Όμορφη...!!!

Πουθενά, πουθενά μα πουθενά σε ολόκληρο τον κόσμο δεν υπάρχει τίποτα που να μπορεί να συγκριθεί μαζί σου!!! Ζωντανή, Πανέμορφη, Περήφανη, Αγέρωχη, Θεϊκή, Μυθική, Ιστορική, Μοναδική....
ΕΛΛΑΔΑ


Δεν υπήρχε περίπτωση να μην μοιραστώ μαζί σας αυτό το βίντεο!!!




Πάρτε μια γεύση για τα βουνά, τη θάλασσα, τις παραλίες, τα δάση μας, τις πόλεις, τα νησιά, τα χρώματα του ουρανού.
Πάρτε μια γεύση για μερικά από τα ωραία μας: Όλυμπος, Αθήνα, Πειραιάς, Ναός του Ποσειδώνα στο Σούνιο, Αιγαίο, Κυκλάδες, Μύκονος, Δήλος, Νάξος (Η Πορτάρα, η μαρμάρινη πύλη στη νησίδα Παλάτια), Αμοργός, Αντίπαρος, Σίφνος, Πάρος, Κρατήρας Σαντορίνης, Νέα Καμένη, Αμμούδι (Σαντορίνης), Σαντορίνη, Ηφαιστειογενές έδαφος - Θηρασιά, Οία, Κνωσός, Κρήτη, Ρόδος, Λίνδος Ρόδου, Λέσβος, Καβάλα, αρχαιολογικός χώρος των Φιλίππων, Άγιο Όρος, Θεσσαλονίκη, Αίγινα, Μυκήνες, Θέατρο της Επιδαύρου, αρχαίο στάδιο της Ολυμπίας, Ζάκυνθος, Ναυάγιο στη Ζάκυνθο, Ποντικονήσι - Κέρκυρα, Δελφοί!

Το video γυρίστηκε για αμερικανικό τηλεοπτικό σταθμό και χρειάστηκαν 85 ώρες πτήσης για αυτά τα 15 λεπτά.Αξίζουν πραγματικά!!!

Johann Gottfried von Herder (1744-1803) [Γερμανός φιλόσοφος, ποιητής και κριτικός λογοτεχνίας]



  • “As flowers adorn the earth and stars the sky, so does Greece the world”.
(Όπως τα λουλούδια στολίζουν τη γη και τα αστέρια τον ουρανό, έτσι και η Ελλάδα [στολίζει] τον κόσμο)

2.
Helen Adams Keller (1880-1968) [Αμερικανίδα συγγραφέας, "ακτιβίστρια" και λέκτωρ]
  • “If it is true that the violin is the most perfect of musical instruments, then Greek is the violin of human thought”
(Εαν αληθεύει πως το βιολί είναι το τελειότερο των μουσικών οργάνων, τότε Ελληνικό είναι το “βιολί” της ανθρώπινης σκέψης)

3.

Victor Hugo (1802-1855) [Γάλλος ποιητής]

  • “It is great to descent from Greece, the land that gave the light to the world”
(Είναι σπουδαίο να κατάγεσαι από την Ελλάδα, τη χώρα που έδωσε το φως στον κόσμο)

Υπάρχουν και σήμερα μεγάλοι άνθρωποι που μας αγαπούν,  προς μεγάλη λύπη κάποιων!!! 


Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο!!!!
Φιλιά!!!!

CONVERSATION

30 Σχολια:

  1. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ!
    ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ ΣΤΟ ΣΟΥΝΙΟ, ΜΕ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΟΥ ΑΝΕΜΟΥ........ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά ζήλεψαν αλλά και εμείς ανοίξαμε την .....κερκόπορτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για αυτό και γιά άλλα τόσα είμαστε υπερήφανοι που είμαστε Έλληνες!!! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με συγκίνησες, Κικίτσα.... τη λατρεύω την Ελλάδα μας και κάθε τι Ελληνικό!!!!
    Το video το καταχάρηκα κι' ας βούρκωσα.... Ευχαριστούμε!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΓΚΙΝΙΤΙΚΗ!ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΚΛΑΙΩ ΑΠΟ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΥΠΗ!ΑΠΟ ΧΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΙΩΘΩ ΤΟΣΟ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΛΥΠΗ ΓΙ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ!ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ VICTOR HUGO ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΩΣΑΝΕ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΩΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΥΘΙΣΟΥΝ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ!ΤΩΡΑ ΣΠΑΣΑΝΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΠΑΛΙ!ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ!ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ!!Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΚΓΗ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!SORRY ΑΝ ΣΕ ΚΟΥΡΑΣΑ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κική μου τι μαγικές εικόνες, τις ρούφηξα στ'αλήθεια!
    Αυριο θα βάλω να το δούμε μαζί με τα παιδιά.Στα περισσότερα απο αυτά τα μέρη έχουμε πάει, σε άλλα όχι ακόμα, αλλά έτσι όλα μαζί αποτελούν ένα ονειρεμένο ταξίδι σε τούτη τη χωρα...
    Δεν ξεχνάμε βέβαια ότι υπάρχουν και πολλά ασχημα παράλληλα και κακοποίηση όλης αυτης της ομορφιάς δυστυχώς.
    Σ'ευχαριστούμε, καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κικη μου εγω θα ειμαι λιγο σκληρη οχι μαζι σου βεβαια....Αγαπω πολυ αυτη τη χωρα αλλα μισω αυτο το κρατος γιατι ενω εχουμε την ομορφοτερη χωρα του κοσμου μας εχουν ρημαξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ
    ΔΕΝ ΤΗ ΣΚΙΑΖΕΙ ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΜΜΙΑ...ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΡΔΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εχουμε την ομορφότερη χωρα και δύστυχος δεν το ξερουμε ακομα...
    και το χειρότερο δεν την προφυλαζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με συγκήνισες Κική μου!!!!τόση ομορφιά!!!!!είμαι υπερήφανη που είμαι Ελληνίδα και ζω σε αυτή τη χώρα!!!!καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ζουζού μου, μπορεί να έχω καιρό να σου γράψω αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν σε επισκέπτομαι... Υπέροχη ανάρτηση, άλλωστε ποιός θα περίμενε κάτι λιγότερο?
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελλαδα.......
    ..μια χουφτα Ιστορια..
    ..μια χουφτα Ηλιο..
    ..μια χουφτα Χαρα..
    ..μια χουφτα Ηρωες..
    ..μια χουφτα Θαλασσα..
    ..μια χουφτα Αγαπη..
    ..μια χουφτα Θρησκεια..ολα αυτα αν τα σκορπισουμε ψηλα..θα μας δωσει Ενα..μια χουφτα Θεο..τον δικο μας ΘΕΟ.. νασαι καλα θυσαυρε μου..καλη Κυριακη..πολλα φιλακια♥♥♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. !!! Ομορφη χώρα, πλούσια χώρα, άτυχη χώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ζούμε σε μια χώρα με απίστευτες ομορφιές και ιστορία, αλλά πολύ φοβάμαι πως ως άνθρωποι έχουμε χάσει τη δική μας ομορφιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΤΙΣ ΜΥΡΣΙΝΟΥΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ ΜΑΓΕΨΕΣ ΠΑΛΙ!ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εχουμε πανεμορφη χωρα,αλλα μερικοι μερικοι φροντιζουν να τη δυσφημουν οσο πιο πολυ γινεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΒΙΝΤΕΟ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!! Κ ΓΩ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ... ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Κ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ...!! ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ... ΚΡΙΜΑ! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ.....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ τι να πω ...τα είπαν όλα...Μια όμορφη χώρα φώτισε όλο τον κόσμο και θέλουν να την βουτήξουν στο σκοτάδι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Η χώρα μας είναι μοναδική στον κόσμο!!Ας μην το ξεχνάμε!!
    Είμαστε τυχεροί που γεννηθήκαμε Έλληνες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπάμε την Ελλάδα έστω και με τα κουσούρια μας.Είναι πανέμορφη χώρα αναμφισβήτητα, γι'αυτό και την πολεμούν. Το κακό είναι πως οι εχθροί ζουν σ'αυτή.Είμαι καινούργια στη γειτονιά, θα χαρώ να περάσεις από το HappyLittleDots. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος23/1/12

    Γειά σου Κικίτσα..Είμαι η mystickland..Το blog μου έχει διαγραφεί απο κάποιον που δεν γνωρίζω..(δυστηχώς!)
    είχα διαβάσει στο blog της Εφης(Effie's sweet home),οτι θα μπορούσες να βοηθήσεις,όποιον το είχε ανάγκη.Μήπως ξέρεις τι πρέπει να κάνω? Δυστηχώς δεν έχω κάνει back up!
    στείλε αν μπορείς μνμ στο e-mail:''mystickland@hotmail.gr''
    Eυχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. έχεις δίκιο κοριτσάκι μου!!!η ελλάδα μας είναι πανέμορφη!!!!!!!!!!!!ευλογημένος τόπος.. μοναδική ομορφιά!!!κρίμα όμως που δοκιμάζεται τόσο άσχημα...μακάρι να έρθουν καλύτερες μέρες...σου στέλνω πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ Σ'ΕΥΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ,ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΑΚΙΑ!!ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Επιτέλους φίλη γιατί μου έλειψες!Ο κύριος μπλόκερ μου επιτρέπει να σου αφήσω σχόλιο.Και μάλιστα πέτυχα και θέμα που μου αρέσει πολύ!Τι να πρωτοπεί κανείς γι'αυτή τη χώρα...Ευλογημένη!
    Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας αυτό το βίντεο.Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εκπληκτικό βιντεάκι!!!!Όντως είμαστε η ομορφότερη χώρα στο κόσμο ,η πιο ευλογημένη κρίμα όμως που δεν τη φροντίζουμε όσο της αξίζει!!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Kική μου ευχαριστώ πολύ πολύ, για το μέιλ σου..και τη βοήθειά σου!!
    σου χρωστάω!!
    κάνε κλικ http://mystickland.blogspot.com/2012/01/mystickland.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ποιά είναι η ανάρτηση για το back up??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!!! 15 ΛΕΠΤΑ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΤΗΣ ΓΗ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΑΝΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kική μου υπέροχη η ανάρτησή σου!!!Έχουμε την ομορφότερη χώρα στον πλανήτη ένα διαμάντι και κάποιοι το πετάνε στις λάσπες αυτό όμως δεν πρόκειται ποτέ να χάσει τη λάμψη του και είμαι σίγουρη πως κάποιος θα το πάρει στα χέρια του και θα το βάλει στη θέση που πραγματικά του αξίζει.....!!!!!Φιλάκια και καλό βράδυ γλυκιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!