Latest Posts

Οι κύκλοι της άνοιξης μας φέρνουν κοντά!!!

By 6:51 μ.μ.

Και πραγματικά έτσι είναι! Είναι αυτοί οι κύκλοι της ζωής που σου ανοίγουν διάπλατα την αγκαλιά τους και εσύ αφήνεσαι στη μαγεία, γνωρίζεις ανθρώπους, ανοίγεις την καρδιά σου, καταθέτεις την ψυχή σου, τα πιο μεγάλα σου μυστικά, τους πιο μεγάλους σου φόβους που δύσκολα θα εξομολογηθείς στους δικούς σου ανθρώπους. Κι όμως είναι αυτή η αύρα νομίζω που σε κάνει να νιώθεις μια ιδιαίτερη έλξη, μια περίεργη συμπάθεια και τελικά μια μεγάλη αγάπη που δύσκολα την εξηγείς και στον ίδιο σου τον εαυτό!!! Περίεργο δεν λέω! Αν δεν το ζούσα δύσκολα θα το καταλάβαινα, αλλά έλα που συμβαίνει...


Το blog μου, μετράει κιόλας πέντε χρόνια! Πέντε χρόνια ψυχοθεραπείας, παρέας, δημιουργίας, σκέψης, έμπνευσης, κατάθεσης ψυχής αλλά κυρίως γνωριμίας με ανθρώπους που ίσως να μην γνώριζα και να μη συναντούσα ποτέ στη ζωή μου, αν και τον τελευταίο καιρό πιστεύω πως κάποια πράγματα στη ζωή μας συμβαίνουν ή θα συμβούν έτσι κι αλλιώς!!! Έτσι κι αλλιώς λοιπόν νομίζω πως κάπου, κάπως, κάποτε θα συναντούσα και τη Νικούλα! Για όσους την ξέρετε είμαι σίγουρη πως την αγαπάτε όσο κι εγώ, αν είχατε την τύχη να την αγκαλιάσετε κιόλας τότε δεν έχετε σκοπό να χάσετε ποτέ την φιλία της και για όσους καταφέρατε να της ανοίξετε την καρδιά σας, τότε το δέσιμο είναι καρμικό!!!


Η κλήρωση της Αλεξάνδρας δεν απέδωσε σε εμένα τους καρπούς που εκείνη φανταζόταν γιατί νομίζω πως ο στόχος τελικά ήταν να γνωρίσουμε νέους blogger, απέδωσε όμως μεγαλύτερους καρπούς γιατί τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση είχα την τύχη να ετοιμάσω ένα δώρο για μια "μικρή" κύρια που δεν είναι αλλή από την αγαπημένη μου Ρουλίτσα την οποία έχω δηλώσει πόσο πολύ αγαπώ και εκτιμώ  και η σχετική ανάρτηση είναι εδώ  και από την άλλη είχα την ακόμα πιο μεγάλη τύχη να δεχτώ το δώρο που φτιάχτηκε μόνο για μένα από τα χεράκια της Νικούλας μου! Ξέρω πόση αγάπη έβαλε και αυτό με τιμά ακόμα περισσότερο!!!




Τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά και να που οι κύκλοι της άνοιξης μας ξαναφέρνουν κοντά, όπως μου γράφει η Νικούλα! Εγώ εύχομαι οι κύκλοι της ζωής να μας φέρουν ακόμα πιο κοντά, άλλωστε η Ελλαδίτσα μας είναι μια σταλιά ομορφιά!!! 
Υπόσχεση...

Πριν κλείσω αυτή την τόσο γεμάτη από αγάπη και πολλά πολλά συναισθήματα για εμένα θέλω να σας θυμίσω - ενημερώσω για την προσπάθεια της Αλεξάνδρας και το παζάρι αλληλεγγύης bloggaki που ετοιμάζει. Όλες τις απαραίτητες πληροφορίες θα τις βρείτε στο blog της πατώντας επάνω στο σύνδεσμο.

Με τις εγκυμοσύνες και τα δύο μικρά θαυματάκια μου, είχα καιρό να βρω χρόνο να συμμετάσχω στα πιο ωραία πράγματα που ξεκινούν μέσα από τα blogs και παίρνουν σάρκα και οστά μέσα από όλες εσάς!!! Νομίζω πως ήρθε ο καιρός να βάλω κι εγώ ένα μικρό χεράκι...!!! Καλή δύναμη Αλεξάνδρα μου και καλή επιτυχία εύχομαι!!!




You Might Also Like

20 Υπέροχες κουβέντες

  1. Ω , εσύ ήσουν η τυχερή ( ακι το λιμπιζόμουν εγώ!!! ααχαχα! Στο μεταξύ όλες πήρατε το δωαράκι σας.. εμένα ποια μου έμεινε καλέ ....αναρωτιέμαι μοναχούλα μου, μην μου δίνεις σημασία!)
    να το χαρείς . είναι υπέροχο !
    Φιλιά
    Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καημενούλι! Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω... Δεν έχω ιδέα!

      Διαγραφή
    2. Καλέ ναι, δεν ξέρει τίποτα... Χα,χα!!

      Διαγραφή
  2. Το λιμπίστικες ε; Είμαι σίγουρη!!! χα χα χα!!! Εύχομαι να πάρεςι σύντομα το δωράκι σου γλυκιά μας Αριστέα! Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χι,χι! Απίστευτο αυτό που έγινε με τα δικά σου ταίρια! Και να το προσπαθούσαμε δεν θα γινόταν τέτοια κλήρωση!
    Του χρόνου νέες γνωριμίες, φέτος... αγάπη και συγκίνηση! Δεν είναι κακό!
    Το έγραψα και στη Νίκη: ενώ δεν έχει πολλά χρώματα, είναι τόσο φωτεινό και χαρούμενο! Πάρα πολύ μου άρεσε! Και πάρα πολύ να το χαρείς κι εσύ, Κική μου!
    Και να χαίρεσαι και τις blogοφίλες σου! Και τα θαυματάκια σου!
    Πολύ χάρηκα που γνωριστήκαμε, Κική! Και για τη στήριξη στο παζάρι σε ευχαριστώ πολύ! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απίστευτο δεν λες τίποτα!!! Και να το στήναμε δηλαδή έτσι δεν θα έβγαινε!!! Του χρόνου Αλεξάνδρα μου θα είμαι έτοιμη για νέες γνωριμίες!!!Καλά να είμαστε!!! Κι εγώ χάρηκα που γνωριστήκαμε και όσο για το παζάρι μου δίνεις την ευκαιρία για μια καλή αρχή!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  4. Το λέω και το πιστεύω, τίποτα απ' όσα μας συμβαίνουν στο δρόμο της ζωής μας δεν είναι τυχαίο- ε, κι αν είναι τυχαίο είναι ωραίο , που έλεγε και η Αλίκη!
    Κικίτσα μου, νιώθω τυχερη που γνώρισα μέσω του μπλογκ τόσους σημαντικούς ανθρώπους. Με κάποιους από την πρώτη στιγμή νιώθεις ότι επικοινωνείς περισσότερο, τους διαβάζεις κι είναι σαν να διαβάζεις τις σκέψεις τους,χαίρεσαι με τις χαρές τους και πονάς με τις λύπες τους. Ετσι τους νιώθεις δικούς σου κι ας μην τους έχεις δει ποτέ από κοντά, που ευχομαι κάποια στιγμή να το καταφέρουμε κι αυτό, θα είναι τέλειο!
    Ευχαριστώ από την καρδιά μου για την τόσο όμορφη, τρυφερή και γεμάτη αγάπη ανάρτηση και ελπίζω το μικρό μου καλωσόρισμα να βρει μια γωνιά στο σπιτικό σας και να υποδεχεται μόνο καλά για όλους σας!!!
    Πολλά φιλάκια σε όλα τα μαγουλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχαίο αλλά πολύ ωραίο λέω εγώ!!Χα χα χα!!! Κι εγώ νιώθω τυχερή Νικούλα μου και νομίζω πως όσα γράφεις είναι και δικές μου σκέψεις...!!! Τυχαίο;;; Να είσαι καλά κορτισάκι μου κι εσύ και η όμορφη οικογένειά σου!Σας φιλώ!!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ ο.όμορφο το δωράκι της Νίκης μας., Κικίτσα μου.
    Η παρέα μας είναι τόσο ωραία όσο λίγες.
    Ξεκινήσαμε σχεδόν όλες μαζί και είναι σαν να είμαστε συμμαθήτριες σε μια τάξη.
    Αύριο πάω εκδρομή κσι θα συναντήσω δυο κοριτσάρες φίλες μπλογκερ.
    Δε σου λέω ποιες.
    Αύριο τα νεα.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!!! Πουλάκι μου, εκδρομούλα θα πας πάλι!!!! Αυτά είναι!!! Να είσαι τόσο δραστήρια, να είσαι καλλιτέχνης, να συμμετέχεις και να τρέχεις σε όλα τα φιλανθρωπικά events και να μην χάνεις και εκδρομή για εκδρομή!!! Θέλω να γίνω σαν τη συμμαθήτρια Ρένα!!! Μπορώ;;;; Χα χα χα!!!Να περάσεις τέλεια Ρενάκι μου και να μου φιλήσεις τις κοριτσάρες που θα συναντήσεις!!! Καλό Σαββατοκύριακο λοιπόν!!!!

      Διαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΩΩΩΩΩ τίποτα δεν γίνεται τυχαία !! Στα χέρια σου λοιπόν το καλωσόρισμα της Νίκης μας που έχει την γλυκιά της αύρα !!! Πρόσφατα τη συνάντησα και είναι ότι ακριβώς περίμενα !! Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πραγματι μικρή μου τίποτα δεν γινεται τυχαια και αν το θελεις κι όλας εεεεε τότε ερχεται μεσα στα χέρια σου.. η αγαπη και το μπλοκικν κύκλους κανει εδω μεσα.. και μας κανει να νιώθουμε να αγαπαμε ..να γελαμε να γνωριζομαστε εστω και απο μακρυα... άτιμη κρίση..χα..χα.. τα δωρακια απο την Νικη πολύ ομορφο το καλωσωρισμα της...να τα χαρεις Κική μου..οπως χαρηκα και εγω τα δικά σου..αν πιαστουμε χέρι χέρι όλες νοητα θα αγκαλιασουμε όλη την Ελλαδα μας... αυτός ειναι ο δικος μας ο κύκλος χαρη στην Αλεξανδρα μας αυτήν την φορα... να χαιρεσαι.. που το κανεις..ακομα περισσότερο .. με οτι αγαπας..μικρό μου..φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σαν την Αριστέα μας και εγώ λιμπιζόμουν το υπέροχο καλωσόρισμα της Νικούλας!!!! Την Νικούλα έχω την χαρά να την γνωρίζω όπως και εσένα και είστε και οι δυό σας δύο αξιολάτρευτα πλάσματα, από αυτά που δεν ξεχνάς ποτέ και που αισθάνεσαι πολύ τυχερός που έχεις κάτι δικό τους να σε συντροφεύει.... όπως έχω εγώ εκείνη την ρομαντική ποδηλάτισσα, θυμάσαι?? δώρο στην πρώτη μας γνωριμία!!!! ΠΟλλά πολλά φιλιά γλυκιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλορίζικο το δωράκι σου πολύ όμορφο!!!!!
    Καλά να περνάς!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφο το δωράκι σου, να το χαρείς, Κικίτσα μου.
    Υπέροχη και η ανάρτηση σου, γεμάτη γλύκα και αγάπη σαν εσένα!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφο το δώρο σου και γεμάτο αγάπη! Να το χαρείς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ένα από τα πιο όμορφα καλωσορίσματα!
    ήσουν τυχερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πόσο όμορφο! Χάρηκα που έμαθα και για το bazaar! Θα προσπαθήσω τουλάχιστον να το επισκεφτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!