Ποιος είπε πως στις τουρτιέρες βάζουμε μόνο γλυκά;


Αυτή τη μικρή  αλλά τόσο συμπαθητική τουρτιέρα μου η οποία χωράει μόλις τέσσερα cupcakes την έχω βάλει στο μάτι από το Πάσχα, αλλά τότε δεν κατάφερα να βρω να κάνω κάτι όμορφο ώστε να τη μοστράρω για στολίδι και μάλλον μου έμεινε απωθημένο...!!! Τα Χριστούγεννα όμως όπως τόσες και τόσες φορές είπαμε, είναι μια γιορτή στολίδι από μόνη της, οπότε γύρω μας οι ιδέες και οι εικόνες δίνουν και παίρνουν με αποτέλεσμα να εντοπίσω ακριβώς αυτό που θα ταίριαζε στη δική μου και δεν ξόδεψα ούτε μισό cents!


 Την μεγάλη έμπνευση όμως μου την έδωσε το πρώτο χιόνι της προηγούμενης εβδομάδας που για χάρη μιας φωτογραφίας που θα ανέβαζα στο instagram επιστρατεύτηκαν κλαδάκια, φελλοί αλλά και οι μινιατούρες του Βασίλη ή μάλλον η  πιο όμορφη από αυτές!!!


Δεν ήθελα να τη φορτώσω με πολλά ψιλολόγια, οπότε λίγο χιόνι, ένα κεράκι και το πανέμορφο αστέρι που ξεκρέμασα από τα κλαδιά του ημερολόγιου αντίστροφης μέτρησης ήταν αρκετά για να με κάνουν να χαμογελάσω από ικανοποίηση.



Όλα τα αντικείμενα τα στερέωσα με μία σταγόνα σιλικόνης, αφού πρώτα έκανα ένα μικρό τεστ, αν ξεκολλάει εύκολα ή αν αφήνει σημάδια στην τουρτιέρα! Φυσικά και η γυάλα, δέχτηκε μερικές σταγονίτσες σιλικόνης για να μην την ανοιγοκλείνουν τα ξωτικά μου...  Η αλήθεια είναι πως περίμενα να της αλλάξουν τα φώτα αλλά τελικά ευτυχώς για μένα, μάλλον αδιάφορους τους άφησε εκτός από τη στιγμιαία γκρίνια του Βασίλη όταν αντίκρισε το αμαξάκι του μέσα στη γυάλινη φυλακή!


Το έκανα και αυτό! Τέλος με τα στολίδια και τη διακόσμηση για φέτος, χωρίς ωστόσο να παίρνω και όρκο, σειρά μάλλον έχουν η κουζίνα και οι κατασκευές με τα αγόρια.  Καινούρια εβδομάδα ξεκινά και ερχόμαστε ακόμα πιο κοντά στη μαγική μέρα!!!! Τελικά ίσως εγώ να περιμένω τα Χριστούγεννα περισσότερο απ' όλους μέσα στο σπίτι...😉


Και εδώ η Δέσποινα μετράει αντίστροφα! Μπορώ να λείπω;




CONVERSATION

21 Σχολια:

  1. Καλά έγινε πάρα πολύ όμορφη!Άκου μόνο 4 cupcakes,καλά της έκανες!Σ'ευχαριστώ για τη συμμετοχή στη δεύτερη βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφος μικρόκοσμος, τις λατρεύω αυτές τις κατασκευές που φτιάχνουν μικρα σκηνικά παραμυθιών!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η τουρτιέρα σου έγινε πολύ όμορφη!!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, βεβαίως συμφωνώ. Αν σκεφτόμαστε εναλλακτικά και δημιουργικά τα πάντα γίνονται. Η τουρτιέρα έγινε απίθανη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφη η δημιουργία σου,παραμυθένια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Mου φάνηκε οτι μπήκα μέσα σε παραμυθι και μου θυμισε η στολισμενη τουρτιέρα σου Κική μου σαν κατι γιαλινες μπάλες που έχουν μινιατούρες μεσα τους και τις κουνας και χιονίζει..!!!δεν χραιαζεται να ξοδευεσε οταν αφησεις την φαντασία σου να ταξιδεψει....όλα αυτά σε βαζουν σε κλιμα γιορτινό μικρή μου να περνατε ομρφα με τα αγόρια σου.. χαρούμενα παντα.. να είσαι καλα φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ ομορφα Κικη μου ...παραμυθένια !!!
    καλή συνεχεια ....φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ, γιατί να μην έχω κι εγώ μιά τέτοια τουρτιέρα, για να την διακοσμήσω??? Τέλεια την έκανες, Κική μου!!! Παραμυθένια!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάει καιρός που πέρασα το κατώφλι σου Κική μου , αχ αυτός ο χρόνος δεν φτάνει για τίποτα !!! Πολύ όμορφο Χριστουγεννιάτικο διακοσμητικό και κυρίως χωρίς καν έξοδα !! Να είστε όλοι καλά !! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια η τουρτιερα και να φανταστείς ότι εψαχνα ιδέες για το πως θα διακοσμησω τη δική μου! Τελικά θα γίνω η πιο φανατική blogger fan σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τελικά δεν χρειάζεται να ξοδέψουμε λεφτά για στολίδια. Μέσα στο σπίτι βρίσκουμε τα πάντα. Απίθανη η τουρτιερα σου, Κικιτσα μου. Όπως και το κρεμαστό στεφάνι, που να προλάβω να αφήσω σχόλιο σε όλα.
    Να χαίρεσαι τα αγόρια σου, με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απλες ιδεες τελικα δινουν αυτες τις ομορφες πινελιες! πολυ ομορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πανεμορφο!!! κι εγω αγαπαω αυτους τους χριστουγεννιάτικους μικρόκοσμους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έκανες ένα μικρό παραμυθένιο στολίδι που θα σκορπίσει νότες μαγείας στο Χριστουγεννιάτικο ντεκόρ Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαγική η αλλαγή της τουρτιερας Κική μου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είσαι σίγουρη πως τέλος με τα στολίδια για φέτος;;;; Γιατί έτσι λέω κι εγώ και όλο προσθέτω! Τέλεια η τουρτιέρα, ένα χειμωνιάτικο τοπίο σε γυάλα... καλά εγώ θα την κρατούσα όλο τον χειμώνα! Φιλάκια πολλά κορίτσι μου!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ μου αρέσουν αυτοί οι μικροί χιονισμένοι κόσμοι! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ω!!!! Μα είναι πανέμορφο!!!
    Σαν να ξεπήδησε από παραμύθι!!!
    Μπράβο, βρε κορίτσι μου! Είσαι υπέροχη!
    (Και το αυτοκινητάκι ταίριαξε ιδανικά!!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Απίθανη η τουρτιέρα σου παραμυθένια μοιάζει .Τώρα με τι θα παίζει το μικρό που του πήρες το αυτοκινητάκι?.Να είσαι καλά καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παραμυθένια έγινε η τουρτιέρα! Πολύ γέλασα με τη γυάλινη φυλακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κική μου δημιούργησες ένα πανέμορφο, παραμυθένιο σκηνικό! Είναι τέλεια η τουρτιέρα και μπορεί να στολίσει το σπίτι όλο το χειμώνα! Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια στο μπλογκ μου, δεν ξέρω γιατί αλλά δεν μπορώ να σου απαντήσω από εκεί. Φιλάκια πολλά, να περνάτε όμορφα και να έχετε μια υπέροχη χρονιά γεμάτη αγάπη, υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!