Δράση Ελληνίδων Blogger!!!

 Bazaar Μέρος Πρώτο!!!!



Το στήσιμο...

Είμαστε Πάρα Πολύ Χαρούμενες, Ευτυχισμένες, Περήφανες, Τρελαμένες με όλο αυτό που καταφέραμε όλες μαζί!!!! Δεν έχει προηγούμενο!!!!  Το Bazaar τελείωσε εχθές το βράδυ αρκετά αργά!!!Η επιτυχία μας ήταν τεράστια και ανέλπιστη γι'αυτό και η χαρά μας τρέχει κυριολεκτικά από τα μπατζάκια μας!!!!Κάνατε ΘΡΑΥΣΗ!!! 
Κανείς δεν πίστευε αυτό που γινόταν. Μας ρωτούσαν συνεχώς " Μα καλά τα έστειλαν όλα αυτά, από όλη την Ελλάδα;" Για τον Καλό Σαμαρείτη;  Απίστευτο!!! 
Για να μην σας πω ότι κάποιες γιαγιούλες, σας έψαχναν!( Εκεί γελάσαμε πολύ)
Που είναι τα κορίτσια αυτά; ρωτούσαν. Και να εξηγεί η Μαρία ( τα ανεξήγητα για τις γιαγιάδες), κουνούσαν κι αυτές το κεφάλι, λες και καταλάβαιναν!!! 
Έχουμε να σας πούμε πάαρα πολλά και θέλουμε να σας τα πούμε και να σας τα δείξουμε όλα. Γιατί πρέπει να δείτε και να μάθετε τα πάντα! Πήραμε όμως e mail από τις περισσότερες ότι θα λείπουν γι'αυτη την εβδομάδα και δεν θα έχουν internet άρα δεν θα μπορούν να ενημερωθούν. Αποφασίσαμε λοιπόν να χωρίσουμε την ανάρτηση σε τρία μέρη έτσι ώστε να μην νιώσει καμία ότι έμαθε τα νέα τελευταία!!!  Θα έχει και πιο πολύ ενδιαφέρον έτσι !!!

Πάντως κορίτσια μου, νιώθω την ανάγκη να σας πω ότι, εγώ σε bazaar δεν είχα λάβει ποτέ μέρος,ούτε καν για τέτοιο σκοπό.  Τα συναισθήματα λοιπόν είναι περίεργα, ζυγίζεις αλλιώς τους ανθρώπους, άλλα περιμένεις από αυτούς  και άλλα σου βγαίνουν. Η κούραση είναι  Απίστευτα μεγάλη, είναι στιγμές που γίνεται κάτι και στενοχωριέσαι ή άλλες που χαίρεσαι σαν παιδί! Στο τέλος όμως η αποζημίωση που λαμβάνεις είναι πολύ μεγάλη και κάνει την ψυχή σου τόσο ανάλαφρη και όμορφη!!!!Λοιπόν αυτού του είδους οι δραστηριότητες είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ και θα ήταν καλό για τον καθένα μας ξεχωριστά να έχει τέτοιου είδους εμπειρίες στη ζωή του.

Σήμερα θα σας δείξουμε το στήσιμο, που μας πήρε 3 μέρες. Αφού καθαρίσαμε (αστράψαμε) την αίθουσα και κουβαλήσαμε αμέτρητες καρέκλες ( μα τι τις θέλουν τόσες καρέκλες;) Έφτασε η στιγμή του περιβόητου στησίματος!!! Δεν σας λέω τίποτε. Πελαγώσαμε!!! Τα παίρναμε από το ένα μέρος τα πηγαίναμε στο άλλο, όχι γύρισε τα έτσι, όχι εδώ δεν ταιριάζουν μεταξύ τους, όχι εκεί δεν θα φανούν καλά, όχι απλωσε τα πιο όμορφα, όχι αυτό το ύφασμα δεν μου αρέσει φέρε το άλλο!!! Ωχ Παναγία μου!!! Ατελείωτες ώρες.... Τελικά τα στήσαμε και τελειώσαμε στη μια το πρωί! Καθόμασταν σαν τις χαζές και τα καμαρώναμε!!! Αυτές τις δύο μέρες είχαμε και τη Νόρα μαζί μας. Να είναι καλά το πουλάκι μου, που μας ανέβαζε την ψυχολογία και έτρεχε να προλάβει να κάνει τα πάντα!!! Πρέπει εδώ να σας πω ότι είχαμε πολλούς εθελοντές, τους οποίους θα γνωρίσετε έτσι κι αλλιώς. Αυτοί πλέον σας ξέρουν πάρα πολύ καλά, μελέτησαν τα blog σας, πούλησαν τα πράγματά σας και όποιος αγόραζε τις δημιουργίες σας, τον ενημέρωναν και του έδιναν καρτελάκι με τη διεύθυνση του blog σας. Αυτό έγινε για δύο λόγους, πρώτα απ'όλα για να μάθει ο κόσμος ποιες είμαστε και δεύτερον για να μην υπάρχει καμία αμφιβολία για το πως στήθηκε όλο αυτό το πράγμα!!!
Το κέφι ανέβηκε όταν ήρθαν τα φοιτητούδια μας. Μπήκαν μέσα και η αίθουσα φώτισε, γέμισε ζωντάνια, αισιοδοξία και γέλια! Τι φοβάστε βρε χαζούλες, εμείς θα τα πουλήσουμε όλα και δεν θα μείνει τίποτα!!! Μας έλεγαν!!! Και έμειναν εκεί ακούραστα, 2 μέρες σερί μαζί μας!!! 
Βράζει το αίμα τελικά!!!
Αχ! Πουλάκια μου, να σας έχει καλά η Παναγίτσα!!!

Επίσης να μην ξεχάσω να αναφέρω  και να ευχαριστήσω τα κορίτσια από την πόλη μας την Πτολεμαίδα, που έφεραν κι αυτές δικά τους πράγματα και μας τα διέθεσαν με πάρα πολύ αγάπη.  Tην Γιαγιά Κάλη, την Ελευθερία, την Σουσου, την Κ. Νίκη, την Τουλα, τη Σουλα, την Μαρία, την Ελευθερια,την Ελσα, Η Ειρήνη όχι απλά μας έφερε πράγματα αλλά μας βοήθησε και πάαααρα πολύ!!!  τον Κ.Τσαβδαριδη..
Επίσης ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλουμε και στις δύο κοπέλες που δεν έχουν blog αλλά  έμαθαν γι' αυτό που κάνουμε και μας έστειλαν και αυτές, τις δημιουργίες τους!!!
Θέλω επίσης να πω ένα μεγάλο Χαίρω πολύ στα κορίτσια από τις εργάτριες Χρυχομέλισσες, που κάνουν μεγάλο έργο και τρομερή δουλειά.

Τελικά δεν ήταν καθόλου απίστευτο όλο αυτό που συνέβη σε, ήταν απόλυτα Δυνατό!!! Και το καταφέραμε όλες μαζί και οι 83!!!! Ναι κοριτσάρες μου, 83 είμαστε όλες μαζί!!!! Και εύχομαι να γίνουμε όσο το δυνατό περισσότερες. Οι 81 μας εμπιστευθήκατε με κλειστά τα μάτια, μας εμψυχώσατε και μας ανεβάσατε στα ουράνια. Χωρίς εσάς τίποτα δεν θα ήταν εφικτό!!!! Εύχομαι οι ευχές που σας δώσαμε και σας έδωσε και ο κόσμος που ήρθε να πιάσουν και να βγουν όλες αληθινές!!!! Αξίζετε τα καλύτερα!!!!

Πριν σας αφήσω να δείτε τις πρώτες φωτογραφίες που βγάλαμε, να σας πω ότι έλαβα ένα e mail από κάποια φίλη  μου Γαλλίδα. Ρωτούσε πώς έγινε όλο αυτό και πως θα μπορούσε να κάνει κάτι αντίστοιχο με τις Γαλλίδες blogger. Η απάντησή μου ήταν η εξής: Στις 10:00 μμ το προτείναμε και στις 10:01 είχαμε 15 συμμετοχές, μέσα σε μία εβδομάδα έγιναν 80. Εμείς οι 'Ελληνες λειτουργούμε πάντα με την καρδιά μας και γι'αυτό διαφέρουμε από τον υπόλοιπο κόσμο!!! Εύχομαι να τα καταφέρετε κι εσείς στη Γαλλία!!!
Η απάντηση της...
Nous sommes tous des Grecs.
Πραγματικά δάκρυσα!!!

Αισθάνομαι ότι αυτό που ξεκίνησε στην Πτολεμαίδα δεν πρέπει να μείνει εδώ. Δεν πρέπει να είναι ένα μπαλόνι που φούσκωσε φούσκωσε κι έσκασε!!! Η Δράση αυτή είναι πολύ όμορφο να συνεχιστεί  παντού!!! Στο χέρι μας είναι!!!!

Πάμε τώρα να σας δείξω μερικές φωτογραφίες από το στήσιμο!!!
Να πω εδώ ότι είχαμε τρεις μηχανές που τραβούσαν φωτογραφίες, αν κάποια δεν δει σε καλή λήψη τη συμμετοχή της σημαίνει ότι άλλη μηχανή ανέλαβε να την φωτογραφίσει!!! Επίσης ορισμένα πράγματα πουλήθηκαν κατά το στήσιμο, τα πήραν τα παιδιά, οι εθελοντές, για να μας κάνουν καλό σεφτε!!! Το αναφέρω γιατί δεν θυμάμαι αν αυτό έγινε πριν ή μετά τη φωτογράφηση, οπότε ενδεχομένως κάποια πράγματα να μην πρόλαβαν να δουν το φως της δημοσιότητας!!! Χα χα χα!!!! 
Είστε έτοιμες; 



















































































































Πήρατε μια πρώτη γεύση!!!!

Περιμένουμε σχόλια!!!!

Το επόμενο επεισόδιο μετά την Ανάσταση Του Κυρίου!!!
Εκεί να δείτε τι σας έχουμε!!!!

 Αγάπες μου Όμορφες από εμένα τη Μαριώ μας και φυσικά τα αστέρια μας τους  εθελοντές μας!!! 



Τη  Νόρα

την  Αννούλα


 τον Κώστα, τη Στεφανία και τον Γιώργο


 το Δημήτρη


τη Μπέττυ και τη Μαρία

το Διαμαντή και το Μελινάκι


και από τον Σαββούλη

Ακούραστα όλα τους, γεμάτα θετική ενέργεια και γλυκιά αύρα!!!


Ευχές για Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!


συνεχίζετε....


CONVERSATION

62 Σχολια:

  1. Χαίρομαι πολύ για την επιτυχία! Να είστε καλά!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ πολύ χαίρομαι που όλα πήγαν καλά!!!!Με το ζόρι κρατιόμουν να μην πάρω την Μαρία τηλέφωνο!!!Να είστε καλά κοριτσάρες μου....!!!Πάντα έτσι... μας θέλω...ενωμένες...δυνατές!!!Φιλιά πολλά και καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κική και Μαρία δεν έχω λόγια!!Είχατε όραμα και ψυχή και οι φωτογραφίες τα λένε όλα!!Φιλια πολλά και καλή Μεγαλοβδομάδα με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΙ ΛΕΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΜΟΝΕΣ ΣΑΣ ΤΟΟΟΟΟΟΟΣΗ ΔΟΥΛΕΙΑ;;;;;;;;;;;;;;
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!
    ΠΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΦΤΑΣΟΥΝ ΑΓΓΛΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΠΟΡΤΟΓΑΛΛΟΙ, ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ!!!!!!!!
    ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!!
    ΔΡΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΔΩΜ BOGGER!!!!!!!!!
    ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΑΡΧΗ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!!
    ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗ ΜΟΝΗ ΛΑΖΑΡΙΣΤΩΝ 18 ΜΑΙΟΥ!!!!!!!!!
    ΟΛΕΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ!!!!!!!
    ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΠΟΦΑΦΙΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΠΟ ΤΗ ΓΡΗΓΟΡΑΔΑ ΜΟΥ ΠΑΤΗΣΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑΣ
      ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Ήμουν σίγουρη για την επιτυχία!!!!!!!!Ζήτω!!!Μπράβο σε σας, στους εθελοντές και σε όσους βοήθησαν.Μπράβο και σ'όσους έστειλαν τις δημιουργίες τους!Όντως τέτοιες δραστηριότητες δίνουν μαθήματα ζωής!!!Τι όμορφα πράγματα, και τι όμορφο στήσιμο! Άξιζε ο κόπος σας κι αυτό το ξέρετε καλύτερα εσείς! Ευχαριστούμε που το πήρατε όλο πάνω σας και μας δώσατε τέτοια χαρά!Να'στε καλά και καλό Πάσχα.Περιμένουμε τη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κοριτσια ενα μεγαλο μπραβο σας αξιζει..καταφερατε κατι απιστευτο...πρωτα απολα αποδειξατε οτι οι Ελληνες εχουν ..ψυχη!!ολες εσεις που προσφερατε, αυτο δειξατε...μπραβο και παλι μπραβο...κριμα που δεν καταφερα να φτιαξω και εγω κατι...ειμαι σιγουρη ομως οτι θα ξανακανετε κατι αναλογο....καλη ξεκουραση και καλη Ανασταση να εχετε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό... ΜΠΡΑΒΟ!!!!!! Τι φανταστικό στήσιμο κάνατε βρε παιδιά! ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!! Ηταν ένα πολύ καλό μάθημα για όλους μας! Να'ναι καλά όλος ο κόσμος και να'χουμε όλοι ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ! Πολλά πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΕΡΑΙΔΑ ΜΟΥ..ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χίλια μπράβο κορίτσια!!δεν έχω λόγια!!κάνατε μια υπέροχη δουλεία!!όλα είναι καταπληκτικά από το στήσιμο μέχρι όλα αυτά τα υπέροχα καλούδια!!!συγχαρητήρια και πάλι για την μοναδική σας δουλειά!Καλό Πάσχα!!♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να είστε καλά κορίτσια γιατί κακά τα ψέματα η ψυχή όλων αυτών είστε εσείς!Εμείς οι άλλοι ελάχιστα προσφέραμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο σας Κοριτσάρες μου!!!Ακατόρθωτο κι όμως μπορέσατε να το κάνετε!!!Σας ευχαριστούμε πολύ για όλο τον κόπο που βάλατε, ενώ εμείς λουφάραμε... Πολλά φιλάκια και στα αστεράκια τους φοιτητές και φοιτήτριες που σας βοήθησαν!!!!πολύ μεγάλη χαρά μου δώσατε!!!Μπράβο σας καλές μου!!!Καλό Πάσχα, θα περιμένω με αγωνία να σας δω μετά την Ανάσταση!!!!φιλάκια γλυκούλες μου , ο θεός να σας έχει καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βρε κορίτσια τι να πω!!!!!!!!!! Χαίρομαι πάρα πολύ που όλα πήγαν καλά.!!!!!Η καρδία μου φούσκωσε από περηφάνια και τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα. ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΆΑΑΑΑΑ ΜΠΡΑΒΟ για το στήσιμο την δουλειά την υπομονή σας , το κουράγιο σας όλο το ζόρι που τραβήξατε. ΜΠΡΑΒΟ σε όσους σας βοήθησαν.Είναι ΟΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ και να πω ακόμα μια φορά οτι είμαι πολύ υπερήφανη που είμαι μέλος αυτής της όμορφης προσπάθειας.!!!! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Koρίτσια συγχαρητήρια και από μένα, το στήσιμο τoυ παζαριού καταπληκτικό μπράβο για την πολλή όμορφη δουλειά σας!!!Καλό Πάσχα να έχετε και πάντα τέτοιες ωραίες προσπάθειες να προωθούνται από όλους μας!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ, ανυπομονώ να δω και τα επόμενα! Καλά, δεν το συζητώ, πολλή και απίστευτη δουλειά κάνατε και πολλά μπράβο σας!!!!! Καλό Πάσχα, με υγεία και χαρά σε σάς και τις οικογένειές σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ!!!!!!!!!!!!
    ΠΩΣ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΑΠΟΡΩ........ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!!ΕΜΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ. ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΚΑΡΔΙΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!! ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!!!
    Δεν έχω λόγια να σου πω, είμαι πολύ χαρούμενη και περηφανη για όσα καταφερατε και μαζί συγκινημένη που εκει καπου αναμεσα σε όλα είδα και τα δικά μου μικρα πραγματακια!
    Να είστε καλά, το καλό που κάνατε να έρθει ευλογία στη ζωή σας, μέρες που είναι!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ξέχασα να σας πω συγχαριτήρια για το εξαιρετικό στησιμο! Θα σας έχω κατα νου για το στησιμο του μαγαζιού μας!
      Επίσης μεγαλο μπραβο για τους εθελοντες που σας βοήθησαν!

      Διαγραφή
  17. Χίλια μπράβο σε ολους... συγκινήθηκα πολύ με οσα είδα, αναδείξατε όλες τις προσφορές των κοριτσιών με τον καλύτερο τρόπο... μακάρι να καταφέρω την επόμενη φορά να πάρω μερος κ εγώ. Καλή Ανάσταση σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κική μου η καρδιά μου πάει να σπάσει!!!!πόσο χαίρομαι!!!!μπράβο σας!!!!!για όλα όσα κάνατε,την αγάπη,την υπομονή που δείξατε!!!!είμαι πολύ υπερήφανη!!!!μπράβο και στους εθελοντές!!!!σου εύχομαι Καλό Πασχα με υγεία και αγάπη!!!!δεν ξέρω τι άλλο να γράψω!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα συγχαρητήριά μου, κοριτσάκια!!!!! Κάνατε υπέροχη δουλειά με το στήσιμο!!! Να πω και ένα μπράβο σε όλους όσους σας βοήθησαν σε αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!

    καλη μεγαλη εβδομαδα καλη ανασταση σε φιλωωωωωωωωωω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απίστευτο....... Ένα Μπράβο σε εσένα, στο Μαράκι και στους εθελοντές... για την υπέροχη δουλειά που κάνατε!!!!!! Σας ευχαριστούμε που μας δώσατε την χαρά να λάβουμε και εμείς - έστω και από μακριά - μέρος σε αυτό το καταπληκτικό bazzar!!!! Πολλά φιλιά και πολλες ευχές για Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ!!! Συγχαρητήρια κορίτσια κι ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ! Ανυπομονούσα να δω ανάρτηση! Τώρα δεν θα χορταίνω να διαβάζω!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια πολλά. Όλο το Σαββατοκύριακο ήμουν νοερά μαζί σας. Τώρα που έχω και εικόνες έχω μέινει έκπληκτη. ΠΟλύ καλή δουλειά στο στήσιμο. Σας αξίζουν πολλά μπράβο και πολλές ώρες ξεκούρασης. Καλή Ανάσταση εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να ειστε καλα, γερες και δυνατες να κανετε τετοια ωραια εργα. Ενα μεγαλο μπραβο νομιζω ειναι πολυ λιγο για ολο αυτο που διοργανωσατε.Θα ηθελα να πω ομως, αν μου επιτρεπετε, και ενα μεγαλο μπραβο σε ολους -εθελοντες και μπλογκερ- που συνεβαλαν και αυτοι βαζοντας ο καθενας το δικο του μικρο λιθαρακι.Να εχεις Κικη μου μια καλη Μεγαλοβδομαδα, γεματη αγαπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΠΡΑΒΟ!!!ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!ΥΠΕΡΟΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΟΛΑ!!!ΩΡΑΙΟ ΣΤΗΣΙΜΟ...!!!!!ΣΥΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑ ΣΕ ΟΛΟΥς ΣΑς....ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. χιλια μπραβο ολοψυχα τοσο για την σκεψη σας οσο και την απιστευτη οργανωση απο οτι ειδα!Χαλαλι ο κοπος σας !Το αποτελεσμα εκπληκτικο!!!!Καταφερατε να κανετε ολη την Ελλαδα μια γροθια για ενα τοσο καλο σκοπο!Καλη Ανασταση με υγεια και ξεκουραση και μακαρι η προσπαθεια σας να βρει μιμητες!ΕΥΓΕ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΑΤΕ!!!!!!!
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣ ΝΑ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ,,,,,ΚΑΙ ΛΥΠΗΘΗΚΑ ΠΟΛΥ ΓΙΆΥΤΟ.....
    ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ!!!
    Ο ΚΑΛΟΣ ΘΕΟΥΛΗΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ...ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΑ.ΣΥΓΚΙΝΙΘΗΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΤΕ ΑΛΛΑ ΕΙΤΑΝ ΓΙΑ ΚΑΛΟ .ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΟ ΠΑΣΧΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΒΑΣΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εγώ τι να πω τώρα..... Αισθάνομαι τόσο μικρή μπροστά σ' ένα τόσο ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ!!!!
    Είσαστε απίστευτες!!!!! Όπως είναι απίστευτα όλα αυτά που καταφέρατε!!!!! Ένα ΜΕΓΑΛΟ, ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ "Ευχαριστώ" σ' εσάς που κοπιάσατε τόσο, που τρέξατε για όλα και στους εθελοντές σας που με τόση προθυμία σας βοήθησαν, για τη συγκίνηση που μου δώσατε, αφήνοντάς με να βάλω κι' εγώ ένα μικρούτσικο πετραδάκι σε όλο αυτό!!!!
    Να έχετε μια κατανυκτική και Άγια Μ. Εβδομάδα και μια Υπέρλαμπρη Ανάσταση....
    Μπράβοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. υπέροχα τα στήσατε!!είδα και τα κολιέ μου που τα κρεμάσατε τόσο όμορφα!!!!!και χάρηκα πάρα πολύ!!έψαχνα να τα βρω μέσα σε τόσες φωτογραφίες!!είμαι πολύ περήφανη που πήρα κι εγώ μέρος σε αυτή την προσπάθεια!!βέβαια εσάς σας αξίζουν πάρα πολλά μπράβο γιατί κάνατε τόσο μεγάλη προσπάθεια!!!!εύγε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπράβο, μπράβο, μπράβο...χίλια μπράβο σας αξίζουν για όλη την δουλειά που κάνατε!!!Όπως επίσης και σε όσους σας βοηθήσανε όλες αυτές τις μέρες!!!Όλο το Σ/Κ ανυπομονούσα να έρθει η Δευτέρα να μάθω τα νέα σας και πως πήγε το Bazaar!!!Και τώρα με τα χαρμόσυνα νέα δεν περιγράφεται η χαρά μου!!!Κοιτάζω εδώ και πολύ ώρα τις φωτογραφίες που έχετε τραβήξει και πραγματικά δεν τις χορταίνω...τέλειες!!!Καλή Μ.Εβδομάδα και αναμένω με λαχτάρα, την συνέχεια των αναρτήσεων για το Bazaar..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κι εγώ έχω εντυπωσιαστεί από τα υπέροχα πράγματα που έφτιαξαν τα κορίτσια και, φυσικά, από το όλο στήσιμο! Είναι ολοφάνερο πόσο αγάπη βάλατε σε όλο αυτό το πράγμα!Συγχαρητήρια και από μένα σε κάθε μία σας που συνέβαλε σε αυτό το πράγμα! Μπράβο μπράβο! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΔΕΑ,ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΨΑΤΕ.ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΑΤΕ. ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΟΛΟΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ,ΚΑΝΑΤΕ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣΤΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ.ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΑΣ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΩ ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΠΑΖΑΡ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ.ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ. ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ,ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. εχω τρελαθει με οτι ειδα κ διαβασα..τοση πολυ δουλεια τοσος κοπος τοση αγαπη που βαλατε ολη σας γι αυτο το μπαζαρ.. τα στησατε ολα τοοοοοοοοοοοοσο πολυ ομορφα.. χιλια μπραβο κοριτσια σε σας κ σε όλους τους εθελοντες.. εχω ξετρελαθει με οτι ειδα..τοσο ομορφα πραγματα συγκεντρωσατε... εντυπωσιαστηκα με οτι εφτιαξαν τοσες πολλες μπλοκογειτονισσες..ειναι απιστευτο πως εγινε ολο αυτο κ ΜΑΚΑΡΙ να συνεχιστει κ σε αλλες πολεις .. ειμαι πολυ περηφανη που μου δωσατε την ευκαιρια να εχω κ εγω μια μικρη συμμετοχη..μπραβο σας κοριτσια κ ευχομαι καλο Πασχα ..περιμενω με αγωνια την συνεχεια.. θα κανω αναδημοσιευση το ποστ κ στο δικο μου κ στο facebook φυσικα..να στε καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μπράβο κορίτσια μου μπράβο...να έχετε πάντα δύναμη και όρεξη να κάνετε τέτοια...γιατί φαίνεται ότι διαθέσατε πολύ χρόνο και κόπο....
    Ότι προσφέρεις το εισπράτεις ....
    Σας εύχομαι από την καρδιά μου καλή πορεία προς την Ανάσταση....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Οοοο ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!Τα συγχαρητήριά μου σε όλους όσους βοήθησαν με τα χεράκια τους και με την αγάπη τους :)!!!!Να είναι όλοι καλά!!!!!Κική μου εξαιρετικό το στήσιμο μπράβο σας και πάλι μπράβο σας!!!Μα τι όμορφα πραγματάκια...πω πω!!!!!!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!!!!Πολλά φιλιά Κική μου...και καλή ξεκούραση ;)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Θα γράψω τό ίδιο που άφησα και στην Μαρία
    θαυμάζω ολη την οργάνωσή σας και ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ(και δεν είναι σχήμα λόγου) γιατί δε μπόρεσα ν ανταποκριθώ.Δεσμεύομαι απο τώρα σ επόμενη πρόσκληση. Εύχομαι σε σένα και στην Μαρία ο,τι κάνατε στο πολλαπλάσιο να το εισπράξετε στις οικογένειές σας.Η προσφορά στις μέρες μας είναι το μόνο μνημόσυνο γι αυτούς που "περιμένουν".
    Φιλιά πολλά και ενα μεγάλο ΣΥΓΓΝΩΜΗ.
    Συγχαρητήρια και στα παιδιά-εθελοντές,νάχουν πάντα Υγεία!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. υπεροχα ολα είμαστε πολυ περήφανοι για σας

    Κάθε τέλος είναι και μια αρχή! Κάθε σταύρωση και μια ανάσταση! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μαρια Καλαιτζη( χωρις blog - κατασκοπος)10/4/12

    Kικιτσα συγχαρητηρια!!! Μπραβο σε ολους σας γιαυτα που καταφερατε!!! υπεροχη δουλεια!! να ειστε καλα!!! φιλια και ευχες για Καλο Πασχα -Καλη Ανασταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μπουμπουκα μου μπραβο σας τελεια δουλεια!!!Καλο πασχα γλυκια μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αχ μπράβο σε όλα τα κορίτσια! Η αλήθεια είναι τον τελευταίο καιρό με τα τρεχάματα ούτε που είχα καταλάβει για αυτό το μπαζάρ! φαίνονται όλα υπέροχα! Περιμένουμε και νεότερα. Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Συγχαρητήρια κορίτσια
    Εύχομαι να υπάρχει συνέχεια και σε άλλες πόλεις και να βοηθούμε όλες όσο μπορούμε
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κικίτσα μου 'ρχονται δάκρυα... Σας ευχαριστούμε πολύ για την αγάπη, τη φροντίδα και τον τόσο χρόνο σας για την οργάνωση αυτού του υπέροχου γεγονότος. Όλα είναι υπέροχα και προσεγμένα στην εντέλεια. Ο Θεός να σας τα ανταποδώσει πολλαπλάσια Κικίτσα μου και να δώσει μια ανάσα στον "Καλό Σαμαρείτη". Πολλά φιλιά σε όλους σας και μια μεγάλη αγκαλιά! Καλή Ανάσταση! Θα τα πούμε κι απ' το τηλέφωνο! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος11/4/12

    ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΑΖΑΑR ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΝΤΟΣ ΘΡΑΥΣΗ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΡΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ -ΝΟΡΑ -ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΑ ΝΑΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μπράβο, μπράβο και ξανά-μπράβο Κικίτσα μου, και σε σένα και στην Μαρία και στους εθελοντές και όλους όσους βοήθησαν γι αυτόν τον καλό σκοπό. Χαίρομαι πολύ που μπόρεσα κι εγώ να λάβω μέρος σ'αυτό το μπαζάρ έστω και από μακριά. Και σας ευχαριστώ πολύ για όλη την δουλειά που προσφέρατε και για την όλη οργάνωση.
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα !!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Κική μου χάρηκα τόσο μα τόσο πολύ με όσα μας έγραψες!!!
    Το στήσιμο πανέμορφο και με πολύ μεράκι!!
    Συγχαρητήρια σε όλες και όλους σας!!
    Είναι απίστευτο το αποτέλεσμα που είχε η σκέψη σας για βοήθεια
    σε ανθρώπους που την είχαν ανάγκη!!!
    Θερμά συγχαρητήρια και σε όλους τους συμμετέχοντες για τις υπέροχες
    δημιουργίες!!
    Εύχομαι ολόψυχα και εις άλλα, καλή ξεκούραση, και Καλή Ανάσταση
    να έχετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΣΤΗΝ ΜΑΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΚΟΠΟ!!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Συγχαρητήρια σε όλες και όλους τους συμμετέχοντες για την υπέροχη δουλειά σας!Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Οι Χρυσομέλισσες ξαναχτύπησαν! Γιατί μας το κάνετε αυτό? ΖΗΛΕΨΑΜΕ ΠΟΛΥ, που δεν
    μπορέσαμε να στείλουμε κι εμείς.
    Όπου αλλού γίνει θα τρέξουμε αμέσως.
    Να είσαστε καλά,ευτυχώς τώρα έχουμε επικοινωνία και θα μιλάμε.
    Να περάσετε καλά τις Άγιες ημέρες, Καλή Ανάσταση,ο Θεός να σας δίνει δύναμη να συνεχίσετε και ευχαριστούμε που μας αναφέρατε.
    Σ αυτές τις δύσκολες ημέρες που περνάμε όλοι πιστεύουμε ότι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι αυτό, βοήθεια και προπαντός συμπαράσταση στους συνανθρώπους μας.
    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ από όλες τις Χρυσομέλισσες σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Συγχαρητήρια κορίτσια , αλήθεια γιατί να σας πρωτοθαυμάσει κάποιος! Την ιδέα, την οργάνωση, την πρωσωπική δουλεια.... Εγώ θέλω να σας ευχαριστήσω που με δεχτήκατε με τόση φυσικότητα στην όμορφη παρέα σας και μου δώσατε την ευκαιρία να συμβάλω (με τη μικρη συμμετοχή μου) στο τόσο μεγάλο έργο που κάνατε. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πώ..πώ...έχω συγκινηθεί απο την πολύ χαρά μου...δάκρυσα σου λέωω !!! Είσαστε αστέρια λαμπερά Κική μου...κι εσύ και η Μαρία...και όλοι και όλες όσες βρισκόσασταν εκεί και δώσατε όλο σας τον εαυτό !!! Τί όμορφη διακόσμηση...πόσο υπέροχα τα στήσατε...και τί όμορφη παρέα που είσαστε !!!!!!!! Πραγματικά...φαίνεται ότι είμασταν όλες μας εκεί...μαζί σας !!!!! Χίλια μπράβο δέν φτάνουν για όλα αυτά τα μαγικά που έχετε κάνει !!!!! Διάβασα τα λεγόμενά σου και κοίταζα τις φωτογραφίες και η συγκίνηση με κατέκλυζε μέχρι το τέλος !!!!!
    Εύχομαι να πραγματοποιηθούν πολλά ακόμα μαγικά παζάρια σε όλη την Ελλάδα !!!!
    Μετά απο όλη αυτή την υπέροχη περιπέτεια.. σου εύχομαι να περάσεις κι άλλες όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου ανθρώπους και να είσαι πάντα καλά πανέμορφη Κική !!! :ο))
    Καλή Ανάσταση !!! Και του χρόνου με υγεία !!!! :οD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Συγχαρητήρια για τα πανέμορφα χειροποίητα δωράκια που φτιάξατε με αποθέματα καρδιάς,
    συγχαρητήρια για το στήσιμο (ξέρω πόσο δύσκολο είναι να αναδεικνύονται όμορφα όλα τα μικροαντικείμενα) , συγχαρητήρια για όλα, την ανθρωπιά σας, τον κόπο σας, τον σκοπό σας, την προσφορά σας , τη συνεργασία σας !!!!
    Καλή επιτυχία, Καλό Πάσχα με υγεία και αγάπη , σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Συγχαρητήρια Κικίτσα μου, σ' εσένα και στο Μαράκι, για την πολύτιμη αυτή πρωτοβουλία!!!
    Τα λόγια είναι περιττά, οι εικόνες μιλούν από μόνες τους!!!
    Διάφοροι λόγοι μας κράτησαν μακριά, από όλο αυτό κι εμένα και την Χαριτίνη,δεσμευόμαστε όμως, καλά να είμαστε, την επόμενη φορά να είμαστε δίπλα σας.
    Σας εύχομαι ότι καλύτερο γιατί το αξίζετε!!!!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τι όμορφα , υπέροχα , φανταστικά που φαίνονται όλα!!
    Μπράβο σας!
    Συγκινήθηκα τόσο από την περιγραφή σου Κική!!
    Να είσαι πάντα καλά, και εσύ και όσοι βοηθήσατε σε αυτήν την προσπάθεια!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Κικίτσα μου γλυκιά, μας δώσατε τόση χαρά μωρό μου, κι εγώ σου δίνω βραβειάκι, πέρνα να το πάρεις , όταν ξεκουραστείς!!! φιλάκια και καλή Ανάσταση σε όλη την οικογένειά σου!!!σ'αγαπώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εύχομαι το μήνυμα της Ανάστασης να δώσει σε όλους μας δύναμη για μια νέα αρχή!! Την έχουμε ανάγκη!! Καλό Πάσχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Κική, χαίρομαι πολύ για τη μεγάλη επιτυχία του bazaar αλλά λυπάμαι που δεν μπορούσαμε πολλές από εμάς να παραβρεθούμε!!!! Ελπίζω να πραγματοποιηθούν κι άλλες τέτοιες εκδηλώσεις για την βοήθεια των συνανθρώπων μας!!! Καλή Ανάσταση σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Συγχαρητήρια σε όλους,αλλά κυρίως σε σας και τους εθελοντές που το οργανώσατε και το στήσατε!Έχω κατασυγκινηθεί γιατί έλειπα και τώρα διάβασα όλες τις αναρτήσεις για το μπαζάρ μαζεμένες,έχω χαρεί πάρα πολύ που με αυτή την προσπάθεια καταφέρατε να βοηθήσουμε συνανθρώπους μας,έχω εκπλαγεί με τον κόσμο που ήρθε και με τη στήριξή του ευοδώθηκε αυτή η προσπάθεια...μπράβο και πάλι σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Κική μου μόλις σήμερα αξιώθηκα να δω τις αναρτήσεις σου σχετικά με το Bazaar, γενικότερα με έχει χάσει το blog μου κ δυστυχώς κι εγώ έχω χάσει εσάς λόγο διαφόρων υποχρεώσεων.........Θερμά συγχαρητήρια για την οργάνωση ενός bazaar που πήρε διαστάσεις μεγαλύτερες από ότι φανταζόμασταν όλες όταν ξεκινούσε.........Συγκινήθηκα με τα video και την ανταπόκριση του κόσμου.......τα είπες πολύ ωραία στην κάμερα παρόλο το άγχος που φανταζομαι οτι είχες......... Πολλά πολλά φιλιά !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ!!!!ΔΕΝ ΚΡΥΒΩ ΟΤΙ ΣΤΕΝΟΧΩΡΗΘΗΚΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ!!!!ΔΕΣΜΕΥΟΜΑΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ BAZAR ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΑΓΑΠΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!