Οι λαγοί του Πάσχα σε διάφορες εκδοχές...

Εμείς πάντως συνεχίζουμε απτόητοι. Μικροί και μεγάλοι καταπιανόμαστε συνεχώς με διάφορα τόσο που νομίζω πως  το Πάσχα μας έχει συνεπάρει οικογενειακώς! Ούτε που θα φανταζόμουν πριν ένα μήνα πως θα έψαχνα χρόνο για να κάνω τη μία ανάρτηση πίσω από την άλλη και να που έγινε...!!! Η μία σκέψη φέρνει την άλλη η μία ιδέα διαδέχεται την άλλη και προσπαθώ να βρω τρόπο να τα βολέψω όλα αλλά αυτό είναι αδύνατο, οπότε αναγκάζομαι να επιλέξω ανάμεσα στα βασικά και κρατάω σημειώσεις για του χρόνου, πρώτα ο Θεός!!! Χα χα χα!!! Αυτή τη φορά το ντουλάπι μου άνοιξε διάπλατα και στο προσκήνιο βρέθηκαν τα υπέροχα υλικά του scrapbooking που έμειναν κλεισμένα και αχρησιμοποίητα πολύ καιρό τώρα!




Επιβάλλονταν ένα καλό ξεσκόνισμα, είναι και οι μέρες που απαιτούν ευχές και κάρτες οπότε του έδωσα και κατάλαβε...!!! Η κεντρική ιδέα ήταν ο λαγός του Πάσχα οπότε σκέφτηκα να ακολουθήσω την ίδια λογική για όλες τις καρτούλες μου και να αλλάξω μόνο τα χαρτιά και λίγο την διακόσμηση! Τα λατρεύω αυτά τα χαρτιά, δεν ήξερα ποιο να διαλέξω και σε ποιο συνδυασμό να καταλήξω, απόλαυσα όλη τη διαδικασία και σαν παιδί αρνιόμουν να μαζέψω τα παιχνίδια μου...!!!




Ίσως με την πρώτη ματιά να φαίνονται ίδιες αλλά στην πραγματικότητα διαφέρουν, για την ακρίβεια η κάθε μία είναι φτιαγμένη για συγκεκριμένη κυρία οπότε έφτιαξα την κάθε μία με την σκέψη της παραλήπτριας! Πόσο μου έχει λείψει να καταπιάνομαι με τα χαρτιά μου, τις μήτρες, τα μελάνια...


Φυσικά όταν ο μικρός μου βοηθός πήρε χαμπάρι το χαμό που επικράτησε στο δωμάτιο εκστασιάστηκε και κάπου εκεί άρχισε το μπέρδεμα! Θέλω να κόψω και να κολλήσω όπως όταν ήμουν μωράκι, μου είπε γκρινιάζοντας, άλλωστε τώρα είναι μεγάλος πια οπότε το παιδί δικαιωματικά θέλει να καταπιαστεί με τα ψαλίδια!!! Αφού λοιπόν καταστρέψαμε αρκετά μπλε κάνσον και πασαλειφτείκαμε με τις κόλλες, κατέληξα να κόβω λαγουδάκια και ο Βασίλης να κολλάει ουρίτσες από βαμβάκι, ενώ ο Φωτεινούλης που κατά τη διάρκεια του πανικού κοίταζε από απόσταση αποφάσισε να πλησιάσει την πιο ακατάλληλη στιγμή με αποτέλεσμα να έχουμε απώλειες... Δυστυχώς δύο από τα λαγουδάκια δεν τα κατάφεραν να μπουν στην γιρλάντα μας!!! Χα χα χα!!! 


Η λαγουδένια γιρλάντα μας λοιπόν μπήκε στο δωμάτιό τους και το στολίζει υπέροχα μπορώ να πω! Φυσικά δεν έγιναν όλα τα λαγουδάκια μπλε, γαλάζια και σιέλ όπως θα ήθελε ο Βασίλης, αντιθέτως διάλεξα διάφορα χρώματα και σχέδια οπότε ο μικρός μου Βασιλιάς αναγκάστηκε να συμβιβαστεί!!! 



Η επόμενη μέρα μας βρήκε βουτηγμένους στα χρώματα! Θα ήταν άδικο να μην χαρίσει ο Βασίλης τις δικές του κάρτες στους αγαπημένους του, άλλωστε έχει εξοικειωθεί πλέον με τα χρώματα, τις μπογιές και τα χαρτιά οπότε δεν υπήρχε λόγος να του χαλάσω το χατίρι! Τα υλικά μας αυτή τη φορά ήταν μέσα σε όλα τα άλλα και οι σφραγιδούλες πατάτας και μήλου, μόνο που στην πορεία αποφασίσαμε πως το μήλο θα φαγωθεί οπότε έμεινε μόνη της η πατάτα...!!! Αφού την πλύναμε καλά, την κόψαμε στη μέση και μετά τη χαράξαμε για να δημιουργήσει το σχέδιο των αυγών με τα κενά, το άλλο μισό το αφήσαμε ανέπαφο και το σφράγισμα έδινε κι έπαιρνε!!! Μετά από πολλές σφραγίδες και εφόσον χορτάσαμε παιχνίδι φτιάξαμε και τις καρτούλες, τα γραμματάκια γράφτηκαν με το δικό του χεράκι αλλά με τη δική μου καθοδήγηση φυσικά, ο κορμός από τις πασχαλίτσες και τα κίτρινα πουλάκια έγιναν επίσης με τα δαχτυλάκια του  και μετά τους πρόσθεσε με τη βοήθειά μου τα υπόλοιπα μέλη και τα σχέδια. Το απόλαυσε πραγματικά, ήταν τόσο ευτυχισμένος, τόσο περήφανος για τα κατορθώματά του... Μου χάρισε πραγματικά μια υπέροχη μέρα, τόσο που ανυπομονώ να μεγαλώσει και ο Φωτεινούλης και τότε να γίνεται ένας πραγματικά απολαυστικός χαμός στο σπίτι!!!

Μπήκαμε αισίως στη Μ. Εβδομάδα, ο Βασίλης πλέον είναι πολύ στενοχωρημένος με τους κακούς ανθρώπους που πλήγωσαν το Χρηστούλη μας και αυτό που φωνάζει από εχθές είναι πως δεν πρέπει να κάνουμε άλλο κακό, πρέπει γρήγορα να βουτήξουμε στις μπογιές να βάψουμε αυγουλάκια και να του τα χαρίσουμε όοοοοολα για να γίνει καλά. Μετά να ανάψουμε τις λαμπάδες μας γιατί θα είναι νύχτα και ο Χρηστούλης δεν θα βλέπει για να βρει το δρόμο, πώς θα πάει στον ουρανό; Μόνος του και μέσα στο σκοτάδι; Θα τον βοηθήσουμε όλοι εμείς... Ναι, ναι, ακούμε πολλά πετυχημένα από αυτό το μωρό και δεν είναι ούτε τρία!!!

Καλή Μ. Εβδομάδα σε όλους, κατανυκτική, γεμάτη αισθήματα και συναισθήματα, γεμάτη από αγάπη και συγχώρεση!!!

Δεν σας χαιρετώ νομίζω πως θα επιστρέψω σύντομα!!!

Φιλιά πολλά 






CONVERSATION

23 Σχολια:

  1. Πόσο υπέεεεεεεροχα όλα! Οι κάρτες οι δικές σου, η γιρλάντα αλλά και οι κάρτες του μικρούλη σου. Και του χρόνου Κική μου ναστε γεροί και δυνατοί να ξαναφτιάξετε τόσο όμορφα πράγματα. Καλό Πάσχα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα, σου άρεσαν Χριστινάκι μου; Χαίρομαι ιδιαίτερα!!!! Και του χρόνου επίσης γλυκιά μου, φιλιά πολλά και καλό Πάσχα!!!

      Διαγραφή
  2. Να χαίρεσαι τα μικρούλια σου Κική και να περάσετε χαρούμενα το Πάσχα. Οι κατασκευές σας πανέμορφες!
    Φιλιά και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου κι εσύ να τους χαίρεσαι όλους και να τους καμαρώνεις!!!Καλή Ανάσταση και πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφες κατασκευές!!!! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε, με τέτοια μαμά, πώς να μην εξοικειωθεί το παιδί με την τέχνη?!
    (Να κι ένα κοινό που έχω με το παιδάκι σου: Πάντα καταλήγω πασαλειμμένη με κόλλες! Πώς τα καταφέρνω?!)
    Πανέμορφες και με υπέροχα χρώματα οι δημιουργίες σας, Κική μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κορίτσι μου! Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού να είσαι από μια μεριά να δεις τι ωραίο πανικό δημιουργούμε εμείς οι " καλλιτέχνες" χα χα χα!!! Αν είναι να πασαλείβεσαι με τις κόλλες, τότε σίγουρα θα έχεις κερδίσει μια πολύ σημαντική θέση στο club! Τι κάθεσαι λοιπόν, κάνε ένα ταξιδάκι!!!!Φιλιά πολλά όμορφη!!!

      Διαγραφή
  5. Πράγματι σε συνεπήρε το Πάσχα και με έβαλες σε μια τόσο όμορφη ατμόσφαιρα!
    Τα λαγουδάκια είναι υπέροχα, όπως και το παιδάκι σου! Να το χαίρεσαι το μικρούλι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι ναι, με συνεπήρε και να δω όταν περάσουν οι μέρες με τι θα καταπιαστώ!!! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές Αλεξάνδρα μου!!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. τι όμορφες κατασκευές!Τι να πρωτοθαυμάσουμε!
    Η γιρλάντα σας έγινε τόσο υπέροχη που νομίζω ότι θα λυπηθείτε να την κατεβάσετε μετά το Πάσχα! Φυσικά οι κάρτες του Βασίλη κλέβουν την παράσταση!!!
    Και του χρόνου!
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!!! Εσύ είσαι ειδική σε αυτά οπότε ο λόγος σου μετράει πολύ Λιτσάκι μου!!!Η γιρλάντα δεν βλέπω κι εγώ να κατεβαίνει από εκεί! Μάλλον θα την κρατήσουμε για όσο αντέξει!!! Και του χρόνου γλυκιά μου!!! Καλή Ανάσταση και να περάσετε τέλεια!!!

      Διαγραφή
  7. Καλό Πάσχα Κική μου! Τελικά τα αγόρια σου σε γεμίζουν έμπνευση και φτιάχνεις φοβερά καλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, δεν το κρύβω Κατερινάκι μου, τα αγόρια είναι πηγή έμπνευσης όχι για να το παινευτώ.... Χα χα χα!!!Ας προσγειωθώ τώρα!!! Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου και καλή Ανάσταση!!!

      Διαγραφή
  8. Λατρευω τα λαγουδακια και τα φουντωτα κουνελάκια σε όλες τις μορφες τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά κι εγώ τα λατρεύω απλά το ανακάλυψα τώρα!!!Καλή Ανάσταση!!!!

      Διαγραφή
  9. Είστε υπέροχοι και γι' αυτό σας αγαπάμε- σας το' χουμε πει;
    Ποιές κάρτες να πρωτοζηλέψω, της μαμάς που μεγαλουργεί στο στοιχείο της ή τις υπέροχες που βγήκαν από τα μικρα χεράκια του μεγάλου καλλιτέχνη;
    Όλα είναι όμαρφα και ανοιξιάτικα χαρούμενα!!
    Φιλια πολλά, καλή Ανάστασηη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εσύ ψυχή μου, τι μπορούσες να πεις;;;; Εμείς να δείτε πόσο σας αγαπάμε!!! Καλή Ανάσταση αγάπη μου, να μου τους φιλήσεις όοοολους!!! Να περάσετε τέλεια, περιμένουμε να μας γεμίσετε με εικόνες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι απιθανη παρέα που είστε και οι τρεις σας.
    Με την πρώτη ευκαιρία θα ερθω να παίξω κι εγώ μαζί σας.
    Θέλω να μου μάθουν κολπα οι άντρες σου , για να τα δείξω στην Ευγενία μας.
    Καλή Ανάσταση σε όλους σας.
    Την αγάπη μου και φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα είναι τόσο υπέροχα όλα!!!! Πανέμορφη παρέα είστε!!!!
    Καλό Πάσχα Κική μου, με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αρχισα να ζηλεύω την υπομονή σου (όπως και την υπομονή τη κόρης μου) ΜΠΡΑΒΟ ΜΠΡΑΒΟ που αφήνετε τα μικρά να δημιουργούν αντίθετα από μένα που θέλω όταν κάνω δουλειά να την κάνω ολομόναχη..Κάνω κάποιες προσπάθειεσ με την Αλκηστη αλλά είναι πολύ λίγες..
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ -ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ με υγεία και χαρά !! Φιλάκια αγαπημένη γλυκια μανούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα όλα.
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Xριστός ανεστη Κικη μου με αγαπη γυρω μας μεσα μας παντου..μικρή μου να είσαι πάντα ετσι χαρουμενη με τους μικρους και μεγαλους σου αντρες.. εεε να μην αφησουμε παραπονεμενο τον μπαμπα ε; σε ευχαριστω πολύ για την ομορφη εκπληξη μικρή μου να έχεις ενα ευωδιαστώ και χαρουμενο μηνα φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!