Δραστηριότητα για πολλά γέλια!

 Τουλάχιστον εμείς την απολαύσαμε πολύ αυτή τη κατασκευή κυρίως εκείνα τα περίεργα μεσημέρια του καλοκαιριού που δεν μας έπιανε ούτε η ζέστη ώστε να χαλαρώσουμε λιγάκι, "μα τίποτα δεν τα πιάνει σε αυτές τις ηλικίες"; Tο ρίχναμε στο θέατρο λοιπόν και το γέλιο ήταν πραγματικά ξεκαρδιστικό!!!!


Σαν κατασκευή είναι πανεύκολη και ολοκληρώνεται σε χρόνο μηδέν! Σε λευκό χαρτί σχεδίασα με μολύβι τα στοματάκια, εγώ δεν το έχω γενικά με τη ζωγραφική οπότε σχεδίασα  εκείνα που μου κέντρισαν περισσότερο την προσοχή στο pinterest. Φαντάζομαι κάποιος/α περισσότερο ταλαντούχος/α θα μπορούσαν να σχεδιάσουν άπειρα στοματάκια! Μετά βάλαμε μπρος με τα αγόρια και τα ζωγραφίσαμε με μαρκαδόρους, εντάξει του Φώτη την προσπάθεια την κρατήσαμε στο κουτί των αναμνήσεων αλλά η χαρά του που συμμετείχε ενεργά στην κατασκευή δεν περιγράφονταν οπότε άξιζαν οι καταστροφές!!!!  Αφού τα γεμίσαμε με χρώματα, τα κόψαμε γύρω γύρω κι επειδή είναι χαρτί και θα καταστρεφόταν  πριν καλά καλά προλάβουμε να παίξουμε σκέφτηκα να τα πλαστικοποιήσω, εναλλακτικά θα μπορούσα να τα κολλήσω σε  χαρτόνι για να είναι πιο σταθερά!

Αφού τα πλαστικοποίησα, τα έκοψα πάλι γύρω γύρω και κόλλησα πίσω από το καθένα ένα στικ! Και έτοιμο το παιχνίδι!!!! Το δικό μας κοινό όταν λείπουν η γιαγιά και ο παππούς είναι σίγουρα οι κολλητοί μας, με αρχηγό τον Buzz! Εκτός από χαμογελάκια όμως φτιάξαμε κι άλλα αξεσουάρ για τους ρόλους μας για τα οποία θα ακολουθήσει επόμενη ανάρτηση και θα συμπληρώνει τις δραστηρίοτητες μας για φέτος το καλοκαίρι!


Ακούω και βλέπω να κάνουν απίθανα πράγματα με αυτό το παιχνίδι! Υποδύονται ρόλους αστείους και γελούν με την ψυχή τους με τα αστεία που οι ίδιοι λένε!!! Θεατρίνοι !!! Τελικά μήπως και την ηθοποιία την έχουμε μέσα μας; Πραγματικά αναρωτιέμαι!


Φυσικά θα την τιμήσω σαν δραστηριότητα και στο σχολείο! Είμαι περίεργη να δω εκεί τι έχει να γίνει!!! Back to School λοιπόν από Δευτέρα με τον Αγιασμό να μας θυμίζει πως τα ψέματα τελείωσαν και τα κεφάλια μπαίνουν οριστικά πια μέσα!!!!

Καλή Σχολική Χρονιά λοιπόν!!!!


CONVERSATION

13 Σχολια:

  1. Σαν να σας βλέπω και να σας ακούω!!!
    Σίγουρα και στο σχολείο, οι μικροί σου μαθητές θα κατα-ενθουσιαστούν!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, γλυκιά και ευρηματικότατη φίλη μου!
    Καλημέραααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμ!! !Καλά αυτό πρέπει να το επιχειρήσεις οπωσδήποτε εσύ! Θα σου πάει τρέλα και θα κολλήσεις άσχημα! Φιλιά αστέρι μου!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ καλή ιδέα.
    Θα την υλοποιήσω πάραυτα Κικίτσα μου.
    Καλή σχολική χρονιά.
    Φιλάκια πολλά στους άνδρες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά με τέτοια γιαγιά τα ζουζούνια θα το απολαύσουν διπλά Ρενάκι μου!!!Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  3. Χι,χι! Χαμός θα έγινε! Μπράβο, Κική μου! Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε φορά διαπιστώνω όλο και περισσότερο πως τα παιδιά με αυτά τα παιχνίδια διασκεδάζουν περισσότερο και για πολύ καιρό!!! Φιλιά πολλά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  4. τι καλαααααααααα περνατεεεεεεεεε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελειο!!!!! και όχι μονο για θέατρο (που κ εμεις το τιμουμε δεόντως) αλλα και για πάρτι! φοβερη ιδεα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και για παρτάκι θα ήταν τέλεια ιδέα!!!! Φιλιααααά!!!!

      Διαγραφή
  6. Οταν η φαντασία αρχίζει να δημιουργεί τοτε πολλα μπορούν να συμβούν Κικη μου.. κοιτα χαμογελα που σας χαριζει.!!! παντα να γελατε με τα αγορια σου και να περνατε όμορφα .. καλη σχολικη χρονια μικρή μου ...φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ρουλάκι μου γλυκό! Καλό Φθινόπωρο και φιλιά σε όλους σας!!!

      Διαγραφή
  7. Απίθανα πραγματάκια,με χρώματα,αστεία και παιχνιδιάρικα σούπερ είναι όλα Κική μου...την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!