Η άνοιξη θέλει χρώμα

  Η άνοιξη είναι γεμάτη από χρώμα, ομορφιά και αρώματα και νομίζω πως δεν θα ήταν κακό να βάλουμε και λίγο χρώμα μέσα στο σπίτι!!! Με τι άλλο θα καλωσόριζα το Μάη στο blog μου λοιπόν; Με τα αγαπημένα μου poms poms και πολύ πολύ χρώμα φυσικά!!!


Φέτος το Πάσχα σκέφτηκα να στείλω σε αγαπημένους φίλους, εκτός από τις ευχετήριες κάρτες μας κι από ένα μικρό δωράκι, ενθύμιο που δεν θα ήταν κάτι συνηθισμένο και θα τους xάριζε χαμόγελα. H ιδέα δεν ήταν δική μου αλλά μου μπήκε στο μυαλό από  ένα καρφίτσωμα στο pinterest που με έβαλε σε δουλειά και έτσι σε μερικές μόλις νύχτες ετοίμασα μπόλικα από αυτά τα χαριτωμένα κρεμαστά διακοσμητικά poms poms


Μπορούν να γίνουν διακοσμητικά στο παιδικό δωμάτιο, να στολίσουν  μία πόρτα, να γίνουν γιρλάντα στις γλάστρες ή να διακοσμήσουν ένα φανάρι! Όπου κι αν μπουν χαρίζουν άποψη στο χώρο και η διάθεση γίνεται λιγάκι πιο καλοκαιρινή! Ακριβώς γι' αυτό δεν επέλεξα παστέλ αποχρώσεις, νομίζω πως το καλοκαίρι θέλει ένταση και φως!



Εγώ στο σπίτι επέλεξα  να τα χρησιμοποιήσω στην είσοδο της κουζίνας. Έτσι τη λευκή γιρλάντα που ήταν η επιλογή του Φώτη (μέσα από μια σακούλα γεμάτη poms poms ) διάλεξα να τη βάλω για γιρλάντα στη γλάστρα, ενώ το δεύτερο που ήταν επιλογή του Βασίλη το κρέμασα στο μεγάλο φανάρι μας!



Μετά για να κάνω το χώρο ακόμα πιο φωτεινό και ανοιξιάτικο κρέμασα στον τοίχο διάφορα πιάτα με όμορφα μοτίβα και χρώματα και η ολοφώτιστη κουζίνα μας έγινε ακόμα πιο φωτεινή!!!



Μάιος παιδιά! Ο ήλιος πήρε τη θέση του στον ουρανό που δεσπόζει ήδη ως νικητής, το καλοκαίρι είναι μόλις μια ανάσα μακριά και νομίζω πως αυτό και μόνο μας βγάζει λιγάκι από τα νερά μας!!! 

Καλό μήνα σε όλους και καλή προσαρμογή λοιπόν...




CONVERSATION

16 Σχολια:

  1. Πολύ χαριτωμένα και παιχνιδιάρικα!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Loved the pom poms such lovely creations.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παιχνιδιάρικες και γεμάτες χρώμα οι δημιουργίες σου Κική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα Κική μου!
    Τι ωραία ιδέα! Χαριτωμένη, χαρούμενη και ταίριαξε υπέροχα στο φωτεινό χώρο σου.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα λατρεύω Κική μου,δίνουν χρώμα,κάτι το παιχνιδιάρικο και όμορφο όπου και αν τα βάλεις.Τα δικά σου είναι πραγματικά πολύ ωραία και με την φούντα του.Να είσαι καλά και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά φωτίζουν το χώρο και δίνουν μια παιχνιδιάρικη νότα!
    Καλή εβδομάδα, Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χαχαχαχαχα μαλλον εχουμε τα ιδια pins! χαχαχααχ
    Ενταξει, τη τρελα μου με τα πομ πομ την ξερεις! και η ιδεα σου αυτη, όπως φυσικα και αντιλαμβάνεσαι....θα αντιγραφει!!! Υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελικά αυτά τα υπέροχα πομ πομ,μπορείς να τα βάλεις παντού και να αξιοποιήσεις υπόλοιπα κλωστων.
    Δεν κατάφερα ακόμα να κάνω κι εγώ μερικά. Πού θα μου πάνε όμως, τα κουβάρια βγξκαβγήκαν εδώ και καιρό δύο το μπαούλο 😁😁😁😁😁
    Φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφη ιδέα για να δώσεις πινελιές χρώματος! Θα ταίριαζαν και κρεμασμένα στα κουρτινόξυλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να πουμε καλο μηνα και ας είναι 10 του Μαη Κική μου; οχι ε; χα..χα... τα [πον πον σου με ξετρελαινουν ..το ξερεις μικρή μου ναι; μας γεμισες χρωματα κι αρωματα Ανοιξης!!! να περνας καλα με τα αντρακια σου.!!! φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι γλυκούλια και πόσο όμορφα στόλισαν τον χώρο... πανέμορφα και χαρούμενα. Καλή εβδομάδα Κική μου, φιλάκια!

    https://artdecorationcrafting.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. οταν ειδα τις πρωτες φωτο ,νομιζα οτι θα εφτιαχνες μπρελοκ(...σου βαζω ιδεες!!)
    αλλα εσυ το πηγες παραπερα!!!!!πραγματικα έδωσαν χρωμα στην κουζινα σας!πολυ ωραια προταση,που δε θα τη σκεφτομουν ποτε τωρα που καλοκαιριαζει μιας κ ειναι φτιαγμενα απο μαλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έρχομαι για να μην ξεθωριάσω τα όμορφα φωτεινά σου χρώματα όπως ταιριάζουν σε μία τόσο λαμπερή οικογένεια με τις δικές μου δυσκολίες, ατυχίες κλπ. Αυτά τα πον πον είναι όμως μαγικά και δεν αντιστάθηκα σε μία γρήγορη επίσκεψη Καλή συνέχεια λοιπόν σε όλες του νέες δημιουργίες Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπώ τα πομ πομ γιατί ταιριάζουν παντού. Διακοσμούν τα πάντα με παιχνιδιάρικο τρόπο. Ευχαριστούμε για τις ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!