Πασχαλινή ατμόσφαιρα στο σπίτι


Η τρέλα της αναζήτησης ιδεών για πασχαλινά crafting, tutorial και DIY ξεκίνησε μήνες τώρα για να μην πω καλύτερα πως μαζεύοντας τα χριστουγεννιάτικα αναζητούσα ιδέες για να στολίσω Πασχαλινά!!! Είναι τρομερό πόσο πολύ επηρεαζόμαστε από τις εικόνες που εντοπίζομαι στο διαδίκτυο και φυσικά πόσο μεγάλη είναι η ανάγκη που νιώθουμε ώστε να κάνουμε πράγματα που θα μας βοηθήσουν να ομορφήνουμε το περιβάλλον γύρω μας, να το κάνουμε πιο χαρούμενο, πιο γιορτινό!!! Αν σκεφτεί κανείς μάλιστα πως τα προηγούμενα χρόνια περιμέναμε τη Μ. Πέμπτη, να βάψουμε αυγουλάκια και να στολίσουμε την καλή μας τραπεζαρία και ήταν αυτή η μέρα που ουσιαστικά μας έβαζε σε μία πιο δημιουργική και χαρούμενη διάθεση... Πλέον αυτό έχει αλλάξει και κακά τα ψέματα είναι ωραίο να βρίσκεις ευκαιρίες ώστε να δημιουργήσεις γιορτινή ατμόσφαιρα στο σπίτι!!! Οι ιδέες άπειρες και η έμπνευση εκτοξεύεται! Είχα τόσα πολλά στο μυαλό μου που ήθελα να φτιάξω αλλά  ο χρόνος είναι λίγος και η υπερβολή ίσως να μην οδηγούσε σε όμορφο αποτέλεσμα οπότε αρκέστηκα σε λίγα και καλά!!!



Αρχικά καταπιάστηκα με τους πηλούς, χρειάστηκα δύο πακέτα πηλού Das για κάθε αυγουλάκι και πολλές πολλές ώρες για να ξεραθούν... στη συνέχεια τα πέρασα γύρω γύρω με το γυαλόχαρτο ώστε να προσομοιάσω όσο περισσότερο στο σχήμα του αυγού και μετά με το πιστόλι της σιλικόνης  έκανα γύρω γύρω διάφορα σχέδια.  Τέλος τα έβαψα με λευκό και μπρονζέ σπρέι και έτοιμα τα μεγάλα πασχαλινά αυγουλάκια!!!



Το βάζο με τα κλαδιά που είχα στολίσει τα Χριστούγεννα, μπορείτε να το δείτε εδώ, εμφανίστηκε και πάλι στο προσκήνιο, στολίστηκε  με κρεμαστά αυγουλάκια και λευκά πούπουλα ενώ στα κλαδάκια κόλλησα μικρά ανθάκια. Αυτή τη  φορά όμως το βάζο μου άφησε τα πατώματα και κοσμεί πλέον την κομότα του σαλονιού μιας και ο μικρός μου σίφουνας δεν θα άφηνε τίποτα όρθιο στο πέρασμά του...!!!


Οι φωλίτσες είναι πλέον πολύ must και για να είμαι ειλικρινής μου αρέσουν πάρα μα πάρα πολύ οπότε επιστράτευσα και πάλι τον καλό μου μπαμπά και μου έφτιαξε μία μεγάλη και μία μικρούλα από κλαδάκια ιτιάς. Την μεγάλη δεν έχω σκεφτεί ακόμα πως να την αξιοποιήσω, η μικρή όμως ταίριαξε τέλεια δίπλα στα υπόλοιπα πασχαλινά στολίδια. Την γέμισα με ίνες τις οποίες είχα κρατήσει από ένα καλάθι με κρασιά που μας έκαναν δώρο στη γιορτή του Γιάννη. Έφτιαξα τρία μικρά αυγουλάκια από πηλό τα οποία έβαψα με λίγο από το πλαστικό χρώμα που περίσσεψε από το βάψιμο του σπιτιού και για τις καφέ κηλίδες χρησιμοποίησα μελάνι ενώ στη συνέχεια τα ψέκασα με καφέ mist! Νομίζω πως έγιναν τέλεια...!!! Μερικά πούπουλα, ένα πουλάκι και λίγα μπουμπουκάκια και ολοκληρώθηκε η μικρή φωλίτσα!!!



Μία επίσης ωραία ιδέα που κυκλοφορεί σε πολλά site για πασχαλινή διακόσμηση είναι και τα στολισμένα κελύφη αυγών.  Με τόσα κέικ που φτιάχνουμε στο σπίτι  προνόησα και κράτησα αρκετά κελύφη τα οποία  έπλυνα πολύ καλά με σαπουνάδα και  ξίδι για να μην μυρίζουν, μερικά από αυτά τα χρησιμοποίησα ώστε να στολίσω μια μικρή πιατελίτσα, τα έβαψα με το πλαστικό χρώμα του σπιτιού και μετά τα ψέκασα με καφέ mist για να τα "λερώσω" με κηλίδες! Τα υπόλοιπα κελύφη, έχω κατά νου να χρησιμοποιήσω σε μια σύνθεση που θέλει λίγη δουλίτσα οπότε θα σας τα δείξω στην επόμενη ανάρτηση!!!


Φυσικά δεν θα μπορούσα να παραλείψω τα περσινά μου κελύφη που είχα στολίσει με χαρτιά decoupage, κορδέλες και πεταλουδίτσες αλλά και τα μικρά πουα αυγουλάκια από πηλό που φέτος τα έβαλα παρέα με μικρές σοκολατένιες λιχουδιές, να στολίζουν το τραπέζι της κουζίνας!!!



Νομίζω πως τελικά θα αρχίσω να απολαμβάνω εξίσου την διαδικασία της πασχαλινής διακόσμησης με εκείνη των Χριστουγέννων!!! Με δύο τρία μικρά στολιδάκια πραγματικά ο χώρος ανανεώνεται, η ατμόσφαιρα στο σπίτι γίνεται γιορτινή και όλα πια είναι έτοιμα για να μπούμε σιγά σιγά στο κλίμα των ημερών ή μήπως όχι; Τώρα που το σκέφτομαι, θα ήταν κρίμα να αφήσουμε την είσοδο του σπιτιού παραπονεμένη...


Μμμμ... ίσως και να το παρακάνω τελικά!!!!

Να έχετε ένα όμορφο, λαμπερό και γεμάτο από γιορτινή διάθεση Σαββατοκύριακο!!!
Φιλιά πολλά






CONVERSATION

35 Σχολια:

  1. Καθόλου δεν το παράκανες!! Το σπιτικό σας έγινε σουπερ ανοιξιάτικο και πασχαλινό!
    Μόνο βρε παιδί μου 2 πακέτα πηλό για κάθε αυγό; δεν έβαζες ένα φελιζολένιο από μέσα και να το ντύσεις; (λέω τώρα εγώ η άσχετη με τον πηλό, δεν ξέρω καν αν γίνεται αυτό)
    Φιλιά πασχαλινά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικάκι μου, δεν σε έπαιρνα ένα τηλέφωνο που δεν μου πέρασε καν από το μυαλό να βάλο μέσα φελιζολένιο αυγουλάκι;;;;; Μα ντιπ ακατοίκητο ώρες ώρες!!! Χα χα χα και μου πήρε και ώρες...!!!Στα επόμενα θα ξέρω...!!! Φιλιά πασχαλινά ομορφιά μου!!!

      Διαγραφή
  2. Δεν το παρακάνεις! Συνέχισε ακάθεκτη! (Για να παίρνω κι εγώ καμιά ιδέα! χιχι!)
    Η αλήθεια είναι πως υπάρχουν πολλές πηγές έμπνευσης διαδικτυακά και λίγο αν πιάνει το χέρι σου, μπορείς να κάνεις θαύματα!
    Στα αυγά από πηλό, αυτό το ανάγλυφο που βλέπω είναι σιλικόνη? Τίίί λεεες τώώώρα??? Νόμιζα πως ήταν από κάποιο καλούπι! Μπράβο, βρε κορίτσι μου!
    Σούπερ όλες οι Πασχαλινές πινελιές!
    (Α, μπράβο και στον μπαμπάκα για τις φωλίτσες όμως! Μην παίρνεις μόνο εσύ τα εύσημα!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι μικρό μου, είναι σιλικόνη απλή και ιδανική για τέτοια σχεδιάκια!!! Και ναι καλά κάνεις και επαινείς τον μπαμπά μου, έτσι θα μου κάνει περισσότερες χάρες!!! χα χα χα!!! Φιλάκια πολλά Ιωάννα μου!!!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα τα αυγουλάκια σου Κικίτσα μου.
    Με τη γυψόχαζα, δεν θα ήταν πιο εύκολα;
    Συμφωνώ κι εγώ για τον στολισμό του σπιτιού για το Πάσχα, πρέπει να είναι στολισμένο όπως και τα Χριστούγεννα.
    Να περνάτε καλά.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα!!! Βρε κορίτσια μου, όλες οι έυκολες ιδέες τώρα εμφανίζονται!!!Χα χα χα!!! Ούτε και αυτό το σκέφτηκα Ρενάκι..!!! Νομίζω πως θα ήταν και η πιο εύκολη λύση...!!! Τι να πω;;;;; Τώρα πάει το στόλισα το σπιτάκι μου, στις κατασκευές της επόμενης χρονιάς θα είμαι πιο προσεκτική!!! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα όλα όσα ετοίμασες!! Δεν ήξερα ποιο να πρωτοκοιτάξω!
    Καθόλου δεν το παραέκανες. Σημασία έχει να κάνουμε αυτό που μας κάνει να νιώθουμε καλά, κι ένα όμορφα στολισμένο σπίτι σίγουρα μας φτιάχνει τη διάθεση.
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και αν το αγαπάς το σπίτι από κάθε άποψη όταν το στολίζεις το απολαμβάνεις και περισσότερο!! Φιλάκια πολλά πολλά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  5. Τη όμορφο που στόλισες Κική ...και εγώ κάθε χρόνο στολίζω .αλλα φέτος
    δεν πρόλαβα ακόμα ...τα αυγουλακια ειναι τελεια ..καλη συνεχεια !!!!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προλαβένεις να κάνεις τα θαυματάκια σου, έχεις μέρες μπροστά σου οπότε ξεκίνα!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν!!!Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Ναί, ναί, να στολίσεις και την πόρτα σου, Κικίτσα! Καθόλου δεν το παράκανες!
    Είναι υπέροχος ο διάκοσμος που δημιούργησες!! Μου έκανε κι εμένα εντύπωση η ποσότητα πηλού που χρειάστηκες για κάθε αυγό...πρέπει να έγινε πολύ βαρύ!!! Όπως λέει η Νίκη, κι εγώ θα 'έντυνα' με πηλό ένα αυγό από φελιζόλ. Ξετρελάθηκα πάντως με τα μικρά αυγά τα 'ψεκασμένα'...τέλεια έγιναν!!!! Γειά στα χεράκια σου!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την εβδομάδα το πρόγραμμα έχει στολισμό εισόδου και φυσικά μπαλκονάκι!!! Μαραννάκι μου, θα γίνει πασχαλινός χαμός στο τέλος!!!Χα χα χα!!! Καλά όσο για τα αυγουλάκια βγήκαν αρκετά μεγάλα και βαριά... Είπα όμως πως αν το επιχειρήσω ποτέ ξανά θα ακολουθήσω άλλες μεθόδους... Τα μικρά "ψεκασμένα" έκλεψαν καρδιές κι εδώ και είναι πανέυκολα, τι τα ήθελα τα μεγάλα; Φιλάκια αγαπημένη μου!!!

      Διαγραφή
  7. τι λες παιδι μου και πολυ καλα εκανες που στολισες ετσι.ειναι ολα πολυ ομορφα.γεια στα χερια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!!!Να είσαι κάλα Λιτσάκι!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  8. Αχ γλυκεια μανούλα άθελά σου με στέλνεις χρόνια πίσω τότε που είχα τα κορίτσια μου μικρά και είχα την ίδια πάνω κάτω συμπεριφορά.Τίποτε δεν είναι υπερβολικό όταν δείνει χαρά Λάτρεψα τα αυγουλάκια σου ΤΕΛΕΙΑ τα έκανες και μαζί με την υπέροχη λαγουδίνα-μαμά αποτελούν το τέλειο Πασχαλινό σκηνικό φινετσάτο και σικάτο. Φιλάκια πολλά και να περνάς όμορφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!!! Εφάκι μου, πόσο χαίρομαι που σου δημιουργώ τόσο γλυκά συναισθήματα, που σε ταξιδεύω στο χρόνο...!!! Τα αυγουλάκια έγιναν ωραία αλλά με κούρασαν μέχρι να γίνουν, ή λαγουδίνα μαμά είναι δώρο από το βαφτιστήρι μου, λίγο πριν μείνω έγκυος και είνα γούρι για μένα, την αγαπώ πολύ!!! Σε φιλώ ταλαντούχα γιαγιά!!! Είσαι υπέροχη και φυσικά να μου φιλήσεις τα αστέρια σου!!!!

      Διαγραφή
  9. Και του χρόνου Κική μου με υγεία. Το πασχαλινό σου στόλισμα ειναι τέλειο, να είσαι καλά και να χαίρεσαι την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου!!! Και του χρόνου να είμαστε γεροί όλοι!!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφα που τα'φτιαξες και τα στόλισες όλα κοριτσάκι μου! Οι γιορτές είναι ακριβώς γι'αυτό το λόγο, να μας αλλάζουν τη διάθεση και να βρίσκουμε ευκαιρία για ανανέωση. Όλα τ'άλλα είναι απλά...κούραση...χαχαχα. Να περάσετε όμορφα αυτές τις μέρες Κικιδάκι μου. Να μου τους φιλήσεις όλους έναν ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαράκι μου, όντως οι γιορτές είναι για να μας αλλάζουν τη διάθεση, να μας γεμίζουν, να μας βοηθούν να κάνουμε κάθε φορά μια προσπάθεια για μια νέα αρχή!!! Κατά τα άλλα πράγματι τα υπόλοιπα είναι κούραση!!! χα χα χα!!! Να μου φιλήσεις κι εσύ τα αγόρια σου!!!Σ'αγαπώ έτσι απλά!!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφα στολισες! Πραγματικά όλες οι κατασκευές σου είναι πανέμορφες! Και του χρόνου! Πολλά φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ!!!! Και του χρόνου για όλους!!!Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  12. Πολύ όμορφα όλα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απλά τέλεια!!!!Πανέμορφα έγιναν!! Γεια στα χέρια σου Κική μου και να περάσετε πανέμορφα τις γιορτές!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς Κικίτσα να περάσετε τέλεια και να απολαύσετε τις υπέροχες νοστιμιές που θα ετοιμάσεις!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  14. Τελικά μόνο σε εμένα δεν πάει το Πάσχα. Πρέπει να το κοιτάξω γιατί η έμπνευση μου για αυτή την γιορτή είναι στα πατώματα. Ίσως γιατί το έχω συνδυάσει από μικρή στο μυαλό μου με κάτι λυπητερό, την σταύρωση! Πάντως η πασχαλινή σου διακόσμηση Κική μου είναι εκπληκτική. Και του χρόνου να είστε καλά! Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις Χριστινάκι μου κι εγώ τα τελευταία χρόνια εξελίσσομαι σε ότι αφορά την εποχή της άνοιξης και το συνδυάζω φυσικά με τις ημέρες των γιορτών του Πάσχα. Νομίζω πως άλλος είναι ο λόγος που μας ωθεί ώστε να στολίσουμε το σπίτι μας αυτές τις μέρες... Άλλωστε το Πάσχα σαν γιορτή είναι τόσο κατανυκτική, τόσο λυπητερή που ο βασικός μας στόχος πρέπει να είναι το μέσα μας!!! Συμφωνούμε λοιπόν...Πάντως εσύ θα μπορούσες να κάνεις μικρά θαυματάκια με τα χεράκια...!!! Σε φιλώ γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  15. Και του χρόνου, Κική μου, το σπίτι σου το στόλισες πολύ πολύ όμορφα. Και συγχαρητήρια που τα προλαβαίνεις όλα με δυο μικρούς σίφουνες να κυκλοφορούν στο χώρο!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα!!! Φιλία μου, μου παίρνει μέρες, όλα γινονται πολύ σταδιακά και φυσικά έχω τεράστια βοήθεια από τις γιαγιάδες και τους παπούδες...!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν, σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  16. και του χρόνου!τι όμορφο που έγινε το σπίτι σας!
    σας εύχομαι να περάσετε υπέροχα αυτές τις γιορτινές ημέρες!
    μια απορία...τα σοκολατενια αυγουλακια φαντάζομαι ήταν μόνο για τη φωτογράφηση έ?δεν πιστευω να τα αφήσουν για πολύ εκεί τα ζουζούνια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου Λιτσάκι μου!!!! Φαντάζομαι το δικό σου το σπιτάκι πόσο όμορφα θα το στόλισες!! Όσο για τα σοκολατένια αυγουλάκια τα εξαφάνισα εγώ μετά τη φωτογράφηση...!!! Διότι είναι να μην τη μάθουν την αμαρτία της σοκολάτας, μετά χαθήκαμε!!! χα χα χα!!!

      Διαγραφή
  17. Το παράκανες;;; Σίγουρα όχι για τα δικά μου μέτρα! Εμείς φταίμε που το ένα διακοσμητικό ζητάει το άλλο;
    Άσε που, όσα έφτιαξες, είναι πραγματικά όμορφα!
    Να τα χαρείς όλα! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε, εμείς φταίμε που το ένα φέρνει το άλλο!!! Τι ωραία που το έγραψες Αλεξάνδρα μου!!!Σε φιλώ και σ' ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  18. Ε όχι βέβαια που το παρακάνεις! Είναι όλα πανέμορφα και ταιριάζουν απίστευτα! Με εντυπωσίασαν πολύ τα αυγά με τον πηλό και τα σχέδια της σιλικόνης! Και του χρόνου να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!