Δωράκι γιορτινό για τους αγαπημένους!!

Είναι όμως τα Χριστούγεννα έ; Έμπνευση από μόνα τους! Για άλλα πράγματα ψάχνεις στα καταστήματα υλικών, άλλα βρίσκεις και με άλλα καταλήγεις! Είναι τόσα πολλά όλα γύρω μας αυτές τις μέρες, εικόνες, παραστάσεις, δανεικές ιδέες, δικές μας σκέψεις που πραγματικά θέλεις να τα κάνεις όλα αλλά δυστυχώς δεν προλαβαίνεις! Εγώ τουλάχιστον το παθαίνω συχνά αυτό και πλέον το έχω πάρει  απόφαση πως δεν είμαι και πολύ σταθερή στις ιδέες μου! Σε κάθε περίπτωση πάντως, μου βγαίνει σε καλό και το πιο σημαντικό απ' όλα κερδίζω χρόνο! Έτσι έγινε και με αυτή τη Χριστουγεννιάτικη κατασκευή! Άλλο ήθελα να κάνω, άλλα πράγματα συγκέντρωσα και τελικά καινούρια ιδέα βγήκε στην επιφάνεια! Ένα από τα δώρα που σκέφτηκα λοιπόν να κάνω σε φίλους αγαπημένους για φέτος στις γιορτές είναι και αυτό το όμορφο "κηροπήγιο" !


Κυρίαρχο στοιχείο είναι το ξύλο, μιας και η βάση είναι ένας κορμός από δέντρο, δίνει και παίρνει φέτος, που διακοσμήθηκε με ένα λευκό ξύλινο αστέρι και διάφορα μπιχλιμπίδια επίκαιρα! Ο κορμός μου είχε δύο τρυπούλες σε μέγεθος ιδανικό για να χωράει ένα ρεσό σε κάθε μία. Εγώ έφτιαξα ένα " δυναμωτικό " καφεδάκι και ξεκίνησα να συνθέτω τα υλικά μου!



Τις απολαμβάνω αυτές τις εξπρές κατασκευές! Και η συγκεκριμένη μου άρεσε τόσο πολύ αλλά με βόλεψε και πάρα πολύ που βγήκε σε τέσσερις κόπιες! Οι δύο ταξίδεψαν ήδη ενώ οι άλλες δύο περιμένουν υπομονετικά μέχρι την ημέρα της Πρωτοχρονιάς που θα στολίσουν ένα γιορτινό τραπέζι!!!!


Τα Χριστούγεννα είναι η γιορτή που τα έχει όλα και τα έχει ΠΟΛΥ και αυτό το πολύ είναι που μας παρασύρει ν 'αφεθούμε στα πολλά και στα ωραία, χωρίς όμως να καταλήγουμε κακόγουστοι ή υπερβολικοί! Αυτή είναι η μαγεία αυτής της γιορτής, όσα κι αν κάνεις αυτές τις μέρες όσο κι αν φορτώσεις το σπίτι σου με στολίδια, λαμπιόνια και κλαδάκια τόσο πιο όμορφο καταλήγει να μοιάζει το γιορτινό σκηνικό σου!


΄Ενα Σάββατο ακόμα και πλησιάζουμε πια στην τελική ευθεία για την πιο όμορφη γιορτή του Χρόνου! Ξεκίνα να ετοιμάζεις τα δωράκια των γιορτών και στην επόμενη ανάρτηση θα σου έχω σούπερ ιδέα " Το κερασάκι στην τούρτα "!!!


CONVERSATION

21 Σχολια:

  1. Εμείς εδω κάτω το ξυλο το αγαπάμε , ζουμε μαζι μ'αυτό και σε μεγαλο βαθμό από αυτό! Ευκολη και γρηγορη κατασκευή αλλά και πολύ όμορφη κατασκευή αυτή , ιδανικο δωρο!
    Φιλιά κιριρσακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς αγάπη μου και το αγαπάτε και το εκτιμάται και αυτό σας ανταμοίβει με την ομορφιά του!!! Χαίρομαι που άρεσε σε μία δημιουργό σαν κι εσένα...!!! Σε φιλώωωω!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα! Πολύ όμορφα για δωράκια. Καλές γιορτές με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπέροχο! Το ξύλο δίνει μια ζεστασιά και θαλπωρή ότι πρέπει για αυτές τις γιορτινές ημέρες!
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, πράγματικά!Το ξύλο είναι ιδανικό για να δημιουργήσει ατμόσφαιρα από μόνο του! Καλή συνέχεια και σε σένα Ελενάκι μου!

      Διαγραφή
  4. Ωωωω!!!Υπέροχο δωράκι Κικίτσα μου.
    Θα το εκτιμήσουν όποιοι το πάρουν. Τα απλά είναι και τα πιο όμορφα.
    Καλή συνέχεια και Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλά και όμορφα, πράγματι ισχύει Ρενάκι μου! Χαίρομαι που σου άρεσε! Φιλιάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  5. Ξέρεις πιστεύω την αγάπη μου για το ξύλο οπότε δεν μπορώ παρά να θαυμάσω τη δημιουργία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαιιιι!!! Την ξέρω και μ'αρέσει ο τρόπος που αγαπάς το ξύλο!!! Χαίρομαι για τον θαυμασμό διπλά!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχη η δημιουργία σου! Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που συνδύασες τα επιμέρους υλικά. Καλές γιορτές Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου στην πραγματικότητα είναι τρία πραγματάκια στερεωμένα πάνω στο μικρό κορμό δέντρου! Βγήκε όμως πολύ όμορφο το αποτέλεσμα το παραδέχομαι!!! Χα χα χα!!! Σε φιλώ γλυκιά μου, καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  7. Πραγματικά είναι μεγάλη έμπνευση τα Χριστούγεννα! Αν είχα τον χρόνο δεν θα σταματούσα να φτιάχνω κάτι σαν το εργαστήριο του Άι Βασίλη :) Είναι τέλεια η κατασκευή σου Κική μου... όπου υπάρχει ξύλο το αποτέλεσμα είναι απίστευτα όμορφο! Φιλάκια πολλά!

    www.artdecorationcrafting.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εσύ Χριστινάκι θα είχες σίγουρα ένα εργαστήριο σαν του Αη Βασίλη ας πούμε ! Άντα κι εμείς από κοντά σαν ξωτικά να μαθαίνουμε!!! Όσο για το ξύλο, συμφωνώ πως είναι μοναδικό υλικό! Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Γιορτινό και όμορφο το δωράκι σου Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και ναι, μετα τα πομ πομ τελευταια εχω παθει εξαρτηση με το ξυλο και καθε τι σε στυλ woodland! και η ιδεα σου μολις καταγραφηκε αγαπημενη μου! Υπεροχο όπως παντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το αγάπησα το ξύλο και η αλήθεια είναι πως δεν είχα καταπιαστεί μέχρι τώρα! Είναι ωραία η αίσθηση να δουλεύεις με αυτό και η αισθητική που δίνει το αποτέλεσμα ακόμα καλύτερη! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο! τα σπιτάκια και το αστεράκι από τι υλικό είναι? τα έφτιαξες ή τα αγόρασες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε! Το σπιτάκι είναι πήλινο και μου το έφεραν δώρο ενώ το αστεράκι είναι ξύλινο στολίδι που πουλούν στα μαγαζιά την περίοδο των Χριστουγέννων! Εγώ έφτιαξα τη σύνθεση!

      Διαγραφή

Υour comments make me happy!!