...

Μα πώς περνάει έτσι το Σάββατο!!! Πότε πήγε 11:00 το βράδυ!!!! Γιατιιιιιί;;;; Το βρίσκω άδικο τα Σαββατοκύριακα να φεύγουν σαν νερό και η εβδομάδα ολόκληρη να περνάει αργά και βασανιστικά!!!!
Με τούτα και με τ'άλλα και με όλη την τρέλα της καθημερινότητας πραγματικά ξεχνάω τι σας έχω δείξει και τι θέλω να σας δείξω! Έτσι λοιπόν σήμερα  εντόπισα τρεις συνθέσεις που έχω φτιάξει αρκετό καιρό τώρα για το studio της αδερφούλας μου. Το θέμα τους τι άλλο;









Είμαστε γυναίκες και η φύση μας προίκισε να τα 
 έχουμε όλα στον υπερθετικό βαθμό!!!
Μας αξίζουν τα καλύτερα...!!!

Αφιερωμένο κορίτσια μου με αγάπη!!!!

Να έχετε μια όμορφη Κυριακή!!!

Φιλάκιααα!!!!



CONVERSATION

26 Σχολια:

  1. ΟΜΟΡΦΕΣ!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ...ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ ?.....ΚΑΛΗ ΓΛΥΚΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΑΙΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι ομορφιες ειναι αυτες..μου αρεσαι ο φοντος επανω..πανεμορφες δουλειες..με ωραιες λεπτομεριες..και τα χρωματα ταιριαζουν στις ομορφες καλες εποχες..υπεροχα χαρτια..νασαι καλα καρδια μου..καλη Κυριακη..θα τα πουμε..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή κυριακή κικίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΕΕ!!!!!!! ΚΙΚΗ ΜΟΥ! ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΝΤΙΒΑ!!!!!!!!!
    ΤΙ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ ΤΑΚΑ ΤΑΚΑ!!!!!!!!!ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΙΛΟΥΕΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕΣ!!!!!!ΧΑΡΑ Η ΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΣΟΥ Ε!!!!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΒΡΕ! ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες συνθέσεις... τι μου θυμίζουν!!!
    Ακριβώς έτσι υπήρξα σ' όλη μου τη ζωή!!!!
    Βρε, μπας κι' ανέβηκε ο πυρετός;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ....ΜΠΡΑΒΟ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελικά όλοι το ίδιο πρόβλημα έχουμε το Σαββατοκύριακο...Μ'αρέσουν πολύ οι παραπάνω δημιουργίες σου.Φιλιά πολλά φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ μου αρεσαν και οι 3 δημιουργίες σου!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Κική,
    παρόλο το κρύο που έχετε στην περιοχή σου, απ' ότι βλέπω δεν επαναπαύεσε και καλά κάνεις, έχεις κάνει εξειρετικές συνθέσεις, σου αξίζουν πολλά μπράβο!!! ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!!! Και χρόνια πολλά για αύριο!!! ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. born to be a woman........τα λέει όλα. Τέλεια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφες συνθέσεις!! Και η απόχρωση τους αγαπημένο μου χρώμα!! Καλημέρα και καλή εβδομάδα Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα γλυκιά μου Κική :) Υπέροχες οι δημιουργίες σου!!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η μία καλύτερη από την άλλη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Beautiful Kiki each and every one of them !

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφες συνθέσεις και δυναμικές!!!Γυναίκες μιας άλλης εποχής!!!Μπράβο ζουζούνι μου για ακόμη μια φορά για τα ιδιαίτερα και όμορφα πράγματα που φτιάχνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλη εβδομαδα να εχεις κοριτσι μου, ομορφη και δημιουργικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΙΚΙΤΣΟΥΛΙ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΡΕΛΑ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΥΛΑ ΣΟΥ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΜΑΡΩΝΕΙ.ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ.ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχες ρομαντικές!!!!τέλειες!!!!καλη σου εβδομάδα Κική μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ωραίες οι συνθέσεις σου και συμφωνώ μαζί σου ότι ''μας αξίζουν τα καλύτερα''. Λίγες γυναίκες όμως, έχουν συναίσθηση, του τι αξίζουν.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όμορφες οι συνθέσεις σου και πολύ τυχερή η αδελφούλα σου! Αποπνέουν έντονα ρομαντισμό και παραπέμπουν σε άλλη εποχή. Πραγματικά τέλειες! Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ρομαντικές οι συνθέσεις Κική μου!!Σίγουρα θα αρέσουν στην αδερφούλα!!
    Φιλιά και καλή βδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφες και οι τρεις συνθέσεις σου! Εξαιρετική η έμπνευσή σου για στούντιο! Φιλιά από το χωριό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κικίτσα μου είναι τέλειες! Θα ενθουσιάστηκε η αδερφούλα σου! Όσο για το Σαββατο που λες...Πραγματικά πέρασε και δεν ακούμπησε...όπως πάντα...!Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ?ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!ΣΕΎΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΑΚΙΑ ΣΟΥ!Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΧΕ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΑΚΟΜΗ!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κική μου πανέμορφες και πολύ ρομαντικές οι συνθέσεις σου σαν και σένα!!!!Γιατί πιστεύω πως ό,τι έχει ο καθένας μέσα του αυτό αποτυπώνεται και στις δημιουργίες του,έχω άδικο;;;Φιλάκια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΔΑΣΚΑΛΑ !!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!