Τάρτα Μήλου για Καλή Χρονιά




Πρώτη ανάρτηση της Χρονιάς!!! Ναιιιι!!! Είναι γεγονός, έχω καταφέρει να κάνω επιτέλους την πρώτη μου ανάρτηση για το 2018 και να σας ευχηθώ γλυκά και μυρωδάτα Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά!!!! Είμαστε κυριολεκτικά στην καρδιά του χειμώνα, το κρύο καλά κρατεί και παρ' όλο που χορτάσαμε πολύ μα πάρα πολύ φαΐ και πολλά μα πάρα πολλά γλυκά είμαι σίγουρη πως με αυτή τη συνταγή θα σας ξεσηκώσω!!!
Το πόσο μου αρέσει να παίζω στην κουζίνα μου, να δοκιμάζω γεύσεις και να κάνω το σπίτι να μυρίζει "σπιτικά", το έχετε καταλάβει! Επίσης έχετε καταλάβει πώς απ' όσα δοκιμάζω καταλήγω πάντα πως αγαπώ περισσότερο τις εύκολες και γρήγορες συνταγές, αυτές που δεν  χρειάζονται πολλά πολλά, δελεάζουν τα μικρά μιας και είναι σούπερ επιλογή για το σχολικό κολατσιό αλλά και που σε βγάζουν ασπροπρόσωπη στα μεγάλα παιδιά! Ε, λοιπόν σήμερα μιάς και είναι Παρασκευή και είναι χωρίς αμφιβολία η πιο όμορφη μέρα του δύσκολου πενθήμερου, είναι μια καλή ευκαιρία για εκτόνωση... Ειλικρινά είναι η πιο εύκολη Τάρτα μήλου που έχετε δοκιμάσει να φτιάξετε ποτέ!!!


       




Κι επειδή εγώ αγαπώ πολύ την κανέλα, μόλις η τάρτα κρυώσει της προσθέτω έξτρα πασπάλισμα!!!! 



Μέχρι την επόμενη ανάρτηση...

Καλή Επιτυχία!!!



CONVERSATION

26 Σχολια:

  1. Κική μου Καλή μυρωδάτη χρονιά!!!μας ξεσήκωσες για τα καλά!!!ότι γλυκό έχει μήλο μου αρέσει πολύ!!!η τάρτα αγαπημένη και η δική σου είναι σκέτη απόλαυση!!!να είσαι καλά!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόλις είδα ότι έκανα και ποδαρικό!!!πάντα χαρές Κική μου!!!

      Διαγραφή
    2. Δεσποινάκι μου γλυκό! Τι χαρά !!! Και, Ναιιιιι ! Μου έκανες ποδαρικό!!! Τη μηλόπιτα δεν έχεις παρά να τη δοκιμάσεις και θα με θυμηθείς!!! Σε φιλώωωω!!!

      Διαγραφή
  2. αγαπημένη μου τάρτα ειναι αυτη ....πολυ ωραια
    καλη χρονια με υγεια !!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και δική μου!!! Καλή Χρονιά Ειρηνάκι μου!!!

      Διαγραφή
  3. Οι μηλοπιτες είναι οι αγαπημένη λιχουδιά κι αυτή μου αρέσει πολύ γιατί γίνεται κριτσανιστή από πάνω.
    Καλή χρονιά κοριτσάκι μου. Να χαίρεσαι τα παλικάρια σου που γιόρταζαν όλα μαζί.
    Καλή συνέχεια και φιλάκια πολλά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Αυτά τα παλικάρια μου!!!Σε πέντε μέρες γιορτάζει όοοολο το σπίτι!! χα χα χα!!!Σ΄ευχαριστώ Ρενάκι μου για τις ευχές!Όσο για τη μηλόπιτα μου αρέσει κι εμένα αυτό το κρατσάνισμα!!Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  4. Αχ αυτή η κανέλα!!!!! αχ αυτά τα μήλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Αχ! Αχ! Αντέ Μάνα τρέχα τώρα στην κουζίνα πάλι!!!

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά Κική μου! Δημιουργική, μυρωδάτη και γεμάτη όμορφες εικόνες και στιγμές!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά κοριτσάκι όμορφο!!!Φιλιάααα!!!

      Διαγραφή
  6. Αχ...τι με κάνεις..τι με κάνεις βρε αγαπη μου πάνω που είπα να κάνω κρατει στα γλυκά μου μοστράρεις την μηλοταρτα σου στην μούρη...και να οι σιελογονοι αδενες να διαμαρτύρονται.. που έχουν μείνει χωρίς γλυκά..!!!
    Η συνταγή καταγράφεται..αμέσως..και θα περιμένει νε τελειώσει η περίοδος της αποχής..σνιφφφφ...να την γευτεί ο ουρανισκος μου..να την ευχαριστηθεί.. πανευκολη και μοσχομυρωδάτη Κική μου
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε σένα και στην οικογενειά σου μικρή μου με υγεία και αγαπη γυρω σας... φιλακιαααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πρέπει να μπω σε περιόδο αποχής γιατί το παράκανα αλλά ξέρεις... Από Δευτέρα... χα χα χα!!! Σε αναστάτωσα Ρουλάκι μου αλλά Σ' αγαπώ και το ξέρεις! Φιλάκια κι από εμένα!

      Διαγραφή
  7. Φαίνεται πεντανόστιμη
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κοπελιά διαβαζουμε και έγκυες την αναρτηση....μην τρεχουν οι αντρες μας βραδυατικα να βρουν μηλοπιτα!!!!
    φαινεται υπεροχη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Το κορίτσι μου!!! Να ετοιμάσω μία και στείλε το αγόρι σου να την πάρει!! Με αγάπη!!!Φιλιά στους μέσα και στους έξω!!! χα χα χα!!!

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά Κική μου! Με υγεία, ευτυχία και μπόλικη γλύκα όπως η τάρτα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ενταξει σε λατρευω ήδη με τα πομ πομ, το ξέρεις! τωρα που ανεβασες και Ταρτα με μήλο, σε λατρευω τρις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τάρτα μήλου!!! Δεν έχω καλύτερο... υπέροχη συνταγή Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προλαβαίνω την τελευταία μέρα του Γενάρη να σου ευχηθώ κι εγώ Καλή χρονιά Κική μου!!!
    Αγάπη, Υγεία και Χαρα στην όμορφη οικογένειά σου και πάντα με όμορφες δημιουργίες και λιχουδιές, σαν αυτή την υπέροχη τάρτα μήλου. Ήταν πάντα, και είναι, η αγαπημένη μου τάρτα, σε κάθε εκδοχή της! Κρατάω και την δική σου συνταγή!
    Φιλάκια πολλά! Καλό Φλεβάρη και καλές Αποκριές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή Χρονιά Μαριαννάκι μου γλυκό! Καλό Φλεβάρη και καλή αποκριά εύχομαι και σε εσένα!!! Η τάρτα μήλου τελικά είναι αγαπημένη μικρών και μεγάλων γι΄αυτό έχεις την τιμητική της σε κάθε σπίτι αυτή την εποχή! Σε φιλώ γλυκιά μου!

      Διαγραφή
  13. Νομίζω ότι η ανάρτηση σου για την φετινή χρονιά είναι ότι πρέπει έτσι με το γλύκισμα να σου πάνε όλα καλά και γλυκά.Λατρεύω την τάρτα του μήλου σ'όλες τις τις εκδοχές.Φιλάκια πολλά πολλά και συγνώμη για την καθυστέρηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!