Ένα υπέροχο δώρο!!!

Καταρχάς καλημέρα σε όλους όπου κι αν είστε σε όποια παραλία κι άν λιάζεστε!!! Εχθές η Στελλίτσα  βάφτισε τον Άγγελο της - Καλοφώτιστος να είσαι μικρούλη μου και να σε χαίρονται οι γονείς σου - !!! -σύντομα θα σας δείξω και το ευχολόγιο που του είχα φτιάξει! Η ανάρτησή μου όμως αφορά στο υπέροχο δώρο που μου έκανε η Στέλλα και κυριολεκτικά τρελάθηκα από τη χαρά μου!!! Λίγο πολύ όλοι θα έχετε περάσει από το blog της οπότε ξέρετε περίπου τι δώρο πήρα...
...το μπάνιο μου πλέον διακοσμείτε από ένα τέλειο καλάθι γεμάτο με σαπουνάκια σε υπέροχα σχήματα, μια τεράστια μπάλα οξυγόνου και ένα lip balm  βούτυρο κακάο!!!!  όλα είναι φτιαγμένα από τα χεράκια της !!! Δεν μπορείτε να φανταστείτε χρώματα και αρώματα!!! 


Θαυμάστε το...














 Δεν έδεσε τέλεια?


Στελλίτσα μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ...

Φιλιά σε όλους και καλά να περνάτε!!!

CONVERSATION

15 Σχολια:

  1. Δυστυχώς εγώ Κική μου φέτος δε το βλέπω για διακοπές! Καμιά μονοήμερη και αν!
    Πολύ ωραίο το δώρο σου! Ταίριαξε εκπληκτικά εκεί που το έβαλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΙ ΠΑΝΔΑΙΣΙΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΡΩΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!!!!!!!!ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!! Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σωτηρία μου ας πούμε πως και η μονοήμερη κάτι είναι από το τίποτα, φρόντισε να είναι τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Νάσια μου δεν έχεις άδικο τώρα που το βλέπω θα μπορούσε και να είναι...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Love the look of these! You are so talented to make them all!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Sweetheart Helen, all these wonderful soaps are a gift from my friend, Stella!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου πολύ ωραίο το δωράκι που έλαβες και ταίριαξε μια χαρά με το μπάνιο σου! Η τελευταία φωτογραφία πολύ μ' αρέσει. Είναι όλα τα λεφτά ... Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hi Kiki....are these little soaps? I just love them. They look like little jewels or pieces of candy. Too cute!

    Hugs to you xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ...μμμμμμμμμ είναι πανέμορφα και μόνο απο την εικόνα φαίνονται πως θα μοσχοβολάνεε...Πάντα τέτοια όμορφα δωράκια να παίρνειςςς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το δωρο σου εκπληκτικο καθως κ το μπανιο σου χαχαχ μπραβο σου εισαι πολυ τυχερη με ολο αυτο το καλαθακι κ τα πολλα καλουδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου, Κική! Τι όμορφο δώρο, και... τι όμορφο μπάνιο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. What a gorgeous gift and all handmade perfect !

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι υπέροχα, για φάγωμα!!!
    Και φαντάζομαι τις μυρωδιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κική μου τι όμορφο μπάνιο είναι αυτό;;; πραγματικά σαν εξώφυλλο από περιοδικό!!! Ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια που κάνετε για τα σαπουνάκια μου αν και είμαι σίγουρη ότι τις εντυπώσεις τις έκλεψε το μπάνιο.. φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!