Χρόνια Πολλά σε όλες και όλους όσους γιορτάζουν σήμερα!!!!

Εγώ γιορτάζω το Γιαννάκη μου και φυσικά κερνάω!!!!


Να παίξουμε και κανένα παιχνιδάκι τώρα;

Το Ζετάκι μου, ( δεν μπορώ να βάλω σύνδεσμο!!!!!!)

Και οι επτά με κάλεσαν σε παιχνίδι! Υπήρχε περίπτωση να πω όχι;
Τα παιχνίδια είναι 2


Έχω παίξει αυτό το παιχνίδι άλλη μια φορά οπότε θα βρείτε  το  7 μυστικά μου σε προηγούμενη ανάρτηση!!!



Ήρθε η ώρα να προχωρήσω στη λίστα του "Top 10":
  1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ:      Ὁ Γλάρος Ἰωνάθαν  -  Ρίτσαρντ Μπάχ
  2. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ: Κωνσταντινούπολη
  3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ: τσιζ κέικ 
  4. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ: " Angel " Thierry Mugler
  5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG: Δεν μπορώ με τίποτα να ξεχωρίσω κάποιο!!!
  6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΠΟΤΕΣ: Γενικά λατρεύω τις μπότες το χειμώνα!!!
  7. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ: Κέρκυρα
  8. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ:  Tre Marie στη Θεσσαλονίκη
  9. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ: Τα κανελόνια
  10. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Χριστουγεννιάτικη Ανταλλαγή Δώρων!!!!



Καλώ με τη σειρά μου να παίξουν το παιχνίδι:

και 


Να έχετε ένα όμορφο όμορφο όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!
Φιλάκια!!!



CONVERSATION

25 Σχολια:

  1. Χρονια πολλα να χαιρεσαι τον Γιαννάκη σου! Και καλη χρονια να εχετε με υγεια και πολλα χαμογελα! φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΣΟΥ!!!!ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ!!!!(ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΟΛΛΑΓΕ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑΞΑ ANTIVARUS KAI NΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΚΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΙΣΩΣ ΤΟ ΑΛΛΟ ΗΤΑΝ ΒΑΡΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΕ)ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!" ΥΓ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙΚΙΤΣΑ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑΝΝΗΔΕΣ!!! ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΑΣ Κ ΜΑΘΑΜΕ Κ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!! ΧΙΧΙΧΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά!!!Να τον χαίρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κικίτσα μου καλημέρα! Να τον χαίρεσαι το Γιαννάκη σου και να σε χαίρεται κι εκείνος! Να είστε γεροί και χαρούμενοι και να ζήσετε μαζί σαν τα ψηλά βουνά μέχρι τα βαθιά σας γεράματα! Σ' ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, θα ανταποκριθώ άμεσα. Ποιός πάει τη Δευτέρα σχολείο;;; Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΣΟΥ!
    ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΣΤΙΣ ΜΠΟΤΕΣ , ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΣΙΖ ΚΕΙΚ ΜΑΖΙ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου,να χαίρεσαι τον Γιάννη σου,χρόνια του πολλά και καλά!!
    Μακάρι να είχα τώρα ένα κομματάκι από την τουρτίτσα σου...!
    Καλή χρονιά να έχετε με υγεία και ευτυχία!
    Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου ζουζούνι μου!!Να χαίρεσαι τον Γιάννη σου!!!Χρόνια πολλά και καλά να έχετε!!!!Ευχαριστώ για την πρόκληση κοριτσάκι μου!!!Παίρνω και ένα κομμάτι τούρτα για μένα μιας και γω σήμερα γιορτάζω αλλά μπουχτίσαμε από τα γλυκά αυτές τις μέρες οπότε σήμερα θα σβήσω κεράκια σε πίτσα!!!:)))Φιλιά πολλά να περάσετε υπέροχα σήμερα!!!ΑΑΑΑΑΑΑ φιλιά και στον άντρα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΣΟΥ!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να χαίρεσαι τον Γιάννη σου, Κικίτσα μου! Να είστε ευτυχισμένοι και αγαπημένοι και να σας χαρίσει ο Θεός ό,τι ονειρεύεστε!
    Καλά, το τσιζκέικ δεν παίζεται! Αγαπημένη απόλαυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά ,να τον χαίρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. First of all thanks for your lovely words in my blog!!!!
    Was very sweet!!
    This chocolate cake look so good!!!
    Have a wonderful 2012!!
    Big huges and kisses
    Cynthia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά του Γιάννη σου. Να τον χαίρεσαι. Στην προηγούμενη επίσκεψη το κέρασμα ήταν σαλάτα. Θα πάρω και από εσένα λίγο γλυκάκι. Και πάλι, χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά στον Γιάννη σου, να τον χαίρεσαι.
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Κική.. Αν και έχω κάνει κάποιο παρόμοιο, ευχαρίστως να το ξανακάνω :*
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά Κική μου!!!Εύχομαι το 2012 να σου φέρει ό,τι πραγματικά επιθυμείς...Να χαίρεσαι τον Γιάννη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κική μωρό μου, Καλή χρονιά και ευτυχισμένη!!!Να χαίρεσαι και τον Γιάννη σου γλυκιά μου!!! Η σοκολατίνα σου τέλεια!!!πήρα την μισή μαζί μου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά στην Γιαννάκη σου!!!Να είστε πάντα κάλα και αγαπημένοι!Πολλα πολλα φιλια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κική, να σου ζήσει ο Γιαννάκης σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρονια του Πολλα..να τον χαιρεσαι τον Γιαννη σου..μμμμ..υπεροχο το γλυκο..νασε καλα κοριτσι..καλη Κυριακη να περασεις καλα..πολλα πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να χαίρεσαι τον Γιάννη σου!!! Σας εύχομαι κάθε ευτυχία!!! Τι υπέροχο γλυκό!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Nα τον χαίρεσαι...αν και καθυστερημένα κικίτσα...βλέπεις είχαμε και αναχωρήσεις ..ετοιμασίες ...μελαγχολίες... δουλειά..γιαυτό χαθήκαμε...φιλάκια μικρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ciao,

    Recentemente un amico mi ha trasmesso la persona che gestisce il blog "Natural Armonia" che anche voi seguite. Io sono un aritst che è stato la creazione e la vendita di gioielli per 5 anni. La comunità fantasia mi conosci molto bene e riconoscere il mio lavoro, sotto la Plumevine nome. Sono Lorianne Jantti. La persona dietro "Natural Armonia" è stato spudoratamente plagio il mio lavoro e facendo finta che sia di propria creazione, quando non lo è.

    Vi sto informando di questo, come ogni artista dovrebbe ad un altro, per esporre una frode e la speranza non solo per ricevere il vostro sostegno in questa situazione spiacevole, ma anche desiderio che non si è mai nella posizione sfortunata mi capita di trovarmi in

    Cordiali saluti,
    Lorianne Jantti

    http://plumevine.com
    http://facebook.com/plumevine
    http://beautifully-natural.blogspot.com



    Hello,

    Recently a friend forwarded me to the person running the blog "Natural Armonia" which you also follow. I am an aritst who has been creating and selling jewellery for 5 years. The fantasy community know me very well and recognize my work, under the name Plumevine. I am Lorianne Jantti. The person behind "Natural Armonia" has been shamelessly plagiarizing my work and pretending that it's of her own creation when it is not.

    I am informing you of this, as any artist would to another, to expose a fraud and hope to not only receive your support in this unfortunate situation, but also wish that you are never in the unfortunate position I happen to find myself in.

    Best regards,
    Lorianne Jantti

    http://plumevine.com
    http://facebook.com/plumevine
    http://beautifully-natural.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να χαίρεσαι τ'αγοράκι σου Κικίτσα μου! Να είστε πάντα μαζί και πολύ ευτυχισμένοι! Τώρα πήρα είδηση το παιχνιδάκι σαν ξεχασιάρα που είμαι... Πάω κι εγώ να παίξω!!!!! Φιλάκια πολλά!!!
    Υ.Γ. Μιαμ μιαμ τσιζ κεικ....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!