Τελευταία μέρα του χρόνου!



Και κάπως έτσι μας χαιρετά,  έφτασε στο τέλος, έκανε τον κύκλο του και πάει πέρασε. Σαν να ήταν χθες που τον καλοδεχτήκαμε και προσδοκούσαμε τόσα και τόσα από αυτόν και να τώρα  που μοιάζει με ψέμα ο αποχαιρετισμός μας! Όταν ήμουν μικρή με έπιαναν τα κλάματα κάθε πού έπρεπε να αποχαιρετήσω το γέρο χρόνο, ήταν θαρρείς και θα ξεριζωνόταν ένα γλυκό κομμάτι της ζωής μου και καταλάβαινα πως δεν θα επέστρεφε ποτέ πίσω. Ένιωθα την καρδιά μου να σφίγγεται τόσο δυνατά και στα πρώτα "Χρόνια Πολλά" εγώ γέμιζα δάκρυα! Τώρα πια έμαθα πως τα χρόνια είναι για να περνάνε κι εμείς για να τα ζούμε και να μεγαλώνουμε κρατώντας σαν φυλαχτό τα όμορφα, περνώντας στη λήθη τα άσχημα, τα πικρά, τα δύσκολα! Άλλωστε ένας χρόνος δεν είναι λίγο πράγμα, επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις για εμάς, άλλοτε όμορφες και ξεχωριστές και άλλοτε όχι! Έτσι και το 2016, νιώσαμε πολλά συναισθήματα και όχι πάντα γλυκά, τη γλύκα μας την χάριζαν απλόχερα τα ανθρωπάκια μας, κάθε φορά που πέφταμε και νομίζαμε πως δεν θα σηκωθούμε ξανά, κάθε φορά που πελαγώναμε, που απογοητευόμασταν, που σηκώναμε τα χέρια ψηλά, ήταν εκεί αυτά τα μικρά θαυματάκια να μας ξεσηκώνουν και να μας γεμίζουν με όρεξη και ζωντάνια, να μας κάνουν να ονειρευόμαστε και τελικά να ξεπερνάμε κάθε δυσκολία μικρή ή μεγάλη!


Έτσι φέτος ήθελα να φτιάξω μια Βασιλόπιτα που δεν θα αποχαιρετά απλώς τον παλιό αλλά θα καλοδέχεται το νέο χρόνο, θα τον καλοπιάνει, θα τον προϊδεάζει πως εμείς έχουμε ζωντάνια και όρεξη για χρώμα, παιχνίδι, αγάπη, ξεγνοιασιά, πως είμαστε παιδιά και σαν παιδιά περιμένουμε να ξεπηδήσουν από το σακούλι του νέου χρόνου μόνο ομορφιές!!! Ακριβώς γι' αυτό το λόγο εμπιστεύτηκα το στόλισμα της στη φαντασία των αγοριών.

Το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας  μας βρήκε πού αλλού; Μα στην κουζίνα φυσικά! Η μουσική να παίζει δυνατά, τα αγόρια να τραγουδούν, να τρέχουν, να φωνάζουν, να γελάνε, να χαίρονται, ο χαζοπαππούς να κάνει ακόμα πιο πολύ "θόρυβο" και η γιαγιά να επιμελείται  την κατάσταση της ευτυχίας! Εγώ σε μια άκρη να καμαρώνω και ταυτόχρονα να οργανώνω μιας και σήμερα το πρώτο μου αγόρι έχει την τιμητική του!!! Η μέρα είναι όλη δική του και το βράδυ θα έχουμε ένα μεγάλο πάρτι γι' αυτόν, με καλεσμένους στο γιορτινό τραπέζι μας τους πιο αγαπημένους μας ανθρώπους!


Μέσα σε όλη αυτή τη γιορτινή και τόσο ζωντανή διάθεση βαλθήκαμε να φτιάξουμε μια "χαρούμενη" βασιλόπιτα, με χρώμα μέσα κι έξω σχηματίζοντας με κας κας  δύο παρδαλά αστέρια που δεν είναι άλλα από το Βασίλη και  το Φώτη, στην κορυφή βάλαμε ένα δέντρο άσπρο με μπλε και μέσα κλείσαμε όλη την οικογένειά μας, τη γεμίσαμε ευχές και... έτοιμη!!!



Μετά στολίσαμε στο τραπεζάκι δίπλα στο παράθυρο όλες τις κάρτες που έφτασαν στο κατώφλι μας φέτος και μας γέμισαν με ζεστές και αληθινές ευχές και όταν αλλάξει ο χρόνος εμείς θα ευχηθούμε να βγουν όλες αληθινές...



Τη χρονιά φέτος την κλείνουμε με γέλια εξαιτίας αυτών των μικρών ανθρωπάκων, ετοιμάζουμε ένα μεγάλο πάρτι για να πούμε αντίο στο γέρο χρόνο και να δεχτούμε το νέο με θετική σκέψη, ενέργεια και διάθεση! Φυσικά δεν θα παραλείψω να σας πω πως πίστευα και πιστεύω στον Αϊ Βασίλη και το βράδυ της πρωτοχρονιάς θα του έχω δίπλα στο δέντρο μελομακάρονα, κουραμπιέδες κι ένα ζεστό ποτήρι γαλά κι όσο εγώ θα ονειρεύομαι εκείνος θα ακουμπάει το δώρο του κάπου βαθιά μέσα στην ψυχή μου! Αγαπώ τα Χριστούγεννα και ακόμα περισσότερο αγαπώ τα χρόνια που αποχαιρέτησα και με γέμισαν με δώρα καρδιάς και ψυχής!!! Πάμε για τον επόμενο λοιπόν...!!! 

Καλή Χρονιά σε όλους

Χρονιά όμορφη

Γελαστή

Αισιόδοξη

Ανθρώπινη

Ευτυχισμένη

Ειρηνική


Να περάσετε όλοι σας υπέροχα!!!





CONVERSATION

10 Σχολια:

  1. Κική μου!!να περάσετε πολύ όμορφα και να τον χαίρεστε τον μικρούλη σας!!! Γλύκανα διαβάζοντας...
    Καλή Χρονιά!! Υγεία και Χαρά να σας δίνει ο Θεός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πόσοι δεν έχουμε κλάψει με το άκαρδο: "γερε χρόνε φυγε τωρα";
    Τα χρόνια φεύγουν και μας αφήνουν τα δώρα τους και κάθε καινούριος χρόνος φτανει γεμάτος όνειρα κι ελπίδες!..
    Ευχομαι το 2017 να είναι γλυκό, χαρούμενο και δημιουργικό σαν την πίτα σας!!
    Φιλάκια πολλά!!! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με συγκίνησες, βρε, με τον επίλογό σου...
    Καλή χρονιά, μάτια μου! Να είστε όλοι σας καλά και να σκορπάτε παντού τη χαρά σας!
    (Πόσο όμορφη βασιλόπιτα!)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Κική μου!
    *Και ασφαλώς, πολύχρονος ο μικρός Βασιλιάς!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά Κικίτσα μου.
    Χρόνια πολλα για τον Βασιλάκη σου.
    Να χαίρεσαι τα καμάρια σου.
    Ο καινούργιος χρόνος, να σας φέρει ότι καλύτερο υπάρχει.
    Υγεία, αγάπη, ευτυχία, ηρεμία, γαλήνη, ειρήνη για όλο τον κόσμο.
    Φιλάκια σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά Κική μου γεμάτη από αγάπη, υγεία και ότι άλλο εσύ επιθυμείς για την οικογένεια σου!! Φιλάκια πολλά

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλη κ δημιουργικη χρονια!!!με υγεια,αγαπη,πολλα χαμογελα και απειρες ευτυχισμενες στιγμες!!!Τα καταφερατε κ φτιαξατε την πιο χαρουμενη βασιλοπιτα που ειδα φετος!
    Να χαιρεσαι το αντρακι σου το εορταζον!αλλα κ τους υπολοιπους αντρε της ζωης σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά Κική μου με χαρές,στο σπιτικό σου ευημερία και υγεία...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλη χρονιά Κική μου, όμορφη, δημιουργική με πολλές πολλές όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλή χρονιά Κική μου!!! Με υγεία, ευτυχία , αγάπη και χαμόγελα!!! Να σου πω ένα μυστικό; και εγώ πιστεύω ακόμα στον Άγιο Βασίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευτυχισμένο το 2017 Κική μου! Εύχομαι υγεία και πολλά χαμόγελα να γεμίζουν κάθε μέρα το σπίτι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!