Είναι όλα σχεδόν έτοιμα για το δικό μας Πάσχα!!!

Καλημέρα σε όλους!!! Μεγάλη Παρασκευή σήμερα και στο δικό μας σπιτάκι είμαστε σχεδόν έτοιμοι για να γιορτάσουμε την πρώτη μας Ανάσταση και το πρώτο μας Πάσχα φυσικά!!!



Ξεκινήσαμε τις προετοιμασίες μας από τη Μ. Τρίτη, φτιάξαμε τις λαμπάδες μας, στολίσαμε αυγουλάκια,  βάψαμε αυγουλάκια, ζυμώσαμε αφράτα και νόστιμα τσουρεκάκια και το σπίτι πλημμύρισε με τα χρώματα και τα αρώματα της Πασχαλιάς.  Αύριο θα είμαστε πανέτοιμοι να γιορτάσουμε το χαρμόσυνο γεγονός της Ανάστασης συνοδευόμενοι από το μικρό μας αγγελούδι!!!! 


Η αλήθεια είναι ότι φέτος μέχρι τη στιγμή των προετοιμασιών δεν είχα πολυκαταλάβει ότι έφτασε το Πάσχα! Οπότε θα έπρεπε να κάνω κάτι δραστικό για να μας βάλω για τα καλά στο κλίμα των γιορτών!!!! Το μόνο που με στενοχωρεί πραγματικά είναι το γεγονός πως δεν κατάφερα να παρακολουθήσω ούτε μία μέρα τη λειτουργία της Μ. Εβδομάδας και έχασα αυτό το μοναδικό συναίσθημα που μου δημιουργείται ακούγοντας τους πιο όμορφους και πιο κατανυκτικούς ύμνους!!!! Ελπίζω σήμερα ο καιρός να μας το επιτρέψει ( στην πόλη μου   χιόνισε πολύ τη Μ. Τετάρτη ) και να καταφέρουμε με το μικρό μας αστεράκι να προσκυνήσουμε τον Επιτάφιο!!!! Έχω την αίσθηση πως το Πάσχα είναι η γιορτή που μας βάζει στη διαδικασία να ξυπνήσουμε ασυναίσθητα ίσως τα αρχέγονα  ένστικτά μας και να θυμηθούμε ότι είμαστε άνθρωποι, απλοί άνθρωποι και όχι Θεοί...!!! 



Γεμίσαμε με όμορφα χρώματα λοιπόν, ο μικρός μου πλέον καταλαβαίνει τα πάντα και στην προσπάθειά του να εκφράσει την τεράστια χαρά που αισθάνεται, όλη μέρα χτυπάει τα χεράκια του και βγάζει γλύκες φωνούλες ευτυχίας!!!!  Το σπίτι μας είναι γεμάτο φέτος από ευλογημένες στιγμές, το μόνο που εύχομαι είναι υγεία, υγεία, υγεία!!!! 



Καλή Ανάσταση και καλό κι ευλογημένο Πάσχα σε όλους σας εύχομαι!!!
Να περάσετε υπέροχα!!!!

Χρόνια Πολλά!!!

CONVERSATION

28 Σχολια:

  1. Κική μου, τι όμορφες εικόνες! Με το Καλό, η πρώτη Ανάσταση με το αστεράκι σας! Να περάσετε όμορφα, με υγεία, υγεία, υγεία :)) Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό Πάσχα, γλυκιά μου και να χαίρεσαι το αγγελούδι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση να έχεις Κικη μου, με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα όλα Κική μου!!Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση!Καλά νά περάσης μέ τήν οικογένειά σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ πάντως το χιονάκι που είχατε το ζήλεψα! Εδώ μόνο βροχή κι αέρας! Γκρρρρρ!
    ;-)
    Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση, ομορφιά μου!
    Να περάσετε όπως το έχετε φανταστεί!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοριτσάκι μου καλό, σας εύχομαι να περάσετε όμορφα με την οικογένεια σας!!!!
    Καλή Ανάσταση !!!!!
    Να μου φιλήσεις τον Βασιλάκη σας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Beautiful decorations!!!
    Happy Easter!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλε ειναι οενιρεμενα ολα φιλια στο Βασιλια σας !!!!!
    καλη Ανασταση και καλο Πασχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κοριτσάκι μου εύχομαι να περάσετε το ομορφότερο Πάσχα της ως τώρα ζωής σας... γιατί θα'ρθουν κι άλλα ακόμη ομορφότερα!!! Ο μικρούλης σας πάντα να χαμογελά και να απολαμβάνετε μαζί του κάθε στιγμή! Εσύ έφτασες πολύ κοντά στα έργα μου κι εγώ στο σπουδαιότερο δικό σου... αλλά και οι δυο δεν τα καταφέραμε να τα δούμε...χαχα. Δεν πειράζει καρδιά μου. Εμείς επικοινωνούμε με την ψυχή. Φιλιά πολλά. Σ'αγαπώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να περάσετε όμορφα με αγαπημένα πρόσωπα Κική μου .
    Τούτες οι μέρες είναι ενωτικές και χαρούμενες.
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ....(¯`°v°´¯)
    …....(_.^._)...(¯`°v°´¯)
    ....(¯`°v°´¯) ....(_.^._)
    ......(_.^._)
    ______§§____________§§
    _____§__§__________§__§
    ___§§____§_________§___§
    __§___§___§_______§____§
    _§____§____§_____§____§
    _§___§_§____§___§____§
    _§§§§___§___§§§§§___§
    _________§_________§___§§_§§
    ________§___§§_§§___§_§§§a§§§
    _______§_____________§_§h§§§
    _______§______§______§__§§§
    _______§____§___§____§___§
    ________§____§§§____§___§
    _______§§§§§_____§§§§§_§
    _§§§__§_____§§§§§_____§__§§§
    §_§_§§____§_______§__§_§§_§_§
    §____§_____§_____§__§__§____§
    _§____§____§_____§_§__§____§
    __§____§§§§_______§§§§____§
    ___§____§___________§____§
    ____§____§§§_____§§§____§
    _____§§§§___§§§§§___§§§§


    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να περάσεις όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου! Να είστε καλά και του χρόνου να τα κάνεις όλα ακριβώς όπως τα σκέφτεσαι! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Lovely decorations for Easter !!!
    Happy Easter !!!
    Thanks for your visit !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή Ανάσταση, Κικίτσα!!!! Να περάσετε ένα υπέροχο Πάσχα με την οικογένειά σου !
    Και πώς να μην είναι ξεχωριστό αφού θα είναι το πρώτο του μικρού σας Βασιλιά!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπημένη μου Κική, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ και ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!!
    Το Αναστάσιμο Φως να σκεπάζει το σπίτι σας, και να το ευλογεί!!!
    Με την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση ,Κική,σε σένα και την οικογένειά σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!!! Ευχομαι η χαρά και η αγάπη να κατοικοεδρεύσει στην όμορφη οικογένειά σου,και να απολαμβάνετε τις καθημερινές χαρές της ζωής!!! Φιλάκια Πασχαλινά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χριστός Ανέστη με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χριστός Ανέστη!!!!Πάντα με υγεία και χαρά!!όλα υπέροχα και ρομαντικά!!και του χρόνου!!!φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Христос воскресе! Воистину воскресе!!!!!
    Замечательные яйца и украшения!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη
    Εύχομαι υγεία και χαρά στην οικογένεια σου και να χαίρεσαι την κάθε στιγμή με το αγοράκι σου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χριστός Ανέστη και χρόνια Πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη, Κική μου!! Υγεία, χαρά, αγάπη και ζεστασιά στο σπιτικό σου!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου σαν τα ψηλά βουνά και να'στε όλοι γεροί και δυνατοί!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Hola Kiki!! Tienes un blog muy bonito y unas ideas muy creativas! Me quedo por aquí con tu permiso, y si te apetece algún día te invito a visitarme
    http://entreanhelosycaprichos.blogspot.com
    Un saludo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια Πολλά, να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αγαπημένα μου Κορίτσια!!! Χριστός Ανέστη και Χρόνια πολλά σε όλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος26/4/14

    Χρόνια πολλά και Χριστός Ανέστη Κυρία Εύγε (μιας που δεν τα είπαμε τηλεφωνικά),
    να είσαι πάντα γερή ,δυνατή,αισιόδοξη και δημιουργική,και να σε χαιρόμαστε με όλο
    το σθένος και τη θετική ενέργεια που σε διακατέχει!!
    Φιλάκια από τη συννεφιασμένη-βροχερή Κέρκυρα...
    Και στο ζουζούνι σου...
    Μ.Ζ.
    Μ.Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!