρθωμα των γονιών μας να γίνουμε τόσο δεμένα αδέρφια ή αν θα γινόμασταν έτσι κι αλλιώς είτε εκείνοι το επιδίωκαν είτε όχι, το σίγουρο πάντως είναι πως σε ό,τι έκαναν το έκαναν καλά και το αποτέλεσμα είναι μια πολύ δεμένη και όμορφη οικογένεια, όχι τέλεια αλλά αληθινή!!!


Ξέρω πως είναι πολύ δύσκολο για ένα δίχρονο που απολαμβάνει τη λατρεία όλων των ενήλικων της οικογένειας, ξαφνικά να δέχεται να μοιραστεί τους θησαυρούς του, υλικούς και συναισθηματικούς με τον μικρό εισβολέα στον ευτυχισμένο κόσμο του. Ωστόσο νομίζω πως η θυσία θα αξίζει τον κόπο μελλοντικά οπότε σιγά σιγά ξεκίνησαν και οι αλλαγές στον παιχνιδοπαράδεισο του Βασιλάκου...!!! Το μικρό λικνάκι του αδερφού του κέρδισε μια γωνίτσα στο δωμάτιο και η χαριτωμένη γουρουνίτσα του, βρήκε βολική θέση στο ολοκαίνουριο ξύλινο λεωφορείο του αδερφού του!!! " Δεν λέμε δικό μου μαμά" λέμε... Ε... δικό μας...!!! Το καινούριο λεωφορείο είμαι δικό μας και θα παέι βόλτα την Πέπα ΜΟΥ...!!! Χα χα χα!!! Κάθε αρχή και δύσκολη...!!!


Το λικνάκι του μωρού φυσικά θα είναι για λίγο ακόμα στο δωμάτιο! Σύντομα τη θέση του θα πάρει το δικό του κρεβάτι, τα ποδαράκια του θα αλωνίζουν το χώρο και τα χεράκια του θα διεκδικούν οτιδήποτε θα του μπαίνει στο μάτι!!! Παρ' όλο που μέχρι στιγμής όλα δείχνουν πως το μέλλον θα είναι ιδανικό για τη σχέση και τη συνύπαρξη των μικρών μου αγγέλων ωστόσο  είμαι προετοιμασμένη να ζήσω μεγάλες αγορίστικες στιγμές.


Μέχρι να μεγαλώσουν τα αστέρια μου, το δωμάτιο τους θα αλλάξει πολλές φορές, κάθε φορά και πιο κοντά στις απαιτήσεις και στις ανάγκες του, κάθε φορά πιο κοντά στις κοινές τους επιθυμίες! Είμαι σίγουρη πως αυτή η μεγάλη μοιρασιά θα παίξει μεγάλο ρόλο στο να γίνουν ακατάλυτα τα δεσμά της αγάπης τους, θα μοιραστούν πολλά γέλια, μαλώματα, παιχνίδια, χτυπήματα, κλάματα, έρωτες, επιτυχίες, αποτυχίες και όλα αυτά τα ωραία και μη που συμβαίνουν στη ζωή και μας δένουν σφιχτά με τους ανθρώπους που μοιραστήκαμε πρώτα απ' όλα την πολύτιμη αγάπη των γονιών μας!!! 

Να έχετε έναν υπέροχο Οκτώβριο!!! 
Καλό μήνα σε όλους!!!



CONVERSATION

39 Σχολια:

  1. Πολύ ωραία ανάρτηση! Τόσο συναισθηματική! Ούσα γόνος πολύτεκνης οικογένειας και έχοντας και εγώ δυο παιδιά στο ίδιο δωμάτιο, συμφωνώ κατά γράμμα με ότι γράφεις! Και επειδή χρονικά είμαι πιο μπροστά από εσένα αφού τα παιδιά μου μοιράζονται το ίδιο δωμάτιο περισσότερο καιρό, έχω να σου ευχηθώ καλή δύναμη! Θα έχουν και τα μαλώματα, και τα ξεσπάσματα και τα ''είναι δικό μου'', μπορεί να αρχίσουν να κρύβουν και τους θησαυρούς που δεν θέλουν να μοιραστούν -αυτό κάνει η κόρη μου- αλλά νομίζω ότι στο τέλος οι διδαχές που θα αποκομίσουν θα είναι πολύ σημαντικότερες από το όποιο καβγαδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη μου, είσαι ένα βήμα πιο μπροστά οπότε η άποψή σου είναι πολύτιμη!!! Εύχομαι στο τέλος πραγματικά να δικαιωθούμε!!! Καλό κουράγιο με τα ταλιμπανάκια μας, μας εύχομαι!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  2. Κική τα περιγράφεις τόσο όμορφα, τόσο γλυκά που πραγματικά μου έδωσες θάρρος.
    Τώρα διανύω την δεύτερη μου εγκυμοσύνη και οι σκέψεις γυρίζουν σαν τρελές στο κεφάλι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα δεν είναι γλυκιά μου Μάρθα να τα περιγράφω ονειρεμένα αλλά να λειτουργούν και σωστά!!! Είμαι ακόμα στην αρχή, δώσε μου λίγο καιρό και θα ενημερώσω για την κατάσταση στο μέλλον, το σίγουρο πάντως είναι πως με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο τα παιδιά θα κερδίσουν παρά θα χάσουν!!! Καλή λευτεριά σου εύχομαι!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα, Κική!Πιστεύω ότι θα προσαρμοστεί σιγά σιγά ο "μεγάλος" που βέβαια μικρουλάκι είναι κι αυτός ακόμα και θα τα πάνε μια χαρά με το μικρό!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να δούμε Δεσποινάκι μου, πόσο καιρό θα μας πάρει αυτή η προσαρμογή και ελπίζω να να "βγούμε" αλώβητοι...!!! Καλό μήνα και πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα! σου εύχομαι να είναι πάντα δεμένα και αγαπημένα!!...κ να μην αντιμετωπισεις πολλές "αγοριστικες"δυσκολίες...γιατι τα δικά μου...όσο και να προσπαθώ....τρώγονται όλη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αυτό εύχομαι Λιτσάκι μου, να είναι γερά, ευτυχισμένα και δεμένα!!! Όσο για τις αγορίστικες δυσκολίες...!!!! Δεν ξέρω ποια μαμά κατάφερε να τις προσπεράσει!!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Να είναι αγαπημένα αυτό είναι το σημαντικότερο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα κοριτσάκι!!!!Τι ομορφιές!!!!!!Να περάσουν υπέροχες στιγμές και να είναι πάντα αγαπημένα!!!Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερινάκι μου γλυκό, σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου!!! Εύχομαι τα καλύτερα και για το παλικάρι σου!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  7. Δυο χρόνια έχουν τα δικά και ακόμα τσακώνονται Κική μου αν και ενηλικα πλέον βέβαια εμένα είναι διαφορετικου φίλου και εκει τα πραγματα είναι λίγο πιο δύσκολα χαχα καλά να είναι τα παιδάκια και τα υπόλοιπα είναι φυσιολογικά και πολλές φορες διασκεδαστικά ακόμα και οι τσακωμοί τους χαχα σίγουρα θα ζήσεις μαγικές στιγμες μαζί τους και θα μάθεις πολλά!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να φτάσω στο σημέιο να διασκεδάζω με τους τσακωμούς; Κάτι θα ξέρεις παραπάνω!!! Φιλιά πολλά Ρενάκι μου!!!

      Διαγραφή
  8. Να σου ζήσουν τα αγγελούδια σου.... Να τα βλέπεις και να γεμίζεις ευτυχία!
    Ναι, θέλει πολλή προσοχή η "επέλαση" του νέου αγαπημένου. Είμαι σίγουρη πως με τις εικόνες που κουβαλάς απ' τα παιδικά σου χρόνια θα τα καταφέρεις.
    Καλό φθινόπωρο, Κική μου και φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι μικρός παράδεισος αυτό το δωμάτιο!
    Εμείς έχουμε ένα κοριτσίστικο κοινόχρηστο δωμάτιο... κι ένα αγόρι χωριστά που ψάχνει ευκαιρία να χωθεί και να ανακατευτεί στα δικά τους- και στήνεται το πανηγύρι! Χα,χα!
    Ειναι τόσο σπουδαίο να μαθουν να συνυπάρχουν, να μοιράζονται ακόμα και να ανέχονται. Και πόσο ωραίο αργότερα που σ' αυτά τα δωμάτια έρχονται και φιλοξενούμενοι φίλοι και ξαδέρφια και γεμίζει το σπίτι χαρά!
    Σας φιλώ όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δωμάτιο είναι πολύ ωραίο όταν είναι πρωί και είναι όλα τακτοποιημένα Νικάκι μου...!!! Χα χα χα!!! Στη διάρκεια της μέρας επικρατεί άλλος παράδεισος..!!! χα χα χα!!!Εσύ ξέρεις πολλά για την συνύπαρξη και τη μοιρασιά, εύχομαι και για εμάς να είναι έτσι όμορφα και ιδανικά!!! Σας φιλώ επίσης όλους!!!

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα Κική .... πολύ όμορφη ανάρτηση ....
    να σου ζήσουν τα αγόρια σου ,,,να είναι γεροι και να
    περνάνε πολλές ευχάριστες ώρες στο δωμάτιο τους .....
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Εύχομαι και για εσένα ευχάριστες και δημιουργικές ώρες!!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  11. Ω, γλυκουλίνια μου!!! Τί υπέροχη ανάρτηση!!! Μια χαρά δέσιμο θα έχουν, μην ανησυχείς για τίποτα! Από τον τρόπο που μιλάς σε εμάς για εκείνα, φαίνεται το τί μπορεί να εκλαμβάνουν τα μικρούλια σου και σου εγγυώμαι πως μόνο θετικά θα είναι τα συναισθήματα και η μεταξύ τους σχέση!!!
    Αγκαλιά και πολλά γλυκά φιλάκια, κορίτσι μου!!!
    (Το λεωφορείο μας θα πάει βόλτα την Πέπα μου, λέει!!!!!! αχαχαχχαα!!!!) Λιώνωωωωωω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου!!! Προσπαθώ για το καλύτερο Ιωάννα μου, όπως όλες οι μανούλες!!! Το αποτέλεσμα θα φανεί στο μέλλον!!! Πολλές αγκαλιές κι από εμάς!!!Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  12. Πάντα Κική μου γράφεις γλυκά και τρυφερά για τα μικρά σου , τους πολύτιμους θησαυρούς σου !!!
    Οι σκέψεις σου σωστά σε οδηγούν και πιστεύω ότι θα γίνουν δυο αγαπημένα αδέλφια γιατί πολλά αρχίζουν από εμάς τους γονείς !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!! Νικολ μου, αυτοί οι πολύτιμοι θησαυρού μου με γέμισαν από ζωή, πίστεψέ με!!! Ελπίζω οι σκέψεις μου να είναι πράγματι ορθές και τα μικρά να είναι αχώριστα!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  13. Γλυκιά μου Κικίτσα, λίγο αν πήραν από σένα, θα είναι κι αυτά μελομένα χάχα χα!
    Όλα θα πάνε καλά, μην αγχώνεσαι.
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου γλυκό!!! Δεν ξέρω από ποιον πήραν σίγουρα πάντως εγώ τα βλέπω μελομένα τα μωρά μου!! χα χα χα!!! Σας φιλώ κι εγώ όλους!!!

      Διαγραφή
  14. Κικιδάκι μου εσύ δεν θα μπορούσες να είσαι αλλιώς με τα αδέρφια σου γιατί απλά είσαι τόσο γλυκό πλάσμα που αποκλείεται να τους χαλούσες χατήρι...ήταν και μικρότερα...χαχαχα. Πέρα από την πλάκα πιστεύω πως οι γονείς το φροντίζουν αυτό, να είναι τα παιδιά αγαπημένα, με το να κάνουν πράγματα χωρίς να τα ξεχωρίζουν. Εσύ καρδιά μου θα μεγαλώσεις τα πιο καταπληκτικά αγόρια του κόσμου και δεν θα ξέρει ποια να τα πρωτοπάρει...χαχα. Το δωμάτιο κουκλί... όπως αξίζει σε μια οικογένεια κούκλων! Φτου να μη σας ματιάσω! Φιλιά πολλά στην τετράδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρχισες το δούλεμα εσύ αγάπη μου..!!! Χα χα χα!!! Οι γονείς φροντίζουν για πολλά βρε Μαράκι μου, αλλά τα καταφέρνουν πάντα; Εύχομαι να είναι καταπληκτικά τα αγόρια μου και να τα πάρουν οι πιο καταπληκτικές νήφες του κόσμου...!!!! Παναγία μου, που έχω φτάσει; Χα χα χα!!! Φιλιά πολλά στην τριάδα!!!Σας αγαπώ!!!

      Διαγραφή
  15. Χαίρομαι που διάβασα πως είσαι έτοιμη να ζήσεις αγορίστικες στιγμές!! χαχαχα Βλέποντας από φίλους με αγόρια γίνεται ο χαμός, άμα όμως τα χωρίσεις το ένα ψάχνει το άλλο!! Και εγώ πιστεύω πως ένα μεγάλο μέρος ευθύνης για το αν θα υπάρξει δέσιμο των παιδιών ανήκει στους γονείς. Είμαι όμως σίγουρη πως θα τα καταφέρεις, είσαι ήρεμη, χαλαρή και φαίνεται πως ξέρεις τι θα κάνεις!! Αυτό το 'είναι δικό μας' δεν το έχω ακούσει από άλλα παιδάκια! Πολλά φιλιά και μπράβο σας! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είμαι ακόμα έτοιμη ή αν ετοιμάζομαι..!!! Για να δούμε!!! Όσο για το " είναι δικό μας" μάλλον το συμφέρων του σκεφτόταν το μικρό μου αλλά και έτσι να είναι κάναμε μια αρχή!!! χα χα χα!!! Φιλιά πολλά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ γλυκειά η ανάρτησή σου για τα αγοράκια σου, Κική μου!!!
    Να είσαι σίγουρη ότι θα μεγαλώσουν αγαπημένα σ'αυτό το όμορφο δωμάτιο!!
    Φιλάκια και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριανάκι μου, ποια μαμά όταν μιλάει ή γράφει για τα μικρά της δεν στάζει μέλι; Πάρε παράδειγμα από εσένα!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  17. Με τόνους του σιέλ σε μπέζ φόντο εσύ(ήταν και είναι το αγαπημένο μου χρώμα) ροζ εμείς (σπάνια έμπαινε στην ζωή μου,μα τώρα κυριάρχησε ,εγινε και συνήθεια) να δούμε πόσο θα κρατήσει!!! Τι όμορφο δωμάτιο με γλυκές και αθώες ψυχούλες να το κατοικούν!!! Καλή συνέχεια σε ότι σκέπτεσαι να κάνεις η να απολαύσεις Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ πάλι δεν βλέπω πουθένα ροζ στον ορίζοντα για έμας Εφάκι μου!!! Όσο για τις απολαύσεις, νομίζω πως απολαμβάνω τα πάντα τους!!! Φιλιά πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να σου ζήσουν Κική μου οι πρίγκιπές σου!!! Υπέροχο το δωμάτιο και πολύ συγκινητικό το κείμενό σου!!!!
    Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κικάκι μου, πάντα με σώζεις...!!! Χα χα χα!!! Σ' ευχαριστώ καλή μου για τις ευχές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να σου ζήσουν τα αγοράκια σου!!!! Με μια τόσο υπέροχη μανούλα σίγουρα θα είναι περιζήτητα τα αγόρια σου!!!! Για το δέσιμο θα συμφωνήσω και εγώ ότι παίζουν σημαντικό ρόλο οι γονείς γιαυτό να είσαι σίγουρη ότι θα είναι πολύ αγαπημένα!!!! Πανέμορφο το δωμάτιο τους!!!! Πολλά φιλιά γλυκό μου κοριτσάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι γλυκειά σιελ ανάρτηση!!! Δεν υπάρχει περίπτωση να μην ζεστάνεις το "σιελ" με τη ζεστή καρδιά σου, με τη γλύκα της ψυχής σου , με την "γεμάτη" αγάπη σου!!!
    Να χαίρεσαι τους κούκλους σου και να'στε όλοι πάντα καλα΄, αγαπημένοι και χαρούμενοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να σου ζήσουν τα αγοράκια σου!!! Υπέροχο το δωμάτιο τους και πολύ συγκινητική η ανάρτηση σου!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ γλυκό post, με συγκίνησε βρε κοριτσάκι . Όχι δεν υπερβάλλω, το κλάμα πλέον το έχω πολύ εύκολο λόγων των ορμονών της εγκυμοσύνης . Το θέμα μου είναι λοιπόν ότι και εγώ πάντα μοιραζομουν το δωμάτιο μου με τα αδέρφια μου και σε λίγο καιρό το ίδιο θα γίνει με το αγοράκι μου. Θα πρέπει να μοιραστεί το δωμάτιο του με το καινούριο μωράκι μας. Δεν σου κρύβω πως προβληματίζομαι αρκετά από το πως θα αντίδραση του μέχρι και τι στήσιμο του δωματίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!