Νέο λουκ για το Creative Moments!!!



Ναι, ναι, ναι!!!! Είναι το Creative Moments και είναι τόσο ανανεωμένο που πραγματικά δυσκολεύομαι να πιστέψω πως είναι το δικό μου Blog, ένα blog που μετράει μπόλικα χρονάκια, έχει υποστεί από τα χεράκια μου και από τις φαεινές ιδέες μου έως και ολοκληρωτική κατάρρευση αλλά να που τελικά επιβιώνει και επιστρέφει δυναμικά!!!






Ανανεωμένο εξωτερικά αλλά κυρίως εσωτερικά, εκεί είναι τα σημαντικά άλλωστε, με νέο λουκ, πολύ φωτεινό και με μεγάλες, πολύ μεγάλες εικόνες για να μην μας ξεφεύγει τίποτα, λειτουργικό για μένα αλλά και για τους αναγνώστες του! Χαρακτηριστικά που εγώ αν έβαζα το χεράκι μου το πολύ πολύ να πετύχαινα ένα μεγάλο Boom! Πίσω από όλη αυτή την υπέροχη  δουλειά λοιπόν υπάρχει ένα φοβερό παιδί γεμάτο όρεξη για όλα αυτά που στα δικά μου αυτιά ακούγονται ακαταλαβίστικα και με μεράκι αλλά και υπομονή καταφέρνει τελικά να σώσει οτιδήποτε αν σώζεται!






Lol Moms!!! Οι περισσότεροι της παρέας την ξέρετε αλλά για όσους δεν τη γνωρίζουν είναι ευκαιρία να τη μάθουν αρκεί να επισκεφθούν το δικό της blog, ή μπορείτε να τη βρείτε κι εδώ ! 



Νομίζω πως επάξια της ανήκει η πρώτη ανάρτηση μετά από τόσο όμορφη και πραγματικά δύσκολη δουλειά που έκανε! Αφιερωμένη λοιπόν με ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  και μια τεράστια αγκαλιά!!!

Φυσικά δεν μπορώ να κλείσω αν δεν πω ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ευχαριστώ και σε όλα εκείνα τα κορίτσια που έδειξαν τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για το Blog και μετά την κατάρρευση δέχτηκα πραγματικά πολλά πολλά e-mails αλλά και μηνύματα στο inbox!!! Αυτό που κρατάω από όλη αυτή την ιστορία είναι πως εκεί έξω το κοινό που μας διαβάζει είναι μεγάλο και άγνωστο, κάποιοι είναι περαστικοί και κάποιοι βρίσκουν όμορφο και ενδιαφέρον αυτό που κάνουμε και μένουν, περιμένοντας την επόμενη ανάρτηση "που θα έχει πάντα κάτι όμορφο να δείξει και να πει" Αυτό το κράτησα για το τέλος, δεν είναι δικό μου, το δέχτηκα σαν όμορφη καληνύχτα από μια φίλη αναγνώστρια, άγνωστη μέχρι τότε και το στέλνω σαν μήνυμα σε όλες τις  φίλες Bloggers!!!


Καλή εβδομάδα σε όλους εκεί έξω

Στρατούλα μου αυτή η ανάρτηση είναι όλη δική σου

Ευχαριστώ!!!



CONVERSATION

36 Σχολια:

  1. Με γεια λοιπόν το νέο look! Απίθανο έγινε! Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτέλους βρε Κική μου!!!! Εγώ εδώ και πολύ καιρό δεν μπορούσα να μπω στο μπλογκ σου... άνοιγε και στα 10" με μετέφερε αλλού! Με γεια και καλοστέριωτο!!! Εξαιρετική δουλειά έκανε η Τούλα... είναι μοντέρνο και αέρινο τώρα. Φιλάκια

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου εσύ τα ξέρεις όοολα από την πρώτη περιπέτεια οπότε μπορείς να νιώσεις τη χαρά μου!!! Σ' ευχαριστώ για το μεγάλο ενδιαφέρον! Το εκτιμώ να το ξέρεις!!! Η Τούλα έκανε τέλεια δουλειά, είναι φοβερό παιδί και άψογη σε όσα αναλάβει!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  3. Με γειά το καινούργιο deesign! Να σου δίνει πάντα έμπνευση για να φτιάχνεις όμορφες αναρτήσεις Κική μου!! Έκανε πολύ καλή δουλειά η Τούλα, μπράβο της!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, νομίζω πως από έμπνευση κάτι γίνεται!!!Πάντως είμαι πολύ χαρούμενη, ούτε τα μωρά δεν χαίρονται τόσο!!!Χα χα χα!!!Σ' ευχαριστώ για όλα γλυκιά μου!Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  4. Με γεια!!!
    Αντε, μας έλειψε Κικίτσα μου. Φθινόπωρο έφτασε, Χριστούγεννα πλησιάζουν, έχουμε τόσα να μοιραστούμε!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ ψυχή μου πόσα θα έχεις να δείξεις και να μας εμπνεύσεις!!! Κι εμένα μου λείψατε!!! Φιλιά πολλάαααα!!!!

      Διαγραφή
  5. με γεια!! εγινε ακομα πιο ομορφο το σπιτακι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμαρώνω Ελπίδα μου, δεν το κρύβω!!! Σ΄ευχαριστώ!!!!

      Διαγραφή
  6. Γεια σας κορίτσια!!!!!. Καλε για μένα λέτε εδω??? Κικη μου καλοτάξιδο και καλορίζικο το νέο λουκ, χαίρομαι πολυ που τελικα τα καταφέραμε , γιατι μαζι τα καταφέραμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιιι!!!Για εσένα λέμε !!!! Όσο για το μαζί, θα το πιστέψω σε λίγο!!! Χα χα χα!!!Είναι όλο δικό σου Τουλάκι μου!!!Και σ' ευχαριστώ πολύ για την υπομονή και την επιμονή!!!!

      Διαγραφή
  7. Κική μου άνοιξιλιάε το μάτι μου !!! Υπέροχο έγινε καλοτάξιδο να είναι !! Και εγώ τίποτα δεν μπορώ να αλλάξω , ψάχνομαι για αλλαγή !! Πολλά φ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου σ' ευχαριστώ πολύ!!! Νομίζω πως τελικά τα πάντα χρειάζονται μια ανανέωση και τα πιο μικρά πράγματα μας αλλάζουν τη διάθεση καμιά φορά!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  8. Μεγια Κική μου! Καλορίζικο και κσλοστεριωτο... εγινε παρα πολυ όμορφο! Φρέσκο, μοντέρνο, ευανάγνωστο...να μη θες να φύγεις! Συγχαρητήρια και στις 2! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μη θες να φύγεις....!!! Τέλειο αυτό!!! χα χα χα!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Με γειά σου Κικίτσα μου.
    Έλεγα κι εγώ πού χάθηκες;
    Με τα μωρά όμως δεν είχα χρόνο να σε ρωτήσω.
    Καλές εμπνεύσεις τώρα.
    Πάω να επισκεφτώ την Στρατούλα.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά χάθηκα για πολλούς και ευνόητους λόγους αλλά το blog ήταν κάτι που πραγματικά μου έλειπε και με στενοχωρούσε Ρενάκι μου! Να 'μαι όμως και πάλι εδώ στα δικά μας!!! Φιλιά στα όμορφα ανθρωπάκια σας!!

      Διαγραφή
  10. χρειαζονται όλα τα πράγματα που και που μια ανανέωση!!! Καλες αναρτήσεις στο υπέροχο νέο μπλογκοσπιτάκι σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πού και πού μια καλή ανανέωση μας χαρίζει και καλή διάθεση και όρεξη για καινούργια πράγματα!!! :)

      Διαγραφή
  11. Υπέροχη αλλαγή!! όλο φως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι πολύ φωτεινό και μ'αρέσει πολύ!!! :)

      Διαγραφή
  12. Κικίτσα μου, καλορίζικο το νέο λουκ!!! Μ'αρέσει πολύ! Εύχομαι απόδω και πέρα να το στολίζεις με όμορφες αναρτήσεις όπως μας έχεις συνηθίσει!!! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό! Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Έχω πολλά κατά νου, να δούμε τι θα προλάβω...!!! χα χα χα!!!Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  13. Πολύ όμορφο έγινε! Καλοτάξιδο να είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσε!!!

      Διαγραφή
  14. μεγειες!μεγειες!!!
    φυσηξε αερας ανανεωσης!!!
    εγινε κουκλιστικο το blog!
    περιμένουμε φρεσκιες αναρτησεις με ανυπομονησία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώωωω!!!!! Φοράω μελάλο χαμόγελο καθώς σου γράφω!!! χα χα χα!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μεγειά το καινούργιο λουκ, να μπορούμε και πάλι να σε βλέπουμε ☺☺☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Κατερίνα!!! Κι εγώ χαίρομαι που επιστρέφω!!!

      Διαγραφή
  17. Κικίτσα καλορίζικο, πολύ ωραίο!
    Εύχομαι πολλές και εξαιρετικές δημιουργίες!

    Φιλάκια φθινοπωρινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλοτάξιδο το νέο look του blog σου Κικίτσα μου! Με τις προετοιμασίες για τον γάμο της κόρης μου δεν είχα πάρει χαμπάρι για τα όποια προβλήματα είχες και την αλλαγή!
    Τώρα επιστρέφω κι εγώ σιγά-σιγά στην γειτονίτσα μας.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανανεωμένο και πιο λειτουργικό!!!
    Αγάπη, μέσα στον υπέροχο χώρο σου να μας πλημμυρίσεις ομορφιά!
    (Όχι πως αμφιβάλω, αλλά αυτό μου ήρθε-αυτό είπα! ΄Ωχουυυυυυ!)
    ;-)
    Καλή σου μέρα, κοριτσάρα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωστε αλαξες λουκ Κικη μου;Xα χα.. ελειπες απο εδώ; είδηση δεν πήρα λεμε..κοιτα να δεις που γινονται κοσμογονικα γεγονοτα και να λειπω!!
    Παντως το νεο σου λουκ είναι πολύ ομορφο... πιο μοντερνο.. αν και να σου πω εγώ ήμουν του παλιού..σαν παλια που ειμαι..χα..χα.. μηπως να αλλαξω και εγώ να παω με την μοδα;χα..χα..αστο μικρή μου θα μπερδευτώ.. και που μυαλο να ξαναμαθω απο την αρχή... δεν με περνει ο χρονος..χα..χα.. να περνας ομορφα κοριτσι μου θα τα πουμε ναι; φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!