Επιτέλους καλοκαίρι;;;;






Ρωτάω γιατί έχει τρομάξει το μάτι μου!!! Ο Ιούνιος ήταν δύσκολος, πολύ πολύ δύσκολος και  ίσα που λέγαμε μετά από ένα παγωμένο χειμώνα να ζεσταθούμε λιγάκι, να ανοίξει το μάτι μας, να χαρούμε ήλιο και βόλτες, μείναμε με την όρεξη!!! Το σκηνικό όμως μοιάζει να αλλάζει και αυτό που χρειαζόμαστε εκτός από θετική σκέψη και αισιοδοξία είναι να μετατρέπουμε τα πάντα γύρω σε Γιορτή! 



Η πόλη που γεννήθηκα, μεγάλωσα και ζω, δυστυχώς ενώ είναι μια τεράστια πηγή ενέργειας, στερείται και στερεί από τους κατοίκους της πολλά όμορφα και βασικά πράγματα που θα μας χάριζαν χαμόγελα και καλύτερη ποιότητα ζωής! Είπαμε όμως πως πρέπει να σκεφτόμαστε θετικά, οπότε και αυτό κάνουμε! Το motto μου εδώ και χρόνια κάθε άνοιξη είναι πως το μπαλκόνι μας πρέπει να μοιάζει με Γιορτή! Να έχει χρώμα και άρωμα, να ανοίγεις το παράθυρο και να γεμίζει η ψυχή! Άλλωστε είναι μέρος του σπιτιού και είναι κρίμα να μένει άδειο και απεριποίητο!



Δεν χρειάζεται πολλά πολλά για να πετύχεις τη Γιορτή αυτή! Αρκεί να έχεις όρεξη και να αγαπάς τα λουλούδια! Αν τ' αγαπάς εκείνα το ξέρουν και σ' ανταμείβουν!!!  


Φέτος στο δικό μας μπαλκόνι φτιάξαμε μια μικρή και αναπαυτική γωνιά με τα σκαμπό που είχαμε και με λίγα μαξιλάρια τα μετατρέψαμε σε μίνι καναπεδάκι! Βγάλαμε το μεγάλο τραπέζι και στη θέση του αφήσαμε το μικρό τραπεζάκι με το οποίο είχα περάσει αρκετό χρόνο πέρυσι. Έτσι ό χώρος διπλασιάστηκε και τα ανθρωπάκια έχουν άπλα για να κάνουν τα δικά τους!


Για να ολοκληρώσω το πλάνο που είχα στο μυαλό μου, έπρεπε να υπάρχουν και μπόλικα διακοσμητικά, γύρω τριγύρω! Στον τοίχο, δίπλα στο παράθυρο κρέμασα ένα από τα στεφανάκια της εξώπορτας, μιας κι εκεί δεσπόζουν άλλα πράγματα τώρα και στο περβάζι του παραθύρου, έβαλα λαμπάκια μπαταρίας γύρω από το γλαστράκι!


Για κεντρικό τραπεζάκι χρησιμοποίησα ένα ξύλινο κηροπήγιο, δώρο της κουμπάρας μου, το έπλεξα με λαμπάκια και αυτό και από πάνω συνδύασα ένα λευκό δίσκο σερβιρίσματος! 


Μέσα στο κλουβάκι μου, έκλεισα ένα πίνακα με ένα πουλάκι και ένα κερί που ανάβει τη νύχτα και κάνει τη γωνιά αυτή να μοιάζει ονειρεμένη!




Κι επειδή μέσα σε όλα τα καλά και τα ωραία υπάρχουν πάντα και τα αναπάντεχα, τις απώλειες δεν τις άφησα να πάνε χαμένες! Αυτό το μικρό κασπώ ήταν δώρο του βαφτισιμιού μου του Βασίλη και μέχρι πριν λίγο είχε θέση στο τραπέζι της κουζίνας, νομίζω όμως πως με αυτή τη μικρή σύνθεση μοιάζει πιο όμορφο και πιο χαρούμενο!!! Τέλειο!!!!



Φυσικά υπάρχουν παντού φανάρια!Αυτά τα φανάρια που ανάβουν τις νύχτες όταν τα ανθρωπάκια ηρεμούν και ονειρεύονται κι εμείς επιτέλους μπορούμε να απολαύσουμε την ομορφιά της καλοκαιρινής νύχτας! 


Δεν έχει καμία σημασία που μένουμε, που ζούμε, αν κοντά μας είναι το βουνό ή η θάλασσα, αρκεί να βρίσκουμε τρόπο να τα κάνουμε όλα μαγικά!!! 

Καλό Καλοκαίρι !!!!




CONVERSATION

8 Σχολια:

  1. Κουκλίστικο το έκανες το μπαλκόνι σου! Λουδούδια, φαναράκια, κλουβιά, όλα στολισμένα με τόσο γούστο!
    Καλό καλοκαίρι, Κική μου, σε σένα και την όμορφη οικογένειά σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ το λές αυτό Μαριαννάκι μου που έχεις κήπο παράδεισο; Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!Καλό καλοκαίρι και σε σένα γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  2. Δημιούργησες,ένα άνετο όμορφο περιβάλλον,για ν'απολαμβανετε τις ζεστές ημέρες και όχι μόνο την βεράντα.Καλο και δροσερό καλοκαιράκι Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι Μαράκι μου!Αγαπώ τις γνώμες σου!

      Διαγραφή
  3. Μπήκα τελικά από το κινητό χωρίς πρόβλημα.
    Ενα μικρό παράδεισο το κάνατε το μπαλκόνι σας κι ευχομαι να το ζησετε όμορφα αυτό το καλοκαίρι -μας αξίζει μετά από τέτοιο χειμώνα, άλλωστε!
    Φιλάκια σε όλους σας κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ τα κατάφερα τελικά! Το αξίζουμε το όμορφο καλοκαιράκι Νικουλα μου και με το παραπάνω! Φιλιά από όλους σε όλους!

      Διαγραφή
  4. Καλό καλοκαίρι Κική μου και καλή ξεκούραση στο μπαλκόνι σου που με τόσο γούστο έχεις στολίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα μου αρέσουν οι αναρτήσεις σου . Όλα αυτά που δημιουργείς είναι βγαλμένα από περιοδικό . Πόσο μάλλον το μπαλκόνι σου,δεν χρειάζονται πολλά αν ο άνθρωπος έχει γούστο. Να το χαρείτε λοιπόν και καλό καλοκαίρι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!