Μικρές εκπλήξεις, μεγάλες χαρές και τεράστιες στιγμές!!!


Ο Μάρτιος μπήκε δυναμικά με ήλιο, πολλές υποσχέσεις και έντονη ανυπομονησία για τον ερχομό της άνοιξης αλλά κάπου στην πορεία μας τα χάλασε και τελικά δεν ξέφυγε και πολύ από τα καθιερωμένα του τερτίπια! Έλα όμως που εμείς είχαμε κάνει τα σχέδιά μας, είχαμε οργανωθεί και όλη την εβδομάδα στήναμε στα κρυφά, συνωμοτικά και με άκρα μυστικότητα το Party έκπληξη του μπαμπά μας!!! Τίποτα δεν μπορούσε να σταθεί ικανό ώστε να μας αλλάξει τα σχέδια, τη διάθεση αλλά και να μπει εμπόδιο σε μια αγαπημένη συνήθεια που πλέον για το σπίτι μας έχει γίνει κάτι σας "θεσμός"!



Τα γενέθλια του μπαμπά!!! Κάθε χρόνο και καλύτερα, κάθε χρόνο και με μεγαλύτερη συμμετοχή από την πλευρά των αγοριών, κάθε χρόνο και πιο πολύ γέλιο, χαρά, παιχνίδι! Ο καιρός περνάει τόσο, μα τόσο γρήγορα που νομίζω πως δεν θα προλάβω να κάνω όλα όσα έχω στο νου για εκείνους!!! Απολαμβάνω να τους βλέπω με πλατιά χαμόγελα, ξέγνοιαστους κι ευτυχισμένους και να γεμίζω την ψυχή τους και την ψυχή μας με εμπειρίες και όμορφες αναμνήσεις!!!



Και γι' αυτή τη μέρα νομίζω πως έχω κάνει αρκετά καλή δουλειά και τα μικρά ανθρωπάκια αντιλαμβάνονται το βάρος και την έκταση του δώρου που χαρίζουν στον μπαμπά τους, άλλωστε τα υλικά αντικείμενα προσφέρουν τόσο πρόσκαιρη χαρά...!!!


Από τις αρχές τις εβδομάδας λοιπόν πέσαμε με τα μούτρα στη δουλειά! Το πάρτι μας δεν θα μπορούσε φέτος να μην έχει θέμα και δεν σας κρύβω πως είδα κι έπαθα να πείσω το Βασιλάκο να εγκαταλείψουμε την ιδέα του πάρτι Spiderman!!!  Χα χα χα!!! Ω, ναι δυσκολεύτηκα παααααάρα πολύ!!!! Οπότε ο Βασίλης όπως καταλαβαίνεται έκανε τεράστιο συμβιβασμό κι εγώ μεγάλη χαρά... Κι επειδή τα pom pom δίνουν και παίρνουν τον τελευταίο καιρό στο σπίτι μας, το έχετε καταλάβει άλλωστε, σκέφτηκα πως θα ήταν και πολύ πολύ ωραίο ντεκόρ για την τούρτα μας κι έτσι το πάρτι απέκτησε χαρακτήρα λίγο διαφορετικό από αυτό που θα ήθελαν τα αγόρια. Στα χρώματα δεν είχα άποψη, πώς θα μπορούσα άλλωστε; Κυριάρχησαν λοιπόν τα αγαπημένα χρώματα όλων των αγοριών του σπιτιού!!! Εκτός από pom pom στο τραπέζι προσθέσαμε κι ένα βάζο με φτερά, γιατί τον τελευταίο καιρό έχουμε πάρε δώσε με ινδιάνους και μία κορνίζα με ένα πολύ γλυκό μήνυμα! Σημαιάκια, μπαλόνια κι ένας καμβάς που τον γεμίσαμε μετά με ευχές ολοκλήρωναν το σκηνικό.



Την παράσταση όμως έκλεψε η τούρτα που παρέπεμπε σε καλοκαίρι και οι μπόμπιρες την απόλαυσαν όσο τίποτα!!! Μία τούρτα με μπισκότο για βάση, άνθος αραβοσίτου και ζελέ με κομμάτια φράουλας στο κέντρο και στο τέλος στολίστηκε με μαρμελάδα φράουλα!!!  Είναι το κλασικό γλυκό του καλοκαιριού μόνο που εγώ αντί να τοποθετώ ξέχωρα την κρέμα από το ζελέ, προσθέτω μέσα στο ζελέ την κρέμα, τα ανακατεύω και τα αφήνω στο ψυγείο να παγώσουν μαζί για αρκετή ώρα, μέχρι να αρχίσουν να σφίγγουν όχι όμως να σταθεροποιούνται, έπειτα βάζω το μείγμα πάνω στο μπισκότο που πριν έχω βρέξει με βούτυρο και λίγο γάλα και βάζω το γλυκό στο ψυγείο μέχρι να παγώσει και να είναι σταθερό το μείγμα του ζελέ, στο τέλος απλώνω από επάνω τη μαρμελάδα, ξεκουμπώνω το αποσπώμενο ταψάκι ( βοηθάει πιο πολύ ένα τέτοιο ταψάκι εφόσον το γλυκό είχε το ρόλο της τούρτας) το στολίζω και το παρουσιάζω. Για τη συνταγή δεν έχετε παρά να ακολουθήσετε τις οδηγίες για την κρέμα και το ζελέ!!! Εύκολη πολύ εύκολη, εντυπωσιακή και ιδανική για τα μικρά ανθρωπάκια!!!


Το πάρτι μας κράτησε για ώρες! Το μεγάλο αγόρι του σπιτιού απόλαυσε την έκπληξη κι εμείς απολαύσαμε την χαρά του! Όλοι οι αγαπημένοι μας γέμισαν το σπίτι μας με ευχές, χαμόγελα, θετική ενέργεια και μπόλικη αγάπη!!! Δεν χρειαζόμαστε και πολλά άλλωστε, αυτά είναι τα κύρια συστατικά για να είμαστε καλά!!! 

Ο ήλιος πάντως και πάλι έλαμψε και οι επόμενες μέρες θα είναι μέρες χαράς, μέρες για να τις απολαύσουμε, καλό υπόλοιπο εβδομάδας λοιπόν!!!












CONVERSATION

28 Σχολια:

  1. Χρόνια του πολλά!!! Χαρούμενος, γερός, ευτυχισμένος και με την αγάπη σας να τον αγκαλιάζει πάντα!!!
    Σε ένα μπαμπά που γενηθηκε μαζί με την άνοιξη ταιριάζει ένα τέτοιο ανοιξιάτικο πάρτι!
    Φιλιά πολλά σε όλους, να τον χαίρεστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι ένας ανοιξιάτικος μπαμπάς!!!Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Νικούλα μου!Φιλιά σε όλους σας!!!

      Διαγραφή
  2. Χρόνια πολλά στον μπαμπά σας! Γερός και δυνατός να σας προσέχει και να σας φροντίζει. Κι εσείς με κέφι κάθε χρόνο να τον γιορτάζετε. Τα πομ πομ φανταστικά! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμεεεε!!!!Έτσι, να μας φροντίζει για να ετοιμάζουμε Παρτάκια!!!Χα χα χα!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  3. πολυχρονος και τυχερος!! Να τον χαίρεστε και να σας χαίρετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελπίδα μου!!! Καλό Σαββατοκύριακο σου εύχομαι!!

      Διαγραφή
  4. Γενέθλια είχαμε; να τα εκατοστήσει το μεγαλο αγόρι σας.. να τον καμαρωνετε άπαντες... μικροί μεγαλοι χα..χα. και μονο χαρες και γελια να γεμιζει το σπιτικο σας Κική μου..Χρονια του πολλααααααα!!!!!!!
    Τα πον πον σου με έχουν κουζουλάνει....αποθυμενο μου.. δεν βρηκα το συγκεκριμενο που τα κανεις..χο.χο...να περνατε παντα όμορφα.. Θα τα πουμε μικρή μου ναι; φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως έχουμε ένα φοβερό και τρομερό Μπάμπα, μπαμπά αληθινό με ουσία, οπότε πως να μην καμαρώνουμε Ρουλίτσα μου!!! Σ' ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου!!!Για τα πομ πομ θα μιλήσουμε!!!Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  5. Να τον χαιρεστε!!!! Χιλιοχρονος!
    Τωρα ωπα ομως...τι εχει ο ανθρωπος αραχνη δηλαδη? δεν μποερι ο μπαμπας σας να ειναι ενας υπερηρωας???? χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι πως με τον άνθρωπο αράχνη έχουμε πάθει μια παράκρουση που είχε αρχή αλλά δεν βλέπω να έχει τέλος!!! χα χα χα!!!Αγόριαααααα!!!!! Όχι πως στον μπαμπά θα χαλούσε το θέμα, μάλλον η παραφωνία του σπιτιού είμαι εγώ...!!! Φιλιά γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  6. Μπράβοοοοοοοοο......
    Να τα χιλιάσει ο μπαμπάς σας καμαρώνοντας τα μικρά του ανθρωπάκια κι' εσένα που είσαι η ψυχή της οικογένειας.
    Να περάσετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά μου γλυκιά κι αγαπημένη!!!Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!Χαίρομαι να σε βλέπω και να διαβάζω τα όμορφα σχόλιά σου!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Να το χαίρεστε το μεγάλο αγόρι της οικογένειας, Κικιδάκι μου! Αξίζει τα καλύτερα! Δώσε από ένα φιλάκι στον καθένα και κράτα κι ένα για σένα... ε το καλύτερο φυσικά...χαχα. Άντε κοριτσάκι και νομίζω πως θα τα πούμε από κοντά σε λίγο καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φιλιά τα έδωσακ και φυσικά κράτησα το καλύτερο για μένα!!!Άντε και περιμένω να τα πούμε από κοντά Μαράκι μου!!!Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  8. Να το χαίρεστε το μεγάλο αγόρι της όμορφης οικογένειάς σου Κική μου, και να σας χαίρεται ο αγαπημένος σας, πάντα με υγεία και χαρά !!!
    Υπέροχα όλα όσα ετοιμάσατε για το πάρτυ!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου γλυκό, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!!! Φιλιά πολλά και να περνάς τέλεια!!!

      Διαγραφή
  9. Χρόνια του πολλά και καλά! Να είναι γερός, ευτυχισμένος, να τον χαίρεστε και να σας χαίρεται!
    Τι όμορφα πράγματα που του ετοιμάσατε, βρε παιδιά, τι ωραία έκπληξη! Φαντάζομαι τη συγκίνησή του...
    Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είχαμε και συγκίνηση και χαρά και γέλια και κλάματα!Όλα τα είχαμε Έλη μου!!! Χα χα χα!!! Χρόνια πολλά και σε σένα γλυκιά μου, φιλιά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλά!! Να τον χαίρεστε Κική μου και είστε πάντα γεμάτοι χαρά!!! Πανέμορφο το πάρτυ σας...τέλειο!! Και του χρόνου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κική μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, χαίρομαι που σου άρεσε το πάρτι μας!Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  11. Ωραίο το πάρτυ ωραίες οι φωτό σου Κική μου.Σου εύχομαι να τον χαίρεστε και να είναι καλά. Φιλάκια και καλή σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστη και σε σένα Μαράκι μου!Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Να τον χαίρεστε και να σας χαίρεται φυσικά! Πολύ μου άρεσε η ιδέα για την τούρτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα για την τούρτα μας!Άλλωστε το νόημα της ανάρτησης ήταν η ιδέα της έκπληξης για τον μπαμπά και η εύκολη τούρτα!!!Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά να χαίρεσαι Κική μου και το μεγάλο αγόρι σου!! Τρελαίνομαι να σε βλέπω να στήνεις σκηνικά και να φτιάχνεις αναμνήσεις!! Μου άρεσε πολύ το θέμα που διάλεξες, τα πομ πομ μπορούν να σταθούν ωραιότατα και σε ένα αγορίστικο πάρτυ!! Καλή εβδομάδα Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε αυτά τα πομ πομ μου έχουν κλέψει κάθε σκέψη και φοβάμαι στο τέλος μην καταλήξω βαρετή!! Χα χα χα!!! Πάντως κι εμένα ο στόχος μου από τη γέννηση του Βασίλη είναι να χτίζω αναμνήσεις Ελεάνα μου και νομίζω πως κάθε φορά πάει και καλύτερα!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  14. Πον πον ,φτερα σημαιάκια ευχές ,συστατικά άριστα α΄ποιότητασ για ένα γενέθλιο πάρτυ για το μεγάλο αγόρι της όμορφης οικογένειας..Να είναι γερός χαρούμενος πολύχρονος και να σας χαρίζει την αγάπη του για τα επόμενα 100 χρόνια!!! Φιλάκια εορταστικά (λίγο καθυστερήμενα βέβαια, αλλά ειπαμε κάνω οτι είναι καλύτερο για να έχω συμμετοχη στα δρώμενα της γειτονιάς μας )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκη μου, ευχαριστώ για τις ευχές σου!!! Χαίρομαι να σε βλέπω να περνάς!Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή

Υour comments make me happy!!