Mία συγκινητική πρωτοβουλία από τον Άρη Καλογερόπουλο

O Άρης Καλογερόπουλος, μουσικοσυνθέτης που ζει στην Γερμανία, αποφάσισε να ετοιμάσει τη δική του καμπάνια για την Ελλάδα.
Έτσι, έφτιαξε μια σειρά από εικόνες με τα αγάλματα της Ελλάδας, τα οποία ζητούν να επιστρέψουν πίσω στην πατρίδα τους. Στην καμπάνια παρουσιάζεται ο Περικλής με λεζάντα που λέει: «Είμαι Έλληνας και θέλω να επιστρέψω στην πατρίδα μου», αλλά και η Καρυάτιδα που θέλει να επιστρέψει πίσω γιατί «Οι αδερφές μου είναι στην Ελλάδα».
Η πρωτοβουλία αυτή σαρώνει τα social media και αναδημοσιεύεται συνεχώς από Έλληνες σε όλο τον κόσμο...






Καλή εβδομάδα!!!!

CONVERSATION

25 Σχολια:

  1. ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΦΤΑΣΑΤΕ ΚΑΛΑ;!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική μου προλάβαμε να πούμε ελάχιστα, αλλά πραγματικά εύχομαι να ξανασυναντηθούμε σύντομα!! Δεν ξέρω γιατί, αλλά φυσιογνωμικά και μόνο μου έβγαλες κάτι το πολύ θετικό και θα 'θελα να σε γνωρίσω καλύτερα... Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη και αξιέπαινη η πρωτοβουλία αυτή για την επιστροφή των κλεμμένων.Μόνο που δεν ιδρώνει το αυτί των υπευθύνων.Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kiki μωρό μου, χάρηκα τόσο που σας είδα από κοντά!!!!εύχομαι να το ξανακάνουμε!!!Όσο για τα αγάλματά μας, εδώ ξεπούλησαν ολόκληρη την Ελλάδα!!!θα ενδιαφερθούν για τα αγάλματα;!!Άσε που δεν έχουμε ούτε φύλακες να τα φυλάνε!!!Θα μας τα κλέψουν χειρότεροι αν τα φέρουμε! τουλάχιστον εκεί που είναι, τα σέβονται και τα προστατεύουν!!!Μήπως , καλύτερα να τα κρατήσουν;;;φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Κικίτσα μου, η πρωτόβουλία είναι αξιεπαινη και πολύ καλοφτιαγμένη η όλη ιδέα.Μπραβο του! Όχι ότι θα γίνει κάτι,αλλά ας μην είμαστε μόνο εμεις διαρκώς με την πλατη στον τοίχο να απολογούμαστε,έχουν κι οι άλλοι να μας απαντησουν σε μερικά θεματακια...
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κικίτσα μου, πράγματι συγκινητική πρωτοβουλία και πολύ ωραία παρουσίαση..... Το βίντεο το έχω λάβει και το έχω στείλει σε Αμερική, Ευρώπη και βάλε.....
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ηρθα και γω σαν μαθητριουλα στην γειτονια σου γλυκυτατη δασκαλα μου ..Διαβασα τον προλογο στο προφιλ σου και σου ευχομαι να εισαι για παντα μαζι με τον ανθρωπο που ερωτευθηκες και να νιωθεις την αγαπη των μαθητων σου που πιστευω οτι ειναι δεδομενη μια και το προσωπο σου εκπεμπει την χαμενη αθωοτητα που αρχιζει να εκλειπει απο την εποχη μας...Καλημερα και καλη εβδομαδα ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και αναρωτιόμουν ποιος είχε κάνει αυτή τη δράση. Είχα δει μόνο τη φωτογραφία με την Καρυάτιδα. Πολύ "δυνατή" δράση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δυνατή η δράση...θα συμφωνήσω με την Μυρτώ...αδύνατο να φέρει αποτέλεσμα...δυστυχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το να σου αφήσω μήνυμα θεωρείται πλέον άθλος...μπορεί να έχεις λάβει και τις προηγούμενες 3 προσπάθειες αλλά όλο με κόβει στην ανακατεύθυνση και δεν είμαι σίγουρη...έγραφα λοιπόν ότι η δράση μπορεί να είναι "δυνατή" αλλά το αποτέλεσμα μου φαίνεται αδύνατο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. hηρθα χαχα δεν με γλυτωνεις καλα εκανες και ηρθες σε θελαμε κοντα μας φιλουρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αξιέπαινη η πρωτοβουλία του!!! Μακάρι να επιστρέψουν τα "ξενιτεμένα" μας!!!
    Φιλιά Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μάλλον ο blogger μου κάνει και εμένα τερτίπια γιατί θυμάμαι να επαινώ με σχόλιο αυτήν την προσπάθεια αλλά δεν το είδα να εμφανίζεται! Φιλιά και ελπίζω τώρα να καταφέρω να...δημοσιευτώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι το μήνυμα είναι καταπληκτικό και η προσπάθεια επίσης!! Εξαιρετικό!
    Κική μου η Φραουλίτσα είμαι, χάρηκα πολύ που γνωριστήκαμε και ελπίζω να κανονίσουμε κι άλλη συνάντηση όταν ανοίξει ο καιρός!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ ωραία δουλειά και πολύ ωραία κίνηση η υπεράσπισή μας! Μας έχουν πια παρουσιάσει ως το χειρότερο λαό του κόσμου και λίγη συμπάθεια τη χρειαζόμαστε! Φιλιά Κικίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο!..

    :) φιλια κικιτσα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολύ ωραίο..ομολογώ δεν το είχα δει!!
    μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ομορφη πρωτοβουλια ,μακαρι να ευοδωσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. τι να πω ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ..MONO AYTO..και βεβαια θα παιξεις αφου λεω Νεραιδα..να σαι καλα..τις ερωτησεις μην ξεχασεις..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. να σαι καλα..γιατι χαρη σαυτη την αναρτηση εμαθα για τον Καλογεροπουλο!
    τρομερη καμπάνια!
    καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Very touching message! I didn't know about this artist's initiative, thanks for sharing!
    Kali ebdomada kai polla filakia apo tin Italia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ συγκινητική η πράξη και το μήνυμά του!!! Μπράβο του!!!Κικίτσα μου, συνονόματη και συναδέλφε, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χάρηκα που σε γνώρισα!! Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κικίτσα,καλησπέρα!
    Στο mystickland,κερνάμε παιχνιδάκι!!
    Για πέρασε μια βόλτα!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. έβλεπα προχθές ένα ντοκιμαντέρ με την Μελίνα Μερκούρη που μιλούσε για τα κλεμμένα ..... είχα πάει και τις προάλλες στο μουσείο της ακρόπολης και είχαν αντίγραφα...ναι αντίγραφα των μαρμάρων του Παρθενώνα..δηλαδή είχαν κάποια πρωτότυπα και όσα ήταν λευκά κάτασπρα ήταν τα αντίγραφα των κλεμμένων που βρίσκονται σε διάφορα μουσεία της Ευρώπης..που πρέπει να πληρώσουμε και εισητήριο αν πάμε να τα δούμε..τι να πω άλλο;;;;τρελαίνομαι ..φουντώνω..έχω πολλά νεύρα και μόνο που τα γράφω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!