Μπλε που μαγνητίζει!!!

"Η Επιστροφή " έτσι διάλεξε να κάνει την είσοδό της στην πρώτη έκθεση κεραμικής που πραγματοποίησε πέρυσι τον Ιούνιο η πολυτάλαντη και πολυαγαπημένη μου Ηλιάνα Λαζαρίδου, την οποία έχω την τιμή να έχω ξαδέρφη  και μάλιστα από τις πολύ πολύ πολύ λατρεμένες μου ( είμαστε και πολλές )!!! Κάθε έργο της αδιαμφισβήτητα ήταν καλόγουστο, μοναδικό, ιδιαίτερο και για όσους την γνωρίζουν καλά μπορούσαν με την πρώτη ματιά να αντιληφθούν πως το κάθε ένα από αυτά είχε κρυμμένο μέσα του και ένα μικρό κομμάτι του εαυτού της, της δικής της μοναδικής ψυχής!!! Παρά το γεγονός πως τα έργα δεν σε βοηθούσαν ιδιαίτερα στο να διαλέξεις εύκολα κάποιο από αυτά, νομίζω πως όλοι τα ήθελαν όλα, εγώ από την πρώτη στιγμή που βρέθηκα στο χώρο ένιωσα μια μπλε δύναμη να με μαγνητίζει, να με καλεί, να με θέλει απεγνωσμένα και πιστέψτε με πως όταν την πλησίασα την έκανα αμέσως δική μου!!! "Για εσένα είναι ψυχή μου", μου είπε η Ηλιάνα, σαν να κατάλαβε... "Για σένα, ένα μπλε τόσο βαθύ που σκάει και σου ξεδιπλώνει όλες του τις αποχρώσεις έτσι για να μη σε πιάνει το μάτι" και μου έκλεισε με νόημα το δικό της!!! Ένα  χρόνο τώρα έχω αυτή την υπέροχη κεραμική πιατέλα να στολίζει το σπίτι μου, να ξεχωρίζει με την ένταση των χρωμάτων της, να κερδίζει τις εντυπώσεις και φυσικά να με "φιλάει" από το... μάτι...!!! Ένα μπλε τόσο βαθύ αλλά και τόσο μόνο μέσα στο χώρο,  πάντα σκεφτόμουν πώς ήθελε και κάτι ακόμα παραδίπλα, κάτι μικρό, ίσα ίσα για να συμπληρώνει και να υπάρχει αρμονία και εκεί ήταν που η Χριστίνα Μακρή μου έβαλε τις ιδέες!!!


Αχάτες για όλους είναι η ανάρτηση που με γέμισε με σκέψεις και ο τρόπος που δίνει οδηγίες και περιγράφει πώς δημιουργεί τα δικά της αριστουργήματα, τα οποία κάνει να μοιάζουν τόσο εύκολα και όταν μπαίνεις στη διαδικασία να υλοποιήσεις κάποιο από αυτά, καταλαβαίνεις πως η Χριστίνα Μακρή  κακά τα ψέματα απλά δεν υπάρχει!!! Κάπως έτσι βρέθηκα να απλώνω μπροστά μου ότι υλικά είχα και με βόλευαν στο να προσεγγίσω όσο το δυνατό περισσότερο το συγκεκριμένο project και έβαλα μπρος για το συμπλήρωμα στο μπλε της πιατέλας μου!!!


Έτσι έφτιαξα μερικά σουβερ και για να ολοκληρώσω εντελώς  τη σκέψη μου, έβαψα και ζωγράφισα με χρυσό ακρυλικό χρώμα ένα βάζο.  Η μπλε πιατέλα μου είναι ξεχωριστή έτσι κι αλλιώς, οπότε δίπλα της ακριβώς δεν μου πολυάρεσαν γι' αυτό  τα έβαλα στο μικρό τραπεζάκι παρα δίπλα και νομίζω πως έχουν μια πιο αρμονική συνέχεια στο μάτι και το μπλε μοιάζει να δένει καλύτερα με το χώρο!!!



Δεν χρειάζεται και πολλά πολλά για να πετύχεις μια αλλαγή, να ανανεώσεις το χώρο σου και να αλλάξεις τη διάθεση σου. Στο blog της Χριστίνας υπάρχει καταιγισμός ιδεών και εμένα τουλάχιστον με ξεσηκώνει για πολλά...! Όσοι θέλετε να αποκτήσετε τους δικούς σας αχάτες οι οδηγίες είναι εδώ. Εγώ προς το παρών θα μείνω με τους χαρτονένιους, επειδή με μαθηματική ακρίβεια σύντομα θα λεηλατηθούν από τους μικρούς μου πειρατές! Επόμενος στόχος είναι να συγκεντρώσω τα σωστά υλικά και να ακολουθήσω πιστά τις οδηγίες!!! Όσο για το βάζο μου, δεν σας κρύβω πως με ενθουσίασε τόσο η ευκολία του make over όσο και το αποτέλεσμα και τώρα πια μαζεύω λογιών λογιών μπουκαλάκια γιατί κάτι έχω κατά νου και ελπίζω να το ολοκληρώσω πριν καλοκαιριάσει...


Ο καιρός αλλάζει, άνοιξη μυρίζει παντού!!!Να έχετε ένα τέλειο Σαββατοκύριακο!!!

Φιλιά








CONVERSATION

29 Σχολια:

  1. Με την Χριστίνα, έπαθα κι εγώ.
    Δεν ξέρω τί να προτοθαυμασω.
    Μια χαρά τα έφτιαξες Κικιτσα μου και το μπλε βάζο υπεροχο.
    Ανυπομονω να τα πούμε από κοντά.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όλοι πάθαμε με τη Χριστίνα!!! Φιλάκια πολλά Ρενάκι μου!!!

      Διαγραφή
  2. Και λίγα λες για τη Χριστίνα, οι ιδέες της πάντα μας ξεσηκώνουν! 'ομως κι εσύ δεν πας πίσω. Αυτό το υπέροχο μπλε όχι μόνο μαγνητίζει αλλά ζεσταίνει το βλέμμα και θυμίζει καλοκαίρι (ο πεινασμένος καρβέλια ονειρευεται..)
    Φιλιά πολλά κοριτσακι μου, καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!! Νικούλα μου κι εγώ πεινασμένη είμαι μάλλον γιατί καλοκαίρια ονειρεύομαι!!! Φιλιά κι από εμένα ψυχή μου!!!

      Διαγραφή
  3. Απ΄ όσο μπορώ να διακρίνω, η πιατέλα από τα χεράκια της ξαδέρφης σου είναι υπέροχη (μα τί talented σόι που είστε!) και η υλοποίηση της ιδέας της Χριστινούλας μας, έδεσε πολύ όμορφα με τον χώρο! Νομίζω πως έχεις δίκιο: καλύτερα να υπάρχει μια "λογική συνέχεια" παρά να είναι όλα τα "οπτικά παρόμοια" συγκεντρωμένα στο ίδιο σημείο!
    χιχι! Με τόσες καλλιτεχνάρες σε αυτό το post, μιλάμε για μια καθαρά γυναικεία υπόθεση!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι,ναι, ναι είμαστε πολύ ταλαντούχα κορίτσια!!!Χα χα χα!!! Αν δεν παινέψεις το σπίτι σου θα πέσει να σε πλακώσει!!! Να κι εγώ τώρα!!! Πάντως έχεις δίκιο αυτό το post είναι μια γυναικεία υπόθεση!!!Φιλάκια όμορφη!!!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφη πιατέλα! Μπράβο στην ξαδέρφη σου!
    Τους αχάτες της Χριστίνας τους είχα δει και με εντυπωσίασαν!! Γενικά μου αρέσουν οι φέτες αχάτη, και τη συγκεκριμένη ιδέα της Χριστίνας τη βρήκα πανέξυπνη (και το πιο σημαντικό, ανέξοδη). Δεν βρήκα όμως ακόμη την ευκαιρία για να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου στο project αυτό!
    Οι δικοί σου αχάτες έγιναν πολύ όμορφοι, το ίδιο και το έθνικ βάζο - δένουν υπέροχα μαζί!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Έλλη μου πως αν χρησιμποποιούσα τα σωστά υλικά θα ήταν όντως πόλυ όμορφοι προς το παρών συμβιβάζομαι...!!! Έχεις δίκιο πάντως οι φέτες αχάτη είναι πολύ εντυπωσιακό διακοσμητικό!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  5. Δίκιο έχει η πολύτιμη ξαδέλφη σου !! Μια πιατέλα με αυτό το βαθύ καθάριο μπλε είναι αδύνατον να μη σε παρασύρει σε όμορφους συνειρμούς !!
    Και η έμπνευση της Χριστίνας με τους αχάτες είναι πολύ όμορφοι αλλα όπως λες και εσύ η πιατέλα πρέπει να ζήσει τη μοναδικότητας!!
    Με κέρδισε και το βάζο με τα έθνικ στοιχεία !!
    Πολλά φιλάκια Κική μου ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Νικόλ μου, καλή εβδομάδα και καλές δημιουργίες σου εύχομαι!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  6. Επειδή πρόσφατα ξεκίνησα κεραμική λάτρεψα την πιατέλα σου!Όπως και τα παπουτσάκια δίπλα της.AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πιατέλα από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφη, όσο για τα παπουτσάκια έχουνε μεγάλη ιστορία, ίσως κάποια στιγμή τα κάνω ανάρτηση!!! Καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  7. To μπλέ το αγαπημενο μου χρωμα Κική μου και το δικο σου μπλε βάζο...η ξαδερφη σου το έφταξε καταπληκτικο ...αλλα και εσύ μικρή μου δεν πήγες πίσω στις δημιουργίες σου... έτσι γινεται εδώ η ιδέες πανε και ερχονται και εγω τρελλενομαι με αυτά που βλεπω και κανουν οι φιλες.. και ζηλευω.. αλλα αν δεν μπορω να τα κανκαμαρωνω εσας που τα φτιαχνετε και χαιρομαι...Κικη μου να περνας ομορφα με τα αγορια σου και με οτι κάνεις... σου αφήνω πολλα φιλακια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλιά πολλά κι από εμάς αγαπημένη μου Ρουλίτσα!!!Τα ποιηματάκια σου πάντως τα τιμούμε καθημερινά έχω να σου πω!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  8. Λατρεύω το μπλε ...πολύ όμορφο έγινε το σετακι !!!
    καλή συνεχεία ..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!!Φιλιά πολλά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτικό το κεραμικό της ξαδέλφης σου, Κική μου !!!!
    Μου άρεσε πολύ το βαζάκι που έφτιαξες αλλά και τα σουβέρ από 'αχάτη' πολύ πετυχημένα!! Η Χριστίνα μας έχει καταπλήξει με αυτά που φτιάχνει!
    Φιλάκια, καλή εβδομάδα και καλή 'Ανοιξη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Μαριάννα μου πως φτιάχνει υπέροχα πράγματα και πραγματικά δεν ξέρεις τι να διαλέξεις!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν και τα δικά μου "ταπεινά" πραγματάκια!!! Καλή άνοιξη γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  10. Του αληθινούς αχάτες τους είχα δει στη Χριστίνα και είχα ξετρελαθεί όμως και οι χαρτινοι είναι φοβερή ιδέα! Τα κεραμικά τα λατρεύω και ευελπιστώ κάποια στιγμή να κάνω κανένα μάθημα! Το βαζάκι σου έγινε τέλειο!! Καλημέρα Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Ελεάνα μου, οι αληθινοί είναι κόσμημα κι εγώ έχω ξετρελαθεί!!! Τα κεραμικά κι εγώ τα λατρεύω επίσης και περιμένω να μεγαλώσουν τα ζουζούνια για να κάνω ένα βήμα παρά πέρα!!!Φιλιά πολλά πολλά!!

      Διαγραφή
  11. Καταπληκτικά έγιναν Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η πιατέλα της ξαδέρφης σου είναι πολύ όμορφη και ταίριαξε με τους "αχάτες" σου!!!!
    Καλή βδομάδα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Σετλλίτσα μου!!!Καλή εβδομάδα και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  13. Μα πραγματικά μαγνητίζει το μπλέ αυτό!
    Εξαιρετική η μεταμόρφωση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια η πιατέλα Κική μου και το βαζάκι καταπληκτικό! Είδες πόσο όμορφοι δείχνουν οι αχάτες δίπλα τους ακόμη κι αν είναι ψεύτικοι; Σε ευχαριστώ πολύ πολύ και για την αναφορά και για τα καλά σου λόγια. Φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ μου αρέσει η επιλογή του συγκεκριμένου μπλε που έκανες Κική μου! Τέλειο το σύνολο! Άντε να έρθει το καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αν και δε σκαμπάζω καθόλου από κατασκευές, μου άρεσαν πολύ αυτά που δημιούργησες, Κική!
    Δε ξέρω αν έχω ξανάρθει στο e-χώρο σου, αλλά φαίνεται πολύ φιλικός!
    Καλό μήνα, καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!