Χρήσιμες συμβουλές!!!

Καλησπέρα πέρα για πέρα στην πανέμορφη γειτονιά μου, που παραλίγο να την χάσω και κόντεψα να τρελαθώ!!! Γιατί δεν στενοχωρήθηκα μόνο για το πνευματικό μου παιδάκι και την κατάληξή του αλλά και για τους φίλους που έχω αποκτήσει μέσω αυτού και ενδεχομένως κάποιους να τους έχανα και αυτό δεν το ήθελα σε καμία περίπτωση!!! Όπως πολύ καλά διαπιστώσατε οι περισσότερες αναρτήσεις πλέον είναι κανονικές και βλέπονται! Φυσικά αν περιηγηθείτε λιγάκι σε παλιότερες αναρτήσεις μου θα δείτε ότι όλα εξακολουθούν να είναι μαύρα κι άραχνα!!!! Αυτό συμβαίνει γιατί επαναφέρω από την αρχή μία μία τις αναρτήσεις και πιστέψτε με είναι πολύ εκνευριστικό και κουραστικό!!! Το πάθημα έγινε μάθημα όμως και ελπίζω να μην συμβεί ποτέ κάτι ανάλογο. Γιατί μπορεί έξω ο κόσμος να καίγεται και μαζί του και εμείς αλλά τελικά τα blog μας είναι μέρος του εαυτού μας, δικό μας δημιούργημα και είναι  λογικό αν πάθει κάτι να στενοχωρηθούμε πολύ!!! Ψάχνοντας λοιπόν ανακάλυψα ότι τα blogακια μας διατρέχουν διάφορους κινδύνους, μπορεί μια μέρα έτσι απλά να χαθούν ή ακόμα και να κλειδωθούν από την google  και εμείς να βρεθούμε ανήμποροι να κάνουμε οτιδήποτε!!! Εκτός αν προνοήσουμε... Κάτι που δεν έκανα ποτέ εγώ. Και πως να το  κάνω αφού είχα πλήρη άγνοια, τώρα ίσως κάτι να έμαθα!!! Όσα έψαξα και βρήκα και τα θεωρώ σημαντικά θα σας τα δείξω παρακάτω και καλό θα ήταν θα τα εφαρμόσουμε αν δεν θέλουμε να μεταναστεύσουμε από το όμορφο blogoχωριουδάκι μας.  Σίγουρα κάποιες θα τα γνωρίζετε ήδη όλα αυτά, οπότε αν έχετε επισημάνσεις ή συμπληρώματα,θέλουμε να μας δώσετε τα φώτα σας!!! 

Ξεκινάμε...

Α. Για να είμαστε σίγουροι ότι καμία από τις αναρτήσεις μας δεν θα χαθεί σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά κάνουμε συχνά πυκνά το περιβόητο back up!!

 1. Κάνουμε σύνδεση στον λογαριασμό μας.

 2.  Πηγαίνουμε στο μενού Ρυθμίσεις.







3. Επιλέγουμε "εξαγωγή ιστολογίου" το μαύρο πλαίσιο  στην εικόνα.







4.Επιλέγουμε λήψη ιστολογίου και το back up μας είναι έτοιμο! 









Β. Υπάρχουν πολλά κακόμοιρα αθώα blog που χαρακτηρίστηκαν κακόβουλα και  κλειδώθηκαν και   αυτό γιατί κάποιες φορές η google δεν εξετάζει  αν το blog  είναι κακόβουλο ή όχι και  αποφασίζει  να το κλειδώσει!! Το blog μας δεν διαγράφετε αλλά παρ' όλα αυτά εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε ανάρτηση και ταυτόχρονα απαγορεύεται η πρόσβαση στους αναγνώστες!!! Σε αυτή την περίπτωση ακολουθούμε τα παρακάτω βήματα.

1.  Πηγαίνουμε στο http://draft.blogger.com και δημιουργούμε ένα νέο blog με τους παλιούς μας κωδικούς και αυτό γιατί εξακολουθούμε να  έχουμε πρόσβαση στο λογαριασμό μας ακόμη και αν μας κλείδωσαν. Ονομάζουμε το νέο με κάποιο άλλο όνομα.

2. Πηγαίνουμε στις Ρυθμίσεις ---> Εργαλεία ιστολογίου ---> Εισαγωγή ιστολογίου ---> Λήψη ιστολογίου. Σε αυτό το σημείο εισάγουμε το αντίγραφο ασφαλείας που είχαμε από το αρχικό μας blog ( το back up). Δηλαδή εισάγουμε τις αναρτήσεις και τα σχόλια από το κλειδωμένο μας blog στο καινούριο.

3.  Πηγαίνουμε στο κλειδωμένο blog π.χ Kiki.blogspot.com Ρυθμίσεις ---> Δημοσίευση ---> BlogSpot Διεύθυνση και εκεί αναγράφουμε π.χ. newkiki.blogspot.com

4. Επιστρέφουμε στο καινούριο blog που δημιουργήσαμε και πηγαίνουμε στις Ρυθμίσεις ---> Δημοσίευση ---> BlogSpot Διεύθυνση και εκεί  αναγράφουμε Kiki.blogspot.com

 5. Αυτό ήταν. Το κλειδωμένο blog μας αναστήθηκε και πλέον μπορεί να χρησιμοποιηθεί όπως και πριν!!!!

Αυτά για αρχή! Ότι άλλο εντοπίζω θα σας το αναρτώ αμέσως!!!

Σας ευχαριστώ όλες όλες όλες για την άμεση ανταπόκριση και  συμπαράσταση!!! Θέλω όμως να πω και Ένα τεράστιο Ευχαριστώ στη φίλη μου τη Σωτηρία που στάθηκε σωτήρια τελικά... 

Φιλιά κοριτσάρες μου και καλό ξημέρωμα!!!!














CONVERSATION

43 Σχολια:

  1. Χαίρομαι πολύ κοριτσάκι που όλα πηγαν καλά!!! Σε ευχαριστούμε για τις πληροφορίες γιατι κάποιες από μας είναι ανίδεες (ποια να εννοώ άραγε;) και ήταν πολύ χρήσιμες!!! back yp λοιπόν!!! Ούτε που το είχα ξανακούσει!!! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιά μου Κική σ' ευχαριστούμε για το μαθηματάκι! Εγώ ήξερα μέχρι και το Α. Παρακάτω δεν ήξερα κυρία! Μην μου βάλετε σας παρακαλώ κακό βαθμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευτυχώς, Κικίτσα που μας τα πες, γιατί εγώ προσωπικά δεν είχα ιδέα!Σπεύδω να ακολουθήσω τις οδηγίες σου!!Thanks! Περιμένω τη λίστα που λέγαμε!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συμφωνώ πολύ με όσα λές! όταν καταθέτεις ένα κομμάτι σου, δεν θες να σε απογοητεύσει και να στο πειράξει κανείς.
    χρήσιμες οι συμβουλές και μόλις έκανα μπακ απ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. νασαι καλα κοριτσι..ιδιως οταν δεν το κατεχουμε το αθλημα...επειδη μου στενοχωριθηκες λιγο να σου κανω ενα μικρο πολυ μικρο δωρακι..αλλα δεν ξερω πως θα γινει πες μου εσυ που το κατεχεις..πανε στο μπλοκ και θα δεις τωρα το περασα..περιμενω νεα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Κική μου! Φαντάζομαι το σοκ και την απογοήτευση σου! Δεν μας χάνεις όμως με τίποτα!!! Πάντως εγώ σου εκφράζω ένα μεγάλο, ολόθερμο ευχαριστώ γιατί μπορεί όλες μας να το πάθουμε αυτό. Αλλά οι συμβουλές σου είναι κατατοπιστικές και σίγουρα μας βοηθάνε πολύ! Τρέχω λοιπόν κι εγώ, γιατί δεν έχω κάνει ποτέ back up! Φιλάκια πολλά και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο βρε κικίτσα που μας σκέφτηκες...και εγώ άσχετη....χαίρομαι που τα κατάφερες...θα τα λέμε μικρούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μας έλειψες βρε Κική.... Χαίρομαι πολύ που είσαι πάλι εδώ, και μάλιστα τόσο ενημερωμένη με τα της τεχνολογίας!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι που επανέφερες το μπλογκ σου στην πρότερη του κατάσταση Κική!
    Η αλήθεια είναι ότι δεν γνώριζα ότι πρέπει να κάνω back up στο μπλογκ μου και χάρη στις οδηγίες σου , θα το κάνω και εγώ ..
    Σε ευχαριστώ πολύ ..
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΜΙΑ ΜΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ;;;;;;;ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΥΜΕ BACK UP DEN EINAI MΕΣΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ;;;;ΕΓΩ ΚΑΝΩ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ BACK UP AΛΛΑ ΣΒΥΝΩ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ.ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΘΕΙ.ΛΕΣ ΝΑ ΤΙΣ ΕΧΑΣΑ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ;;;;;;;ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΦΥΛΑΩ ΤΟ BACK UP ΣΕ USB;;;;ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΝΙΚΟ ΠΟΥ ΕΝΙΩΣΕΣ ΟΛΕΣ ΘΑ ΤΟΝ ΝΙΩΘΑΜΕ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΜΑΣ ΠΙΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΕΜΗΣΕΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ.Σ‘ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΥΛΙ ΜΟΥ.ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κικίτσα μου γλυκιααααααααα...

    ουφ..ενα αγχος εφυγε...:))

    σε ευχαριστουμε για τις πληροφοριες..

    καλη συνεχεια με τις αναρτησεις..

    τελειοοοοοοοοοο το νεο background..

    σε φιλωωωωωωωωωωω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ ΟΛΑ ΚΑΛΑ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΟΙΤΑ ΠΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΜΑΘΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΑ ΔΙΔΑΞΕΣ ΤΟΣΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κική μου ευχαριστούμε..χαίρομαι που το σπιτάκι σου τέλος καλό όλα καλά..μόλις έκανα back up..φιλιά και καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν δεν παθεις δεν θα μαθεις...Σ'ευχαριστουμε για τις σουπερ χρησιμες πληροφοριες!!!
    Καλή ''ανάρρωση'' στο μπλογκακι σου!;)
    Σε φιλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλώς ήρθες Κική μου!! Να 'σαι καλά για τις πληροφορίες! Εννοείται οτι θα πιούμε καφεδάκι όποτε θέλεις! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλώς μας ήρθες πίσω ζουζούνι!!Ελπίζω να μην σου ξανασυμβεί κάτι τέτοιο!!Καλά κάνεις και μας συμβουλεύεις!!Φύλαγε τα ρούχα σου για να έχεις τα μισά δεν λέει η παροιμία!!Λοιπόν δίκιο έχει!!Φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ χρησιμα όλα αυτά Κική μου, χαίρομαι που η περιπέτειά σου τελείωσε αίσια !!
    Να σου πω εγώ που είμαι και άσχετη τα φοβάμαι πιο πολύ όλα αυτά. Θα έχω στο νου τη βοήθειά σου σε ώρα ανάγκης αν και ευχομαι να' ναι αχρείαστη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο Κική μου,τα κατάφερες μια χαρά!!!Ευχαριστούμε για τις οδηγίες,είναι πολύ χρήσιμες!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κικίτσα μας!!!!! Να είσαι καλά!!! Και εγώ πάω να κάνω back up!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κική μου, τρομάζω στην ιδέα να σας χάσω!!! ευτυχώς που βρήκες τρόπο... γιατί κι εγώ σήμερα πήρα μια σχεδόν ίδια λαχτάρα...ευτυχώς όλα καλά!!!Μήν ανοίγετε κακόβουλα (ύποπτα) emails!!!σβήστε τα κατευθείαν! φιλάκια και μεγάλη προσοχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ , ΑΝΤΕ ΠΑΙΔΕΥΕΣΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ.
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλώς μάς ξαναήλθες!! Οσο για τις συμβουλές σου, όπως πάντα κατατοπιστικές !! Ευχαριστούμε! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πέρασα να πω μια καληνύχτα...

    Μου αρέσει τρελά το καινούριο template σου!
    Φιλια κοριτσάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μόλις διάβασα την ανάρτησή σου και έκανα κατευθείαν backup. Αύριο θα εκτυπώσω και τα υπόλοιπα για ώρα ανάγκης! Σε ευχαριστούμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλώς μας ξανάρθες Κικίτσα μου! Να 'σαι καλά για τα καλά σου λόγια, αλλά δεν έκανα και τίποτα...! Εσύ μου φαίνεται ότι θα σώσεις πολλά blogoχωριουδάκια μ' αυτή σου την ανάρτηση! Υπομονή μέχρι να διορθώσεις τις αναρτήσεις σου! Είναι βάρβαρο...! Καλό σου ξημέρωμα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΛΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ!!!!!!!!
    ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ;;;;;;;;;;;
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ;;;;;;;;;;;;;;;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Hi Kiki sorry to hear you had so much trouble how frustrating !! Thanks for the tutorial on backing up our work very useful indeed. Hope now everything is back to normal for you know.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κίκή μου χαίρομαι που τα κατάφερες!!οι πληροφορίες σου χρησιμες ειδικά σε μένα που είμαι ανίδεη από αυτά!!!θα προσπαθήσω να το κάνω!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μου αρέσει βρε κορίτσια που είμαστε όλες τόσο πολύ εξοικειωμένες με την τεχνολογία τα παίζουμε όλα στα δάχτυλα χα χα χα !!!!Να'σαι καλά Κικίτσα μου που μας άνοιξες τα μάτια!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλώς επέστρεψες!!! Πω πω τρομάζω όταν ακούω να συμβαίνουν κάτι τέτοια πολύ χαίρομαι που το τακτοποίησες και ανανέωσες πολύ όμορφα και το blog σου! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες, πάω αμέσως να "μπακαπάρω". Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΙΚΙ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ !!!!ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΟΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ χρήσιμα τα όσα λες...Άντε και άλλο κακό να μην μας βρει με αυτόν τον κύριο Μπλόκερ!Καλή συνέχεια!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σε ευχαριστούμε πολύ!!!!! Άλλο κακό να μη μας βρει! καλό κουράγιο και ωραία αφού είναι όλα καλά τώρα!!!! Συγχαρητήρια και στην Σωτηρία και που βοήθησε και που το αναδημοσίευσε :P!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Oh gosh so glad you restored it Kiki! Yay!! I am also worried that this may happen to me! Didn't know how to restore my back up so thank you for that - also only back up once a month - will go do it now!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ωχ παιδιά είμαι τρομοκρατημένη!! Αν μου συμβεί κάτι τέτοιο τέρμα τα παρατάω!! Κικίτσα ευτυχώς σώθηκες!! Ευχαριστούμε για τις οδηγίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κική μου σε ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο η αλήθεια είναι ότι θα χρειαστώ λίγη βοήθεια πότε έρχεσαι μου έχουν μείνει κάτι κούτες για κουβάλημα χα χα χα!!!Καλέ τώρα το είδα!!!Πολύ όμορφη η ανανέωση του μπλόγκ σου!!!Καλά από τη κούραση και τη νύστα δε βλέπω μπροστά μου φιλενάδα.Φιλάκια καλό ξημέρωμα Κικίτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ χρήσιμη ανάρτηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κική μου σε ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες !!!Buck up έχω κάνει αλλά δεν είχα ιδέα πως ξεκλειδώνεις το μπλόκ !!!!ΣΕ ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Σε ευχαριστούμε πολύ για τις συμβουλές Κική μου!!!Ελπίζω από δω και πέρα να μη σου ξαναπάει τίποτα στραβά!!!

    Υ.Γ.Τέλειο το καινούριο template!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Κική ευτυχώς που όλα πηγαν καλά για το μπλογκ σου!οι οδηγίες σου πολυτιμες και γω εχω προβληματακια με τον μπλογκερ και ειχα να κανω μπακ απ απο τότε που μας ειχαν δωσει οδηγιες τα κοριτσια απο το handmadeart2...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. °º♪♫
    °º✿♪♫
    º° ✿♫ ♪♫°
    Olá, amiga!
    Obrigada pelas dicas.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil°º♪♫
    °º✿♪♫
    º° ✿♫ ♪♫°

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Αχ Κικίτσα με έβαλες σε σκέψεις!!!Σε ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες !!Θα τις εφαρμόσω γιατί είμαι και πανάσχετη!!!
    Χαίρομαι που τα κατάφερες!!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!