Ιδέες για Πασχαλινά αυγά!

Σήμερα επιστρέφω με λιγάκι πιο ανοιξιάτικα αυγουλάκια! Βάφτηκαν και στολίστηκαν με όμορφα χρώματα και είναι φυσικά κατάλληλα προς κατανάλωση σε αντίθεση με αυτά της προηγούμενης ανάρτησης που ήταν αυγουλάκια για παιχνίδι, χαρά, διασκέδαση και φυσικά σπάσιμο για τα καλά!!! Εμείς πραγματικά το απολαύσαμε και σας το συστήνω ανεπιφύλακτα αν έχετε χρόνο και διάθεση, τα μικρά θα τρελαθούν!!! 




Με τα υπόλοιπα αυγά ασχολήθηκα μόνη μου, όταν τα ανθρωπάκια μου ξεκουράστηκαν το μεσημέρι και βρήκα την ευκαιρία να δημιουργήσω κάτι όμορφο και ταιριαστό με την εποχή της άνοιξης! 



Διάλεξα λοιπόν πάλι λευκά αυγουλάκια και τα έβρασα. Έπειτα πήρα κομμάτια από μία floral χαρτοπετσέτα τις οποίες αγαπώ ιδιαίτερα, έκοψα κομματάκια και με ασπράδι αυγού τα κόλλησα επάνω στα αυγά! Έγιναν πανέμορφα και θα δυσκολευτώ η αλήθεια να τα προσφέρω για σπάσιμο...!!! 



Φυσικά πήραν  τη θέση τους σε μία άκρη κάπου στο σαλόνι  και κερδίζουν τις εντυπώσεις δεν το κρύβω!!! Εξίσου όμως μου αρέσουν και τα αυγουλάκια που είχα αδειάσει πέρυσι ή πρόπερσι, δεν θυμάμαι η αλήθεια, τα είχα  αφήσει  στο ξύδι μια ολόκληρη μέρα και μετά τους κόλλησα χαρτοπετσέτες με ατλακόλ. Το καλό με αυτά τα αυγουλάκια είναι πως σου μένουν και έχεις να στολίζεις κάθε χρόνο το σπίτι, χωρίς να χρειάζεται να φτιάχνεις κάθε χρόνο τα ίδια πράγματα!!! Εκείνη ήταν και μία περίοδος που είχα καταπιαστεί και με τον πηλό οπότε είχα φτιάξει και δύο μικρά αυγουλάκια που τα έβαψα πουά και τα είχα στολίσει με πεταλουδίτσες!!! 


 Ενώ αυτά τα πανέμορφα πήλινα αυγουλάκια που κρέμονται από το αλεξανδρινό μου, είναι δώρο αγαπημένης φίλης και είναι ιδιαίτερο στολίδι στο σπίτι!!!



Σιγά που θα τελειώναν τα αυγά!!! Φυσικά έχω κι άλλα κι έτσι όπως πάει η δουλειά κάθε γωνιά θα έχει το αυγό της!!! Αυτό όμως το σημείο το  απολαμβάνω, είναι τόσο ανοιξιάτικο, τόσο όμορφο και τόσο ντελικάτο που δεν θα μου πάει η καρδιά να το ξεστολίσω με το πέρασμα των γιορτών! Το στεφάνι από κλιματσίδες στο οποίο φυσικά κρέμασα και αυγά, αυτά που κάποτε  κοσμούσαν  πασχαλινά την είσοδο του σπιτιού μας, η  φετινή διακόσμηση της οποίας θα είναι το θέμα επόμενης ανάρτησης! 


Δεν θα μείνω φυσικά με τα πέντε αυγουλάκια που στολίζουν ανοιξιάτικα την πιατέλα μου. Αύριο είναι η μέρα που βάφουμε τα αυγά μας τυπικά και παραδοσιακά, έχω ήδη μαζέψει φύλλα από κρεμμύδια και άλλα λαχανικά και μπαχαρικά σε ένα καλάθι οπότε θα βάψω τα αυγά μου με φυσικό τρόπο! Για τα κρεμμύδια το ξέρω πως η επιτυχία είναι σίγουρη, τα βάφουμε κάθε χρόνο παραδοσιακά και μας αρέσουν, για τις υπόλοιπες μεθόδους επιφυλάσσομαι.... Θα δείξει...!!! Καλή συνέχεια σε όσα κάνετε και καλή προετοιμασία!!!

CONVERSATION

8 Σχολια:

  1. Μπραβο κικη μου τη ομορφες φωτογραφιες και αυγα σου τελεια !!!!
    Καλή Ανάσταση ...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όμορφα και ανοιξιάτικα τα αυγουλάκια σου.
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αυτα με τις πεταλουδες με ξετρελαναν! ολα πολυ ομορφα Κικη! Καλη Ανασταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτη η τεχνική με τις χαρτοπετσέτες με εντυπωσιάζει κάθε φορά που βλέπω όμορφες δημιουργίες ,σε κάθε αντικείμενο ακόμα και στα υπέροχα αυγουλάκια σου Κική μου.Είναι τόσο ανοιξιάτικα Πασχαλινά,που όπως λες δεν σου κάνει καρδια να τα σπάσεις.Το στεφάνι σου είναι καταπληκτικό,με τα λουλούδια σ'αυτά τα ζηρά ροζ μωβ χρώματα.Καλή Ανάσταση και το Άγιο φως να πλημμυρίσει το σπίτι σου με ευλογία.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Κική μου!! Μα είναι πράγματι πανέμορφα!!! Θα προσπαθήσω να φτιάξω κι εγώ ένα δύο γιατί τελείωσα με τα αυγά!!!
    Καλή Ανάσταση με υγεία και χαρά!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστός Ανεστη Κική μου χρονια πολλα να χαιρεσαι τα αγορια σου.. με υγεια παντα κατοπιν Πάσχα..χα..χα.. θα απολαυσω και εγω τα στολισμενα σου αυγουλακια στην κάθε εκδοχή τους.. αυτό με το ασπραδι του αυγού για κολα το κανω και εγω οταν ειναι να καταναλωσουμε τα αυγουλάκια μας χα..χα παντα χαρουμενοι να είστε κορίτσι μου..!!να περνατε ομορφα .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χριστός Ανέστη Κική μου, χρονια πολλά και καλά να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά Κικίτσα μου.
    Είχα την εντύπωση ότι άφησα σχόλιο εδώ.
    τσπ. Αγαπημένο θέμα τα αυγουλάκια και μου αρέσει να φτιάχνω διαφορετικά κΆθε χρόνο.
    Εφέτος προσπάθησε η Ευγενούλα να τα βάψει με νερομπογιες,του χρόνου ελπίζω να τα καταφέρουμε.
    Έγιναν πολύ όμορφα τα δικά σας.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!