Παιχνίδια με λουλουδοπέταλα!!!

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα μας ξετρέλανε από κάθε άποψη, την απολαύσαμε από την σκέψη μέχρι και την υλοποίηση οικογενειακώς και η ιδέα να την καθιερώσουμε ώστε να υποδεχόμαστε  την κάθε εποχή "κλείνοντας" τις ομορφιές της στο φανταστικό μας φυτολόγιο νομίζω πως ήδη μπήκε στον φάκελο με τα καθιερωμένα!!!Ξεκινάμε μια δική μας οικογενειακή παράδοση λοιπόν και αυτό μου αρέσει πολύ, μα πάρα πολύ!!!!



Για να πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή, όλα ξεκίνησαν από την αγάπη του Βασίλη προς τα άνθη, μια αγάπη που τον έκανε να τα λαχταρά τόσο πολύ ώστε σε κάθε μας βόλτα να γυρίζουμε στο σπίτι με μπουκέτα ολόκληρα από λουλούδια, τα οποία πάντα μου τα προσφέρει συνοδευόμενα από λόγια που δύσκολα πιστεύει κανείς ότι μπορεί να λέει ένα τρίχρονο!!! Χα χα χα!Λατρεύω αυτές τις στιγμές!!! Φυσικά τα λουλούδια αυτά αφού στόλιζαν το σπίτι μας για κάποιες μέρες, όταν έβγαιναν από το βάζο ήταν αδύνατο να πεταχτούν. Πού να μου πάει η καρδιά να τα πετάξω; Έτσι, γέμισα μπόλικες σελίδες ενός τετραδίου με όλα τα λουλούδια που μου χάρισε ο Βασιλιάς μου, τα οποία ξεραίνονται μέσα στις σελίδες και σιγά σιγά θα έχω ένα μοναδικό  ενθύμιο για τα γεράματά μου...!!! Μμμμ, το μόνο που με ανησυχεί σε αυτό όλο είναι ο αριθμός των τετραδίων που θα χρειαστεί να γεμίσω... Και κάπως έτσι μπήκα στην διαδικασία να αναζητώ τρόπους ώστε τα λουλούδια που μου χαρίζει ο Βασιλάκος να γίνουν ένα λιγάκι πιο όμορφο, πιο ζωντανό και γιατί όχι ένα πιο διασκεδαστικό φυτολόγιο!!! 



Το καλοκαίρι προσφέρεται για τη συγκεκριμένη συγκομιδή, οι κήποι είναι κατάφυτοι, ολάνθιστοι και καταπράσινοι  οπότε δεν δυσκολευτήκαμε και πολύ ώστε να ξεκινήσουμε τη συλλογή μας γεμίζοντάς την με χρώματα και σχήματα καλοκαιρινών  λουλουδιών!
Αφού λοιπόν μαζέψαμε τα ανθάκια μας, βάλαμε μπροστά για την κατασκευή του φυτολόγιού μας! Δεν χρειαστήκαμε και τίποτα το τρομερό, ένα κουτί από σεντόνια ή πουκάμισο, ένα ψαλίδι, ένα ρολό διάφανο αυτοκόλλητο βιβλίων, ένα μολύβι, ένα κυκλικό σουβέρ, για να κόψουμε ομοιόμορφους κύκλους και ξεκινήσαμε!!!





Η διαδικασία είναι απλή, αρχικά έκοψα το διάφανο αυτοκόλλητο σε κύκλους, για κάθε σελίδα - κύκλο χρειάστηκα δύο αυτοκόλλητα μέσα στα οποία  "εγκλώβισα" τα λουλουδάκια ή τα φυλλαράκια που μαζέψαμε! Εγώ έφτιαξα οχτώ κυκλάκια τα οποία ένωσα μεταξύ τους με σχοινί και τα έκανα γιρλάντα! Έπειτα ετοίμασα, πάντα με την βοήθεια των μικρών μου βοηθών βεβαίως βεβαίως και το κουτί που θα μπουν μέσα οι διάφανες κυκλικές σελίδες του φυτολόγιού μας.  Το κουτί που είχαμε εμείς είχε και από τις δύο μεριές, μπροστά και πίσω άνοιγμα και φυσικά υπήρχε και το διάφανο πλαστικό που προστάτευε το περιεχόμενό του, έτσι δεν χρειάστηκε να κόψω το χαρτόνι ώστε να φτιάξω εγώ το άνοιγμα οπότε η δουλειά μου έγινε ακόμα πιο εύκολη. Τοποθέτησα τα λουλουδάκια μου επάνω στη διαφάνεια του κουτιού και στη συνέχεια τα κόλλησα με το αυτοκόλλητο που ντύνουμε τα βιβλία στο σχολείο ώστε να " εγκλωβίσω" μέσα σε αυτά τα λουλούδια μου. 




Οι διαφανείς σελίδες, έγιναν απλά ονειρεμένες!!!Δεν ξετρελάθηκαν μόνο τα μικρά αλλά κι εμείς! Πόσο όμορφα φαίνονται στο φως του ήλιου, πόσο ζωντανά είναι τα χρώματά τους και τι υπέροχα παιχνιδίσματα κάνει το φως καθώς τα διαπερνά δεν περιγράφεται!!! Οι σελίδες  με τα καλοκαιρινά φυτά μας, ενώθηκαν σε μια γιρλάντα και μπήκαν στο μπαλκόνι πάνω από το αυτοσχέδιο καναπεδάκι που είχα φτιάξει πριν λίγο καιρό. Είναι τέλειο το σημείο για να κάθεσαι και να χαζεύεις με τις ώρες κυριολεκτικά, τα χρώματα των λουλουδιών που σχεδόν λαμπυρίζουν καθώς χορεύει ανάμεσά τους το φως του καλοκαιριού!!!



Ακόμα πιο όμορφο και πιο διασκεδαστικό κατέληξε να είναι το κουτί που ετοιμάσαμε! Τρισδιάστατα μοιάζουν τα ανθάκια μας κοιτάζοντάς τα, σηκώνοντας το κουτί απέναντι από τον ήλιο. Το φως περνάει μέσα από τις δύο μεριές κάνοντας μια μικρή παύση στο εσωτερικό του κουτιού, με αποτέλεσμα να είναι διαφορετικός ο τρόπος που διαχέεται το φως κι έτσι να κάνει τα λουλούδια να μοιάζουν 3d! Τέλειο πραγματικά!!!




Είναι επίσης όμορφο και ολοζώντανο τη νύχτα! Τοποθετώντας το μπροστά από μία λάμπα ή ένα κερί παίρνεις γι' αντάλλαγμα μια εικόνα όπως αυτή παρακάτω! Μια επίσης τέλεια ιδέα  που γεννήθηκε καθώς παίζαμε με το κουτί και το φως, ήταν να μπει το κουτί μπροστά από το νυχτερινό φωτάκι στο δωμάτιο των αγοριών. 


Δεν το πείραξαν ούτε μια φορά! Αντιθέτως έμειναν μαγεμένα να κοιτάζουν τα λουλούδια τους και έμοιαζαν να ταξιδεύουν μέχρι να τα πάρει και τα δύο ο ύπνος! Μόνα τους, χωρίς να φωνάξουν μαμά, χωρίς να γκρινιάξουν, να διψάσουν ή ότι άλλο μπορεί να θέλουν  να κάνουν την ώρα που είναι να κοιμηθούν! Μαγεύτηκαν τα μικρά μου και μαζί μ' αυτά κι εγώ!!!



Το ενδιαφέρον μας είναι πια τόσο μεγάλο για το βασίλειο των φυτών που μας βλέπω να φτιάχνουμε πολλά πολλά κουτιά και να μελετάμε τα λουλούδια με τις ώρες!!!  Χα χα χα!!!


Δεν ξέρω ακόμα για πόσες μέρες θα διατηρηθούν τα χρώματα ζωντανά, η φωτογραφία που έβαλα για να κλείσω την ανάρτηση είναι τραβηγμένη τρεις μέρες μετά την κατασκευή και μοιάζει οι σελιδίτσες να φτιάχτηκαν τώρα!!! Αυτό με κάνει ακόμα πιο χαρούμενη κι ενθουσιασμένη με το φυτολόγιό μας!!!




Είναι μια πραγματικά αξιόλογη κατασκευή που αξίζει να δοκιμάσετε!!! Τα παιδιά είναι σίγουρα οι μεγάλοι κερδισμένοι, έρχονται σε επαφή με τη φύση, γνωρίζουν τα λουλούδια, τα δέντρα, τα φυτά, συνθέτουν εικόνες, κατασκευάζουν κολάζ λουλουδιών και τελικά απολαμβάνουν παιχνιδίσματα με το φως και τα λουλούδια! Ο ενθουσιασμός τους είναι αυτός που μ' έκανε να σκεφτώ πως θα ήταν τέλειο  στις διάφανες κυκλικές σελίδες μας, κάθε εποχή να φωτίζονται και άλλα χρώματα, άλλα σχήματα άλλα φυτά!!! 
Ελπίζω να απολαύσατε τη σημερινή μου ανάρτηση, να σας άρεσε σαν ιδέα και να μπει σαν project στα δικά σας Προσεχώς!!! 

Να έχετε ένα τέλειο Σαββατοκύριακο!!!


CONVERSATION

14 Σχολια:

  1. Τι υπέροχη ιδέα, Κική μου!!!! Τα χρώματα των λουλουδιών είναι τόσο ζωντανά, και ελπίζω να διατηρηθούν έτσι. Πω πω, χαρές που θα κάναν τα 'παληκαράκια' σου!!!!! Καλή συνέχεια με τις καλοκαιρινές σας κατασκευές!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι τέλεια ιδέα! Τα χρώματα μέχρι στιγμής είναι ζωντανά και έχουν περάσει ήδη 6 μέρες, δεν ξέρω πόσο ακόμα θα αντέξουν, τα φωτογραφίζω μήπως και κάνω ανάρτηση αργότερα!!! Καλή συνέχεια και σε εσένα Μαριαννάκι μου, φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Πώπω! τί φοβερή ιδέα ήταν αυτή Κικίτσα μου!
    Και Καταπληκτικό το αποτέλεσμα.
    Δεν ξέρω όμως αν παραμείνουν τα χρώματα ζωντανά, όπως είπες.
    Δεν πειράζει, κάτι θα σκεφτείτε.
    Απόλαυσε το τώρα που δέχεσαι εσύ τα λουλούδια, γιατί μεγαλώνοντας τα παλληκάρια σου, μάλλον σε κάποια άλλα κοριτσάκια θα τα χαρίζουν. Χαχαχα.
    Να περνάτε καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!!Δέχομαι λουλουδια με το κιλό μήπως και χορτάσω και δεν μου κακοφανεί στο μέλλον Ρενάκι μου!!!Χα χα χα!!! Να την δοκιμάσετε πάντως την κατασκευή - δραστηριότητα η Ευγενία θα τρελαθεί και τα λουλούδια διατηρούνται για μέρες!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. Έλα, ρε συυυυ! Τί όμορφη ιδέα! Στην αρχή, δεν διάβασα την ανάρτηση και κοιτούσα τις φωτογραφίες, νομίζοντας πως έκανες κάτι με... υγρό γυαλί!!!
    ;-) χαχα!
    Θυμήθηκα πως όταν πήγαινα Δημοτικό (πριν 6-7 χρόνια!!!) με αποξηραμένα λουλουδάκια είχαμε φτιάξει ένα "κολλάζ" να το πω? Τα κολλούσαμε σε ένα χοντρό χαρτόνι έτσι ώστε να μοιάζουν σαν λουλούδια σε βάζο και ουσιαστικά έμοιαζε με πίνακα στο τέλος. Ο μπαμπάς μου μου είχε βάλει και κόντρα πλακέ από την κάτω πλευρά και τζαμάκι από την επάνω και το είχα κρεμασμένο κάποτε... (Νομίζω πως το είχα χαρίσει μετά από καιρό στη θεία μου στη Θεσπρωτία...)
    Και μετά από την άχρηστη πληροφορία του μήνα, αφήνω πολλά ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ σε εσένα και τους άντρες σου και εύχομαι να σε πλημμυρίζουν πάντα με τέτοια λουλουδάκια!
    Καλημέρααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ποια άχρηστη πληροφορία;;; Είναι τέλεια η ιδέα που μου έδωσες!!!Θα το κάνουμε κι εμείς!!!Ναιιιιι!!!!Τυχερή η θεία που πήρε τέτοιο δωράκι!!!Φιλιά πολλά πολλά κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  4. Ξετρελάθηκα με την ιδέα, Κική!!!! Θα φτιάξω οπωσδήποτε τη γιρλάντα κι εγώ!!!! Να 'σαι καλά που μοιράστηκες την ιδέα!

    Ωραία η αλλαγή στο blog! Αέρινη! Με γεια, Κικίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένω να δω με χαρά τη γιρλάντα σου Αλεξάνδρα μου!!!Είναι τέλεια πραγματικά!!!Χαίρομαι που σου άρεσε πολύ και η κατασκευή και το blog!Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια!!!

      Διαγραφή
  5. Εντάξει!!! Είναι τέλεια κατασκευή και έχει και πολλές εφαρμογές! Τέλεια ιδέα, τέλεια εκτέλεση! Φιλάκια Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ έξυπνη ιδέα Κική μου! Φαίνεται να το έχει κατα-ευχαριστηθεί ο μικρός! Ελπίζω να διατηρηθούν έτσι όπως φαίνονται στις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι σαν να"παγωσες" τον χρόνο Κική μου μ'αυτη την φανταστική ιδέα....ξετρελάθηκα με τα χρώματα των λουλουδιών και φυσικά θα είναι ένα ανεκτίμητο ενθύμιο στο πέρασμα του χρόνου....τέλειο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι ωραία παιχνίδια είναι αυτά! Θέλω να το δοκιμάσω και τώρα το φθινόπωρο στις πιο φθινοπωρινές αποχρώσεις, ίσως με φύλλα κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομιζα οτι μπηκα σε λαθος μπλοκ χχα..χα.. βλεπω λουλουδια διαβαζω για αντρακια.. λεω... χμμμ. μαλλον δεν είμαι στο σωστο μπλοκ...!!
    ΑΧ.. βρε ρομαντικο μου κοριτσακι..τι καλα που κανεις και μαθαινεις στα αγορια σου να έχεουν σχεση με τα λουλουδια!! θα μαθουν τόσο ομορφα πράγματα και θα είναι ρομαντικοι σαν αντρες οταν μεγαλωσουν.. και αυτό δεν ξέρεις πως το εκτιομούν οι υναικες..χα..χα. παντως η ιδέα σου με το να κράτησεις (ζωντανά) όσο γίνεται τα λουλουδια με αυτήν την μέθοδο Κική μου είναι έξαιρετική..!!
    ναπερνατε όμορφα ότι και να κάνεται με τα αντρακια σου απολαυσετα γιατί μεγαλωνουν γρήγορα... στο πιτσ φιτίλι που λεμε...χα..χα.. φιλακια πολλα μικρή μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γλυκειά μανούλα καλησπέρα!! Ολες οι αναρτήσεις σου είναι σαν την Ανοιξη γεμάτες φως χαρά και δημιουργία!! Πάντα έτσι ευχομαι να αισθάνεσαι με την όμορφη οικογένειά σου!!!Το λουλουδιασμένο φυτολόγιο είναι όμορφο και προσφέρει στα μικρά χρωματιστή δημιουργική απασχόληση !!! Φιλάκια πολλά ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!