Γιορτές Τέλος!!!!

Από αύριο ξεκινάει μια καινούργια εβδομάδα και ίσως και μια άλλη περίοδος, αυτή που ακολουθεί τις γιορτές και μας βρίσκει λίγο πολύ όλους, ανεξάρτητα από τη δουλειά που κάνουμε, πιο ανανεωμένους, πιο ξεκούραστους (κι ας ξεπατωθήκαμε στην κουζίνα και στις δουλείες) και πιο ευδιάθετους! Γενικώς γεμίσαμε μπαταρίες!!! 
 Εμείς οι δάσκαλοι ένα παραπάνω καλοκάτσαμε (είναι χειρότερο αυτό, πιστέψτε με!!! ) και τώρα φυσικά τα κεφάλια για τα καλά μέσα γιατί από αύριο μας περιμένει το σχολειάκι!!!! 
ΚΑΛΗ ΕΠΑΝΟΔΟ σε  όλους !!!

Σήμερα έχω να σας δείξω υπέροχα δωράκια, τα οποία δέχτηκα μέσα στις γιορτές από τις δύο πολύ καλές μου φίλες Νάσια και Μαρία. Είναι και οι δύο υπέροχες, ότι κάνουν με τα μαγικά χεράκια τους είναι πραγματικά μοναδικό. Νιώθω πολύ τυχερή που το σπιτάκι μου πλέον το στολίζουν οι δημιουργίες  τους, φτιαγμένες με αγάπη για μένα!!!!  Για όσους δεν τις γνωρίζετε ήδη μπορείτε να  διαπιστώσετε πόσο ξεχωριστές είναι ως άνθρωποι και ως δημιουργοί με μια επίσκεψη στα blog τους!
Πάρτε μία εικόνα από τα δωράκια μου.

Όχι μία αλλά τέσσερις υπέροχες μάσκες από τα χεράκια της Νάσιούλας!!!


Και ένας πανέμορφος δίσκος από τα χεράκια της Μαρίας!!!!



Φιλεναδίτσες μου!!!! Σας ευχαριστώ πολύ πολύ, να είστε γερές να φτιάχνετε πάντα όμορφα πράγματα!!!!


Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα σε όλους εύχομαι!!!

Φιλιά πολλά!!!

CONVERSATION

25 Σχολια:

  1. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ ΣΟΥ ΣΥΡΤΑΡΙ!!!
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή βδομάδα Κικίτσα μου! Τα δωράκια είναι υπέροχα! Να τα χαρείς! Με το καλό αύριο και υπνάκο νωρίς, ε;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανεμορφα τα δωρακια σου..με γεια..νανε καλα τα κοριτσια μας..καληνυχτα θα τα πουμε καρδια μου..φιλια πολλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kική σε ευχαριστώ για τις επισκέψεις σου!Καλή χρονιά!Με υγεία και πολύ αγάπη!!Σου εύχομαι Οτι καλύτερο για την νέα χρονιά!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΑΣ!!!!!!!! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑ!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΜΑΣ ΦΙΛΕΣ!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξέχασα να συγχαρώ τις φίλες σου με τα όμορφα δωράκια !!Μπράβο τους !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα Κική μου έυχομαι καλό κουράγια για αύριο. Δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά σήμερα όσα παιδάκια είδα στην δουλεια δεν μου φάνηκαν και πολύ έτοιμα για αύριο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΟΛΟ ΔΩΡΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙΣ Κ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΑΓΑΠΗΤΗ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΔΩ!! ΧΙΧΙΧΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ !! ΚΑΙ Ο ΔΙΣΚΟΣ Κ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!! ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ Κ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κικίτσα μου καλή αρχή στο σχολείο! Για το 2012 δηλαδή! Τα δωράκια από τα κορίτσια είναι υπέροχα! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφα τα δωράκια! αλλά αν περάσεις από το blog μου θα έχεις και μια εκπληξούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα τα δωράκια σου!!!! Καλή Εβδομάδα!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΙ ΜΟΥ!!!!ΤΑ ΔΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά ε, κόντεψε να μου κάτσει ο κουραμπιές και το μελομακάρονο ομού με τη βασιλόπιτα στο λαιμό, μόλις είδα τις μάσκες! Είπα ακόμα δεν άλλαξε μέρα το ημερολόγιο φτάσαμε κιόλας στις Απόκριες; αλλά η Νάσια προνόησε για να είσαι έτοιμη οταν έρθουν...
    Πολύ όμορφα τα δωράκια σου και να τα χαρείς πραγματικά.
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα, καλή χρονιά με υγεία και χαρά, οι δημιουργίες σου πανέμορφες. !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!ΕΙΣΑΙ ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ.
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΠΑΛΙ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ....ΕΜΕΝΑ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕ ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΣΧΑ....ΧΑ ΧΑ!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κικίτσα μου γλυκιά να χαίρεσαι τα δωράκια σου, είναι πραγματικά πανέμορφα!!!Μπράβο και στα κορίτσια που τα έφτιαξαν!!!Καλή δουλειά σου εύχομαι και καλή δύναμη!!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ομορφα τα δωρακια σου, να εισαι καλα να τα χαιρεσαι.Καλο ξεκινημα με τη νεα χρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πραγματικά, ονειρεμένα τα δώρα σου, Κικίτσα και από χρυσά χεράκια.... Να τα χαρείς...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όμορφα τα δωράκια που παρέλαβες. Και εγώ σαν την Χαρά, βλέποντας τις μάσκες, νόμισα ότι έκανες ανάρτηση για τις Απόκριες.Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα δωράκια σου είναι το ένα καλύτερο από το άλλο!!!Υπέροχα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κική μου καλή αρχή με το σχολείο.
    Τα δωράκια σου είναι όλα πάαρα πολύ όμροφα, μα το πιο συγκινητικό, είναι σφραγισμένα με ΑΓΑΠΗ!!! ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!
    Φίλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κική εχω μικρά δωράκια για να στολίσουν το σπιτάκι σου αν θές ελα μια βόλτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κική μου καλή χρονιά και ας τέλειωσαν οι γιορτές οι ευχές κρατούν ένα μήνα !!!
    Λοιπόν τέλειωσε και το πανηγύρι του stars and icicles και κέρδισες δωράκι στην κλήρωση πέρασε σε παρακαλώ να μου αφήσεις διεύθυνση σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κική μου καλή αρχή στην δουλειά σου!! Υπέροχα τα δωράκια που ελαβες!! Καλή Χρονιά να εχεις πάντα με υγεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κορίτσάκι μου καλό πόσο πολύ θα έλειψες στα παιδάκια ...άντε καλή αρχή ...οι μάσκες υπέροχες ...σε φιλώ καλό μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!