Νέα πρόσκληση σε Bazaar!!!!

Δεν θα μπορούσε να υπάρξει πιο όμορφος και πιο δημιουργικός τρόπος για να καλωσορίσουμε το φθινόπωρο!!! Το καλοκαίρι μπορεί να έδυσε αλλά εμείς δεν μελαγχολούμε γιατί έχουμε ένα σωρό πράγματα να κάνουμε και να προσφέρουμε!!!! Αυτή τη φορά το ταξίδι στην προσφορά, μας το χορηγούν οι "Ζωγράφοι σε δράση για τα παιδιά". Λίγο πολύ όλοι γνωρίζομε τη δράση και το έργο τους ώστε να μη λείψει το χαμόγελο από τα προσωπάκια των παιδιών! Όσοι πάλι τους μαθαίνετε για πρώτη φορά δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε το  blog τους και τους γνωρίσετε καλύτερα!!!

Μας προσκαλούν λοιπόν όλους εμάς που καταπιανόμαστε με διάφορα, να συμμετάσχουμε σε ένα bazaar που θα λάβει χώρα κοντά στα Χριστούγεννά και τα χρήματα που θα μαζευτούν, θα διατεθούν στο Ζάννειο Ίδρυμα Προστασίας Παιδιών!!! Μπορούμε να δώσουμε όλοι το παρόν, με ότι κι αν φτιάχνουν τα χεράκια μας!!!
Δεν χρειάζεται να είμαστε ζωγράφοι για να αποτελέσουμε την αφορμή ενός παιδικού χαμόγελου!!!





Η "Δράση Ελληνίδων Blogger"  έχει αποδείξει έμπρακτα τι μπορεί να κάνει. Στηρίζουμε με τις συμμετοχές μας αυτή την αξιόλογη και γιατί όχι αξιέπαινη προσπάθεια των 
" Ζωγράφων σε δράση για τα παιδιά"

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο blog Ζωγράφοι σε δράση για τα παιδιά και στη σελίδα τους στο F/B.

Σχετική ανάρτηση υπάρχει και στη σελίδα της "Δράσης Ελληνίδων Blogger"





Μη ξεχάσετε να βάλετε το baner  στο blog σας!!!!

Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο σε όλους!!!!

CONVERSATION

33 Σχολια:

  1. Κοριτσάκι μου είσαι θησαυρός!Καλέ είσαι φοβερή στο να προσκαλείς σε δράσεις!!!Χαχα...όλοι μαζί λοιπόν!!!Άντε κι εμείς στην πρωτεύουσα έχουμε ψυχή. Περιμένω τον αρχηγό σήμερα...συνάντηση κορυφής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τον αρχηγό... Μόνο συνάντηση κορυφής μπορεί να γίνει!!! Να περάσετε τέλεια!!!

      Διαγραφή
  2. Ευχαριστούμε πολύ!!! Με την δική σας συμμετοχή είναι σίγουρη η επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς ευχαριστούμε που μας δίνετε την ευκαιρία να συμμετάσχουμε!!! Καλή δύναμη και καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή
  3. Βλέποντας την ανάρτησή σου....δήλωσα συμμετοχή!.... μπορώ να σου πώ ότι ενθουσιάστηκα...
    Γειά σου Κική μου! Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα ενθουσιώδης και πάντα παρούσα με τα καλύτερα Χρυσούλα μου!!! Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Κικίτσα μου, δηλωσα ήδη συμμετοχή! Γλυκό μου κορίτσι, σε φιλώ και σου ευχομαι να'χεις ένα όμορφο Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν απ'όλους, μπροστάρισσα Πεπάκι μου!!! Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  5. Κικίτσα είσαι και η πρώτη στις ...... αναμεταδόσεις.
    Εσύ θα ξεσηκώσεις την Β. Ελλάδα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά μην νομίζεις ότι εμείς οι βόρειες θέλουμε και πολύ... Σπίρτα αναμμένα είμαστε χωρίς ίχνος υπερβολής!!! ΧΑ χα χα!!!! Καλά να περάσεις εσύ κοριτσάκι...!!!!

      Διαγραφή
  6. Αχ μόλις το είδα, μα πως μου είχε διαφύγει! Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πρέπει να μας διαφεύγουν αυτά Βιβίκα, ξέρεις πόσο πολύτιμη θα είναι οι συμμετοχή σου!!!! Να έχεις ένα δημιουργικό Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  7. γεια σου μικρουλα μου..

    καλες δημιουργιες!!!!

    ..καλο Σαββατοκυριακο...
    ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ίριδα!!! Η στήριξή σου είναι πολύτιμη!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ !!!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι κι εσύ καλά πρόθυμο και δημιουργικό κοριτσάκι μου, φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!!!!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Κική μου! Να μια πολύ ωραία ευκεραία λόγω των γιορτών να συμμετάσχουμε σε κάτι δημιουργικό και με καλό σκοπό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολγάκι μου, νομίζω ότι το έθεσες πολύ σωστά! Εμείς το κέφι κάνουμε δημιουργώντας και όταν μας δίνεται η ευκαιρία ανταποκρινόμαστε με όρεξη και αγάπη!!! Καλό Σαββατοκύριακο και πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  10. Kικιτσαααα μου,κοριτσαρα μου,σου φωναζω για να μ'ακουσεις και να σου πω ποσο σε αγαπαω!!!!!!!Σ'ευχαριστω πολυ-πολυ για τις ευχες σου!!!!!!!!!!Περασε κι αυτο το καλοκαιρακι,καλο φθινοπωρο ναχουμε με το καλο!!!!!!Εγω εχω δηλωσει συμμετοχη γι'αυτο τον ιερο σκοπο και ευχομαι ολα να πανε καλα!!!!!!
    Καλο σ.κ γλυκεια μου Κικιτσα,σε φιλω!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το Μαράκι μου!!!! Καλό φθινόπωρο, δημιουργικό, χαρούμε και γεμάτο δράση!!!! Τα συναισθήματα είναι αμοιβαία στο έχω ξαναπεί..!!! Σε φιλώ γλυκά, να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

      Διαγραφή
  11. Κική μου τι κάνεις??? Να ευχηθω καλό και δημιουργικο Φθινώπορο!!!! Εγω επανέρχομαι σιγα σιγα μετα απο μια περίοδο τρομερών αλλαγων!!! Μου λείψατε όλες πολύ!!! Το banner της δρασης το εβαλα ηδη στο ιστολογιο μου...ωρα να το γεμισω με τα νεα δρωμενα....σε φιλω γλυκια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κοριτσάκι μου!! Καλός μας ήρθες, εύχομαι να πέρασες πολύ όμορφα και οι αλλαγές που αναφέρεις να ήταν προς το καλύτερο!!!! Μας έλειψες πολύ και οι δράσεις σε χρειάζονται!!! Φιλιά πολλά και κάλο Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κικη μου ξεκιναμε με πολυ δυναμη και σε αυτη την προσκληση!!
    Καλο Σ/Κ
    και καλη αρχη στη νεα σχολικη χρονια!!
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. που χαθηκες;;;;..:)

    σε φιλωωωωωωωωωωωωω..μαλλον σε φιλουμεεεεεεεεεε..χαχαχαχαχα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέραααα!!!!Είστε εσείς οι βόρειες ..πολύ χαρισματικές!!!!Φιλιά πολλα και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου Κικίτσα μου, καλή Κυριακή....
    Ευχαριστούμε για την ειδοποίηση, δεν το είχα δει.... Όλο και κάτι θα βρω να φτιάξω για να στείλω στα παιδιά της γειτονιάς μου......
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σιγουρα θα δωσω το παρον μου,για αποστολη που και ποτε περιμενω ενημερωση...Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Κικιτσα μου!!Καλό φθινόπωρο και καλή σχολικη χρονια σου εύχομαι!!Καλή επιτυχια στο Bazaar, θα προσπαθησουμε ολοι να βοηθησουμε με τον τρόπο μας!
    Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλη Σχολικη Χρονια Νεραιδα μου..καλο Φθινοπωρο..να σαι καλα..φιλια και απο μενα σε ολους..για το Μπαζαρ..ολες μαζι μπορουμε..θα τα πουμε κοριτσι..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κι εγώ μαζί τους !!
    Προσφέροντας η καθεμιά το χειροποίητο μικρό της δημιούργημα ,
    σίγουρα μπορούμε να καταφέρουμε πολλά!!
    Να σαι καλά Κικίτσα ,
    καλή και δημιουργική σχολική χρονιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπημενη μας Κικη!περασα να σου ευχηθω ενα ομορφο και δημιουγικο φθινοπωρο αλλα και μια
    υπεροχη σχολικη χρονια!!!πολλα φιλιααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ενημέρωση και τις πληροφορίες κοριτσάκι μου!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή σχολική χρονιά κούκλα !!!Καλό και δημιουργικό φθινόπωρο!!ευχαριστούμε για την ειδοποίηση της πρόσκλησης!!φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!