Καιρός για ένα μικρό Make over

Ένα make over που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο και τελείωσε πριν δύο εβδομάδες, μια που την έπιανα μια που την άφηνα και πολλές φορές που την προσπερνούσα, σαν να μην υπήρχε ή ακόμα καλύτερα σαν να μην είχα ανοίξει λογαριασμούς μαζί της. Σιγά σιγά όμως τα κατάφερα ξεκλέβοντας  χρόνο κυρίως από τον βραδινό μου ύπνο (τον οποίο τα τελευταία χρόνια τον έχω ξεχάσει εντελώς ) και την έφερα βόλτα! Την συγκεκριμένη λάμπα την είχαμε αγοράσει από τα Ikea, λίγο πριν γεννήσω τον Βασίλη μου, όταν φτιάχναμε το δωμάτιο του και σκεφτόμασταν να το κάνουμε όσο πιο όμορφο και ξεχωριστό γίνεται ώστε να φιλοξενήσει τον μικρό μας Βασιλιά!!! Θυμάμαι  περνούσα ώρες ολόκληρες στο pinterest και η αλήθεια είναι πως είχα τρελαθεί από τις πολλές ιδέες που άνοιγαν στην οθόνη μου,  η μία μετά την άλλη να με ξεσήκωναν κυριολεκτικά!!!Πρώτο μωρό βλέπετε, το περίμενα πώς και πώς, το λαχταρούσα για καιρό και τα ήθελα όλα, ήθελα τα καλύτερα, τα πιο ξεχωριστά και από πίσω μου βρίσκονταν μια ολόκληρη βιομηχανία να κάνει πάρτι με το δικό μου ξεσηκωμό που καταλήγει σε ένα τρελό καταναλωτικό όργιο!!!! 



  Όλα έπρεπε να είναι τέλεια, το κρεβάτι, το λίκνο, η αλλαξιέρα, η καρέκλα θηλασμού    (τυχερή ήμουν που δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτη οπότε αρκεστηκα σε μια πολυθρόνα από το Ikea) και φυσικά το απαραίτητο αξεσουάρ που θα δημιουργούσε την τέλεια ατμόσφαιρα, "διαφορετικά το μωρό δεν θα μπορούσε να θηλάσει" και δεν ήταν άλλο από μία λάμπα και μάλιστα επιδαπέδια!!! Καλά, θα ήταν περιττό τελικά να σας πω πως ούτε στην πολυθρόνα έκατσα ποτέ να θηλάσω και φυσικά δεν χρησιμοποίησα ποτέ  τη συγκεκριμένη λάμπα για να δημιουργήσω την εν λόγω ατμόσφαιρα...!!! Ποια γωνιά θηλασμού και ποια ατμοσφαίρα;  Εκείνες οι πρώτες μέρες είναι μέρες γενικού συναγερμού, το μωρό σου πεινάει κι εσύ πρέπει  να το ταΐσεις ακόμα κι αν χρειαστεί να κάτσεις με το ένα πόδι σηκωμένο σαν πελαργός! Τι ωραία που μας τα πλασάρουν όλα και πόσο όμορφες είναι οι εικόνες που χαζεύουμε στο διαδίκτυο αλλά όταν είσαι με την κοιλιά φουσκωμένη και περιμένεις με προσμονή να έρθει στον κόσμο το μωρό σου, πιάνεσαι κότσος και είναι μάλλον αδύνατο να σκεφτείς πόσο αληθινές μπορεί να είναι αυτές οι ιδανικές εικόνες!!!  Ευτυχώς για εμάς είχα αρκεστεί σε οικονομικές αγορές για να φτιάξω την γωνιά των ονείρων μου η οποία τελικά όπως καταλάβατε κατέληξε σε φιάσκο...!!!


Κάπως έτσι λοιπόν η λάμπα, μας έμεινε αμανάτι ( που λέει η γιαγιά μου ) να περιφέρεται από δωμάτιο σε δωμάτιο και πουθενά να μην ταιριάζει, πουθενά να μην χωράει! Το σαλόνι πολύ κλασσικό γι' αυτή τη λάμπα, στην κρεβατοκάμαρα ήταν υπερβολή, στο γραφείο δεν χωρούσε, στο δωμάτιο των παιδιών ήταν το κόκκινο πανί για ζημιά! Αφού γύρισε σε αρκετές γωνιές του σπιτιού τελικά κάποια πολύ δύσκολη νύχτα  με τις αϋπνίες του μικρού μας Φωτεινούλη, την πήρα παραμάσχαλα και ξεκίνησα να βγάζω την ένταση και το άχτι μου! Αν μου βγει έτσι όπως την φαντάζομαι έχει καλώς, διαφορετικά σιγά τι θα χάσω, σκέφτηκα και ξεκίνησα!!! Φυσικά το κλάμα του μωρού δεν με άφησε να την ολοκληρώσω αλλά η αρχή είχε γίνει! 


Ανάμεσα σε πολλές μεγάλες νύχτες, με κλάματα, δόντια, θηλασμούς, νυχτερινές φοβίες, πυρετούς και όλα αυτά τα ωραία που συμβαίνουν πάντα το βράδυ! Εγώ κατέληγα να βγάζω την ένταση μου με την λάμπα... Χα χα χα!!!Λίγο λίγο κάθε φορά, ώσπου τελικά κατάφερα και την τελείωσα!!! Τώρα που την καμαρώνω, φυσικά διαπιστώνω πώς δεν έκανα και καμιά μεγάλη δουλειά, ένα στένσιλ, λίγο χρώμα, μερικές χάντρες και έτοιμη η λαμπίτσα. Σε άλλη περίπτωση θα ήταν υπόθεση λίγης ώρας και τώρα μου χρειάστηκαν κάτι μήνες...!!! Δεν είναι τρομερό; Τα κατάφερα όμως και βρήκε τελικά κι αυτή τη θέση της μέσα στο σπίτι, πιο όμορφη και πιο κομψή από ποτέ να πηγαίνει ασορτί με την πολυθρόνα σε μια άκρη του σαλονιού!!! Μου άρεσε η αλλαγή της δεν θα σας πω ψέματα...!!! 
Την απόλαυσα τη σημερινή μου ανάρτηση! Ησυχία στο σπίτι, όλοι κοιμούντουσαν για μεσημεράκι κι εγώ για πρώτη φορά ξεκίνησα και τελείωσα το γράψιμο  μέσα σε λίγη ώρα ενώ συνήθως είμαι σβήσε γράψε για μέρες!!! 
Ο καιρός είναι υπέροχος, ο Φεβρουάριος έφτασε στο τέλος του και μπροστά μας ξεπροβαλλει η άνοιξη!!! Για να δούμε θα έχουμε άνοιξη γενικώς εδώ τριγύρω...;
Μέχρι την επόμενη φορά,
Να περνάτε τέλεια!!




CONVERSATION

20 Σχολια:

  1. Adore a dica da cúpula do abajur.
    Tenha um ótimo dia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, τα βάσανα μιας μανούλας, τα γλυκα της βασανα!!...
    Κάπου διαβαζα ότι κάθε μέλλουσα μαμά πρέπει να πηγαίνει να αγοράσει μωρουδιακά μαζί με μια μαμά που έχει ήδη παιδιά, αν δεν έχει προηγούμενη εμπειρία με παιδιά ανίψια κτλ, και αυτό είναι αλήθεια, τα μισά τουλάχιστον που σου πουλάνε είναι άχρηστα και τα υπόλοιπα πολύ γρήγορα παύουν να χρησιμοποιούνται! Ωστόσο η λάμπα παρά το χρόνο που χρειάστηκε, λόγω συνθηκών, απέκτησε χαρακτήρα και ταίριαξε μια χαρά στο σαλόνι!
    Με γεια σας!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν γίνεσαι μανούλα ξεχνάς τον ύπνο για πολύ καιρό, αλλά έχει και τα καλά του αυτό αν κρίνω από την λάμπα...χαχα!. Υπέροχη έγινε απέκτησε στιλ και φινέτσα για να μπορεί να σταθεί στο σαλόνι σαν κυρία.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ταίριασε υπέροχα στο σαλόνι έτσι που την άλλαξες!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νιώθω σαν να ξεπηδάνε πεταλουδίτσες, λουλουδάκια και καρδούλες από την ανάρτηση!
    ;-)
    Κική μου, νομίζω πως είναι η προσωποποίηση του "το καλό πράγμα αργεί να γίνει" αυτή η λάμπα! Πολύ όμορφη και ταιριαστή στη νέα της θέση!
    Λογικά, τώρα θα έχει τελειώσει η ώρα της γενικότερης ησυχίας στο Βασιλικά Φωτισμένο σπιτικό, οπότε σου αφήνω πολλά ολόγλυκα ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ μαζί με την αγάπη μου!
    Καλό βραδάκι, κούκλα μου!
    ΑΑΑΑΑΑ! Επιβεβαίωσέ με στο instagram, καλέ! Γιατί με έχεις κλειδωμένη απ' έξω? Στο κρύο και τ' αγιάζι??!
    ;-) ho ho ho

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφη η λάμπα σου Κική μου!!Ταίριαξε τόσο όμρφα μέ την διακόσμηση τού σαλονιού!Μπράβο χρυσοχέρα!!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου η λάμπα σου εγινε εξαιρετική!!! Χαλάλι ο χρόνος!!!



































    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιατί Κικιτσα μου, δεν είναι βολικη η στάση του πελαργου για θηλασμο;
    Πολύ γελασα μ αυτό.
    Εδώ οι γιαγιαδες που έχουμε υποτίθεται πείρα, αγοράζουμε τα πάντα για το πρώτο εγγόνι, δεν θα τα αγόραζε η μανουλα;
    Η λάμπα πάντως έγινε κουκλα.
    Θα μπορούσες να γράψεις παραμύθι για την Αριστεα, το παραπονο της λαμπας.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ βλέπω πως άλλαξες χρώμα και στο πόδι...δεν μας τα είπες όλα...χα!
    Γι αυτό σου πήρε χρόνο να την τελειώσεις!!!!
    Πάντως έγινε πράγματι πολύ όμορφη και ταιριάζει με τον διάκοσμο!!!
    Γειά στα χέρια σου, Κική μου!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με λιγα πράγματα,όταν έχεις χρόνο και διάθεση όλα γίνοται ωραία όπως η λάμπα σου,με τις χαντρούλες και το απαλό πορτοκαλί αποτύπωμα.......την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχη βγήκε η λάμπα Κική, μπράβο σου! Και ταίριαξε τέλεια στη γωνία, δίπλα στο τραπεζάκι και την πολυθρόνα! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πω! Πω! Κάπως έτσι σκεφτόμουν κι εγώ στην Δώρα! Τελικά αφενός δεν έκανα τίποτα από όσα υπολόγιζα, αφετέρου τώρα ετοιμάζω το σπίτι έτσι ώστε να υπάρχει άπλετος άνετος χώρος παντού να βολέψει ένα μωρό που θηλάζει και ένα νήπιο μαζί!!! χαχαχα!
    Η μεταμόρφωση παρ'όλα αυτά εξαιρετική και νομίζω ότι βρήκε και την τέλεια θέση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Such a beautiful lamp, a great cosy room.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφα που τα περιγράφεις Κική μου !!!Τα έχουμε περάσει και τα βλέπουμε έτσι !!! Πάντως μετά από τόσα ξενύχτια κατάφερες να τελειώσεις το φωτιστικό !! Καλό Σαββατοκύριακο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια ταίριαξε η ανανεωμένη λάμπα σου στο σαλόνι. Μπράβο, την έκανες πολύ ωραία, έστω και μετ' εμποδίων!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άργησες λίγο Κική αλλά άξιζε, η αλλαγή τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είναι τόσο σημαντικοί οι λόγοι που σε καθυστέρησαν που είσαι απόλυτα δικαιολογημένη. Από την άλλη πλευρά η μεταμόρφωση της λάμπας είναι άκρως πετυχημένη και ταίριαξε "γάντι" στη νέα της θέση. Φιλιά και καλή εβδομάδα Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Την προτιμώ κι εγώ έτσι, έγινε υπέροχη και ταιριάζει όμορφα τώρα με το χώρο!
    Πολλά μπράβο! Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άξιζε και με τον παραπάνω το χρόνο και τον κόπο σου Κική μου! Έγινε ένα ξεχωριστό κομμάτι και ιδιαίτερο που ταιριάζει γάντι με το χώρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!