DIY πιατάκια από fimo




Η πρώτη ανάρτηση μετά από την παύση του καλοκαιριού είναι γεγονός!!! Σεπτέμβρης και είμαι σίγουρη πως οι περισσότεροι έχετε επιστρέψει στη βάση σας και βρίσκεστε σε φάση προσαρμογής μιας και είναι ο μήνας που μας βάζει σιγά σιγά στο κλίμα του φθινοπώρου, της αλλαγής και του σχολείου, αυτό πού το πας!!! Καλή προσαρμογή λοιπόν... Εγώ πάλι επειδή έχω άρνηση  και δυσκολεύομαι ακόμα να δεχτώ πως το καλοκαίρι έφυγε και τώρα τα κεφάλια πρέπει να μπουν μέσα, διάλεξα να ετοιμάσω κάτι πολύ πολύ φωτεινό, γρήγορο και όχι απαραίτητα φθινοπωρινό για το πρώτο θέμα του νέου κύκλου των Creative Bloggers,  της πιο φρέσκιας και δημιουργικής ελληνικής ομάδας!!! Φέτος υποδεχόμαστε στην παρέα και δύο μέλη που είμαι σίγουρη πως ήδη τα γνωρίζετε, τη Λαμπρινή από το Lamprouka  και την Ελπίδα από το Two Boys & Hope
Αντικείμενο δημιουργίας για το πρώτο θέμα του νέου κύκλου είναι ο πηλός κι εγώ σας έχω ένα πανεύκολο project που ετοιμάζετε σε μόλις 10 λεπτά !!!










Για να φτιάξω τα πιατάκια μου χρησιμοποίησα ελάχιστα πράγματα!

  1.  πηλό  fimo, εγώ διάλεξα λευκό και μαύρο
  2. ένα πλάστη
  3. ένα κοπίδι
  4. Ένα χρυσό μαρκαδόρο
  5. και το φούρνο του σπιτιού μου!!!




Αρχικά έπρεπε να μαλακώσω αρκετά τον πηλό για να μπορώ εύκολα να του δώσω το σχήμα που θέλω οπότε τον χώρισα σε δύο μπαλίτσες και τις έπλαθα για λίγα λεπτά μέχρι να γίνουν αρκετά μαλακές. ΄Επειτα με τον πλάστη άπλωσα τις μπαλίτσες και στη συνέχεια με το κοπίδι έκοψα τον πηλό σε σχήμα κύκλου ώστε να έχω μία πιατελίτσα και τρία μικρότερα πιατάκια!  Με το μαύρο πηλό έφτιαξα μικρά μπαλάκια και τα πίεσα μέσα στα λευκό πιατάκια, το ίδιο έκανα και στο μαύρο πηλό κι έτσι δημιούργησα σχέδια. Έπειτα τα έψησα στο φούρνο σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας και.... Ταράν!!! 
Θα μπορούσα εναλλακτικά απλώς να τα βάψω αφού πρώτα τα ψήσω όπως έκανα στο μικρότερο πιατάκι! Για τελείωμα στις άκρες τους  χρησιμοποίησα ένα χρυσό μαρκαδόρο για να τα κάνω να μοιάζουν λιγάκι πιο glamorous !!!!




Κι επειδή την αδυναμία μου στα λουλούδια τη γνωρίζετε πλέον, δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτό το project το χρώμα τους!!! 
Σε μόλις 10 λεπτάκια φτιάχνεις μια σούπερ μοντέρνα συλλογή με διακοσμητικά πιατάκια από τα χεράκια σου και φυσικά η χρήση τους δεν περιορίζεται σε μία!!!


Δεν κλείνω αν δεν υπενθυμίσω πως σε  καμία περίπτωση δεν πρέπει να χάσεις όλες τις υπέροχες προτάσεις της υπόλοιπης ομάδας!!! Μείνετε συντονισμένοι κάθε μήνα κάτι καινούριο θα ετοιμάζεται!!!




  • Χριστίνα από Art Decoration & Crafting 
  • Λαμπρινή από Lamprouka   
  • Κατερίνα & Λένα από Violet Mimosa
  • Ελπίδα από Two Boys & Hope 
  • Κική από Creative Moments 
  • Ελεάνα από My home My memories 



  • CONVERSATION

    24 Σχολια:

    1. Τι ωραία που μαζευόμαστε σιγα σιγα, σαν τα σχολιαρούδια κι εμείς!😘
      Με το fimo εχουμε γνωριστεί παλιότερα και ξέρω τι τζαναμπέτης είναι μέχρι να μαλακώσει. Όμως η ιδεα σου είνα τελεια, τα πιατακια μου αρεσαν πολύ κι εχουν και χιλιες δυο χρήσεις!!!
      Φιλιά πολλά κοριτσακι!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Ναι! Σχολιαρούδια είμαστε κι εμείς!!! Τι ωραία που τα γράφεις κάθε φορά; Όσο για το fimo να έχεις κουράγιο να μαλακώνεις... Δεν είναι για πολλά πολλά!!! Φιλιά πολλά αγάπη μου και να περνάτε τέλεια!!!

        Διαγραφή
    2. Άσπρο/μαύρο αγαπημένος και chic συνδυασμός! Πανέμορφα τα πιατάκια σου Κική μου!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Καλό φθινόπωρο Κική καλή αρχή.Υπέροχα τα πιατακια σου για πολλές και διάφορες χρήσεις!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Καλό Φθινόπωρο και άκρως δημιουργικό Καρερινάκι μου!!!!

        Διαγραφή
    4. Καλωσόρισες κι εσύ Κικίτσα μου στη μπλογκογειτονιά μας.
      Μου αρέσει ο πηλός κι όλες οι ιδέες που προτείνετε είναι πολύ ωραίες.
      Υπέροχα τα ασπρόμαυρα πιατάκια σου και πολύ χρήσιμα.
      Φιλάκια πολλά

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Ρενάκι μου, κάθε κατεργάρης... Ε;;; Χαίρομαι που σου άρεσαν! Σε φιλώ κι εγώ!!!!

        Διαγραφή
    5. Υπέροχη δημιουργία, Κική μου. Καλό μήνα, φίλη μου.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. Αγαπημένος συνδυασμος!! κι εγιναν πανεμορφα!!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. Τα πιατάκια έγιναν υπέροχα! Ωραίος χρωματικός συνδυασμός! Ήθελα κι εγώ παλιά να χρησιμοποιήσω fimo για κατασκευή κοσμημάτων, αλλά φοβόμουν τη διαδικασία του ψησίματος..

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Το ψήσιμο δεν είναι τίποτα, το πώς θα το μαλακώσεις για να πάρει σχήμα είναι το ζόρι!!! Δοκίμασέ το όμως αξίζει!!!

        Διαγραφή
    8. Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που χρησιμοποίησες (έτσι και αλλιώς αγαπώ το μαύρο) και για να είμαι ειλικρινής ετοιμαζόμουν να σου γράψω ότι είναι ότι πρέπει για να μπούμε σιγά σιγά στο κλίμα και να υποδεχτούμε το φθινόπωρο!Τελικά το ίδιο πράγμα -αντικείμενο ανάλογα την διάθεση μας του δίνουμε και χαρακτήρα πχ Καλοκαιρινό, φθινοπωρινό, εορταστικό..

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Εσύ το αγαπάς το μαύρο και του χαρίζεις level κάθε φορά που το επιλέγεις! Όσο για τη διάθεσή μας και πώς δίνουμε νόημα στα αντικείμενα γύρω μας, συμφωνώ απόλυτα!!! Καλό φθινόπωρο και καλή επιστροφή!!!

        Διαγραφή
    9. Χα..χα.. καλως όρισατε σχολαρούδια μου.. εμ θα μαζευόσασταν .. δεν θα μαζευόσασταν μικρή μου Κική;
      Και με έξυπνες δημιουργίες πηλού μαλιστα και πολύ ομορφες !!
      Καλή σχολικη χρονια να εχετε ματια μου.. φιλια στα αγορια σου.. καλή εβδομαδα και καλο Φθινόπωρο καλο μου!!να περνατε .ομορφα παντα..φιλακιααα..

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Έτσι! Φτάνει ο Σεπτέμβρης και σιγά σιγά δίνουμε το παρών! Φιλιά κι εσύ έχεις από όλους μας!!!

        Διαγραφή
    10. Χάρμα οφθαλμών, Κική μου!
      Κρίνοντας από τις φωτογραφίες, ένα έχω να σου πω: WOW!!!
      ;-)
      Μπράβο, κοριτσάρα μου! Δεν σε απασχολώ πολύ: Να, κάτι ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ζουμερά και ολόγλυκα σου αφήνω εδώ στη γωνίτσα και τις πιο ζεστές μου ευχές για καλή σεζόν!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Ζουμερά φιλιά κι από εμάς ! Α!!! Και πού είσαι; Στείλε λιγάκι θαλασσινό αέρα γιατί το χρειάζομαι!!!!

        Διαγραφή
    11. Πολύ όμορφα Κική μου! Μου αρέσει πολύ και το wavy τελείωμα που έδωσες στο μεγάλο το άσπρο με τις μαύρες βούλες.

      ΑπάντησηΔιαγραφή
      Απαντήσεις
      1. Έχει τόσες πολλές ιδέες στο Pinterest που δεν ήξερα ποια να διαλέξω! Φιλιά κορίτσι μου!

        Διαγραφή
    12. Κική μου,τι όμορφα που έγιναν!Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ φίμο που θέλει ψήσιμο και δεν ξέρω καθόλου πως συμπεριφέρεται σαν υλικό.Θα το κάνω όμως!Έχουμε πολλά να φτιάξουμε μες στο χειμώνα που θα κλειστούμε μέσα και έχω και τα κορίτσια που τρελαίνονται με κάτι τέτοια!!!
      Τα δισκάκια σου έγιναν φανταστικά και μίνιμαλ και μου αρέσουν πολύ!
      Καλό μήνα!!!♥

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    Υour comments make me happy!!