Boho Style






Για το μήνα Φεβρουάριο οι Creative Bloggers υιοθετούν τη Μποέμ φιλοσοφία που είναι τάση τα τελευταία χρόνια και στόχο έχουν να προτείνουν το Boho στιλ για το σπίτι σου αλλά και για την εμφάνισή σου!!! Με λίγα λόγια προσπαθούμε να σε βάλουμε σε καλοκαιρινή προετοιμασία μιας και το Boho στιλ ταιριάζει άψογα με το γλυκό καλοκαιράκι!!!  Και μιας και μιλάμε για Μποέμ φιλοσοφία μπορείς εύκολα να καταλάβεις πως το boho στιλ είτε αφορά στη διακόσμηση, είτε στην εμφάνιση, είτε στα αξεσουάρ, συνδυάζει πολλές υφές, πολλά υλικά, διάφορα υφάσματα και είναι πλημμυρισμένο από χρώμα !!! Μπορείς δηλαδή να χρησιμοποιήσεις από φτερά και πούπουλα μέχρι τις κουρελούδες σου ή τα σεμεδάκια της γιαγιάς σου, κλαδιά από το δέντρο της αυλής σου και μαλλί που περίσσεψε από τα χειμωνιάτικα κασκόλ που έπλεξες!!! Φαντασία να έχεις και στη στιγμή αλλά κυρίως ανέξοδα μπορείς να έχεις μια όμορφη boho γωνιά στο σπίτι σου ή να αποκτήσεις ένα δικό σου ανέμελο boho στιλ το καλοκαίρι!!!








Εγώ χωρίς δεύτερη σκέψη αποφάσισα να αφιερώσω μια γωνιά στο σπίτι και να την κάνω λιγάκι πιο ιδιαίτερη, πιο ανέμελη, πιο χαλαρή! Οπότε σκέφτηκα να αξιοποιήσω τα διάφορα φτερά που μάζευα κατά καιρούς ( ναι, ναι, το έχω κάνει και αυτό)!!! Και τα είχα για καιρό κάπου μέσα στο γκαράζ!!! Να λοιπόν που ήρθε η ώρα να πάρουν θέση μέσα στο σπίτι και μάλιστα περίοπτη!!!




Το μόνο που χρειάστηκα ήταν ένα κομμάτι, ροδέλα, κορμού δέντρου, δύο μπρούντζινα βαζάκια για ρεσό, το ένα χρησιμοποιήθηκε ως βάζο για τα φτερά μου και ένα μεγάλο ροζάριο κολιέ, πράγματα που έτσι κι αλλιώς υπήρχαν σαν διακοσμητικά στο σπίτι.  Άλλωστε αυτό ακριβώς είναι το Boho. Συνδυασμός υλικών και αντικειμένων! 








Και να τελικά που μου άρεσε πολύ και σκέφτομαι να επεκτείνω τη σκέψη μου και να βάλω και λιγάκι πιο ζωηρά αντικείμενα τριγύρω έτσι για να φωτίσει λιγάκι παραπάνω η γωνιά μου!!! Κι επειδή είμαι σίγουρη πως κι εσένα σου αρέσει η Μποέμ φιλοσοφία και θα ήθελες να είσαι λιγάκι πιο Boho σε λίγους μήνες από τώρα, ε, δεν έχεις παρά να πάρεις υπέροχες ιδέες από τα υπόλοιπα κορίτσια της ομάδας! Για ρίξε λοιπόν τη ματιά σου στα παρακάτω λινκς!

CONVERSATION

15 Σχολια:

  1. Boho style ε;
    Το'χω το'χω. 😁😁😁😁
    Μου αρέσει πολύ κσι στη διακόσμηση και στα αξεσουάρ αυτό το στιλ.
    Κι ότι ετοιμάζω μια σχετική ανάρτηση .
    Πολύ ωραία η γωνία σου Κικίτσα μου .
    Να πιάσουν τόπο και τα φτερά που μαδισες 😂😂😂😂
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εσύ το έχεις με τα πάντα ! !! Τα θαύμασα τα ωραία σου Ρενάκι μου! Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!!!

      Διαγραφή
  2. Αγαπημένα φτερά! 'Εχω και εγώ κάμποσα μαζεμένα αλλά λάτρεψα αυτό του παγωνιού! Τέλεια Boho διακόσμηση Κική μου. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα για να το λες εσύ κάτι καλό έγινε, οπότε χαμογελάω διπλά!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Μόνο φτερά τελικά δεν μαζεύω εγώ!!χαχαχα Εσύ πολύ καλά κάνεις και να που τα ταίριαξες τόσο όμορφα στην διακόσμηση του σπιτιού σου!Δεν μπορώ να μην θαυμάσω και αυτή την ροδέλα κορμού που είναι πανέμορφη αλλά και τον καθρέφτη και τα άλλα διακοσμητικά!!!Όλα είναι υπέροχα και τόσο ταιριαστά μεταξύ τους!Μπράβο Κική!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός λοιπόν να αρχίσεις να τα μαζεύεις και αυτά!!!Πώς σου ξέφυγαν αλήθεια!!! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν Λαμπρινή μου!Καλό ΣΚ!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχος ο Boho στολισμός σου, Κική μου!!! Πολύ όμορφα τα φτερά που έχεις βρεί!!!
    Φιλάκια και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου γλυκό!!!! Φιλιά πολλά πολλά αγαπημένη μου!!!!

      Διαγραφή
  5. Αυτα τα φτερα του παγωνιου ηθελα να ηξερα που τα βρηκες Κικιτσα μου χα..χα..υπερωχα τα χρωματα τους ..οχι οτι τα αλλα πανε πισω..καποτε ειχα και εγω φτερα προ ιντερνετ εποχη.. αλλα οπως καναμε τοτε..και ρωτουσα τον εαυτο μου τι να τα κανω; τα πεταξα.. που να ήξερα πως θα ερχοταν η εποχη αυτη.. βρε τι παθαμε!! χα..χα..
    Παρα πολύ μου αρεσει αυτο το μποχο ετσι το λενε; βλεπω οτι και στην διακοσμιση του σπιτιου ειναι πολύ ομορφο..οταν ταιριαζεις τα χρωματα οπως εσύ
    Να περνας ομορφα μικρη μου οτι και να κανεις φιλια στα αγορια σου και στα κοριτσια μου πολλα..χα..χα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πόσες φορές έχουμε πει, δεν πετάμε τίποτα, ούτε καν τα φτερά κυριώς του παγωνιού!!! χα χα χα!!! Να περνάς κι εσύ καλά ψυχή μου όμορφη!

      Διαγραφή
  6. Τα λάτρεψα τα φτερά σου Κική μου!! Πρέπει να είναι τα πιο όμορφα που έχω δει και βέβαια στους χρωματισμούς που μου αρέσουν!!! Έφτιαξες μία boho chic γωνιά και υπέροχα στοιχεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ήξερα πως θα σου αρέσουν ... Κάτι έμαθα τόσο καιρό στην ομόδα! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  7. Πολύ έξυπνο μου άρεσε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι υπέροχα φτερά είναι αυτά. Πρέπει να έχω τα μάτια μου ανοιχτά μου φαίνεται. Πανέμορφη η γωνιά σου Κική μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!