Το 2012 ήρθε τελικά!!!!

Χρόνια πολλά, Καλή Χρονιά και επίσημα πλέον!!! Όλες αυτές τις μέρες, ξορκίζαμε το κακό του2011 και τα blog μας γεμίσανε κυριολεκτικά από τις πιο όμορφες και αισιόδοξες ευχές!!! Ας ελπίσουμε ότι οι ευχές όλων μας θα βγουν αληθινές και ότι όλα θα πάνε εξαιρετικά καλά!!!!

Μη μας απογοητεύσεις καλό μου 2012

Για να πάμε στα δικά μας τώρα....
Κορίτσια μου, εδώ και ένα μήνα έτρεχε η Ανταλλαγή των δώρων η οποία τελείωσε το βράδυ της Πρωτοχρονιάς και τώρα πρέπει να στείλουμε η μία στην άλλη τα δωράκια της!!!! Για να δείτε με ποια θα ανταλλάξετε το δώρο σας ( όσες δεν το κάνατε ακόμα) θα πατήσετε επάνω στο εικονίδιο της Ανταλλαγής των δώρων που βρίσκετε στα δεξιά της σελίδας και θα βγείτε στη σχετική ανάρτηση όπου υπάρχουν όλες οι συμμετοχές με τη σειρά. Δίπλα στο αριθμό του δικού σας δώρου έχουμε βάλει τον αριθμό με τον οποίο θα κάνετε την ανταλλαγή!!! 
Ελπίζω να μην δυσκολευτείτε!!!
Πριν συνεχίσω την ανάρτησή μου νιώθω την ανάγκη να σας πω ένα Τεράστιο Ευχαριστώ για την τεράστια ανταπόκριση που δείξατε σ'αυτό το εγχείρημα. Είναι τέλειο που νιώθετε όλες παιδιά...
 Όταν σας την προτείναμε δεν φανταζόμασταν ότι η συμμετοχή θα ήταν τόσο μεγάλη!!!! Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο πολύ χαιρόμαστε γι'αυτό, ιδιαίτερα το Μαράκι που είχε την ιδέα να κάνουμε κάτι να ταράξουμε τα νερά και να γίνουμε πάλι παιδιά!!!! Σας ευχαριστούμε για την ανταπόκριση και να είστε σίγουρες ότι τώρα που έγινε η αρχή θα ακολουθήσουν κι άλλα παιδικά παιχνίδια που θα μας φέρουν ακόμα πιο κοντά!!!! 

Και τώρα θα σας δείξω πώς πήρα εγώ το δωράκι μου από το Μαράκι!!!

Όπως έχετε καταλάβει με τη Μαρία τίποτα δεν μπορεί να γίνει έτσι φευγαλέα...!!! Για να μου δώσει το δώρο που μου ετοίμασε έπρεπε να φτιάξει ένα παραμύθι στο οποίο θα πρωταγωνιστούσα ΕΓΩ!!!
Και επειδή εγώ χατίρια δεν χαλάω δείτε τις παρακάτω εικόνες!!!

Είναι κιόλας νύχτα και στην πόλη όλα είναι στολισμένα και χιονισμένα! Ο Άγγελος κατέβηκε στη γη, οι μάγοι ακολούθησαν το αστέρι τους και μέσα στην φάτνη είναι όλα έτοιμα για τη Μεγάλη Νύχτα!!! Μόνο που κάπου εκεί μέσα, κρύβεται κάτι για μένα!!!!

Τσούπ τσουπ τσουπ...
Να 'μαι κι εγώ σιγά σιγά μπαίνω μέσα στην φάτνη και χωρίς να ενοχλήσω κανένα ψάχνω το δωράκι μου!!! Βρε αυτός ο Άγιος Βασίλης τι με βάζει και κάνω...;
Ουπς να το, το βρήκα και φυσικά το ανοίγω!!!
 Η κάρτα με τις πιο γλυκές ευχές με συγκινεί τόσο πολύ που συγκρατούμε να μην με πάρουν τα ζουμιά. Όταν ανοίγω όμως το κουτί με τα σοκολατάκια και βλέπω τι είχε φτιάξει η Μαρία στο καπάκι επάνω... Ε, δεν χρειάζεται να πω πως τα μάτια μου άρχισαν να τρέχουν από μόνα τους!!!

Και σιγά μη φεύγαμε από εκεί πριν ακούσω το Μαράκι να γελάει δυνατά, με την ψυχή της!!! 
Τα γούνινα αφτάκια τα είδατε φαντάζομαι! Δώρο της Μαρίας και αυτά, μην γυρνάω έτσι ακάλυπτη στην παγωνιά...Φυσικά έκαναν θράυση!!!  

Η ιστορία μας τελειώνει με ζαχαρωτά, σοκολάτες, τρενάκια με γλυκίσματα και βασιλόπιτες!!! 
Έτσι όπως ευχόμαστε να είναι το 2012!!!


Και αυτά είναι τα δώρα μου!!!!


Σας κούρασα;;;; 
Καλημέρα να σας ευχηθώ γιατί απ'ότι βλέπω είναι 1:30π.μ!!!!
Φιλάκια!!!!!

CONVERSATION

25 Σχολια:

  1. Τι γλυκούλες φωτογραφίες!! Καλή χρονιά γλυκιά μου Κική με υγεία πάνω απ'όλα.. Αυτό αρκεί για να αποκτήσουμε όλα όσα επιθυμούμε πιστεύω..

    Πολλά γλυκά φιλιά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχο το δώρο σου... Να το χαρείς!!!
    Καλά, η Μαρία "έγραψε" πάλι και από δημιουργία και από παρουσίαση!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΙΑ!!!ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ!!!!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΓΑΛΗ ΑΓΚΑΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!
    ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΜΕ ΓΕΙΑ!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΡΙΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα καρδια μου...πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο, πολύ όμορφα τα δωράκια σας! Καλή χρονιά να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή χρονιά!!! εύχομαι το 2012 να φέρει μόνο όμορφες στιγμές!!! τ δωράκι σου υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε, όχι και μας κουρασες! Μαζί σου τρυπώσαμε στο παραμύθι κι εμείς και το ζήσαμε!
    Να είστε καλά κορίτσια μου και πάντα τέτοια, όλη η χρονιά έτσι να κυλήσει, γλυκα ,τρυφερά, με πίστη στο όνειρο και στο παραμύθι!
    Φιλάκια!!

    Καλά τα δώρα είναι φα-ντα-στι-κα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοριτσάκι μου γλυκό υπέροχα περάσατε..το δωράκι της Μαρίας φανταστικό..Μακάρι το 2012 να φέρει σε όλους ευτυχία..Εγώ δεν έχω επιστρέψει ακόμη..ζεστή η αγκαλιά της μανούλας..σε φιλώ καλό μου..το δεματάκι μου το πήρες ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μετά από μεγάλη αποχή επιτέλους επιστρέφω στη γειτονιά και κάνω την πρώτη επίσκεψη της χρονιάς στο σπιτάκι σου...Καλή μας χρονιά φίλη μου,ευτυχισμένη,δημιουργική και επιτυχημένη.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κικίτσα μου αυτή η νύχτα στη στολισμένη πόλη είναι πανέμορφη όπως την παρουσιάσατε, σκέτη υπερπαραγωγή!!! Τα δωράκια είναι καταπληκτικά, μου αρέσουν πάρα πολύ.
    Όσο για τη Δευτέρα... γιατί μου το θύμησες βρε μικρή ότι αρχίζουμε το σχολείο; Σε λίγο θ' αρχίσει να με πιάνει το άγχος της Κυριακής... Κι έχουμε πήξει και στις ιωσούλες όλες τις γιορτές... Τέλος πάντων! Θα το πιω κι αυτό το ποτήρι! Πολλά φιλιά και καλό υπόλοιπο διακοπών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το σκηνικό είναι υπέροχο! Ένιωσα κι εγώ τη δική σου αγωνία μέχρι να ξετρυπώσεις το δωράκι!!! Πάντως με ή χωρίς τα γούνινα αυτάκια είσαι μια κούκλα, μια θεά!!! Φιλιά καλό μου κοριτσάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΘΑ ΓΥΡΙΖΑΤΕ ΚΑΙ ΕΡΓΟ , ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑ!!
    ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΤΙ!
    ΘΑ ΣΟΥ ΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΜΕ ΜΕΛΙ , ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά με πολλές ευχές για ό,τι καλύτερο και με πολλές δημιουργίες! Ρίξε και μια ματιά εδώ... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλή χρονιά!!!χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα!!πολύ όμορφα όλα!!μιάου!! =^.^=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κική μου Καλή Χρονιά με χαμόγελο, αισιοδοξία, υγέια, ελπίδα, αγάπη και ζωντάνια!!!Δεν την πρόλαβα την ανταλλαγή και έσκασα... αλλά κάτι σκέφτηκα για να επανορθώσω... χιχιχι
    Σου εύχομαι μόνο τα καλύτερα για το 2012!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κικίτσα μου καλησπέρα και καλή χρονιά! Εύχομαι να είσαι πάντα τόσο λαμπερή, χαρούμενη και γεμάτη με τόσο όμορφα συναισθήματα κι αγάπη!!!! Να είσαι καλά κι εσύ και όλη σου η οικογένεια! Όλο αυτό που διοργανώσατε ήταν καταπληκτικό και ποοοοσο πολύ μετανιώνω… Η Κατερίνα κάτι σκέφτηκε, εγώ πάλι τίποτα … χμμμμ
    Την επόμενη φορά, το υπόσχομαι : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Happy New Year and good wishes for 2012, look forward to more of your gorgeous creations, take care, Doreen x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφα που είναι όλα!!!! Καλή χρονιά Κική μου, ελπίζω όλα τα όνειρα σου να πραγματοποιηθούν και να είσαι πάντα πολύ πολύ χαρούμενη!!!! Αν θέλεις μου πέρνα από το σπιτάκι μου για ένα βραβειάκι-παιχνιδάκι φιλιά!!!

    http://eustathiaartandcraft.blogspot.com/2012/01/7.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κυριακή καλή σου μέρα και καλή χρονιά! Για πέρνα μια βολτίτσα από το σπιτάκι μου. Έχεις κάτι να παραλάβεις! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κικίτσα μωρό μου!!!τί τέλεια ανάρτηση!!μπράβο γλυκούλα μου!!είσα κούκλα κατ'αρχάς!!!και τα δωράκια σου κουκλίστικα κι αυτά!!! Καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία, χαρά , δημιουργικότητα, και ό,τι άλλο επιθυμείς !!!φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά, μαγική και παιχνιδιάρικη!!!! Και για του λόγου το αληθές, σε περιμένει ένα παιχνίδι για να πάρεις μέρος, στο σπιτάκι μου! Πολλά-πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλημερα και καλη χρονια!!!
    περνα οποτε θελεις απο το μπλοκ μου σε περιμενει βραβείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή χρονιά Κικίτσα μου αγαπημένη! Νόμισα πως επέστρεψα μα χάθηκα ξανά... Λάθος υπολογισμοί.. Φιλάκια πολλά και πάντα χαρούμενες και δημιουργικές στιγμές!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!