Hello Spring!!!

Γράφω, σβήνω και ξαναγράφω ώσπου τελικά αποφάσισα πως δεν θέλω να αναφερθώ καθόλου στον χειμώνα που αφήσαμε πίσω μας!!! Δεν θέλω να μαυρίσω αυτήν την όμορφη ηλιόλουστη μέρα με τις ασχήμιες που ζούμε!!! Άνοιξη σημαίνει αναγέννηση και ίσως αυτό να είναι και το μεγάλο μυστικό...!!! Σήμερα από το πρωί είχα μια περίεργη ανησυχία! Το κρεβάτι δεν με χωρούσε  και πριν καλά καλά χαράξει η μέρα εγώ ήμουν στο πόδι!!! Χωρίς να μπορώ να δικαιολογήσω το συναίσθημα που ένιωθα, αρκέστηκα να ετοιμάσω τον καφέ μου και σιγά σιγά να μπω στους έντονους ρυθμούς της ημέρας!!! Η ψυχολογία μου έπεσε ακόμα περισσότερο όταν άνοιξα τα παντζούρια και έξω η ομίχλη έμοιαζε να με κοροϊδεύει για τον τρόπο που αντέδρασα όταν την είδα να απλώνεται με "χάρη" μπροστά μου ΠΑΝΤΟΥ!!! Ωραία ξεκινήσαμε, σκέφτηκα και κάθισα στον καναπέ να απολαύσω την ησυχία του σπιτιού παρέα με ένα βιβλίο που το σέρνω καιρό τώρα από εδώ κι από κει χωρίς φυσικά να καταφέρω ακόμα να τελειώσω.... Ωστόσο μετά από τρεις σελίδες αποτυχημένης ανάγνωσης, οι σκέψεις μου με κέρδισαν και βρέθηκα στην κουζίνα να πλένω ένα στεφανάκι από κλιματσίδες που κρέμονταν όλο αυτό τον καιρό στο ελατάκι του μπαλκονιού μας!!! 



Χρειάστηκε αρκετό καθάρισμα η αλήθεια γιατί η σκόνη και οι αραχνούλες είχαν εγκατασταθεί μήνες τώρα στις εσοχές του. Στη συνέχεια άνοιξα το μαγικό μου ντουλάπι και έμεινα για ώρα να κοιτάζω τα υλικά μου. Δεν μου βγήκε με την πρώτη  απόπειρα αλλά όταν το μάτι μου στάθηκε στο μαύρο χαρτόνι αυτόματα άναψε και το λαμπάκι της μεγάλης έμπνευσης!!! Ένα χαρτόνι σκληρό, ένα μαύρο χαρτόνι κάνσον, μερικά λουλουδάκια και δύο  χαριτωμένα πουλάκια ήταν αρκετά για να φτιάξουν μια άκρως ανοιξιάτικη σύνθεση!!! Φυσικά δεν παρέλειψα να γράψω με άσπρη κιμωλία το μήνυμα του καλωσορίσματος! Άλλωστε γι' αυτό στήθηκε και η πρωινή επιχείρηση!!! 



Και να που ξαφνικά η ψυχολογία μου άλλαξε, από το παράθυρο ο ήλιος με καλημέριζε πια και τα μπουμπούκια στο λουλούδι μας μου δήλωναν πως κάτι καινούριο ξεκινάει εδώ, κάτι όμορφο γεννιέται και πρέπει να αρπάξουμε την ευκαιρία μας. Τελικά η πρωινή μου ανησυχία ήταν μάλλον μια τεράστια ανυπομονησία για τον ερχομό της άνοιξης!!! Και ποιος δεν ανυπομονεί να ζήσει και να γευτεί τις ομορφιές της; 


Σε λίγο το σπίτι ζωντάνεψε ή μάλλον παρά ζωντάνεψε!!!Η πιο γλυκιά ευχή βγήκε από τα χειλάκια του Βασίλη μου, "  Καλό μήνα μανούλα μου!!! Για να δω, ήρθε επιτέλους αυτή η άνοιξη"; μου είπε και μου άπλωσε το χεράκι  να του περάσω τον Μάρτη που είχαμε φτιάξει μαζί από το προηγούμενο βράδυ!!! Ένα για τον Βασιλή και φυσικά ένα για τον Φώτη, σιγά μην αφήσουμε τον ήλιο να  κάψει το όμορφο προσωπάκι του... Χα χα χα τέτοια ακούω και τρελαίνομαι ένα παραπάνω!!!


Πώς και πώς την περιμέναμε και να που ξημέρωσε μια ηλιόλουστη μέρα γεμάτη από τις ευωδιές των ολάνθιστων δέντρων!!! Μέχρι και τα λουλούδια μας στο μπαλκόνι ετοιμάστηκαν να την υποδεχτούν. Οι καρποί της χαρίζουν καινούριες γεύσεις στον μικρό μου Φωτεινούλη πιο νόστιμες, πιο γλυκές!!! Η φύση δεν κρατιέται διψάει για ομορφιά, αγάπη, ανθρωπιά! Η φύση είμαστε εμείς γιατί πάψαμε να ακολουθούμε αυτό που είμαστε, γιατί δεν ακολουθούμε τα ένστικτά μας; Πώς να διδάξουμε άραγε στα παιδιά μας κάτι τόσο απλό όταν εμείς οι ίδιοι χάνουμε την ουσία;


Σήμερα η μέρα ήταν όλη δική μας! Φάγαμε το πρωινό μας και απολαύσαμε βόλτα μέχρι που κουραστήκαμε, πεινάσαμε και τα ένστικτά μας, μας οδήγησαν πίσω στη βάση, στο σπιτάκι μας! Ένα χαμόγελο φόρεσα στα χείλη μόλις αντίκρισα το στεφάνι της άνοιξης!!! Θετική σκέψη χρειαζόμαστε φίλοι μου, θετική σκέψη και θετική δράση!!! 

Καλό μήνα 
και 
Όμορφη άνοιξη να έχουμε!!!!

CONVERSATION

53 Σχολια:

  1. καλο μηνα γλυκια μου!χαρουμενη ευωδιαστη πολυχρωμη...ΑΝΟΙΞΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα!!!Χρειαζόμαστε και τις μυρωδιές αλλά και τα χρώματα!!!

      Διαγραφή
  2. Όμορφο το καλωσόρισμα της Άνοιξης Κική μου.
    Καλό μήνα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα όμορφο καλωσόρισμα μας προκαταβάλλει για τα καλύτερα!!! Δεν συμφωνείς Ελενάκι μου; Καλό μήνα γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφη η δημιουργία σου!
    Η άνοιξη έφτασε, είναι εδώ... επιτέλους!
    Καλό μήνα με υγεία, χαμόγελα και με όμορφες στιγμές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους άνοιξη κοριτσάκι μου!!! Καλό μήνα, χαμογελαστό και ευωδιαστό σου εύχομαι!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Αντε κορίτσια μου να καλωσορίσουμε την ομορφότερη εποχη του χρόνου.. βιαστικη η οχι οσονούπω θα είναι εδω Κική μου να μας γεμιζει με τις ομορφιες της θετικες σκέψεις να κάνουμε μικρή μου.. ναι.!!! να περνας ομορφα με τα αγόρια σου.. καλή Ανοιξη Κική μου φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένη μου Ρουλίτσα!!! Καλό μήνα, γεμάτο χρώματα, αρώματα και θετική σκέψη!!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Such a beautiful wreath, inspirational. Love the message and I too welcome Spring.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you sweetheart!!!! I wish you a beautiful spring !!! many kisses!!!

      Διαγραφή
  7. Αυτή η ομίχλη ως δια μαγείας εξαφανίστηκε!
    Λουλουδάκια, δημιουργίες, βολτούλα και χεράκια με Μαρτάκια!
    Ναι λοιπόν: Η Άνοιξη έφτασε!!!
    Καλό μήνα, κοριτσάκι μου! ΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ξορκίσαμε την ομίχλη γλυκιά μου Ιωάννα!!! Και ΝΑΙ η άνοιξη είναι εδώ!!!! Καλό μήνα κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα καλωσόρισες την Ανοιξη Κική μου!!Κουκλιστικα τα μαρτακια των αγοριών σου καί τό στεφανάκι σου!!!Καλό καί ευλογημένο μήνα!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Δήμητρά μου, ένα όμορφο καλωσόρισμα είναι πάντα η αρχή για να πάνε όλα καλά!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Όμορφες και ανοιξιάτικες εικόνες ...πολύ όμορφο το στεφάνι ..
    Αλα και η εικόνα με τα χεράκια και τα μαρτακια ...όλα τα λεφτά ..
    καλό μήνα να εχεις Κική ..φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εικόνα με τα χεράκια νομίζω είναι που δήλώνει πιο δυνατά την έναρξη της όμορφης άνοιξης!!! Φιλιά κι από εμένα!!! Καλό μήνα καλή μου!!!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα Κική μου με χαμόγελο και θετική σκέψη να υποδεχτούμε την Άνοιξη που έρχεται σιγά σιγά!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τη θετική σκέψη νομίζω θα καταφέρουμε να προχωρήσουμε!!! Καλό μήνα Σοφία μου!!!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα Κική μου γεμάτο με τα χρώματα και τα αρώματα της Ανοιξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφη άνοιξη και καλό μήνα Κατερινάκι μου!!!

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα, ολάνθιστο και ευωδιαστό!!! Μακάρι η άνοιξη να μας χαρίσει όλους την θετική ενέργεια που τόσο έχουμε ανάγκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως μας τη δίνει απλόχερα, εμείς πρέπει να την αρπάξουμε απο τα μαλλιά!! Καλό μήνα γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα Κική μου! Υπέροχο βγήκε το στεφανι σου! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ γλυκό μου Μαράκι!! Καλό μήνα και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα Κική μου! Υπέροχο βγήκε το στεφανι σου! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μια Ανοιξη περιμένουμε , μια αναγέννηση Κική μου με δύναμη και πίστη στον εαυτό μας και αγάπη σε ότι η φύση μας δίνει απλόχερα !!! Τη μαγεία !!
    Καλό μήνα να έχετε ..και δυο φιλάκια στα μικρά χεράκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγεία πραγματική Νικόλ μου, μακάρι να πάρουμε την ευκαιρία που μας δίνει αυτή η υπέροχη εποχή!!!

      Διαγραφή
  16. Υπεροχα Κική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό κι ευλογημένο μήνα, Κική μου! Υπέροχο το καλωσόρισμα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό κι ευλογημένο μήνα, Κική μου!
    υπέροχο το καλωσόρισμά σου!
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευλογημένο μήνα να έχουμε Μαριαννάκι μου!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  19. Κική μου καταρχήν απόλαυσα τις φωτογραφίες σου αλλά και το στεφανάκι σου!
    Τώρα σε σχέση με αυτό που λες με την φύση. Θα σου πώ τί παρατήρησα χθες που είχαμε πάει στον Φλοίσβο με την Δώρα. Είχε από την μια μεριά την θάλασσα και από την άλλη την παιδική χαρά, που εγώ προσωπικά την λάτρεψα.
    Έλα όμως που δεν έγινε το ίδιο με την Δώρα. Προτίμησε την θάλαασα. Φυσικά και έπαιξε και στην παιδική χαρά αλλά τελικά την περισσότερη ώρα την περάσαμε να περπατάμε δίπλα στην θάλασσα και να χαζεύουμε το ηλιοβασίλεμα (γι'αυτό ίσως να βγήκε και τόσο ωραία η φωτογραφία του που σου άρεσε κι εσένα!)
    Τελικά, τα παιδιά ξέρουν καλύτερα, αρκεί να τα αφήσουμε να μας τραβήξουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο δίκιο έχεις Μάρθα μου!!! Τα παιδιά μάλλον έχουν ένα μαγικό τρόπο να ακολουθούν τα ένστικτά τους κι εμείς στην προσπάθειά μας να τους προσφέρουμε κατά τη δική μας κρίση " τα καλύτερα'' χάνουμε την ουσία και την ομορφιά!!! Το ηλιοβασίλεμά σας ήταν πραγματικά μαγευτικό και η Δώρα ήξερε πως δεν άξιζε να το θυσιάσει για την πιο ξεχωριστή παιδική χαρά του κόσμου!!! Εκείνα ξέρουν καλύτερα λοιπόν, ας αφεθούμε να μας οδηγήσουν...!!! Καλό μήνα γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  20. Καλό μήνα! τι υπέροχα ρομαντική κατασκευή! εντελώς εσύ η κατασκευή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαχούλα μου!!! Νομίζω όμως πως μια μικρή ιδέα μου την κάρφωσες εσύ στο μυαλό!!! Χαίρομαι που σου άρεσε !!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  21. Καλό μήνα τρελό παρεάκι.
    Δεν σας χωράει ο τόπος.
    Πολύ ωραίο το στεφανάκι της Άνοιξης.
    Μακάρι όλος ο κόσμος να μπορεί να γυρίζει σε ένα ζεστό σπίτι για να φάει και να κοιμηθεί.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!! Αυτό το παρεάκι δεν μου χαρίζει ούτε τόσο δα χρόνο Ρενάκι μου!!! Εύχομαι η ευχή σου να πιάσει τόπο και να βγει αληθινή!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  22. Καλό μήνα! Είδες πως μας ξεσηκώνει αυτή η άνοιξη? Πολύ όμορφο το στεφανάκι και τόσο όμορφες οι στιγμές που μας περιγράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε σένα Ντίνα μου! Η άνοιξη πράγματι μας ξεσηκώνει, μας ανεβάζει επίπεδο!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  23. Καλό μήνα!επιτέλους η ομορφότερη εποχή του χρόνου είναι εδώ!ας την αφησουμε να μας γεμίσει θετική ενέργεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας γεμίζει νομίζω βρε Λιτσάκι εμείς πρέπει να την εκμεταλλευτούμε!!! Φιλιά πολλά γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  24. Καλό μήνα! Πανέμορφο το στεφανακι σου με το καλωσορισμα, αλλά και οι φωτογραφίες σου! Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ τα δικά σου γλυκιά μου!!! Καλό μήνα και όμορφη Κυριακή σας εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  25. Καλή Άνοιξη, Κική μου, σε σένα και τους αγαπημένους σου.
    Πανέμορφη η κατασκευή σου αλλά η ωραιότερη εικόνα... τα αφράτα τρυφερά χεράκια των δύο αγγέλων σου!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!! Φιλιά μου, καλή άνοιξη σε όλους μας!!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  26. Και χρώμα και άνοιξη και μαρτάκια! Μια χαρά τα κατάφερες Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι καταφέρνουμε αν βρούμε χρόνο Κατερινάκι μου!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  27. Εχεις την Ανοιξη μέσα στο σπίτι σου σαν ευλογία απλωμένη παντού ακόμη και στο" θαυματουργό "ντουλάπι σου!! Ξέρεις να την κρατάς καλά και το αποδεικνύεις με τα γραπτά σου αλλά και με τις όμορφες δημιουργίες σου!!! Καλό μήνα σε σένα και στους ανδρες της ζωής σου και ιδιαίτερα στους φέροντες Μάρτη.Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι μου, πάντα μου αφήνεις τόσο όμορφα και ξεχωριστά σχόλια που πραγματικά μου φτιάχνεις τη μέρα!!! Φιλιά πολλά γλυκιά μου !!!

      Διαγραφή
  28. Τι γλυκιά ανάρτηση Κική μου! Το στεφάνι σου έγινε υπέροχο, πολύ όμορφο χρώμα τα λουλούδια που χρησιμοποίησες. Αλλά εκεί που λιγώθηκα τελείως είναι με αυτά τα δύο χεράκια! Καλό μήνα κορίτσι μου να χαίρεσαι τα παιδιά σου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!Να έχεις κι εσύ έναν υπέροχο και δημιουργικό μήνα!!!Περιμένουμε πολλά από εσένα!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  29. Το στεφάνι είναι πραγματικά υπέροχο!! μπράβο και για την επιλογή να το τοποθετήσεις τόσο όμορφα στον δίσκο στο ηλιόλουστο δωμάτιο!! Να χαίρεσαι τα αγόρια σου και να έχετε μια μοναδική άνοιξη κάθε μέρα στο σπιτικό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!