DIY Party Hat


Οι Creative Bloggers καλωσορίζουν τον μήνα Οκτώβρη με ένα θέμα γεμάτο χρώμα και ένταση!!! "Party time" οι ιδέες όλης της ομάδας ξεχωριστές, ιδιαίτερες και εύκολες οπότε αν ανήκεις στην κατηγορία της μαμάς που όλα θέλεις να περνούν από τα χεράκια σουυπάρχει άφθονο υλικό για να μελετήσεις και να ετοιμάσεις ένα party κομμένο και ραμμένο στα μέτρα σου!!!





Εγώ πάλι στα τελευταία party των αγοριών έχω αναθεωρήσει ως προς την πολυτέλεια, τις φανφάρες, τους εντυπωσιασμούς και τις υπερβολές που το μόνο που κάνουν είναι να ικανοποιούν τον εγωισμό και τη ματαιοδοξία των μεγάλων και δεν εστιάζουν στην ουσία που δεν είναι άλλη από το να περάσουν τα παιδιά τέλεια, τα οποία φυσικά λίγο τα ενδιαφέρουν τα σχέδια και τα όνειρα της μαμάς για το δικό τους παιδικό party!  Ας πούμε πως αυτή η εποχή για μένα πέρασε ανεπιστρεπτί! Έτσι τους αφήνω να επιλέξουν και να σχεδιάσουν μόνοι τους το party και αρκούμαι στο να ετοιμάσω μικρές, εύκολες και ανέξοδες κατασκευές που απλά θα τους διασκεδάσουν! Έτσι στο φετινό party τους, ετοιμάσαμε παρέα καπελάκια για τους μικρούς μας καλεσμένους. Εγώ τα έκοβα κι εκείνοι τα στόλιζαν! Εντάξει περιττό να πω με πόσο ενθουσιασμό ανακοίνωναν στους φίλους τους πως τα καπέλα τα έφτιαξαν μόνοι τους! Ήταν πραγματικά το καλύτερο κομμάτι της μικρής μας προετοιμασίας!!!



Τα υλικά (για μένα μιλάμε πάντα) εύκολα και μάλλον πρόχειρα!
  • Χρωματιστά χαρτόνια κάνσον
  • κόλλα
  • ψαλίδι
  • διακορευτής για να φτιάξουμε κομφετί
  • λαστιχάκια
  • Pom poms για την κορυφή των καπέλων ( σιγά που θα μας ξέφευγαν)!




Χρησιμοποιώντας ένα πιάτο για οδηγό σχεδίασα κύκλους στα κάνσον και τους έκοψα. Έπειτα έκοψα από το κέντρο του κάθε κύκλου ένα τριγωνάκι ώστε να σχηματιστεί ένας pacman! Με την κόλλα μου ένωσα τις άκρες του κάθε κύκλου ώστε οι κύκλοι να σχηματίσουν κώνους και μετά άφησα τα αγόρια να παίξουν με τα καπελάκια!!! Με τον διακορευτή έφτιαξαν πολύχρωμα κομφετί και τα κολλούσαν στα καπέλα, τέλος στην κορυφή κολλήσαμε μικρά pom poms ή φουντίτσες και έτοιμα!!!!


Έυκολα και όμορφα με συμμετοχή και συνεργασία των παιδιών που ήταν και το πιο όμορφο κομμάτι όλου του party! Φυσικά σου έχω έτοιμα όλα τα links που θα σε οδηγήσουν σε όλες τις προτάσεις που ετοίμασαν τα κορίτσια!!! Για ρίξε μια ματιά...


CONVERSATION

17 Σχολια:

  1. Κική μου θα σε ανακηρύξω την Βασίλισσα των pom poms!!! Άκρως χαριτωμένα τα καπελάκια σου και το γεγονός ότι μπορούν να γίνουν με την συμμετοχή των παιδιών είναι τέλειο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσουν πολύ η αλήθεια κι όλο ξεπετάγονται μπροστά μου ιδέες για να τα χρησιμοποιήσω!!! Καλή εβδομάδα Χριστίνα μου!

      Διαγραφή
  2. Μα πόσο όμορφα και καραμελενια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπάρχει πιο ωραία στιγμή από αυτήν που τα παιδιά βοήθησαν και φτιάξατε μαζί τα καπελάκια?Είμαι σίγουρη ότι το ευχαριστήθηκαν και ένοιωσαν και περήφανοι που συμμετείχαν!!
    Πολύ όμορφη και εύκολη κατασκευή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλειο να έχουν συμμετοχή σε όλα τα πραγματικά! Μαθαίνουν όχι μονο δεξιότητες αλλά αποκτούν και γνώση!!! Και το πιο σημαντικό διασκεδάζουν μαθαίνοντας!!!

      Διαγραφή
  4. Όχι που θα σου ξεφευγαν τα πον πον..αγάπη μου .. τα καπελακια για τα πάρτυ τελειαααα!!!
    Μπραβο την μαμά για την ιδέα και ενα μεγαλο μπραβο στα αγορια που την υλοποιησαν!!!!! χα..χα να περνατε όμορφα παντα..
    φιλακιααααα σε όλους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που είναι η μαμά στο σπίτι όλα είναι διαφορετικά Ρουλάκι μου!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  5. και νόμιζα ότι μόνο εγώ είχα φτιάξει πουα καπέλα με αυτό τον τρόπο!χαχαχα
    κ όμως σε βγάζουν απο τη δυσκολη θέση όταν δε βρίσκεις το καταλλλο πουα χαρτονι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μεγάλα πνέυματα!!!! Χα χα χα!!! Και εύκολα και γρήγορα και όμορφα!!!

      Διαγραφή
  6. Χαρούμενη δημιουργία Κική μου και το καλύτερο είναι ότι δουλέψατε παρέα με τα ζουζούνια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλέον όλα τα κάνουμε παρέα Κατερίνα μου! Και μου αρέσει δεν το κρύβω!!!

      Διαγραφή
  7. Εγώ σαν πρώτη φορά μαμά έχω λυσάξει να κάνω θεματικό πάρτυ για τα πρώτα της γενέθλια απλά τώρα με τις Creative μου φούντωσε και πάλι!!! :D :D Τα καπελάκια πολύ όμορφη ιδέα και είναι must σε ένα παιδικό πάρτυ!! Πολλά φιλιά Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άντε μαμά καλώς ήρθες στο club!!! Απόλαυσέ το όσο περισσότερο γίνεται!!! Σας φιλώ και τις δυο σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ρε παιδάκι μου, υπάρχει περίπτωση να τα δει κανείς και να μην του κολλήσει στο πρόσωπο ένα πελώωωριο χαμόγελο?
    Τόσο όμορφα, τόσο γλυκά, τόσο υπέροχα! Και ναι: Η σύμπραξη μεγάλων και μικρών ανθρωπακίων(!) τα σπάει!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει εσύ ανήκεις πια στο club της οικογένειας οπότε δεν μπορείς να τα βλέπεις με άλλο μάτι παρά με χαμόγελο!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  10. Υπέροχα τα καπελάκια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!