Άνοιξη μέσα και έξω!!!

Ο φετινός χειμώνας ήταν πολύς, ήταν κουραστικός, είχε τις περίεργες μέρες του κυριολεκτικά και μεταφορικά, είχε πολλές μα πάρα πολλές αρρώστιες και εμάς τουλάχιστον μας ισοπέδωσε οικογενειακώς!!! Έτσι βγήκα μπουχτισμένη από το τέλος αυτής της εποχής και βάλθηκα να την αποτινάξω εντελώς από πάνω μου. Δεν ζητάω ούτε ψάχνω πολλά, το μόνο που θέλω είναι να έχουμε τα αυτονόητα, υγεία, ηρεμία, καλή προοπτική, όμορφες γεμάτες φως και ήλιο μέρες και την υπέροχη ξεγνοιασιά αυτής της τόσο όμορφης και τόσο μεταβατικής εποχής που μας έχουν στερήσει όλα αυτά τα χρόνια!!! Είναι πολλά ή μήπως είναι παράλογα; 


Μέσα σε όλο αυτό το μπούχτισμα και τον απίστευτο "παραλογισμό" μου είπα να το παρακάνω λιγάκι, έτσι λοιπόν αφού στόλισα με τα χρώματα της άνοιξης και τα καλούδια του Πάσχα το σπίτι μας, είπα να βγω και λίγο παρά έξω. Εκεί που γίνεται το καλωσόρισμα, εκεί που ανοίγει η πόρτα και υποδεχόμαστε με αγάπη και ζεστά χαμόγελα τους ξεχωριστούς μας καλεσμένους, τους πιο δικούς μας αγαπημένους ανθρώπους!!! Νομίζω πως είναι πολύ ωραίο να προδιαθέτεις τους καλεσμένους σου από την είσοδο του σπιτιού, να τους κάνεις με μια ματιά τριγύρω να νιώθουν τη δύναμη αυτής της υπέροχης εποχής!!! 


Έτσι λοιπόν το στεφανάκι Welcome Spring το οποίο είχα φτιάξει πριν λίγες μέρες, μπορείτε να το δείτε εδώ και  μέχρι τώρα στόλιζε το τραπέζι μας, βγήκε στην είσοδο του σπιτιού, μαζί με ένα ξύλινο κασελάκι που έντυσα με χαρτοπετσέτες,  μια πήλινη καρδιά και ένα καδράκι που ντύθηκε επίσης με χαρτοπετσέτα και το θέμα του  οποίου είναι άκρως ρομαντικό και ανοιξιάτικο, το ζευγάρωμα των πουλιών, στολίζουν το έπιπλο της παπουτσοθήκης.  Ενώ στον τοίχο κρέμασα τα πήλινα στεφανάκια που είχα φτιάξει πριν δύο χρόνια, το θέμα των οποίων είναι επίσης ανοιξιάτικο και με τα χρώματα τους ζωντανεύουν τη λευκή μονοτονία του τοίχου!!!



Στην αρχή μου φάνηκαν πολλά αλλά όταν τα έστησα το αποτέλεσμα μου άρεσε! Έτσι λοιπόν καλωσορίζουμε τους αγαπημένους μας στο σπιτικό μας! Μία είσοδος στα χρώματα της άνοιξης, ίσως το καθιερώσω και τελικά αλλάζω το σκηνικό ανάλογα με την εποχή!!!
Καλή Πασχαλινή προετοιμασία σε όλους!!!

Φιλιά







CONVERSATION

34 Σχολια:

  1. Η διαθεση όποιου φτάσει στην πόρτα σου δε μπορει παρα να γίνει χαρούμενη και ανοιξιάτικη.
    Πολύ όμορφη συνθεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Ράνια μου!!! Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  2. Τέλεια έγινε η είσοδός σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλεια έγινε η είσοδός σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ρομαντικά και όμορφα Κική. Και του χρόνου. Να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου για όλους Λιτσάκι μου!!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Τι ρομαντικά και όμορφα Κική. Και του χρόνου. Να περάσετε όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Such beautiful creations, a great welcome for your guests.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ Καλό μου με ΥΓΕΙΑ για σένα και την οικογενειά σου,να ζεις μεσα στη μελωδία και στο χρώμα σου εύχομαι πάντα!!!
    Με όλη μου την αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μελωδία και χρώμα Χαρά μου, τι άλλο θα μπορούσε να ευχηθεί η ψυχή σου; Η αγάπη μου είναι δεδομένη...!!!

      Διαγραφή
  8. Α, σε ξέρω εσένα! Είσαι εσύ που είχες... έμπνευση!
    :-p
    Κική μου, καθόλου υπερβολική η διακόσμηση! Ίσα-ίσα! Τη βρίσκω πολύ γλυκιά, ζεστή, φιλόξενη και ανοιξιάτικη!
    Ένα σβουριχτό ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ ολοδικό σου!
    Καλό βραδάκι, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό βράδυ γλυκό μου κοριτσάκι!!! Εσύ είσαι έτσι κι αλλιώς πάντα με τον καλό λόγο...!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφος ο διάκοσμος της εισόδου σας, Κική μου!!!
    Τι ωραίο καλωσόρισμα!!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως χαρίζει χαμόγελα στους καλεσμένους άρα όντως άρεσε!!! Φιλάκια γλυκιά μου και Καλή Ανάσταση!!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες γεμάτες άνοιξη οι δημιουργίες σου!!Στόλισαν υπέροχα την είσοδο σας! Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ, Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!

      Διαγραφή
  12. Χάζεψα τα στεφανάκια που είναι τόσο χαρούμενα όμως το μάτι μου κόλλησε στο ξύλινο κασελάκι με τις χαρτοπετσέτες!! Έχω ένα τέτοιο που είχα φτιάξει παλιά αλλά νομίζω πως θέλει μία δεύτερη ανανέωση!! Πόσο ρομαντική η είσοδος σας!! Καλό Πάσχα να έχετε Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελεάνα μου να το ανανεώσεις, όλα κάποια στιγμή τα βαριόμαστε και γιατί όχι; Θα ήταν ωραίο να τους χαρίζαμε μια ανανέωση!!Χαίρομαι που σου άρεσε, φιλιά πολλά και καλό Πάσχα!!!

      Διαγραφή
  13. Να το καθιερωσεις μια χαρα είναι τα καλωσορίσματα σου στην ομορφοτερη εποχή του χρονου Κικη μου .. ροαμαντικα και λουλουδιαστα.. τι αλλο να θελει καποιος στην πόρτα του για καλωσόρισμα; να περνας ομορφα με τα αγορια σου να περασευε ενα ευλογημενο ΠΑΣΧΑ μικρή μου.. και ΚΑΛΉ ΑΝΑΣΤΑΣΗ παντου... φιλακιαααα..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Ρουλάκι μου κι εγώ τη λατρεύω την άνοιξη, λατρεύω την ομορφιά της!!!Καλή Ανάσταση και σε εσάς αγαπημένη μου!!!

      Διαγραφή
  14. Γιατί όχι... να το καθιερώσεις γιατί είναι τόσο όμορφο το καλωσόρισμα που έφτιαξες Κική μου!!! Εξάλλου έχεις δίκιο ...αυτά τα στολίδια σε προδιαθέτουν ευχάριστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου, νομίζω πως αυτό θα κάνω τελικά γιατί πράγματα η διάθεσή μας αλλάζει από το ελάχιστό που θα δούμε ή θα ακούσουμε γιατί όχι λοιπόν; Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  15. Πάει πέρασε ο παλιοχειμώνας, κοριτσάκι μου και τώρα ήρθε η ώρα ν'απολαύσει την Άνοιξη...για πόσο δεν ξέρω...εύχομαι να κρατήσει όσο γίνεται περισσότερο. Πολύ χαρούμενη η γωνίτσα του καλωσορίσματος. Μακάρι να την έβλεπα από κοντά. Καλή Ανάσταση να'χουμε και πολλά φιλιά σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάει ο παλιοχειμώνας ψυχή μου και όντως ήρθε η ώρα για απολαυστικές μέρες!!!Εύχομαι όταν θα καταφέρεις εσύ να φτάσεις σε αυτή τη είσοδο το στεφανάκι να δείχνει καλοκαίρι... !!!! Σε φιλώ αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  16. Είδα την ανάρτηση ένα άλλο βράδυ, τη διάβασα, αλλά η κούραση δεν με άφησε να σχολιάσω. Τώρα, ευτυχώς, τη θυμήθηκα και ήρθα.
    Λοιπόν, δηλώνω ενθουσιασμένη με την είσοδό σου! Με όλες τις λεπτομέρειές της.
    Θα ήταν μια ωραία ανάρτηση για το welcome...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι θα ήταν τέλεια η ανάρτηση για το welcome!!! Έχω όμως κατά νου κάτι ωραίο οπότε είπα να το αφήσω για λίγο πιο μετά!!!! Χαίρομαι πάντως που σου άρεσε Αλεξάνδρα μου!!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  17. Ανοίγει η ψυχή σου με την γωνιά σου!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!!! Σ'ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!!!

      Διαγραφή
  18. Έγινε πολύ χαρούμενος ο χώρος! Ότι πρέπει για την άνοιξη! Να ξέρεις ο επισκέπτης ότι και μέσα θα βρει την ίδια χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ!!!Κατερινάκι μου!!!Εσύ από μόνη σου σκορπίζει παντού Χαρά!!!Σε φιλώ γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα τι ωραία που στόλισες την είσοδό σας! Μπράβο Κική μου, βλέπω τις εικόνες και μου φτιάχνει τη διάθεση! Φυσικά και να το καθιερώσεις! Και του χρόνου με υγεία! Πολλά φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μου αρέσει το καλωσόρισμα , αλλά δεν μπορούμε να το κάνουμε στις πολυκατοικίες, δυστυχώς.
    Υπέροχα όλα τα στολίδια σου Κικίτσα μου.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!