Στολίζοντας...

Φέτος στολίσαμε νωρίς. Το σπιτάκι μας φόρεσε τα γιορτινά του από τα μέσα του Νοεμβρίου σχεδόν...!!! Κάθε χρόνο και νωρίτερα και οι λόγοι είναι πολλοί ώστε να δικαιολογούν τόση βιασύνη!!!! Θες γιατί ήταν επιτακτική η ανάγκη να αλλάξουμε παραστάσεις; Θες γιατί έχουμε τα μικρά μας και τα Χριστούγεννα αποκτούν άλλη ουσία; Θες γιατί κακά τα ψέματα είναι ένας πολύ καλός λόγος να νιώσουμε κι εμείς και πάλι παιδιά; Θες γιατί είχαμε τη  θεία μας μπόλικες μέρες μαζί μας και ήταν μια καλή ευκαιρία το χριστουγεννιάτικο στόλισμα να είναι γιορτή; Λόγους να θέλεις να επικαλεστείς και δόξα τω Θεώ υπάρχουν αρκετοί...!!! Η αλήθεια είναι πως το αποφασίσαμε πολύ αυθόρμητα και σε χρόνο μηδέν το σαλόνι του σπιτιού γέμισε από τα λογιών λογιών αστραφτερά στολίδια! Στεφάνια, μπάλες, δέντρα, δεντράκια, ή μεγάλη μας φάτνη, λαμπάκια και όοοολα αυτά τα υπέροχα μπιχλιμπίδια που ολοκληρώνουν το διακοσμητικό όργιο!!!! 


Για τον Βασίλη, ο οποίος θα γιορτάσει τα τρίτα του Χριστούγεννα, η όλη διαδικασία ήταν ίσως το πιο συναρπαστικό παιχνίδι που έχει ζήσει μέχρι τώρα!!! Χα χα χα!!! Είναι μεγάλος πια οπότε είχε και ενεργή συμμετοχή αλλά και ισχυρή άποψη!!! Γελούσε, τραγουδούσε, ήταν ευτυχισμένος και κάθε τρεις και λίγο μας χάριζε φιλιά και γλυκόλογα!!! "Είσαι γλυκούλα μαμά " μου φώναζε ευτυχισμένος,  ενώ η θεία του, που είναι έτσι κι αλλιώς ερωτευμένη μαζί του, δέχτηκε τις πιο υπέροχες κουβέντες από στόμα αρσενικού...!!! Ζωή μου, κορίτσι μου, όμορφή μου, της φώναζε κι εκείνη κυριολεκτικά έλιωνε...!!! Ο δε Φωτεινούλες μπουσουλούσε από άκρη σε άκρη προπαθώνταν να πιάσει τις μπάλες που του ξεγλυστρούσαν μέσα από τα χέρια ή καλύτερα μέσα από τα δόντια!!! Εκστασιάστηκε με τόσα περίεργα παιχνίδια γύρω ενώ η ένταση του Βασίλη του προκαλούσε δυνατά γέλια!!! Η ευτυχία είναι μεταδοτική άλλωστε!!!!



Η αρχή έγινε από την είσοδο του σπιτιού, η πόρτα μας, όπως κάθε χρόνο, θα καλωσορίζει τους επισκέπτες μας με το μεγάλο της στεφάνι, το οποίο κρεμάστηκε και στολίστηκε με τα αγγελάκια και τα διάφορα καλούδια που φυλάω σαν κόρη οφθαλμού μιας και μου τα χάρισε μια πολύ πολύ αγαπημένη  φίλη!!!!


Όλα τα υπόλοιπα διακοσμητικά που φανταζόταν ο Βασιλάκος επάνω στο στεφάνι, τοποθετήθηκαν μετά από αρκετές διαπραγματεύσεις στην παπουτσοθήκη που στέκεται πλέον γιορτινή δίπλα στην εξώπορτα! Δεν σας κρύβω πως όσο την βλέπω τόσο πιο πολύ μου αρέσει!!!


Ο καλός μας Άγιος Βασίλης βρήκε την αγαπημένη του θέση κάτω από το δέντρο και σαν ξεκίνησε να παίζει τις Χριστουγεννιάτικες μελωδίες του δεν σταμάτησε παρά μονάχα όταν έφτασε η ώρα ο δικός μου Βασίλης να κλείσει τα μάτια από την κούραση!!!
Μας πήρε η νύχτα στολίζοντας, συμμαζεύοντας και τακτοποιώντας!!! Η ατμόσφαιρα του σπιτιού άλλαξε και μια ζεστασιά γνώριμη θαρρείς και μας αγκάλιασε!!! Μείναμε με την αδερφή μου ξάγρυπνες να πίνουμε λικεράκι και να θυμόμαστε τα δικά μας υπέροχα παιδικά Χριστούγεννα, ρίχνοντας ματιές λατρείας στα αγγελούδια μου που κοιμόντουσαν βυθισμένα στα γλυκά τους όνειρα!!! Η επόμενη μέρα με βρήκε στην κουζίνα, έπρεπε να μπούμε σε γιορτινό κλίμα με όλες μας τις αισθήσεις και φυσικά δεν υπήρχε καλύτερη επιλογή από ένα μοσχομυριστό κέικ με μήλο και κανέλα! Όσο το κέικ μου ψήνονταν και μιας και τα αγόρια   μου κοιμόντουσαν  ακόμα βαθιά, σκέφτηκα πως θα ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία να βάψω τα μανιτάρια που είχα καταφέρει να φτιάξω πριν καιρό! Πλέον με ευκαιρίες καταφέρνω και καταπιάνομαι με τα χαρτιά, τις κόλλες, τα ψαλίδια και τους πηλούς...




Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα τα κάνω αν και έχω διάφορες ιδέες να γυρίζουν στο μυαλό μου! Ελπίζω μονάχα να βρω την ευκαιρία να υλοποιήσω κάποια από αυτές πριν περάσουν οι γιορτές!!! 
Η μυρωδιά του φρεσκοψημένου κέικ ξεσήκωσε τον κόσμο από τα κρεβάτια του... Ο Βασίλης έπινε το γάλα του και τραγουδούσε τα Τρίγωνα Κάλαντα σε remix με το Βάζει ο Ντούτσε τη στολή του, ο Φώτης ετοιμάστηκε για την φρουτόκρεμά του, ο μπαμπάς μας ετοίμασε τον πρωί μας καφέ και κάπως έτσι μας βρήκε το πρώτο μας στολισμένο πρωινό για φέτος!!!



Ελπίζω να επιστρέψω σύντομα...

Καλό μήνα σε όλους και καλά στολίσματα!!!!

CONVERSATION

35 Σχολια:

  1. Πανέμορφο το σπιτικό σας! Και να σου πω ένα μυστικο; Δεν το ομορφαίνουν τα στολίδια! Ένας βασιλιάς και ένας φωτεινουλης το ομορφαίνουν! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου γλυκιά μου Μάχη!!! Τα πιο όμορφα στολιδάκια έχουμε να ομορφαίνουν τη ζωή μας κάθε στιγμή, κάθε λεπτό!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ, Κικίτσα μου! Τί όμορφα!
    Και του χρόνου, κοριτσάκι μου! Να είστε καλά, να ξαναστολίσετε κι εμείς να ξαναθαυμάσουμε! Και τα δωράκια πανέμορφα και η όλη ατμόσφαιρα που μας μετέδωσες είναι τόσο μα τόσο αγαπησιάρικη!!
    Καλό μήνα, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά σε όλους μέσα σε αυτό το... Βασιλικά Φωτισμένο σπιτικό!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου γλυκιά μου Ιωάννα!!! Εύχομαι και σε εσένα τα καλύτερα γλέντια με τις πιο ξεχωριστές μελωδίες!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  4. Κική μου, πόσο όμορφα ένιωσα διαβάζοντας την ανάρτησή σου!!!!
    Και του χρόνου, να είστε καλά, να ξαναστολίσετε με τόση χαρά, αγάπη, μα και αγαπημένους σας μαζί, το σπίτι σας!!!
    χαχαχαα γέλασα με τον Βασίλη που τραγουδούσε Χριστουγεννιάτικα με τον Ντούτσε χαχαχααα Το κάνουν πολλά παιδάκια να ξέρεις. Ο ντούτσε είναι αγαπημένο τους τραγούδι.
    (απίστευτο το πόσο ίδιες αντιδράσεις έχουν τα παιδάκια!!!)
    Όταν υπάρχουν μικρά παιδάκια στο σπίτι, επιβάλλεται ο στολισμός να γίνεται νωρίς. Τους χαρίζει χαρά. Μας περειέγραψες τόσο όμορφα τα συναισθήματά τους. Σαν να τα άκουγα και να τα έβλεπα ήταν.
    Να είστε πάντα καλά Κική μου, ευλογημένοι, και χαρούμενοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα για τα παιδιά γίνονται όλα Ροδούλα!!! Τα βλέπουμε χαμογελαστά και ευτυχισμένα και παίρνουμε δύναμη για τη συνέχεια...!!!Αυτός ο Ντούτσε πάντως μας έχει κλέψει την καρδιά σε κάθε μας τραγούδι τον έχουμε να ακολουθεί και να συνδυάζεται με τα πάντα!!!Χα χα χα!!! Και του χρόνου γλυκιά μου, Ροδούλα με αγάπη, υγεία και χαρά, καλά αναγνώσματα και πολλές πολλές επιτυχίες!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  5. Οι τόσο ωραίες γιορταστικές φωτογραφίες μου έφτιαξαν τη διάθεση!
    Και του χρόνου με υγεία και χαρά να στολίσετε πάλι!
    Να χαίρεσαι τα αντράκια της ζωής σου!

    Χαρούμενο, γιορτινό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Mary!!! Εύχομαι και σε εσένα τα καλύτερα!!!

      Διαγραφή
  6. Όμορφα είναι τα στολίσματά σας.. όμορφες και οι στιγμές σας.. Καλές γιορτές να έχουμε :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με συνεπηρε η ανάρτηση σου κοριτσάκι μου.
    Τι ωραία που τα έγραψες όλα. Τί χαρά για τα παιδιά!
    Μακαρι ολα τα παιδιά του κόσμου να ξυπνουσαν σσ ενα ζεστό και μοσχομυριστο σπίτι.
    Να χαρητε τα αγγελουδια σας Κικιτσα μου.
    Σας φιλω όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου γλυκό!!! Η χαρά είναι για τα παιδιά και το ξέρουμε, το έχουμε ζήσει κι εμείς άλλωστε..!!! Η ευχή σου είναι και δική μου ευχή πάντως!!! Μακάρι όλα τα παιδιά του κόσμου να ξυπνούν σε ένα ζεστό και μοσχομυριστό σπίτι!!! Φιλιά στην αστεράτη ομορφιά σας!!! Σας φιλώ!!!

      Διαγραφή
  8. You have a beautiful home and have decorated for the season beautifully! Seasons greetings.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφα και με γούστο είναι στολισμένο το σπιτάκι σας Κική μου! Καλές γιορτές με υγεία σας εύχομαι και να περάσετε τέλεια! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαράκι μου γλυκό!!! Καλές γιορτές με υγεία και αγάπη για όλους μας!!!

      Διαγραφή
  10. Να είστε πάντα καλά και πάντα ευτυχισμένοι!!!! Να χαρείτε το όμορφα στολισμένο σπιτικό σας και να έχετε όμορφες και χαρούμενες γιορτές!!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικάκι μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!!Εύχομαι και σε εσάς τα καλύτερα, πάντα με γεμάτη καρδιά και ακόμα πιο γεμάτη αγκαλιά!!! Φιλιά στην κοριτσάρα σου!!!!

      Διαγραφή
  11. Τί όμορφα που είναι όλα!!!!
    Όσο για τα τρίτα Χριστούγεννα του Βασίλη, έχω να πώ ότι ήταν και τα δικά μας τρίτα Χριστούγεννα φέτος και πραγματικά το πώς το ευχαριστήθηκε η μικρή μου με εξέπληξε!
    Καλές και Φωτεινές Γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάθε χρόνο θα χαίρονται και περισσότερο τη μαγεία των γιορτών Μάρθα μου!!! Καλές και Φωτεινές γιορτές και σε εσάς!!!!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχα όλα ζουζούνα!!!!Και του χρόνου με υγεία και χαρά!!!Να χαίρεσαι την όμορφη οικογενεια σου!!Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγάπη μου όμορφη!!!Και του χρόνου με υγεία για όλους μας ψυχή μου!!! Φιλιά σε όλους σας!!!

      Διαγραφή
  13. υπέροχος στολισμός!και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κική μου, τη χάρηκα την ανάρτησή σου όσο τίποτα... Μια υπέροχη οικογένεια γεμάτη αγάπη και φωτεινή σαν το άστρο των Χριστουγέννων!!!
    Και του χρόνου, κορίτσι μου, και του παραχρόνου και πάντα να είστε έτσι ενωμένοι κι' αγαπημένοι. Στο εύχομαι με όλη την καρδιά μου.
    Φιλιά στα αγγελούδια σου και σε σένα, πανάξια μανούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, ξέχασα... Ξετρελάθηκα με το "remix" του Βασίλη!!!

      Διαγραφή
    2. Αχ, γλυκιά μου Φιλία, αυτό το " Φωτεινή σαν το άστρο των Χριστουγέννων" πολύ μου άρεσε...!!! Είσαι μοναδική!!! Ευχαριστώ για τις υπέροχες ευχές σου, τα φιλιά τα έδωσα και σου ανταποδίδω ευχές και παιδικά φιλιά!!! Το remix είναι αφιερωμένο εξαιρετικά!!!! Χα χα χα!!!

      Διαγραφή
  15. Τι ωραία!! Και του χρόνου με υγεία, Κική μου!
    Καλό, χαρούμενο και γιορτινό μήνα να έχετε!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου με υγεία κοριτσάκι μου!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ομορφο το σπιτάκι σου ....πολύ ωραία το στόλισες !!!
    Καλο και χαρούμενα μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Καλό μήνα και σε εσένα!!!

      Διαγραφή
  17. Κάθε μέρα να είναι γιορτινή γιατι έτσι αξίξει να την απολαμβάνουν οι νέοι γονείς με τα παιδάκια τους !!! Μου θύμισες τα δικά μου χρόνια με τα κοριτσάκια μου και τα όνειρα που έκανα ! Χαρούμενη και γεμάτη αγάπη και λατρεία η σημερινή σου ανάρτηση! Με το καλό να έρθουν οι γιορτές των Χριστουγέννων !!! Φιλάκια πολλά και μάλιστα εορταστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ!!! Έφη μου, νομίζω πως κι εγώ με συγκίνηση και νοσταλγία θα θυμάμαι όλες μας τις στιγμές!!! Με το καλό να έρθουν οι γιορτές για όλο τον κόσμο!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και του χρόνου να είσαστε καλά Κική μου! Υπέροχος και χαρούμενος ο στολισμός σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και του χρόνου!
    Πανεμορφη διακόσμηση, μπράβο σου!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!