Λίιιιγο ακόμα από καλοκαιράκι παρακαλώ!!!


Αρνούμαστε να αποχαιρετίσουμε το καλοκαιράκι! Πέρασαν κιόλας σχεδόν δέκα μέρες που επιστρέψαμε από τις διακοπές  μας και νομίζω πως αφήσαμε οικογενειακώς πίσω μας και το μυαλό μας και την ψυχή μας, κάτι που φυσικά καθιστά δύσκολη οποιαδήποτε διαδικασία προσαρμογής - προσγείωσης στην όχι και τόσο ανέμελη καθημερινότητά μας!!!Αυτό που με ικανοποιεί περισσότερο είναι πως και ο Σεπτέμβρης δείχνει μια έμπρακτη άρνηση να μας βάλει σε φθινοπωρινό κλίμα κάτι που σημαίνει πως μάλλον θα καταφέρουμε να τρενάρουμε λιγάκι τις ηλιόλουστες μέρες του καλοκαιριού!!!


Η αλήθεια είναι πως οι φετινές μας διακοπές ξεκίνησαν με τεράστια επιφυλακτικότητα... Να το τολμήσουμε; Πόσο εύκολο θα είναι να κάνεις διακοπές με ένα δίχρονο και ένα βρέφος ούτε τέσσερα μηνών; Πόσες πιθανότητες ξεκούρασης υπάρχουν; Οι μαμάδες, γιαγιάδες και αρκετοί φίλοι κουνούσαν δύσπιστα το κεφάλι, χαρά στο κουράγιο σας έλεγαν ξανά και ξανά, μέχρι που φορτώσαμε το αυτοκίνητο και ξεκινήσαμε κυριολεκτικά με τη διαθέσιμα στο ζενίθ και την ψυχολογία ότι αυτές οι διακοπές θα είναι οι τρίτες καλύτερες για τον Βασίλη και οι πρώτες ανεπανάληπτες για τον μπεμπίκο μας!!! Και πράγματι τα καταφέραμε, περάσαμε 10 μέρες γεμάτες!!! Γεμάτες από στιγμές με τα μωρά μας, γεμάτες από στιγμές "οικογενειακής αποκλειστικότητας", γεμάτες από μαμά, μπαμπά, Βασίλη, μπεμπίκο, θάλασσα, ήλιο, άμμο και πολύ παιχνίδι!!! Πραγματικά χορτάσαμε παιχνίδι και δραστηριότητες!!! 


Όχι, όχι σε καμία περίπτωση δεν ωραιοποιώ καταστάσεις απλά νομίζω πως το μυστικό της επιτυχίας στο να περάσεις καλά στις διακοπές με τα μικρά σου είναι πρώτα απ' όλα η ανάγκη να τα έχεις κοντά σου, να ζήσεις τις στιγμές τους, να ρουφήξεις όλα τα επεισόδια της ζωής τους και δεύτερον να ξεκινάς με την πίστη και την ψυχολογία ότι θα ζήσεις ανεπανάληπτες, ονειρεμένες, μοναδικές στιγμές με τους ανθρώπους που αγαπάς όσο τίποτα άλλο στον κόσμο!!!! Και πράγματι, δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο από θετική σκέψη και όρεξη για παλιμπαιδισμό...!!! Η μαγεία ξεκινάει και όλα οδηγούν στις τέλειες οικογενειακές διακοπές!!!! Ακόμα και ή έννοια της λέξης "κούραση" όταν έχεις απέναντί σου το απέραντο γαλάζιο της ελληνικής θάλασσας, τον μπόμπιρά σου να γεμίζει τα κουβαδάκια του νερό, τον μπαμπά να ρίχνει "άσφαλτο" στο μυστικό κάστρο που μόλις έφτιαξαν και ένα μικροσκοπικό ζουζούνι να απολαμβάνει το ιωδιούχο αεράκι αναστενάζοντας στην αγκαλιά σου, πιστέψτε με, αποκτά άλλο νόημα!!!
 Κάπως έτσι, αφήσαμε πίσω μας το μυαλό μας και επιστρέψαμε με την υπόσχεση του Βασιλάκου στην θαλασσίτσα καθώς κουνούσε το χεράκι του πέρα δώθε και της φώναζε 
" Μην κλαις θαλασσίτσα μου, του χρόνου θα ξανά ρθω", μέχρι που η θαλασσίτσα χάθηκε από τα ματάκια του και ξεκίνησαν τα αναφιλητά του Βασίλη ως την στιγμή που τον πήρε ο ύπνος και το χεράκι του μέσα στην παλάμη μου έπαψε να με σφίγγει!!!!
Την υπόσχεσή μας την δώσαμε λοιπόν και σαν καλά παιδιά που είμαστε οφείλουμε να την τηρήσουμε... Τώρα πίσω στη βάση μας, να μας περιμένουν καινούριες, πρωτόγνωρες εμπειρίες οι οποίες μάλλον θα κατακτήσουν ξεχωριστή θέση στην καρδιά του...!!! Αναμείνατε λοιπόν για νεότερα!!!

 Να έχετε όλοι έναν όμορφο, φωτεινό και αισιόδοξο Σεπτέμβρη!!!

Καλό μήνα!!!







CONVERSATION

27 Σχολια:

  1. Μα τόση γλύκα που βγάζει αυτή σου η ανάρτηση, Κική μου! Να'στε όλοι καλά, και του χρόνου η θαλασσίτσα θα σας περιμένει για ακόμη περισσότερα παιχνίδια , για ακόμη περισσότερη διασκέδαση!!! Καλό γλυκό φθινόπωρο να'χετε!!!Πολλά φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεπάκι μου, αυτή η θαλασσίτσα μας εχει αλλάξει τόσο πολύ τη διάθεση και την όρεξη που λέμε να το παρακάνουμε με τις διακοπές...!!! Καλό φθινόπωρο και σε εσένα γλυκιά μου!!! Σε φιλώωωω!!!

      Διαγραφή
  2. Κοριτσάκι μου όλες οι στιγμές της ζωής σας να είναι πάντα γεμάτες από ευτυχία, ευτυχία σαν και αυτή που περιγράφεις στο υπέροχα ευαίσθητο κείμενο σου!!!! Να είστε πάντα καλά και πάντα ευτυχισμένοι!!!!! Καλό και γλυκό φθινόπωρο!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικάκι μου, μόνο όταν αποκτάς παιδιά τελικά αναγνωρίζεις τη διάσταση των πραγμάτων και των συναισθημάτων!!! Ευτυχία, όπως ακριβώς το περιέγραψες!!! Καλό φθινόπωρο Βιβκάκι μου γλυκό!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Sounds like a wonderful holiday, creating some special memories to cherish.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Yes, are wonderful holiday moments!!! Have a sweet September dear!!!

      Διαγραφή
  4. Κοριτσάκι μου να χαίρεσαι την οικογένειά σου και να απολαμβάνεις κάθε στιγμή μαζί τους. Η θαλασσίτσα θα σας περιμένει και του χρόνου!
    Με γύρισες πολλά χρόνια πίσω όταν και εγώ έκανα το ίδιο.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Ελένη, χαίρομαι που σου ξύπνησαν όμορφες μνήμες!!!! Φιλάκια πολλά και καλό φθινόπωρο!!!

      Διαγραφή
  5. Αχ αυτή η θαλασσίτσα η ξεμτυαλίστρα! Ευτυχώς το καλοκαιράκι μοιάζει να μη θέλει να φύγει ακόμα, αλλά κι αν φύγει κάθε εποχή κρύβει ομορφιές πολλές κι αμέτρητες ευκαιρίες για όμορφες στιγμές!
    Φιλιά πολλά σε όλη την όμορφη οικογένεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!! Αυτή η θαλασσίτσα!!! Πώς να την βγάλουμε από το μυαλό μας; Ο Σεπτέμβρης καλά κρατεί όμως και αυτό ίσως να σημαίνει πως μπορεί να έχουμε μια ευκαιρία ακόμα για λίιιιγο θαλασσίτσα!!! Σε φιλώ αγάπη μου γλυκιά!!!

      Διαγραφή
  6. Ο τρόπος που γράφεις δείχνει ότι πραγματικά αδράξατε το δεκαήμερο και περάσατε ευτυχισμένες στιγμές και του χρόνου λοιπόν όπως υποσχεθήκατε!!!
    Καλό φθινόπωρο!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι το αδράξαμε και περάσαμε ιδανικά!!! Καλό φθινόπωρο και σε σένα!!! φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Καλο φθινόπωρο Κική μου και του χρόνου να είσαστε καλά να ξαναπάτε στην όμορφη θάλασσα και να περάσετε ακόμα πιο ομορφα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου, καλό φθινόπωρο και σε σένα εύχομαι!!! Και του χρόνου με υγεία για όλους!!!

      Διαγραφή
  8. Καλό φθινόπωρο!!!
    Και του χρόνου ξανά η θαλασσίτσα μας περιμένει...να είμαστε όλοι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είμαιστε όλοι καλά και με υγεία όλα είναι όμορφα!!!! Καλό φθινόπωρο κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  9. Σαν να σας έβλεπα απο μια μερια Κική μου περιγραφές ακριβεστατες και μας κανεις και εμας κοινωνους των διακοπως σας μικρή μου ακριβώς έτσι πρεπει να χαιρεστε τις οικογενειακες σαςδιακοπες μπραβο Κικη μου του χρονου πες του Βασιλακη πως η θαλασσιτσα του θα τον περιμενει να περασουν ακομα πιο ομορφα... ..... τι σου είναι τα μικρα...!!! καταπληκτικα σε όλα τους.!!! Κική μου παντα ετσι χαρούμενα και ωραια να περνατε... φιλακιαααα και πολλα στα αγόρια σου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, καταπληκτικά σε όλα τους Ρουλάκι μου!!! Και του χρόνου, την ευχή σου την έκανα!!!ΝΑ μας περιμένει ένας αλήθινός, όπως παλιά Αύγουστος!!! Σε φιλώ αγαπημένη!!!

      Διαγραφή
  10. αφου ηταν γεματο και εντονο μην φοβασι θα το θυμασαι μεσα στον χειμωνα αρα θα υπαρχει οποτε το θες εσυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό κι αυτό!!! Καλό φθινοπωράκι σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  11. Ας συνεχίσεις ακόμα λιγάκι το καλοκαίρι είναι τόσο όμορφο ....
    λοιπον καλή συνέχεια ......καλο βραδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!!! Καλή συνέχεια και σε εσένα Ειρήνη μου!!!

      Διαγραφή
  12. Μόνο με θετική σκέψη περνάς ωραία Κικίτσα μου κι εσείς τα καταφέρατε μια χαρά.
    Σαν να σας έβλεπα και θυμώνουν τα δικά μας καλοκαίρια, όταν ξεκινήσαμε να κάνουμε κάμπινγκ με ελάχιστα πράγματα στην αρχή, αλλά με πολύ κέφι και χαρά.
    Να είστε καλά και του χρόνου.
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μόνο με θετική σκέψη περνάς ωραία Κικίτσα μου κι εσείς τα καταφέρατε μια χαρά.
    Σαν να σας έβλεπα και θυμώνουν τα δικά μας καλοκαίρια, όταν ξεκινήσαμε να κάνουμε κάμπινγκ με ελάχιστα πράγματα στην αρχή, αλλά με πολύ κέφι και χαρά.
    Να είστε καλά και του χρόνου.
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ετσι είναι Κική όλα στον καιρό τους υπάρχουν άφθονες αντοχές, αγάπη για τα μικρούλια και τον σύντροφο και όλα φαίνονται, αλλά και είναι, ωραία.Κι εγώ όπως και η Ρένα περνούσαμε τόσο όμορφα ακόμη και όταν κοιμώμασταν σε ένα σκοινάκι του ενός ατόμου όλοι μαζί .ρίχναμε πολύ γέλιο..Ευχομαι να απολαμβάνεις πάντα αυτές τις οικογενειακές στιγμές είτε είναι καλοκαίρι είτε είναι χειμώνας!!! Φιλάκια μικρή μανούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Α, και από εδώ λείπει το χθεσινοβραδινό μου σχόλιο???!!! (Κάποιος με κλέβει!!!!)
    Λοιπόν, κοριτσάκι μου, κάθε καλοκαίρι εύχομαι να είναι και καλύτερο!
    (Πιο μεγάλης διάρκειας δεν ξέρω αν θα είναι-δεν μου πολυαρέσει κιόλας(!!!!), αλλά όλοι εσείς που το αγαπάτε να το απολαμβάνετε στο έπακρον!!!!)
    Φιλί γλυκό, αστέρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!