Εξομολόγηση... Σε βάθος!!!!


11 Ερωτήσεις πρέπει να απαντηθούν, μόνο που εμένα με προσκάλεσαν 6 κορίτσια!!!
Αυτό δεν είναι παιχνίδι είναι εξομολόγηση!!!!
Ξεκινάω...

http://scrapmaria.blogspot.com
1.Οταν τσατιζεσαι τι ξεφωνιζεις : Χάνω τα λόγια μου
2.Σ'αγαπω το λες ευκολα :
Στους δικούς μου ανθρώπους κάθε μέρα και με μεγάλη ευκολία!
3.Οταν χτυπα το ξυπνητηρι τι κανεις  ; Ξυπνάω πριν από το ξυπνητήρι.
4.Μια σου ατακα που λες συχνα..
Η ζωή είναι μικρή για να είναι θλιβερή
5.Γραψε κατι που θες να πεις εδω και καιρο..
Ότι σκέφτομαι το λέω εκείνη τη στιγμή.
6.ΟΧΙ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ,ΦΕΥΓΩ,Σ'ΑΓΑΠΩ,ΕΡΧΟΜΑΙ,ΜΕΙΝΕ..ποιο     σε εκφραζει..η ποιο λες.... Δυστυχώς δεν υπάρχει στο λεξιλόγιό μου η ιερή λέξη ‘ΌΧΙ.
7.Πως λεει το τραγουδι..θελεις να κοψω τις φλεβες μου για σενα,περνω το τρενο και ερχομαι,Γερμανια Ελλαδα σε μια ωρα..Εσυ τι θα κανες;..
Για την αγάπη μου, τα πάντα!!!!
8.Γραψε μια λεξη για το ΣΚΟΤΑΔΙ.. και μια για το ΦΩΣ..
Σκοτάδι- Μοναξιά, Φώς - Ζωή
9.Περιεγραψε μου ενα φαγητο που σ'αρεσει η ενα γλυκο..οπως στην ελληνικη 
ταινια..με το προφιτερολ.. Στη βιτρίνα ενός ζαχαροπλαστείου υπάρχει ένα συντριβάνη σοκολάτας... Θέλω να μπω μέσα ολόκληρη!!!



  1. Πoια είναι η αγαπημένη σου φράση; «Καλημέρα αγάπες μου» Τη λέω κάθε μέρα στα μικρά μου.
  2. Και το αγαπημένο σου χρώμα; Λευκό
  3. Ποια ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα; Η μέρα που γνώρισα τον αντρούλη μου.
  4. Τί σημαίνει αγάπη για σένα; Δίνω και δεν ζητώ να πάρω τίποτα.
  5. Ποιο είναι το δυνατό σημείο της προσωπικότητάς σου; Η υπομονή
  6. Και το πιο αδύναμο; Η υπομονή...
  7. Μάνα, περηφάνια, φως, ζωή, ν: initial initial; background-repeat: initial initial; line-height: 15pt;">Ποιο είναι το δυνατό σημείο της προσωπικότητάς σου; Η υπομονή
  8. Και το πιο αδύναμο; Η υπομονή...
  9. Τί ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις; Άγγελος
  10. Περιέγραψε μου που θα ήθελες να είσαι στα 55 σου. Πολύ μακριά το πας...
  11. Τι σημαίνει Ελλάδα για σένα; Τι θα μπορούσες να κάνεις γι αυτήν; Μάνα, περηφάνια, φως, ζωή, νόημα. Καιρός είναι να κάνουμε τα πάντα για την Ελλάδα μας!!!

1. Ποιο είναι το τελευταίο βιβλίο που διαβάσατε και σας άρεσε; Η τριλογία της Πωλλίνα Σίμονς. « Ο Μπρούτζινος Καβαλάρης», «Τατιάνα και Αλεξάντερ», «Οι κήποι της Τατιάνας».
2. Ποιο τραγούδι σιγοτραγουδάτε τελευταία;
Χαιρετήσματα λοιπόν στην εξουσία....
3.Ποια είναι η αγαπημένη σας ελληνική ταινία;
Ο Μπακαλόγατος.
4.Και ποια ξένη;
Οι θρύλοι του πάθους.
5.Ποιο είναι το ταξίδι των ονείρων σας; New York City
6.Αν έπρεπε να μετακομίσετε σε μια χώρα στην Ευρώπη ποια θα διαλέγατε;
Καμία, θα καθόμουν εδώ που κάθομαι!
7.Αν ερχόμουν στον τόπο σας που θα πηγαίναμε και τι θα μου δείχνατε πρώτα;
Νυμφαίο, Βλάστη, Άγιο Αθανάσιο...
Το αύριο.

10.Πείτε μια φράση που να αντιπροσωπεύει τον τρόπο που σκέφτεστε.
Το αύριο.

Κανένα παιδί να μη νιώσει κανένα πόνο.


1) Έχεις αδέρφια? Ναι, δύο.
2) Θα μοιραστείς μαζί μας μια έντονη παιδική ανάμνηση?
Η γέννηση του αδερφού μου, χρωμάτισε με τα πιο όμορφα χρώματα τα παιδικά μου χρόνια.
3) Για ποιο σκοπό θα έδινες ένα οικογενειακό κειμήλιο;;
Για να βοήθησω έναν άνθρωπο.
4) Θα αφηνες πισω την οικογενεια σου για καποιους μηνες εκπαιδευσης στο εξωτερικό? (για βαθμολογικη και μισθολογικη εξελιξη)
Δεν αφήνω για κανένα και για τίποτα την οικογένειά μου.
5) Με τι χαλαρώνεις μετα απο μια εντονη ημερα?
Μπανάκι, κρασάκι και μια ζεστή αγκαλιά.
6) Εχεις κανει σχεδια για το καλοκαιρι;;
Δεν προγραμματίζω ποτέ τις διακοπές μου.
7)Αγαπημενο ρουχο?
Τα φορέματα.
8) Ποιο πρόσωπο της tv παρακολουθεις ευχαριστα;
Κανένα.
9) Σου αρεσει η διακοσμηση με κορνιζες;;
Μου αρέσει οποιαδήποτε μορφή διακόσμησης.
10)Θα εκανες μια εντονη αλλαγη στα μαλλια σου (πχ κοντό και ξανθό)
Δεν κάνω και τίποτα άλλο, μόνο τα μαλλιά μου αλλάζω!!!
11) Αλμυρό ή γλυκό;;
Και τα δύο.


1- Αγαπημένο φαγητό; Τρώω τα πάντα.
2- Μεγαλύτερος φόβος; Τι θα ξημερώσει.
3- Στάση ζωής; Ζω τη στιγμή
4- Χωριό ή πόλη;  Χωριό και πάλι χωριό.
5- Αγαπημένο χόμπυ;Τι άλλο; Το scrapbooking!
6- Αγαπημένο μεταφορικό μέσο; Το αυτοκινητάκι μου.
; background-color: white; background-ime: 12pt;tial; background-origin: initial; background-position: initial initial; background-repeat: initial initialfont-size: 12pt;"> Η πληρωμή των λογαριασμών.
8- Πρέπει ή θέλω; Και τα δύο.
9- Κίτρινο ή κόκκινο; Κόκκινο
10- Θεωρία ή πράξη; Χωρις το ένα δεν θα υπήρχε το άλλο.
11- Άντρας ή γυναίκα; Και μόνες μας τι θα κάναμε;;;


1)Πότε είπες ψέμματα για τελευταία φορά; Α!!! Πέτυχες διάνα!!! Σήμερα είπα ψέματα, σε έναν απίστευτα ενοχλητικό τύπο...
2)Ποιός είναι ο μεγαλύτερος φόβος σου;
Το αύριο.
3)Τι σε εμπνέει;
Η ζωή.
4)Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου 15 χρόνια μετά;
Δεν τον φαντάζομαι.
5)Ποιά είναι η τελευταία σκέψη πριν κοιμηθείς το βράδυ;
Άλλη μια μέρα μας εγκατέλειψε.... τι κρίμα!!!
6)Και ποιά είναι η πρώτη σου;
Ευχαριστώ...
7)Πότε είπες σ'αγαπώ τελευταία φορά;
Το λέω κάθε μέρα!
8)Οι φίλοι σου λένε για σένα οτι...
Μ’αγαπούν.
9)Ποιά είναι η εμμονή σου;
Το σπίτι μου.
10)Ποιό ''μότο''θα έγραφες στο τοίχο του σπιτιού σου;
Κράτα γερά...!!!!
11)Συμπλήρωσε:
Ευτυχία είναι..
να χάσω κιλά.
Φαντάζομαι...
Μια καλύτερη Ελλάδα!


Δυσκολεύομαι..
να χάσω κιλά.
Φαντάζομαι...
Μια καλύτερη Ελλάδα!


 Και τώρα οι δικές μου ερωτήσεις...

  1. Τι σε ηρεμεί;
  2. Τι σε διεγείρει ψυχικά και πνευματικά;
  3. Τι σε κουράζει;
  4. Τι σε εκνευρίζει;
  5. Μια έντονη επιθυμία σου;
  6. Σε ποιον θα έλεγες συγνώμη;
  7. Πότε κάνεις τα καλύτερα όνειρα;
  8. Πώς μοιάζει ο παράδεισος για σένα;
  9. Αγαπημένος στίχος τραγουδιού;
  10. Πρωθυπουργός για μια μέρα. Τι θα έκανες;
  11. Αν δεν ήσουν Ελληνίδα, τι θα ήθελες να είχες γεννηθεί;
Προσκαλώ τις:

Τέλος

Καλό ξημέρωμααααα!!!!




CONVERSATION

23 Σχολια:

  1. Καλημέρα.....Επιτέλους σε ξαναβλέπω....και μπορώ να σχολιάσω...πολύ ωραίες οι απαντήσεις....!!!!!Φιλιά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ πως μοιάζουμε όλες!!μήπως τελικά είμαστε μια μεγάλη οικογένεια;;;φιλάκια Κική μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΙΚΗ!!!!!!!
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!
    ΜΕΙΝΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΑΙ, ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ, ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!
    ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ, ΤΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΠΛΑΣΜΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΣΥΥΥΥΥΥΥΥ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Κικίτσα μου! Γλυκιά όπως πάντα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΕΙΣΑΙ ΑΠΙΘΑΝΗ!!!!!ΓΕΜΑΤΗ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΛΑΜΠΕΙΣ!
    ΖΩΝΤΑΝΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ!!!!!!ΕΞΩ ΚΑΡΔΙΑ!
    ΜΕΙΝΕ ΕΤΣΙ! Η ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΚΙΚΗ!!!!!!!!! ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΑΣ!!!!!!
    ΒΡΕ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΟΛΗ ΜΕΡΑ.....ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΣΗΜΕΡΑ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!
    ΜΕ ΗΡΕΜΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΝΕΡΟ. ΜΕ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΙ...
    ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ Η ΜΠΕΛΛΑ ΟΤΑΝ ΒΟΥΤΑΕΙ ΧΑΡΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΟΡΠΙΖΕΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ...
    ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ; ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ.
    ΜΕ ΚΟΥΡΑΖΕΙ Η ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ .
    ΣΥΓΝΩΜΗ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΣΤΗΝ ΜΠΛΑΝΚΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΓΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΚΑΝΑ ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ...
    ΟΝΕΙΡΑ ΔΕΝ ΚΑΝΩ...
    Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΙΜΝΗ ΜΕ ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΑ ΚΟΛΥΜΠΩ ΜΕΣΑ...
    ΑΧ ΧΕΛΙΔΟΝΙ ΜΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙΣ.....
    ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ; ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΜΗΠΩΣ ΜΕ ΤΡΩΓΑΝΕ.....
    ΑΝ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΕΛΛΗΝΙΔΑ; ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΠΕΙ...ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΩ ΣΤΟ ΧΟΛΛΥΓΟΥΝΤ ΤΟ 1940....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΙΚΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ που είσαι τα βράδια κυρία μου;;;;Μόνο τα πρωινά βγαίνεις...μήπως το βράδυ μελετάς;

      Διαγραφή
    2. Ω ΚΥΡΙΑ! ΕΣΕΙΣ ΕΔΩ; ΕΙΔΑΤΕ Η ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΑΣ, ΣΟΥΠΕΡ !!!!!!!!
      ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!
      ΤΑ ΒΡΑΔΥΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΛΙΓΑΚΙ.....ΜΑΣ ΒΑΛΑΤΕ ΔΥΣΚΟΛΑ....
      ΑΧΑ ΧΑΧΧΑ!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Κική!!!Χαράς στο κουράγιο σου...τα'πες όλα!Αυτό ήταν ολονύχτια ανάκριση!!!Έχω συγκεντρώσει κι εγώ πολλές...να δω μέχρι να το ξεκινήσω πόσες θα μαζευτούν...ο χρόνος κυλάει εις βάρος μου...Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Κική μου!!! πάντα τέτοια!!!! οι απαντήσεις σου απίστευτες μείνε όπως είσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα Κικη!Μας κάλυψες όλες!Να'σαι καλά, φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα...απο ερωτήσεις,άλλο τίποτα ε?:-)
    ευχριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας,λίγη απο τη καθημερινότητα σου!
    φιλιά Κικίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νεραιδα μου το ξερω το συντριβανι με την σοκολατα..αχ αχ..εισαι τελοια κοριτσι..να σαι καλα καρδια μου..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΚΙΚΙΤΣΑ!!! ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΚΟΙΝΑ!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ Κ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ!!! ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ Κ ΚΑΛΟ ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πραγματική εξομολόγηση!!!
    Όμορφες απαντήσεις, από έναν ωραίο άνθρωπο!!!
    Να είσαι καλά Κικίτσα μου,πολλά φιλιά!!!


    ΥΓ. Πέρασε και η ίωση του blog!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νομίζω ότι με τόσες ερωτήσεις μάθαμε αρκετά φιλενάδα για σένα και πολύ το χαρήκαμε! Αν εξαιρέσεις ότι ξυπνάς πριν το ξυπνητήρι (πώς μπορείς??) και εκείνο το σημείο της υπομονής (δε διαθέτω ΚΑΘΟΛΟΥ), βρήκα αρκετά κοινά σημεία. Φιλιά πολλά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πω πω ερωτηματολόγιο..... και όσο σκέφτομαι πως έχω κι' εγώ να απαντήσω σε άλλες τόσες ερωτήσεις.....
    Μα, τι έχετε πάθει με τα κιλά, βρε παιδί μου.... να μιλάμε οι "παχουλούλες" εντάξει, αλλά κι' εσείς οι κουκλάρες;;;;
    Σ' ευχαριστώ, Κικίτσα μου για το παιχνίδι...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπραβο Κικι φαινεται η υπομονη σου!!!εισαι καταπληκτικη!!!!
    φιλακια καλο βραδυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. χαρα στο κουραγιο σου κικιτσα μουυυυυυυυυ..:))

    εξομολογησεις!!!

    να περνας παντα ομορφα..σε φιλωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κικίτσα μου αυτή ήταν πραγματική εξομολόγηση! Σ' ευχαριστούμε που μας άνοιξες ορθάνοιχτα την πόρτα της ψυχής σου! Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κική μου γλυκούλα, έτσι σε ήξερα, έτσι σ'αγάπησα μωρό μου!!Μην αλλάξεις ποτέ! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πωπω καλά που δεν σε κάλεσα κι εγώ κοριτσάκι μου κανονική συνέντευξη τύπου έδωσες σήμερα!!!!πάρα πολλά φιλάκια!!!! <3<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α...καλέ, τι εκ βαθέων εξομολόγηση είναι αυτή;;;Τι συναισθηματική που είσαι, Κικίτσα!Φιλιά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ένας άγγελος λοιπόν ανάμεσα μας. Φοβερή απάντηση. Σ'ευχαριστώ και για τη συμμετοχή σου στον μωβ διαγωνισμό. Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!