Christmas Card Holder

Έτσι κυκλοφορεί στο pinterest και μόλις εντόπισα αυτή την όμορφη Χριστουγεννιάτικη κατασκευή - λύση, φυσικά την ετοίμασα για το σπίτι μας!



Ναι, το ξέρω πως ακόμα το φθινόπωρο δεν τελείωσε και πως το αδικούμε τόσο γρήγορα που ετοιμαζόμαστε για την πιο χαρούμενη γιορτή της χρονιάς αλλά τι να κάνω που ξεσηκώθηκα με όλα αυτά που στριφογυρίζουν στις σελίδες μου και ξεπηδούν μπροστά μου το ένα μετά το άλλο! Πώς μπορώ ν΄αγιάσω;;; 


Σαν κατασκευή είναι πανεύκολη και ανέξοδη! Εννοείται πως δεν θα σου είχα ποτέ κατασκευή που θέλει κόπο, χρήμα και το πιο βασικό, χρόνο!!! Στο 10 λεπτο λοιπόν μπορείς να έχεις μια πανέμορφη θήκη για  να τακτοποιήσεις τις υπέροχες κάρτες που θα παραλάβεις φέτος στις γιορτές! Ενώ ταυτόχρονα θα στολίσεις με κάτι πολύ ιδιαίτερο το σπίτι!!! Ε;;; Τέλειο;;;



✨Για την κατασκευή εγώ χρησιμοποίησα μία παλιά κορνίζα, την οποία  είχα βάψει από καιρό με χρώματα κιμωλίας και αποφάσισα να μην αλλάξω τώρα το χρώμα, μου άρεσε έτσι! Για να κάνω την κορνίζα λιγάκι πιο γιορτινή στην πλάτη της  έβαλα ένα καρό ύφασμα και το στερέωσα με πινέζες. Δεν είχα χαρτοταινία που φαντάζομαι θα κάνει κι αυτή καλό κράτημα! Επέλεξα να μην το κολλήσω με θερμόκολλα για να μη χαλάσω το ύφασμα, ώστε όταν βαρεθώ αυτή την κατασκευή να μπορώ να το χρησιμοποιήσω κάπου αλλού!Το ίδιο θα έκανα άν είχα βάλει στην πλάτη χαρτί αντί για ύφασμα! Εσείς εναλλακτικά μπορείτε να βάλετε ένα χαρτί με Χριστουγεννιάτικο μοτίβο!



✨Μετά έκοψα χάρτινες λωρίδες και δημιούργησα τρεις θήκες  τις οποίες στερέωσα με μία σταγόνα κόλλα ώστε να μην χαλάσω ούτε την κορνίζα ούτε τα χαρτιά! Και στόλισα την κορνίζα γύρω γύρω με διάφορα χειμωνιάτικα διακοσμητικά και κότσαρα στην κορυφή και τα γνωστά πια poms poms!!!




Και έτοιμο!!!! 
 ✨Ο τοίχος που το κρέμασα όμως έμοιαζε λιγάκι άδειος και επιπλέον υπήρχε διαθέσιμο καρφάκι γιατί έχουν ξεκρεμαστεί τα φθινοπωρινά μας πια! Οπότε πήρα τη δεύτερη δίδυμη κορνίζα και χωρίς πολλά πολλά αφού επέλεξα να μη τη φορτώσω, δεν τις έβαλα καν πλάτη,  κόλλησα με δύο σχοινάκια  χειμωνιάτικα στολίδια που δανείστηκα από τον στολισμό του παραθύρου της κουζίνας, κόλλησα και δύο "παγωμένες" λεξούλες και έκανα τις κορνίζες γιορτινό, χριστουγεννιάτικο σετ!!!



⭐    ⭐    ⭐    ⭐
Ξεκινάμε την εβδομάδα μας γιορτινά και χαρούμενα πια!!! 

Καλή προετοιμασία 😊 🎄 🎅!!!


CONVERSATION

19 Σχολια:

  1. Τί όμορφα καδρακια Κικίτσα μου.
    Κι όντως γίνονται πολύ γρήγορα κι ανέξοδα.
    Κάθε χρόνο λέω να κάνω κάτι για τις κάρτες που παίρνω.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα βρεις χρόνο και για τις κάρτες σου Ρενάκι! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  2. Κική μου, πανέξυπνη κατασκευή. Βλέπω να φτιάχνω καδράκι για τις χριστουγεννιάτικες κάρτες άμεσα! Χα, χα. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι περίεργη να δω τη δική σου οπτικη😉!Φιλιααααά!!!

      Διαγραφή
  3. Mωρέ αμα εχει κανείς ιδέες Κικιτσα μου..σαν εσενα.. τι να τα κάνει τα λεφτα...χα..χα..ωραια τα καδράκια σου αγάπη μου
    Και αφού έκανες την αρχή και στολισες γιορτινα.. και εμεις για αρχή αφήνουμε εδω τις πρωτες μας ευχούλες για χαρούμενες γιορτινες μέρες ..κοριτσι μου.. θα τις πουμε ακομη πολλες φορες να τις εμπεδώσουμε ε; την αγαπη μου και φιλάκια πολλλααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχή καλή με ευχές! Τι καλύτερο!!! Φιλιά γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  4. Ωωωωω ναι συμφωνώ πως βιαζόμαστε πολύ για τα Χριστούγεννα! Ήδη από αρχές Οκτώβρη έχουν αρχίσει οι συζητήσεις και οι αναρτήσεις ... για μένα αν και τα αγαπώ πολύ είναι επίσης πολύ κουραστικό. Οι κορνίζες σου είναι πανέμορφες Κική μου και ταίριαξαν τόσο πολύ η μία δίπλα στην άλλη. Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις... φιλάκια!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο βιαζόμαστε; Τόσο που αδικούμε το φθινόπωρο μωρέ!Όπως κι αν έχει όμως τα Χριστούγεννα είναι μπροστά μας!Φιλιά γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  5. Πολύ απλές κατασκευες κι όμως τόσο εύκολες και τόσο όμορφες!!
    Οι κάρτες από αυτους που αγαπάμε είναι πολύτιμες, ειδικά αν είναι και χειροποίητες. Παντα αποτελούν μέρος του στολισμού μας!
    Φιλάκια, καλή συνεχεια στις προετοιμασίες σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλή, εύκολη και πραγματικά χρήσιμη! Καλή προετοιμασία και σε εσάς κοριτσάκι μου όμορφο!

      Διαγραφή
  6. Εχει και πομ πομ...στο εχω πει ότι είσαι ο ανθρωπός μου;;;; Ενταξει, τη λατρεψα την ιδεα σου και θα τη κλεψω! δε πιστευω να πειραζει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κρατάμε τίποτα για τον εαυτό μας εδώ 😉! Και Ναιιιιι! Μ' αρέσει που είμαι ο άνθρωπός σου!❤

      Διαγραφή
  7. Υπέροχη ιδέα! Νομίζω θα φτιάξω κάτι αντίστοιχο για το γραφείο μου στην εταιρεία! Θα γίνει τόσο γλυκό με τόσες κάρτες! Ευχαριστούμε για την έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια θα δείξει στο γραφείο! Καλή συνέχεια στα ωραία που ετοιμάζεις!

      Διαγραφή
  8. Εντάξει θα κλέψω ένα μέρος της ιδέας γιατί μου ήρθε έμπνευση για κάτι άλλο!!! χαχαχα Έχω βάψει κάτι κορνίζες και οι οποίες κάθονται! Ευκαιρία!!! ;)
    Είναι πολύ όμορφο προτζεκτ και για να λέω αλήθεια αυτό με τις κάρτες πάντα με νευρίαζε γιατί τις απλώναμε πάνω σε έπιπλα και πολλές φορές έπεφταν, τις έπαιρνε ο αέρας..
    Φέτος πραγματικά νομίζω ότι ο κόσμος δε κρατιέται και θέλει επειγόντως να έρθουν τα Χριστούγεννα.. Με όλα αυτά που συμβαίνουν ψάχνουμε να βρούμε λίγη χαρά στα απλά πράγματα νομίζω! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Περιμένω να δω τις κορνίζες σου να μην κάθονται! Ποιος ξέρει τι έβαλε ο νους σου!!! Φιλιά πολλά αγαπημένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες έγιναν οι κορνίζες σου! Καλημέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Κική μου που με διάθεση και κέφι δημιουργείς ωραίες εικόνες στη διακόσμηση του σπιτιού σου...Καλή συνέχει στις δημιουργίες σου και πάντα έτσι όπως σε ξέρουμε...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!