Hawaii Party Deco


Βρισκόμαστε αισίως στην καρδιά του καλοκαιριού, εγώ βέβαια δεν έχω προλάβει να καταλάβω τίποτα από το φετινό καλοκαιράκι αλλά νομίζω πως το θέμα των Creative Blogegers δεν μου αφήνει και πολλά περιθώρια πια! Τροπικό Καλοκαίρι λοιπόν και μιας που την Κυριακή είναι η δική μου γιορτή, καλοκαιρινή καλοκαιρινή, είπα να οργανωθώ σιγά σιγά και να ετοιμάσω μια σούπερ τροπική κατάσταση στο μπαλκονάκι μας, ευκαιρία να μπουν στο κλίμα και οι φίλοι που θα με τιμήσουν!!! 



Έτσι λοιπόν αφού επιστράτευσα όλα μου τα μικροαντικείμενα που παραπέμπουν σε Τροπικά μέρη, σκέφτηκα πως θα ήταν σούπερ να σερβίρω τα ποτά μας σε γυάλινα βάζα, αυτά που μαζεύουμε από σάλτσες, μαρμελάδες κ.τ.λ τα οποία θα έχω διακοσμήσει ανάλογα!!! 



Με ξέρεις πλέον, δεν υπάρχει περίπτωση να χρησιμοποιήσω ποτέ κάτι δύσκολο ή δυσεύρετο οπότε τα υλικά μου ήταν λιτά κι απέριττα, έτσι για να ταιριάξουν καλύτερα στον τροπικό του Καρκίνου!!! 


Οπότε, χρειάστηκα, γυάλινα βάζα, χαρτιά Α4 χρωματιστά, κορδέλες, λουλουδάκια και μία κόλλα


Για να κάνω την φουστίτσα της Χαβανέζας στο βάζο μου, έκοψα ένα κομμάτι χαρτί και μετά με το ψαλίδι έκοψα μικρές λωρίδες μέχρι τη μέση περίπου του κομματιού μου.



Στόλισα με λουλουδάκια και κορδέλες και ..... ALOHA

Τελικά δεν θέλει και πολύ για να φτιάξεις τη διάθεσή σου! Μικρές πινελιές χαράς και όλα μοιάζουν Καλοκαίρι!!!! 



Μην ξεχάσετε να δείτε και τις υπόλοιπες τροπικές δημιουργίες των κοριτσιών !

  • Χριστίνα από Art Decoration & Crafting – 01/06/2019
  • Λαμπρινή από Lamprouka – 02/06/2019
  • Κατερίνα & Λένα από VioletMimosa – 03/06/2019
  • Ελπίδα από Two boys and hope – 04/06/2019
  • Κική από Creative moments – 05/06/2019
  • Ρένα από Δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου – 06/06/2019
  • Ελεάνα από My home my memories – 08/06/2019
  • Κικίτσα από Diy my day– 09/06/2019
  • Σωτηρία από My little world – 10/06/2019
  • Νίκη από Ονειροποιείο – 11/06/2019
  • Ελένη από Καρυδότσουφλο – 12/06/2019
  • Νικολέττα από Crafty Details  13/06/2019

  • Να μη ξεχάσω να σου πω πως αν ανήκεις κι εσύ στα ανήσυχα πλάσματα και τα χεράκια φτιάχνουν μικρά θαυματάκια τότε μη διστάσεις να έρθεις ομάδα Creative Corner .

    Αν πάλι θέλεις να μαθαίνεις συχνότερα νέα μου, τότε δεν έχεις παρά να περάσεις μια βολτίτσα από το instagram, θα χαρώ να τα πούμε κι από εκεί!!!!

    Καλή Συνέχεια σε όλους και Καλό Καλοκαίρι!

    CONVERSATION

    16 Σχολια:

    1. Τέλειο λέμε!! Γεμάτο χρώμα και ζωντάνια!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. ΑLOHA! Και να μπορούσαμε λέει να διακτινιστούμε εκει! Αλλά με τετοιες ιδεες πλησίασες πολύ!
      Σούπερ το μπαλκόνι και το σκηνικό της γιορτής!
      Φιλιά καλοκαιρινά!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Φαντάσου να είχα και θάλασσα κοντά μου 😉🌴🍍❤️

        Διαγραφή
    3. Μια χαρά σε βρίσκω.
      Θα τα χρειαστώ κι εγώ όλα αυτά 😁😁😁😁
      Τα απλά υλικά τελικά μας εμπνέουν.
      Καλό καλοκαίρι και φιλάκια πολλά

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Εκεί που είσαι θα σου ταιριάζουν απόλυτα 😉😊😉

        Διαγραφή
    4. τι λες τωραααααααααααα !!πολυ γλυκουλι το ολο θεμαααααααα κ τροπικο τροπικοτατο χαχχχαα καλο καλοκαιριιιιιιι

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Καλό καλοκαίρι κορίτσι μου γλυκό 🌴🍍🌴

        Διαγραφή
    5. τέλειο το τροπικο σας παρτι!! καλο καλοκαίρι!!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. Φοβερά διακοσμητικά για τροπικό πάρτυ!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Χαίρομαι που σου άρεσε Σωτηρία μου 🍍🌴🍍

        Διαγραφή
    7. Χρόνια πολλά Κική μου!!Να είσαι καλά και να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!
      Πόσο όμορφα δείχνουν τα βάζα με αυτόν τον τρόπο!!!Κοίτα πόσο εύκολα μεταμορφώθηκαν σε τροπικό στυλ!Μπράβο για την ιδέα σου Κική μου!Καλό καλοκαίρι και καλές διακοπές!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Ευχαριστώ πολύ αγάπη μου!!! Καλό καλοκαίρι και σε εσάς 🌴🍍🌴

        Διαγραφή
    8. Κοιτα να δεις τωρα που με πετυχε η γιορτη σου Κικίτσα μου πανω στην καλοκαιρινη μετακομιση μου και που χρονος για πλοκοβολτιτσες ..
      ομως μια που οι γιορτες κρατανε 40 μερες...χα..χα.. δεξου και τα δικα μου καθστεριμενα χρονια μικρη μου να σε χαιρονται που σ αγαπανε και εμεις μαζι τους Κικη μου..
      Οσο για την τροπική διακοσμιση την πετυχες τελεια.. φανταζομαι τα ζουζουνια σου χαρα που θα εκαναν ε; αληθεια πες μου αγαπη μου πόση ωρα κρατήθηκαν να μην τα πειραξουν;..εγω παντως θα τα χαρχαχαλευα..ετσι που θα τα εβλεπα..χα..χ.α
      Να σε χαιρομαστε ολοι κοριτσι μου ..την αγαπη μου παντα εστω και αν αργω καμια φορα να περασω.. μεγαλωνω φαινεται..χα.χα..καλο σου ξημερωμα .. φιλακια πολλα στα παιδια..και και σενα χωριστά και γιορτινα φιλακιαααα!..!!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    9. Προσπάθησα να μεταφερθώ στο τροπικό κλίμα σου και στο alloha για ζήσω για λίγα λεπτά την δική σου χαρά της δημιουργίας Χρονια σου πολλά γλυκιά μανούλα γερή και καλότυχη .Κι εγώ Ιούλιο γιορτάζω αλλά προς το τέλος ..Φιλάκια πολλά

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Υour comments make me happy!!