Θεός Έρωτας, μια Ελλάδα γεμάτη βρομιά και εμείς...

Έρωτας...
Ο φτερωτός, κατεργάρης θεός!!! Ζει στους αιώνες και ταξιδεύει στα πέρατα της γης! Τίποτα δεν τον σταματά και τίποτα δεν υπολογίζει!!! Όπου κι αν κοιτάξεις γύρω σου, θα τον βρεις και θα τον αναγνωρίσεις!!!Αλίμονο σε όποιον δεν χτυπήθηκε από τα βέλη του και δεν ένιωσε το γλυκό του τσίμπημα στην καρδιά! Μάταιη θα είναι η ζωή του!!!





Εύχομαι όλοι μας να νιώσαμε τον Έρωτα και να τον μεταμορφώσαμε σε δυνατή Αγάπη!!!

Εύχομαι να νιώσουμε λίγη αγάπη και γι' αυτή την έρμη γη που μας γέννησε και επιτέλους να κάνουμε κάτι!!!!  Πόσο δύσκολο είναι πια να δώσουμε μια κλωτσιά στα απάνθρωπα τέρατα, στις κοπριές, που μας απειλούν, μας τρομοκρατούν και ζουν σε βάρος μας!!!! Πώς το αντέχουμε όλο αυτό;;;; Τι γιαλαντζί Έλληνες έχουμε καταντήσει; Μας χλευάζει όλη η γη κι εμείς κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου!
 Ποιοι ΕΜΕΙΣ!!!!!

Όχι δεν το δέχομαι!!!!

Καλά ξυπνήματα Έλληνα!!!!

CONVERSATION

36 Σχολια:

  1. Θα μπορούσα να έχω γράψει αυτά ακριβώς τα λόγια. Πόσο χάλια πρέπει να νιώθουν οι περισσότεροι Έλληνες(δε λέω όλοι)αυτές τις στιγμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική οι κάρτες σου ειναι καταπληκτικες !!!Ωραία τα vintage!!

    Αυτοί που ζούνε στα ''ανακτορα εριχναν τον υπνο του καλού καιρού..δεν ήξεραν τι θα ακολουθήσει;..ηξεραν και παραήξεραν αυτοι τα εφτιαξαν ...αλλα την πλατουλα τους την εξασφάλισαν ..τους υπόλοιπους μας έριξαν στα 'μπουντρούμια'...ποιος θα μας λυπηθεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίες οι δημιουργίες σου!!!!
    Τα υπόλοιπα μαύρα και άραχνα.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ......ΠΑΡΩΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κική μου πολύ όμορφες και ζουζουνιάρικες οι δημιουργίες σου...Όσο για τα υπόλοιπα που λες εγώ λέω "ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ" μιας κ είναι το μότο των ημερών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειες τέλειες τέλειες δημιουργίες!!!!!!!!!!!!!!
    Όσο για τ' άλλα θα πω που είστε παλικάρια............;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα αυτά που έφτιαξες, αταίριαστα με τη σημερινή μέρα..
    Και τα λόγια σου ακούγονται ελπιδοφόρα μπροστά στον ύπνο του δικαίου που μας έχουν ρίξει..Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ ομορφο το tag..πολυ ομορφες λεππτομεριες..και η καρτα τελοια..οι σφραγιδες και οι σκιες..ολα υπεροχα..εδωσες μια παλια ονειρεμενη νοτα σε ολα..πολλα φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κική μου μεγαλούργησες με τις συνθέσεις σου για άλλη μια φορά!!!!!! Μπράβο σου!!!!!
    Όσο για τα άλλα...... συμφωνώ απολύτως!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μας 'εχουν ψεκάσει!!!????
    Ε Ρ Ω Τ Α
    Που θα πάει θα ξυπνήσουμε...φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΕΡΙΞΕΣ ΣΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΗ ΛΟΓΩ ΚΑΙΡΟΥ. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΤΕΣ!!!!!Η ΠΡΩΤΗ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!!!!!!!
    ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΩ ΕΔΩ....ΜΑ..ΚΑΙ ΔΕΝ ΙΔΡΩΝΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥΣ...
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kική μου πανέμορφες οι συνθέσεις σου μου αρέσουν πολύ όλες οι λεπτομέρειες και οι συνδυασμοί!!!Όσο για τα υπόλοιπα που γράφεις έχω την εντύπωση πως όλοι οι Έλληνες περιμένουμε κάτι χωρίς να ξέρουμε τι είναι αυτό επειδή πιστεύουμε στην ελπίδα και δεν την αφήνουμε να χαθεί.Όταν όμως ο Έλληνας χάσει την ελπίδα και μαζί και την αξιοπρέπειά του, τότε Κική μου σίγουρα κανείς δεν θα θέλει να είναι παρών όταν ξεσπάσει όλη αυτή η οργή που βρίσκεται καλά φυλαγμένη μέσα του!!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου, Κική μου και οι σκέψεις σου μας βρίσκουν όλους σύμφωνους!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κικίτσα μου γλυκειά οι καρτουλες σου είναι φανταστικές!!! Οσο για τα υπόλοιπα ας μη χάνουμε την ελπίδα μας!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mακάρι να ξυπνήσουν όλοι αυτοί,που κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου, πριν να είναι πολύ αργά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κικίτσα μου είναι υπέροχα και τα δύο! Τόσο ρομαντικά και καλοδουλεμένα! Καλή δύναμη και σου στέλνω την αγάπη μου! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γεια σου Κική!!!! Υπέροχο το tag και η καρτούλα το ίδιο!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Kικίτσα μου οι καρτούλες σου φανταστικές!!!!όσο για τα άλλα....συμφωνώ απόλυτα!!!!σου στέλνω ζεστές αγκαλιές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πωπω!!! Τέλειες!!!!!!!!!!!! Θα με κάνεις να σηκωθώ να φτιάξω κι εγώ....!!! Με τις δημιουργίες σου μου έφτιαξες τη διάθεση που είναι πολύ χάλια...! ΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφες οι δημιουργίες σου Κικίτσα ! Ελπίζω να ξυπνήσουν κάποτε οι Ελληνες.....ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφες δημιουργίες!!!όσο για το άλλο.....ξυπνάμε από τον λήθαργο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κική είναι κουκλίστικες οι καρτούλες σου.!!!!Σιγά -σιγά ξυπνάμε αλλά εύχομαι μην αργήσουμε πολύ.!!Χρόνια πολλά σε όλους.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kikitsa I'm wishing you the most wonderful Valentine's Day with your Loved One... with lots and lots of Love in your life forever!!!!!!
    Your country is in my thoughts in these difficult times...
    Polla filia!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Gorgeous design, very pretty, take care, Doreen x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ!!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ!!!!
    ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG MOY.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!ΜΕΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. hi Kiki, beautiful art , I love their nostalgic feel, their warm romance and beautiful colours.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!ΤΟ EMAIL ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ : fotolabida1@gmail.com.
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πάρα πολύ όμορφα Tag και κάρτα εκπληκτικά! Κική μου χαμογέλα δημιούργησε και όλα τα άλλα θα τα καταφέρουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ ωραίες οι κάρτες και οι σκέψεις πιο σωστές δε γίνεται!! Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλημερουδια..μεθεορτια του ερωτα σημερα και ειπα να σου φτιαξω τη μερα μενα μουσικο βραβειακι..περνα απο το σπιτακι μου να το παραλαβεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. believe in love!!!! <3<3<3 η 2η σύνθεση με ξετρέλανε!!! πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Συμφωνώ μαζί σου και λατρεύω τις συνθέσεις σου. Πέρνα να πάρεις ένα βραβειάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Wonderful-the tag is so beautifully made.Maisie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Mπουμπουκα ρομαντικες οι καρτουλες σου!!!!Ολα καλα θα πανε θα τα καταφερουμε!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ; ΛΙΩΣΑΝ Η ΑΚΟΜΑ! ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΠΑΛΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ;
    ΕΔΩ ΦΥΣΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΚΡΥΟ...ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ ΣΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ....ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΙΑ....
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Eμένα βρε λες χρυσοχέρα???Τι να πω εγώ για σένα??Φανταστικά και τα 2!!!Ρομαντικές και ονειρεμένες...Νεραιδούλα μου εσύ μας ήρθες από άλλη εποχή!!!Φιλιά πολλά ααα και αν θες να μάθεις περισσότερα για τον writer πες μου!!!Σου στέλνω την αγάπη μου!!!♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!