Tags!!!!



Εδώ και μερικές μέρες είμαι στη διαδικασία δημιουργίας ενός mini mariposa. Μα πραγματικά τι συλλογή είναι αυτή;;;








Σύντομα θα παρουσιάσω και το mini προς το παρόν έχω ένα μικρό δείγμα από τα tags μου.

CONVERSATION

5 Σχολια:

  1. Κική μου είναι πολύ όμορφα! το mariposa τι είναι είπαμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαίρομαι που σου άρεσαν!! Mariposa είναι μια τέλεια συλλογή από design paper.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σε βρίσκω Κική και σου εύχομαι πάντα να έχεις αστείρευτη έμπνευση για υπέροχες δημιουργίες! Πράγματι τα mariposa είναι εξαιρετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κικίτσα μου τα tags σου είναι υπέροχα, το ένα καλύτερο απ' το άλλο! Τα 'χεις στολίσει πολύ όμορφα. Ανυπομονώ να δω το mini μόλις το τελειώσεις. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Beautiful blog and tags :) Thanks for your visit to my blog and for becoming a follower. I'm hopping over to follow you, too :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!