La Tour Eiffel!!!

Τέλειο θέμα για βάπτιση. Δεν συμφωνείτε; 

Πριν λίγες μέρες η αγαπημένη μου φίλη Νίκη έγινε νονά της μικρής και πλέον νεοφώτιστης Ωραιοζήλης!!! Τελειομανής από τη φύση της, είχε φροντίσει από καιρό και την παραμικρή λεπτομέρεια ώστε όλα να βρίσκονται στην εντέλεια!!!! Όσα και να γράψω για εκείνη είναι πραγματικά λίγα!!! Από τους λίγους ανθρώπους που θαυμάζω πραγματικά!!! Υπέροχη μανούλα, δύο αξιολάτρευτων  αστεριών, παθιασμένη με τη δουλειά της, από τις καλύτερες νηπιαγωγούς της πόλης ( για να μην πω η καλύτερη και φανώ υπερβολική), άψογη σύζυγος με ότι αυτό συνεπάγεται, πιστή και ειλικρινής φίλη, δοτικός άνθρωπος, τέλεια μαγείρισσα, τέλεια οργανώτρια πάρτι!!!! Και τώρα πια και ΤΕΛΕΙΑ νονά!!! Νομίζω πως η Ωραιοζήλη ανήκει στα τυχερά παιδάκια, διότι η νονά της θα είναι δίπλα της τώρα και για πάντα!!!!


Μαμά και νονά φρόντισαν ώστε όλο το σκηνικό, από το προσκλητήριο μέχρι το υπέροχο φόρεμα της μικρής να σε ταξίδευουν κυριολεκτικά στο ρομαντικό Παρίσι μιας προηγούμενης εποχής!!!


Εντελώς Chabby chic λοιπόν όλη η ατμόσφαιρα της βάπτισης, δεν θα μπορούσε να είναι κάπως αλλιώς το βιβλίο ευχών...!!! Με την καθοδήγηση της Νικούλας νομίζω ότι κατάφερα να φτιάξω ένα "Chabby Παρισιάνικο" Βιβλίο ευχών!!!!


Στο οποίο θα μείνουν για πάντα φυλαγμένες οι πιο γλύκες, τρυφερές και αληθινές ευχές για τη νεοφώτιστη, μικρούλα Ωραιοζήλη!!!!


Νικούλα μου, εύχομαι να είσαι Πάντα Άξια, να μη στερέψει ποτέ η τεράστια ενέργεια σου και να χαίρεσαι με κάθε τρόπο την κάθε στιγμή της ζωής σου!!!! Στη μικρούλα Ωραιοζήλη εύχομαι μια ζωή σαν μια μεγάλη γιορτή και φυσικά να την χαίρονται οι γονείς και ο αδερφούλης της!!!!
Πάντα τέτοια παιδιά!!!!!



CONVERSATION

28 Σχολια:

  1. Καλησπέρα γλυκιά μου Κική!!!!
    Είναι πανέμορφο το βιβλίο ευχών !!! Άψογη δουλειά όπως πάντα !!!!
    Πάντα άξια η φίλη σου!!!
    Να είναι τυχερή και ευτυχισμένη στην ζωή της η μικρούλα με το υπέροχο όνομα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο!!!!!!!!!!!
    Καλοφώτιστη η μικρή Ωραιοζήλη και πάντα άξια η νονά της!!!!
    'Αψογη η δουλειά σου, Κικίτσα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κική μου οπως το λες μικρή μου πάντα τέτοια ομορφα να γίνονται απο νονά και φίλη..υπεροχο το βιβλίο των ευχών.. οπως άλλωστε φανταζομαι λαι όλη η βάφτιση...να είναι καλότυχη η μικρούλα και να την καμαρώνουν οι γονεις η νονα της και όλοι οι αγαπημενοι της.. παντα χαρούμενη να είναι..και εσύ να χαιρεσαι τον βασιλάκη σου.. φιλακια με πολλα :) :) :) Κική μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή δουλειά...όπως πάντα άλλωστε!!!
    Το όνομα της μικρούλας ιδιαίτερο...πρώτη φορά το άκουσα!!!!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφο Κική μου, το βιβλίο ευχών! Μου αρέσει το θέμα του, που δεν είναι αμιγώς παιδικό! Να είναι γερή και τυχερή η μικρούλα! Πάντα άξια η φίλη σου, να είσαστε πάντα αγαπημένες! Σε φιλώ πολύ! Ζουμερό φιλί στον Βασιλάκο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σας ζήσει η γλυκιά Ωραιοζήλη!!!!!!
    Δε θα μπορούσε να είναι κάτι λιγότερο το άλμπουμ που της έφτιαξες Κικίτσα μου!!!
    Κουκλίστικο!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Hola ! Que trabajo más delicado esa torre Eiffel ! Que tengas un buen día

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολλές ευχές θα στείλουμε κι εμείς στη μικρούλα για να τρυπώσουν σ' αυτό το υπέροχο βιβλίο ευχών!!
    Εκανες εξαιρετική δουλειά Κικίτσα, πολύ ρομαντικό αλλά και κομψό το αποτέλεσμα, φανταζομαι πως όλα θα ήταν κάπως έτσι στη βάφτιση!
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εξαιρετική η δουλειά σου Κικίτσα μου... όπως πάντα άλλωστε!!!! Πολλά φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Lovely !!!!!
    Have a nice weekend !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κική μου πιο ρομαντικό δεν γινόταν το βιβλίο ευχών! Υπέροχο το έκανες!
    Καλότυχη να είναι η νεοφώτιστη.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μπράβο Κική μου!!! τόσο ρομαντικό.. τόσο ζουζουνιάρικο.. τόσο.... a Pariiiiiiiis λαλαλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κι εσύ Κική δεν πας πίσω ,είσαι υπέροχη σε όλα..... Και κάθε τι που κάνεις απογειώνεται με το όμορφο γούστο σου καιτην αγάπη σου για δημιουργία....Ακρως ρομαντικό και πανέμορφο!! Φιλάκια και καλό Σβ/κο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφο!!! Πολύ ρομαντικό και πολύ κοριτσίστικο. Να είναι πάντα γερή και δυνατή η μικρή Ωραιοζήλη και να πάρει όλες τις χάρες της νονάς! Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάρα, μα πάρα πολύ όμορφο το βιβλίο, με Παριζιάνικο αέρα!!! Πολλές ευχές από μας για το μωρό αλλά και στη νονά!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κική μου, με συγκίνησε πολύ, η αγάπη σου για τη φίλη σου!!! Πόσο όμορφα μίλησες γι' αυτήν!!!
    Να είναι πάντα καλά, να δημιουργεί τόσο όμορφα και ευφάνταστα πράγματα.
    Να ζήσει η νεοφώτιστη Ωραιοζήλη. Ευλογημένη και καλότυχη να είναι στη ζωή της.
    Όσο για το βιβλίο ευχών σου, είναι πάρα πολύ όμορφο. Είμαι σίγουρη ότι η μαμά της μικρούλας το αγάπησε αμέσως!!
    Να έχεις ένα όμορφο Φθινόπωρο Κική μου!!!
    Με την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπέροχη η δουλειά σου, Κική μου!! Οπως πάντα, έβαλες όλη σου την αγάπη, την καλαισθησία και το μεράκι για να φτιάξεις αυτό το πανέμορφο βιβλίο ευχών της μικρούλας Ωραιοζήλης με το ωραίο και ιδιαίτερο όνομα!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ πολύ ρομαντικό το βιβλίο που ετοίμασες Κική. Γεια στα χέρια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι πανέμορφο, Κική μου, το λάτρεψα! Πολύ καλή δουλειά!
    Να σας ζήσει η νεοφώτιστη, να είναι καλότυχη, γερή και ευτυχισμένη και να την καμαρώνετε!
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι όμορφο βιβλίο ευχών.. Μακάρι να είχα και εγώ στην δική μου βάφτιση τόσο ρομαντικό θέμα χιχιχ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πανέμορφο έγινε! Πάντα άξια η φίλη σου! Και τι πρωτότυπο όνομα! Καλότυχη να είναι η μικρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι υπέροχα όλα!!!!
    Να σας ζήσει η συνονόματη.....και πάντα άξια η Νονά!!!
    Καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Muy romántico, es precioso!!
    Te he dejado en mi blog un premio: http://elbauldeelihs.blogspot.com.es/2014/10/premio-dardos.html
    Espero no te moleste. Un saludo

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!