DYI Cars Parking από χαρτόκουτο!

Παγωμένη δεν λες τίποτα! Το ξέρω πως όλη η Ελλάδα είναι στον πάγο αυτή τη στιγμή αλλά στη δική μας περίπτωση και εννοώ στην πόλη μου, τα πράγματα μόνο διασκεδαστικά δεν είναι πλέον! Το χιόνι δεν μας τρομάζει, γνωριζόμαστε χρόνια τώρα και το απολαμβάνουμε η αλήθεια, ούτε το τσουχτερό κρύο μας πτοεί γιατί και μ' αυτό έχουμε μια σχετική εξοικείωση, αν σκεφτεί κανείς πως βρισκόμαστε πολλά μείον κάτω από το μηδέν.Το δύσκολο είναι που οι συγκυρίες ήταν απίστευτα "συγχρονισμένες", όλη η πόλη βρίσκεται στον πάγο με -10 στην καλύτερη περίπτωση και η θέρμανση λείπει από τα σπίτια εδώ και μέρες... Βλέπετε εμείς ζεσταινόμαστε με τηλεθέρμανση, μια πόλη, ίδια θέρμανση, έλα όμως που υπήρξε βλάβη λόγω παγετού και στις δύο μονάδες τροφοδοσίας και εμείς καταντήσαμε παγοκολώνες!!! Κυριολεκτικά έχουμε επιστρατεύσει εναλλακτικούς τρόπους θέρμανσης που σε κάποιες περιπτώσεις δεν αρκούν, τυχεροί όσοι έχουν τζάκι ή  λέβητα πετρελαίου για τους υπόλοιπους... Επιφυλάσσομαι! Τα σχολεία φυσικά είναι κλειστά, έξω δύσκολα κυκλοφορεί κανείς, το κρύο ξυρίζει και το χιόνι έπεφτε συνέχεια, δεν έχω καταλάβει ακόμα πως γίνεται με -7, -8 ή ακόμα και -9 να πέφτει χιόνι, συμβαίνει όμως! Και κάπως έτσι μένουμε στο σπίτι να κοιτάμε από το παράθυρο το άσπρο να κυριαρχεί και να περιμένουμε να κοπάσει όλο αυτό, να επανέλθει η θέρμανση στα σπίτια μας και να μπούμε σε κανονικούς ρυθμούς! Μένουμε μέσα λοιπόν, μας αρέσει δεν μας αρέσει,έτσι πρέπει να γίνει, απολαμβάνουμε τις νιφάδες από το παράθυρο και για χιονάνθρωπο βλέπουμε... Σήμερα το πρωί ξεκίνησα να κάνω μια δουλειά που συνεχώς την ανέβαλα αλλά ο όγκος έφτασε να είναι μεγάλος οπότε βρέθηκα να τσακίζω και να διπλώνω κούτες για να τις ρίξουμε στην ανακύκλωση. Τώρα στις γιορτές έγινε χαμός από δέματα,  δώρα, παραγγελίες και μαζεύτηκαν μπόλικες, από αυτές κράτησα δύο που μου γυάλισαν στο μάτι και σκέφτηκα πριν βρεθούν στην ανακύκλωση θα μπορούσαν να μου χαρίσουν λίιιιιγες στιγμές ησυχίας και ήρεμου παιχνιδιού στο σπίτι... Η μία έμεινε στην άκρη για αργότερα και η άλλη έγινε "λεωφόρος"!






 Ειλικρινά το απόλαυσα! Πανεύκολη κατασκευή, ξετρελάθηκαν τα μικρά αλλά και το μεγάλο αγόρι, εγώ μετράω ώρες ηρεμίας και για όλο αυτό χρειάστηκε μία κούτα και μερικά λευκά χαρτόνια!!!


Την κούτα την ξεδίπλωσα πολύ προσεκτικά για να μπορώ εύκολα να τη μαζεύω μετά το παιχνίδι, έχει ιδανικό μέγεθος για να μην πιάνει χώρο αλλά και για να χωράει μπόλικα παιχνίδια μέσα και επίσης είναι αρκετά ανθεκτική για να κρατήσει καιρό το παιχνίδι μας!

Τα λευκά χαρτόνια τα έκοψα σε λωρίδες για να σχηματίσω τους δρόμους, τα διαχωριστικά και τις διαβάσεις. Στα πλαϊνά μέρη της κούτας κόλλησα πάλι λευκά χαρτόνια και με ένα μαρκαδόρο ζωγράφισα μαγαζιά και σπιτάκια!


Και μετά τους το παρουσίασα!Τα υπόλοιπα να ανάλαβαν εκείνοι!!! Η φαντασία τους οργιάζει στην κυριολεξία και σε χρόνο μηδέν έφτιαξαν μια φανταστική πόλη, ζωντανή και πολύ δραστήρια πιστέψετέ με!!!!  Χα χα χα!!!



Το εγχείρημα πέτυχε!!! Παιχνίδι, παιχνίδι, παιχνίδι, χωρίς lego, playmobil  και αμαξάκια διάσπαρτα σε όοοοολο το σπίτι...!!! Προς το παρόν, ΤΟ ΞΕΡΩ αλλά και αυτό το παρόν είναι τέλειο κι ας είναι λίγο! Έτσι κι αλλιώς το έξω το ξεχάσαμε, ας φτιάξουμε το μέσα στα μέτρα τους!!!!

Αυτό που μ' εντυπωσιάζει  είναι πως τα αυτοσχέδια παιχνίδια τους κερδίζουν περισσότερο σε σχέση με αυτά του εμπορίου και ας τους λείπει η λάμψη !!! 


Καλή Χρονιά σε όλους!
Μπορεί τώρα να έχει λίγο κρύο περισσότερο απ' όσο θα θέλαμε ή θα περιμέναμε αλλά που θα πάει θα περάσει και τα καλύτερα έρχονται!!!!





CONVERSATION

30 Σχολια:

  1. Δεν είναι ότι καλύτερο να περνάει ο κόσμος τέτοιες καταστάσεις που δημιουργούν προβλήματα.Κικη μου..Καταλαβαίνω πολύ καλά και συμπάσχω.Τωρα πως έγινε αυτή η κούτα αυτοκινητόδρομος... Πραγματικά σε θαυμάζω γιατί όλο και κάτι βάζεις μπροστά...Έγινε τέλειος και σίγουρα τα παιδάκια θα το ευχαριστηθουν... Φιλακια πολλά και μία χαρούμενη μέρα έστω και με το κρύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια Μαράκι μου, σημέρα η μέρα ήταν πιο ζεστή αλλά ακόμα το κρύο καλά κρατάει! Θα περάσει πού θα πάει!!! Να περνάς τέλεια!!!

      Διαγραφή
  2. Κική μου το χιόνι είναι πανέμορφο υπό νορμάλ συνθήκες! Όταν δημιουργεί προβλήματα τότε τα δεδομένα αλλάζουν... πολύ έξυπνη η σημερινή σου κατασκευή, τα παιδιά δεν χρειάζονται φαντασμαγορικά παιχνίδια για να χαρούν, όπως είπες! Σου στέλνω την καλημέρα μου από την ηλιόλουστη Αθήνα κι ένα μεγάλο φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χιόνι εμείς το αγαπάμε και είναι απαραίτητο αλλά με προυποθέσεις όπως λες Μαράκι μου!Πού θα πάει όμως μια δυσκολιά είναι και θα περάσει!!! Πάντως για τα παιχνίδια είναι γεγονός πως τελικά δεν θέλει κόπο τρόπο θέλει!!!Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  3. Καλή Χρονιά Κική μου !!! Μου αρέσει η τοποθέτησή σου σχετικά με την παγωνιά και το χιόνι !!! Είσαι τόσο θετική που κάνεις τα ξινά λίγο γλυκά και πως να μην το κάνεις αφού δεν γίνεται τίποτα άλλο!! Αυτό το χαρακτηριστικό είναι κάτι που με σώζει από νεύρα , θυμό κλπ
    Οσο για τα μικρά σου αγοράκια αλλά και το μεγάλο φυσικά και θα τους άρεσε η απλή αλλά έξυπνη κατασκευή !!
    ΘΙλάκια πολλά ζεστά και μια επίσης θερμή αγκαλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά για να αλλάξουμε τα δεδομένο, όπως ας πούμε ο καιρός, τότε σίγουρα κάνουμε τα ξινά γλυκά Νικόλ μου!!! Περνάνε όλα όπως λες κι εσύ!!!Καλή συνέχεια σε όλα όσα κάνεις!!!

      Διαγραφή
  4. Πόσο θετικό πλάσμα είσαι!!! Μου το επιβεβαιώνεις διαρκώς!
    Και σε άλλες περιπτώσεις και τώρα με το χιόνι!
    Καλά, το αυτοσχέδιο παιχνίδι σας, αφήνει έτη φωτός πίσω πολλά "γνωστά" παιχνίδια! (Και δεν υπερβάλω: Το πιστεύω!)
    Αγκαλιά μεγάλη και ζεστή, κούκλα μου και πολλά-πολλά ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για εσένα και μόνο!(Οι άντρες σου ας ασχοληθούν με τη... λεωφόρο!!!!)
    ;-)
    Καλή χρονιάααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτη φωτός....!!!! Χα χα χα!!! Δεν υπάρχεις!!! Καλό είναι και γι' αυτό που είμαι σίγουρη είναι πως μέχρι που σιδέρωσα κιόλας ( συνήθως το κάνω νύχτα) και δεν μπλέχτηκαν στα πόδια μου!Άρα τους άρεσε!!! Σε φιλώ γλυκό μου πλάσμα!!!

      Διαγραφή
  5. φοβερη η κατασκευη!! κι εγω θα επαιζα με τις ωρες... Και τελικά... ναι..μερικές φορες .. για να μην πω τις περισσότερες... τα αυτοσχεδια παιχνίδια είναι πολύ καλύτερα και τα παιδιά παίζουν περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι, έτσι είναι τελικά Ελπίδα μου, το μόνο αρνητικό είναι η αντοχή τους! Τουλάχιστον μας καλύπτουν μέχρι να το βαρεθούν τα μικρά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Such fun, my grandsons would really enjoy it.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπαινω εδώ και λέω... βρε μπας και εχω μπει αλλού;χα..χα.
    Αχ βρε Κική μου βάλε μια ειδοποίηση στην πόρτα καλό μου πως άλλαξες λούκ χα..χα..!!το έκανες κουκλί..!!αν και με δυσκολεψε λίγο να το πω..χα..χα.
    Και τωρα στα παγωμένα σας...οταν δεν δημιουργεί προβληματα το χιονι ειναι ομορφο αγαπη μου .. δες το σαν την αφορμή να σκεφτεις να κανεις ενα τοσο ομορφο παιχνιδι για τα αντρακια σου και να το χαρουν κι όλας.. αυτη ειναι η αλλη μερια του χιονιού... με τον καιρό πως να τα βαλουμε κορίτσι μου;... ναι οντως θα περασουν μερικες μερες και όλα θα φτιαξουν..Ελλαδα ειναι αυτή ο Θεός την εχει ευλογημένη μικρή μου!! να περνας ομορφα και να κρατησεις αυτή την θετικοτητα που έχεις μεσα σου θα τα βγαζεις πέρα .. με τα δυσκολα...καλή και χαρουμενη χρονια.. να έχετε..σου στελνω μια ηλιολουστη αγκαλια και πολλα γλυκια φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου, πάει καιρός που το έκανα, τώρα θα το πρόσεξες μάλλον!!! Το κρύο και το χιόνι το αγαπώ όπως αγαπώ όλες τις εποχές γιατί κάθε μία είναι ξεχωριστή, έλα όμως που καμιά φορά έχουν και τις κακιές στιγμές τους!!! Πάντως κι εγώ ανήκω σε αυτούς που πιστεύουν πως η χώρα μας είναι ευλογημένη!!!Φιλιά πολλά αγαπημένη μου!!!

      Διαγραφή
  9. Ωραία κατασκευή ...είμαι σίγουρη που περάσαν καλα τα παιδάκια
    και εσύ μαζί τους .. μπράβο Κική μου
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ!!! Κρατάει ακόμα η διάθεση, περισσότερο απ' όσο περίμενα Ειρήνη μου!Φιλιά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  10. Τι υπέροχη ιδέα!!!!!!
    Και πανευκολούρα έτσι;!
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι έτοιμο στο 10 λεπτο! Και κρατάει αρκετά το παιχνίδι τους!!!

      Διαγραφή
  11. Αχ αυτό το χιόνι που τόσο μας αρέσει, αλλά να είναι όλα οργανωμένα και να δουλεύουν!
    Εμείς παλεύουμε με σπασμένες σωλήνες και χαλασμένο καυστήρα.
    Θα περάσει κι αυτό αν και θα κοστίσει.
    Τα χειροποίητα παιχνίδια, σίγουρα είναι πιο ενδιαφέροντα και σε θαυμάζω για τη φαντασία σου.
    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου.
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμιά φορά μας πιάνει στον ύπνο ο καιρός Ρενάκι μου! Είναι και οι καταστάσει τέτοιες που δεν έχουμε την δυνατότητα να κάνουμε και πολλά και ή που θα πελαγώσουμε ή που θα τη βρούμε την άκρη!!!Εύχομαι να λύθηκε το ζήταμα με τους σωλήνες και τον καυστήρα!Φιλιά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  12. Κι εμείς εδώ πολύ χιόνι Κική μου... ακόμα έχουμε ...σήμερα άρχισε να λιώνει και τώρα το βράδυ το ξαναπάγωσε. Έχω μια εβδομάδα να πάω στη δουλειά! Ευτυχώς έχουμε νερό και ρεύμα!!!
    Πανέμορφη η κατασκευή σου και τα αγόρια σου την τίμησαν απ' ότι βλέπω. Και οι δικές μας λατρεύουν τέτοιες κατασκευές και ειδικά όταν βοηθούν και οι ίδιες!! Νομίζω ότι η δημιουργικότητα είναι το καλύτερο για τα παιδιά!1
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χιόνι παντού Κικίτσα!Το χρειαζόμασταν όμως κι ας γκρινιάζαμε στο τέλος, το μόνο δύσκολο σε αυτές τις περιπτώσεις είναι οι άνθρωποι που δεν έχουν τη δυνατήτα να προφυλαχτούν και τα έρμα τα ζωντανά του Θεού!Για τους άλλους δεν φοβάμαι πάντα υπάρχει τρόπος να τα βγάλουμε πέρα! Όσο για τα παιδιά λατρεύουν πράγματι τις κατασκευές!!! Πολλά φιλιά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  13. Παγωμένες (ακόμα) καλημέρες Κική μου!!! Όση ομορφιά κρύβει το χιόνι, τόσα προβλήματα κουβαλάει από πίσω του!!! Η κατασκευή σας πανέμορφη! Πάντα εντυπωσιάζομαι από τις πανέμορφες κατασκευές σας! Η δημιουργικότητα σε όλο το μεγαλείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι όμορφο το χιόνι κι εγώ γενικά λατρεύω το λευκό οπότε αγαπάω και τον χειμώνα όταν είναι κάτασπρος αλλά όπως λες χωρίς τα εμπόδια που κουβαλάει!!!Δεν ξέρω πώς θα το πετύχουμε όμως αυτό! Χαίρομαι που σου αρέσουν οι τρόποι που διασκεδάζουμε!Φιλιά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  14. Τι όμορφα περνάτε Η μαμά εφευρετική τα παιδάκια ενθουσιώδη και πρόθυμα να παιξουν ενα νέο παιχνίδι mama's made Σας χαίρομαι πολύ καλη συνέχεια !! Φιλάκια πολλά και χιονισμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Έφη μου! Εύχομαι να έχετε τελειώσει με τις δουλειές του σπιτιού! Όσο για την εφευρετική μαμά εσύ ξέρεις πολύ καλά από τέτοια! !!Σε φιλωωωω! !

      Διαγραφή
  15. Καλή Χρονιά, Κική μου! Ελπίζω τώρα να είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα... έμαθα τι έγινε σε εσάς αυτές τις μέρες με την τηλεθέρμανση.
    Το χιόνι όσο όμορφο είναι, άλλο τόσο δημιουργεί προβλήματα, ειδικά με τόση παγωνιά. Γι΄αυτό και προτιμώ να πηγαίνω να το βρίσκω, παρά να έρχεται να με βρει! :))
    Η κατασκευή σου τέλεια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ χιόνι Κική μου και η θέρμανση λιγοστή σχεδόν παντού μιας και το πετρέλαιο έχει αρκετό κόστος πλέον. Τώρα για το παιχνίδι που έφτιαξες στα μικρά και εγώ θα έπαιζα αν το είχα, είναι τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή χρονιά Κική μου! Τι περάσατε και εσείς μου φαίνεται ασύλληπτο. Το καλό είναι ότι βρήκες τρόπο να τα νικήσεις όλα με την παιχνιδιάρικη ιδέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πραγματικά είναι μια πολύ όμορφη σχεδόν ανέξοδη κατασκευή. Μα τέτοια θέλουν τα παιδιά, δεν είναι πάντα τα ακριβά παιχνίδια αυτά που τους κάνουν εντύπωση. Όσο για το χιόνι τι να πω... όσο περίεργο είναι να χιονίζει στην Αθήνα και να το στρώνει κιόλας ντρέπομαι κάποιες φορές να το γλεντήσω γιατί σκέφτομαι πόσοι άνθρωποι ταλαιπωρούνται από αυτό. Και πάλι καλή χρονιά Κική μου με υγεία και πολλές δημιουργίες!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!